Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jokutyyppi19
profiilit
jokutyyppi19
jokutyyppi19
Vapaa kuvaus
Aloituksia
91
Kommenttia
3402
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miksi olit apinahäkissä?
28.12.2014 13:38
Itse pistäisin mustan tapetin...
28.12.2014 13:33
"Minä olen pelkkä kivinen kirja, joka tyhjistä sanoista tunnetaan."
-AaveYrjänän itsesääliangsti-
28.12.2014 13:32
Laita valkoinen tapetti ja piirrä siihen jotain kivaa.
28.12.2014 13:29
Ihmisiä alkaa kerääntyä luokseni. Ei kiva. Käsken heitä haavoittuneiden luokse. Joku vanhahko mies ojentaa lääkerasiaa, ja kysyy, mitä tekee sillä. Nappaan rasian, ja käsken hänet jakamaan siitä lääkkeitä. Mies lähtee, rasia jää minulle. Samapa tuo. Kuolkoot ihmiset, jos ovat kuollakseen. En jaksa palauttaa sitä.
Valikoin rasiasta parhaita yrttejä syötäväksi. Tai oikeastaan Jones valitsee. Minä en tiedä yrteistä mitään. Samalla hän selittää minulle, että kaikki tornista tullut ylimääräinen magia on haihtunut Saastasta. Sen säilyttämiseen olisi tarvittu enemmän maallista valtaa.
Pureskellessani lehtiä, joiden vaikutuksista minulla ei ole mitään tietoa, huomaan nahanvaihtajan viittovan minulle. Lähden kävelemään häntä kohti, ja hän minua.
"Taistelit hyvin," sanon ollessani puhe-etäisyydellä. Paskat minä mistään taistelemisesta mitään oikeasti tiedä, mutta yritän olla kohtelias. Tarvitsen majapaikan ja rahaa, joten minun täytyy tutustua johonkuhun, vaikka en sosiaalinen olekaan.
27.12.2014 14:39
Sotilaitten poistuttua jäljellä olevat ihmiset rentoutuvat hieman. Nahanvaihtaja vaikuttaa tekevän kuolemaa. Hänestä voisi kyllä saada hyvän ystävän...
"Viekää nahanvaihtaja..."
Keskeytän huutoni. Tuskin nuo tietävät sellaista sivistyssanaa.
"Viekää kivityyppi metsän reunaan! Ne pystyvät kai imemään elinvoimaa puista!"
Pari entistä kapinallista lähtee viemään häntä metsää kohti. Katson muita haavoittuneita. Niitä on paljon. Sekä sotilaita, että kapinallisia. Pitää kai noitakin auttaa...
"Onko kenelläkään lääkeyrttejä!? Osaako joku ensiapua!?"
Minunko tätä pitää johtaa? Enhän minä edes tule toimeen ihmisten kanssa.
26.12.2014 11:44
Ehkä ei ihan kateissa kuitenkaan. Hän ei ole osoittanut zoofiilisiä taipumuksia. Ihmisiä hän kyllä saattaa olla nyrskyttämässä.
Entä kuka sinä olet?
25.12.2014 21:56
Ei jommankumman, vaan molemmat. Yksi ei todista mitään.
23.12.2014 23:02
Minulla ei ole säästöpossua. Sen sijaan minulla on itsekuria. Ja jos ei olisi, ottaisin ne rahat, olisivat ne minkä lukkojen takana vaan.
21.12.2014 20:47
En muuten iloitse. Lumi heijastaa valoa ja hankaloittaa liikkumista.
20.12.2014 10:43
Eli niin kauan trollailu on ihan hauskaa ja hyväksyttävää, kun se ei kohdistu sinuun?
20.12.2014 10:31
"En mä mitään tiedä," aion sanoa, mutta puheeni peittyy kovan huudon alle. Käännyn katsomaan, ja näen nahanvaihtajan haastavan riitaa kenraalille ja parille sotilaalle.
"Saastan mukaan suuri osa magiasta lähti metsään," Jones ilmoittaa minulle. Kai sen voisi tuolle hyypiöllekin kertoa...
"Velho lähti kai tuonne," sanon. Annan Jonesin osoittaa kädelläni suuntaa, sillä hän on yhteydessä Saastaan, ja voi siksi näyttää oikean suunnan täsmällisemmin. Tämän jälkeen käännyn katselemaan alkavaa taistelua.
20.12.2014 10:17
Joku oudonnäköinen hyypiö tulee juttelemaan minulle. Hänkin kai kuvittelee, että kuulun kapinaan.
"Ei mulla oo mitään pomoa," sanon. "Tulin tänne nukkumaan, ja tapoin sotilaat itsepuolustukseksi."
18.12.2014 21:43
Osa sotilaista hyökkää kimppuuni. Luulevat kai minuakin kapinalliseksi. Annan Jonesin hallita kehoani, ja katselen, kun hän teurastaa sotilaita yli-inhimillisillä kyvyillä, kunnes jokainen on joko kuollut tai paennut. Tavalliset ihmiset eivät selvästikään pärjää meille.
Kapinalliset jäävät vain seisoskelemaan ja miettimään, mitä tehdä. Päätän jäädä heidän kanssaan ainakin toistaiseksi.
18.12.2014 19:23
"Herää!"
Tosiaan. Tämä on unta. Jones seisoo edessäni huolestuneen näköisenä. Hän ei yleensä ole huolestunut...
"Vai tällaisia unia sinä näet," hän sanoo katsellessaan edessäni makaavaa ruumista, jonkinlaista ylipappia.
"Torni romahtaa. Sinun pitäisi hankkia meidät ulos."
"Eikö Saasta voisi suojata meitä?" kysyn.
"Hän keskittyy keräämään tornista vapautunutta magiaa," Jones vastaa.
Havahdun kovaan ääneen. Torni tosiaan on tuhoutumassa. Juoksen ulos, missä näyttää olevan meneillään jonkinlainen taistelu.
18.12.2014 16:45
Aika kiva.
17.12.2014 21:45
Korvaraiskaushan ei oikeasti ole kirjaimellisesti otettava termi, ja juuri sen vuoksi se on kivaa ajatella sellaisena.
Joo... Älä tuota Motarin ideaa ainakaan minun nimissäni toteuta.
16.12.2014 22:06
Korvaraiskaus... XD
16.12.2014 22:00
Totta.
16.12.2014 21:50
CMX - Kivinen kirja
16.12.2014 21:50
88 / 171