Eikö nasutuksen pitäisi tulla vasta lukiossa? Meidän koulussa ysit saa nasutus päivän. Mua vähä pelottaa :D
NASUTUS....
10
179
Vastaukset
- pöööööööö
Mikä vitun nasutus??????????????
- pööööööööööööö84
Mikä vitun nasutus???????????
Muista, että sinua ei voida pakottaa mihinkään. Jos ei kysytä (mikä on vastuutonta mutta todennäköistä) kieltäydy oma-aloitteisesti.
- Aloittaja...aa
Siis nasutus takoittaa sitä et esim. Ysit saa tehdä seiskaluokkalaiselle mitä vaan.
- MöllerMuller2
Meillä se on mopotus, mut se on kai kielletty meijän koulussa.
- nhgtyfntyghnyhnyhg
Soon ÖKÖ päivä. Seiskaluokkalaiset on ököjä ja niitä revitään korvista jokapäivä, seisotetaan asennossa joka päivä ja nöyryytetään muutenkin miltei päivittäin.
- MopariMopotusaaa
Täällä päin tuota kutsuttiin Mopotukseks (Mopotus)
- hohhoijakkaa
kuka on saanut päähänsä näin idiootin termin? "nasutus" .. ei jeesus mitä skeidaa, keksitte edes järkeviä termejä... "mennään nasuttamaan" :D :D :D xD
- Nykynuoret
Vittu perkele mitä paskaa tämä nykynuoriso harrastaa...
Saatana- Homoot
Voitko vittu olla nostamatta 2v vanhoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4018682Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683041- 161433
- 731043
- 761038
- 27985
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta62940- 55933
- 65880
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864