En oikeen tiiä minkä laista tapettia laittaisin seinälleni ja mistä sellaista löytäisin niin ajattelin kysyy jos joku muu tietäis jotain hyvää tapetti paikkaa. Ensiis halua mitään mummo tapettia, mutta jotain niin sanotusti "uudensukupolven" tapettia... Oon siisi tyttö.
Tapettiongelma
11
82
Vastaukset
Laita valkoinen tapetti ja piirrä siihen jotain kivaa.
Miksi juuri tapettia? Etkö pidä maalatuista pinnoista?
Tappetti kun menee helposti rikki :/Itsekin harkitsin tapettia, mutta seinän rakenteen takia olisi ollut turhan hankalaa. Maalattiin ja kiva tuli. Jos hauskoja yksityiskohtia kaipaa niin jonkin seinän voi vaikka maalata eri värillä (meillä tätä useammassa huoneessa) tai hankkia seinätarroja. Niitä on muitakin kuin perhosia ja elämänohjeita.
Itse pistäisin mustan tapetin...
http://www.k-rauta.fi/pages/categorymulti.aspx?cat=K-rauta Finland VCatalog&category=KrautafiWallcoveringsPub(Rautakesko Finland Catalog)&c=Tapetit
http://www.varisilma.fi/tuotteissa/tapetit/tapettimallistot/
http://www.tapettitalo.fi/luettelot/mallikirja.php
Siinäpä muutaman tapettipaikan valikoimaa. Minun on hankala auttaa sinua paremmin kuin Google-hakukone.- ooce
Joku Kodin terra tai vastaava esim. Lol, google ja vanhemmat on olemassa. Tai hätäkeskus ja 020202
ocetherunq
- B-L
Vihje:
Rautakaupassa on nykyään maaliosastolla sellaista rautapitoista maalia, johon tarttuu magneetti.
Siis seinä maalataan ensin sillä ja sen päälle tulee se varsinainen maali tai tapetti ja nyt kun haluaa julisteen seinään, niin sen voi laittaa siihen ilman sinitarroja, nauloja tai muuta ylimääräistä, sillä julisteen päälle laitettava magneetti pitää sen paikallaan. Jääkaappimagneetti toimii luultavasti, vaikka ne ovat tosi heikkoja.
Parempia magneetteja saa vaikkapa Bebekiltä Hakaniemestä.
Hyviä magneetteja on myös rikkinäisissä kovalevyissä kun vain viitsii purkaa ne esiin.
(ja nyt ulos ja yrittämään jäätyneitä vempeleitä liikkeelle)Kaksipuolinen teippi toimii myös, eikä edes näy. Magneetit ovat isoja ja rumia ja peittävät osan julisteesta. Idea on kyllä sinällään ihan mielenkiintoinen, mutta julisteiden kanssa luotan teippiin. Vuosia olen käyttänyt, eikä mikään ole vielä tippunut. Sinitarra on kyllä todella huono tähän tarkoitukseen, hapertuu ajan myötä ja tarhaa sekä julisteen, että seinän - laadukas teippi tei tee kumpaakaan.
Sitten meillä on jotain yhteistä. Minäkään en nimittäin tiedä mitään siitä, kuinka sinä aiot tapetoida seinäsi.
- käyttäjä.
Maalaa haluamasi kuva. Me ollaan joskus piirretty Ankkalinnan hahmoja seinille käyttämällä piirtoheitintä hyväkseen. Aikaahan tuo vie, mutta onpahan tekemistä. claas oolssonilta saa erilaisia magneetteja eri tarkoituksiin. Olen geokätköpurkeissa käyttänyt.
Kannattaa valita aika neutraali tapetti. Vaikka lempivärisi olisi punainen ja laitat kirkkaanpunaiset tapetit, niin niihin kyllästyy aika nopeasti ja kyseinen väri alkaa muutenkin tympiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6392807Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H252247Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4302179- 892016
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201829Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671590- 1281372
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231300Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau271241- 661174