Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jokutyyppi19
profiilit
jokutyyppi19
jokutyyppi19
Vapaa kuvaus
Aloituksia
91
Kommenttia
3402
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tee asialle jotain. Kerro vaikka jollekulle aikuiselle.
Vaikutat ihan kivalta. Jos haluat kaverin/kavereita, tule http://pulinat.keskustelu.info/index.php tai kerro kik.
29.08.2015 12:14
Muista, että sinua ei voida pakottaa mihinkään. Jos ei kysytä (mikä on vastuutonta mutta todennäköistä) kieltäydy oma-aloitteisesti.
29.08.2015 09:53
"Sokerista, kanelista ja... ai niin! Teollisuusmuovista!"
-Barbie, Life in the dreamhouse-
29.08.2015 09:22
Ei kaikki nykymusiikki paskaa ole. Joskus aiempina aikakausina musiikin teossa noudatettiin aivan liikaa sääntöjä. Nykyäänkin toki, mutta vain massamusiikissa. Kultakautena ehkä voisi tuolla ajattelumallilla pitää 70-lukua, jolloin progressiivinen rock oli suosituimmillaan. Ja kyllä vielä näin 2010-luvullakin tehdään monimutkaista ja taiteellista musiikkia. Et vain kuule sitä, jos et itse etsi.
Elokuvat ovat aina olleet pääasiassa aivokuollutta viihdettä, mutta pitempään muistettavat klassikot ovat toki niitä aikansa parhaita. Vertaa 80-luvun Terminaattoria 2000-luvun Unelmien sielunmessuun. Kumpi onkaan syvällisempi?
Avioerot johtuvat siitä, että nykyään siitä paskasta narsistipuolisosta uskaltaa erota.
Julkkikseksi ei tosiaan pääse "vain parilla videolla". Kuka vain voi niitä tehdä, mutta vain parhaat pääsevät suosioon. (tai sitten ei, mutta keskiajallakin riitti, että sattui syntymään kuningasperheeseen)
Printattu media on pitkälti mielipidekysymys. Paitsi että sen tekeminen kuluttaa metsiä...
Kännyköitten käytöstä sentään olen samaa mieltä. Ihmisten ei pitäisi olla kännykällä, jos varta vasten ovat tulleet toista tapaamaan. Muutoin kyllä tykkään netin tuomasta mahdollisuudesta eristäytyä IRL ja etsiä omanlaistaan seuraa, kuten sinäkin btw teet.
Kieli kehittyy. Englannista otetut sanat helpottavat kyseisen kielen oppimista. Mielestäni on erityisen miellyttävää, että nykyään on mahdollisuus yhdistellä teinipuhetta vanhahtaviin ilmaisuihin ja sivistyssanoihin, jolloin kaikki vittuuntuvat yhtäläisesti.
Luonnontuntemus ei ole nykyään läheskään kaikille relevanttia. Opiskelkoot kuka haluaa. Minulle riittää, että tunnistan amanita muscarian ja psilocype cubensiksen. En minä kuitenkaan mitään luonnosta syö, vaikka siellä paljon olenkin.
No, jos olisi pakko valita jokin muu, niin antiikin Roomassa olisi kiva olla. Jäisin kyllä kaipaamaan suosikkibändieni musiikkia...
29.08.2015 09:16
Ylilaudalta kai ainakin löytyy. En tiedä. En käy siellä.
Deepwebin puolella löytyy ainakin sipulikanavalta. Jonne on linkki tor-laudalta. Jonne löytyy linkki googlettamalla.
29.08.2015 08:31
Tykkään. Paino ei ole minulle merkittävä tekijä.
Yleinen mielipide tuskin on samaa mieltä...
29.08.2015 08:28
Epäilen Pofua.
26.08.2015 07:58
Suostu vain. Jos molemmat sitä haluatte, on järjetöntä kieltäytyä.
25.08.2015 19:43
Miksi haluat, että sinulta kysellään?
Vastailetko huomennakin (koska nyt ei jaksa...)?
Mikset vain hanki Ask.fm?
23.08.2015 22:29
"Pojat älkää lauetko niihi vitun pissiksii"
Ja minäkö en saa laueta kaikkiin tyttöihin, joilta vain saan? Eivät lissut ja muut normaalit ehkä ihmisinä ole miellyttäviä, mutta kyllä hekin ansaitsevat seksiä.
21.08.2015 23:43
Minun mielestäni Jumalan mielestä on törkeää tuolla tavalla kyseenalaistaa toisen Usko! Eikö sinulla parempaa tekemistä ole kuin kertoa vääriä mielipiteitäsi meille hyville ihmisille? Kirkko ei syrji ketään.
Lähteitä ei ole.
Juudas-pappi
21.08.2015 21:11
Nyt en ymmärrä...
21.08.2015 21:03
No, ennen lainattiin ruotsista, ja idässä kai venäjästä... Ei tämä mikään uusi ilmiö ole. Kohde vain on vaihtunut.
+tietoisku: Trolli ei ole peräisin sanasta 'peikko' vaan 'troolata'. Älkää suomentako väärin.
20.08.2015 12:04
On siinä. Mutta siihen saa yhteen tiliin useamman käyttäjän, jotka voivat katsoa samaan aikaan, eli isohkolle perheellemme aika edullista.
19.08.2015 21:21
Mainitsen siskolleni jos muistan... Hänellä on pullippeja, ja asumme Turun lähettyvillä.
19.08.2015 21:09
Kiva, kun uudistuksen jälkeen palstojen luotseilla ei ole mitään valtuuksia... Muuten kyllä poistaisin nuo.
19.08.2015 21:05
Katson sieltä jotain leffoja ja sarjoja silloin tällöin. Televisiota en juurikaan käytä.
19.08.2015 21:03
Moi. :)
19.08.2015 21:01
Deletestä, joka tekee huorin yläkerran naapurin (Jessen) silmien takana.
19.08.2015 21:00
Ei. Siksi ne juuri pitääkin sulkea.
18.08.2015 22:16
81 / 171