Tukija on Kurpizza!

Raippari

1. Kun Kurpizza oli poissa Tukijakin oli poissa.

2. Tuplatunnus on ehkä ovela, mutta se on varma.

3. Miksi he muuten olisivat palanneet samaan aikaan?

Tässä teille pohdittavaa, aika ovela veto Tukija. Ovela veto, mutta et ottanut kaikkea huomioon. He eivät tietenkään myönnä asiaa, Tukija on luonut 2 niin erilaista persoonaa, hänen omaa persoonamme emme ehkä ikinä tiädä, mutta vaikka se kuulostaa hullulta he ovat sama henkilö.

Tai sitten he ovat sisaruksia? Mistä sen voi tiätää, mutta jokin heitä yhdistää. Kun vain saisin jommankumman tuplatunnuksen myöntämään.

57

128

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei jommankumman, vaan molemmat. Yksi ei todista mitään.

• Miksi ei? Väitätkö jompaankumpaa meistä valehtelijaksi ja kahdeksannen käskyn rikkojaksi?

• 1. Kun Kurpizza oli poissa Tukijakin oli poissa. -Sattumaa

2. Tuplatunnus on ehkä ovela, mutta se on varma. -Ym. perusteella?

3. Miksi he muuten olisivat palanneet samaan aikaan? -Sattumaa. IT pyöri täällä ehkä aktiivisemmin eikä oikeastaan palannut vielä.

Tai sitten he ovat sisaruksia? -Pikkusiskoni osoittautuu helkatin moiseksi satuilijaksi sitten.

• Jos näin olisi, olisimme kohdanneet niin taitavan trollin, että hattua pitäisi nostaa.

• Hattu pois päästä sitten, lapsi.

• ebzu
        israelin-tukija kirjoitti:

Hattu pois päästä sitten, lapsi.

MITÄ? Herre? Ei kai? Et kai? Miksi? Huijaathan? Herre?

HERRE?

• ebzu kirjoitti:

MITÄ? Herre? Ei kai? Et kai? Miksi? Huijaathan? Herre?

HERRE?

*älä pilaa kusetusyritystäni, vaimo*

• ebzu

*älä pilaa kusetusyritystäni, vaimo*

*huh*

• Niin kai pitäisi. Mutta kyse on kusetustaidoista, ja joillekin se vain on luonnonlahjakkuus. Minulle se ainakin on helppoa, enkä jää edes isoista valheista kiinni haluamattani.

• ebzu

Raippari=Motari.

Raippari=Morso

Raippari=VeH

• Sitä paitsi, jos näin olisi ja jos Trotskikin olisi IT:n tunnus, sehän tarkoittaisi että IT seurustelisi jo toisen kerran itsensä kanssa?

• Sori, Rape, en ole naimisissa siskoni kanssa ja olen paikalla useimmiten silloin kun Kurpizza on, koska muuta seuraa täällä ei ole, tosin lähetin pari kommenttia kirjautumatta kun Kurpizza oli poissa.

• ebzu

MITÄ?

pääni on pyörällä. Pitäisikä mennä perunaan?

• ebzu kirjoitti:

MITÄ?

pääni on pyörällä. Pitäisikä mennä perunaan?

Perunaan??

• pofuksio
        kurpizza kirjoitti:

Perunaan??

Se eräästä creepypaskasta, jobka minäkin olen kuullut.

• ebzu
        kurpizza kirjoitti:

Perunaan??

Jeff The Potato. Se on trollipasta (creepypaska).

"sinun täytyy...mennä...PERUNAAN!"

• Se, että sekä IT että ET ovat jotenkin Kurpizzan perään, on monestikin ollut epäilyttävää toimintaa! Hyvä, kun nyt onkin jo kaksi, jotka ovat samaa mieltä. :D

Tukija ja Kurpizza kummatkin ehkä rekisteröityivät ja palasivat samoihin aikoihin. Se ei ehkä vielä ihan heti paljasta kaikkea, mutta voivat he silti olla sama henkilö.

Täällä muuten taidettiinkin ihmetellä, missä Tukija ja Kurpizza oikein olivat olleet. Se on silti selvää, että IT ja ET ovat saman henkilön luomia tunnuksia.

Kurpizza käyttäytyy tietenkin välillä oudosti. Onhan se erikoista, että aktiivisimmat ovat kolmikkomme.. Lisää vain epäilyksiä.

Tukija taisi myös joskus huomauttaa, että käski Kurpizzan tehdä yksityisviestin siitä, ettei hän olisi Tukija, sinne päin ainakin.

Ja Tukija kertoi, että omistaa suurimman osan täällä olevista tunnuksista, joten se vielä tukemassa tätä teoriaa. Sekä Raipparin samankaltainen epäilys. ಠ_ಠ

• veh kirjoitti:

Se, että sekä IT että ET ovat jotenkin Kurpizzan perään, on monestikin ollut epäilyttävää toimintaa! Hyvä, kun nyt onkin jo kaksi, jotka ovat samaa mieltä. :D

Tukija ja Kurpizza kummatkin ehkä rekisteröityivät ja palasivat samoihin aikoihin. Se ei ehkä vielä ihan heti paljasta kaikkea, mutta voivat he silti olla sama henkilö.

Täällä muuten taidettiinkin ihmetellä, missä Tukija ja Kurpizza oikein olivat olleet. Se on silti selvää, että IT ja ET ovat saman henkilön luomia tunnuksia.

Kurpizza käyttäytyy tietenkin välillä oudosti. Onhan se erikoista, että aktiivisimmat ovat kolmikkomme.. Lisää vain epäilyksiä.

Tukija taisi myös joskus huomauttaa, että käski Kurpizzan tehdä yksityisviestin siitä, ettei hän olisi Tukija, sinne päin ainakin.

Ja Tukija kertoi, että omistaa suurimman osan täällä olevista tunnuksista, joten se vielä tukemassa tätä teoriaa. Sekä Raipparin samankaltainen epäilys. ಠ_ಠ

"Tukija ja Kurpizza kummatkin ehkä rekisteröityivät"

Kurpizza
        Liittynyt jäseneksi: 6.12.2013

Herre
        7.4.2014

• israelin-tukija kirjoitti:

"Tukija ja Kurpizza kummatkin ehkä rekisteröityivät"

Kurpizza
        Liittynyt jäseneksi: 6.12.2013

Herre
        7.4.2014

*kirjautuivat

• Kurpizza ja Tutkija on niin erilaisia, etten usko. Ja oli nuo perustelutkin melko hatarat.

• *ovat [...], että en usko.

Mielestäni aloitusviestin argumentit olivat aika hyviä, kiitos, että pelastitte minut myöntämisen häpeältä :§)

*ovat [...], että en usko.

Mielestäni aloitusviestin argumentit olivat aika hyviä, kiitos, että pelastitte minut myöntämisen häpeältä :§)

Myöntämisen häpeältä???

Noh, ilmoitan siis sinullekin, että olit todella typerä perjantaina, kun lähdit lumihankeen juoksemaan ilman sukkia pelkät kroksit jalassa ja että vielä vedit lipatkin siihen päälle...

• ebzu
        kurpizza kirjoitti:

Myöntämisen häpeältä???

Noh, ilmoitan siis sinullekin, että olit todella typerä perjantaina, kun lähdit lumihankeen juoksemaan ilman sukkia pelkät kroksit jalassa ja että vielä vedit lipatkin siihen päälle...

Mietin jostain kumman syystä äsken,että jos te saisitte lapsen,niin mikä nimeksi?

Kurtukija?
        Herpizza?
        Turpizza?
        Kurre?

• ebzu kirjoitti:

Mietin jostain kumman syystä äsken,että jos te saisitte lapsen,niin mikä nimeksi?

Kurtukija?
        Herpizza?
        Turpizza?
        Kurre?

Pojan nimeksi tulisi Sigmund ja sukunimen hän saisi minulta, koska tässä maassa nainen ottaa miehen sukunimen itselleen!

• ebzu

Pojan nimeksi tulisi Sigmund ja sukunimen hän saisi minulta, koska tässä maassa nainen ottaa miehen sukunimen itselleen!

Entä jos tulisikin 12 tyttöä? Heivaisitko ne krokotiileille?

• ebzu kirjoitti:

Entä jos tulisikin 12 tyttöä? Heivaisitko ne krokotiileille?

En vaan antaisin jokaiselle hienon nimen (eli ei typeriä yhteisnimiä tai automerkkejä).

• ebzu

En vaan antaisin jokaiselle hienon nimen (eli ei typeriä yhteisnimiä tai automerkkejä).

Jos MINÄ synnyttäisin sinulle tyttölapsen,niin nimi olisi Mersedes. En tiedä,miten se kirjoitetaan.

• ebzu kirjoitti:

Jos MINÄ synnyttäisin sinulle tyttölapsen,niin nimi olisi Mersedes. En tiedä,miten se kirjoitetaan.

Mercedes käy, mutta "mersu" on helvetin ruma juntti nimi enkä suostuisi.

• ebzu

Mercedes käy, mutta "mersu" on helvetin ruma juntti nimi enkä suostuisi.

Mersu onkin Mercedes-nimisen lempinimi.

• ebzu kirjoitti:

Mersu onkin Mercedes-nimisen lempinimi.

Mersu-Persuksi sitä sitten haukutaan koulussa.

"Mersu-Persuuu!"
        "Mercedes Benz, perselleen lens, uhahahha!"

Ootko nyt aivan varma?

-- Meillä on Simssissä yksi sim nimeltä Mercedes.

• fnfn kirjoitti:

"Mersu-Persuuu!"

Ootko nyt aivan varma?

Unohtu hymiö: :-------------------------------)

(Oikeasti, olen intohimoinen Simsin pelaaja. Noloa melkein)

• ebzu
        fnfn kirjoitti:

"Mersu-Persuuu!"

Ootko nyt aivan varma?

Hmm...no,onhan Emerentiakin mukava nimi.

Tai Laura Jenna Alexandra Camilla.

• ebzu kirjoitti:

Unohdit Ellinooran sieltä välistä.

• ebzu kirjoitti:

Yhden tyttären nimeksi tulee Anastasia, koska eräs lempilauluni:

https://www.youtube.com/watch?v=Lr0J0pKaXsM

Paras laulu tosin on Kurpizzan ja minun rakkauslaulu, jonka ainoastaan tietäjät tietää...

• ebzu kirjoitti:

Kurtukija?
        Herpizza?
        Turpizza?
        Kurre?

XD Kurre

• Raippari

1. IT on erittäin taitava Trolli, sen olen huomannut jo aikoja sitten.

2. Ainoa mahdollinen syy, ja siinä sitä sitten seltiellään.

3. Sen näkee jo päältäkin päin. ITn ensimmäinen vaimo, molemmat puhuvat Trotskin kanssa aktiivisesti, molemmat eivät pidä Trotskista.

• ebzu

Rafuksio
        Poippari
        Raippasio
        Pofuri

jos et tajunnut,niin Pofu älskar dej.

• ebzu
        ebzu kirjoitti:

Rafuksio
        Poippari
        Raippasio
        Pofuri

dig*

• Olenko sanonut, että en pidä Trotskista? Lasken hänet kaverikseni ----> Vittuilen kavereillenikin.

• 1. Erittäin! Se, kuinka Herre pystyi saamaan ne epälykset pois, etten edes minä enää uskonut, oli todella mahtavaa! Ainoastaan ne kirjautumisajat pelastivat edes jotenkin epäilykseni. Taitava hän on, kuten Trotskin syntymäpäivätovat 20.4., jolloin on Adolf Hitlerin syntymäpäivät, kertoo ihan liikaakin... Hitlerin syntymäpäivänä ja Trotski on kommunisti. Kommunismia harjoittaa, mutta syntynyt kuitenkin epämiellyttävään aikaan..

3. Trotskin ensimmäinen kaveri on Tukija. Tukija ja Trotski juttelivat itselleen, tai siis keskenään. IT ja ET ovat kummatkin Kurpizzan kimpussa. Kummatkin yrittävät saada hänet. Kurpizza keskustelee aktiivisesti kummankin tuplatunnuksen kanssa. Hän ainakin jaksaa keskustella, mutta täyttä varmuutta asiaan ei tietenkään ole. Todisteita tietenkin jo on, vaikka niukasti tietenkin, mutta sen verran, että kinaa tulee. :)

• veh kirjoitti:

1. Erittäin! Se, kuinka Herre pystyi saamaan ne epälykset pois, etten edes minä enää uskonut, oli todella mahtavaa! Ainoastaan ne kirjautumisajat pelastivat edes jotenkin epäilykseni. Taitava hän on, kuten Trotskin syntymäpäivätovat 20.4., jolloin on Adolf Hitlerin syntymäpäivät, kertoo ihan liikaakin... Hitlerin syntymäpäivänä ja Trotski on kommunisti. Kommunismia harjoittaa, mutta syntynyt kuitenkin epämiellyttävään aikaan..

3. Trotskin ensimmäinen kaveri on Tukija. Tukija ja Trotski juttelivat itselleen, tai siis keskenään. IT ja ET ovat kummatkin Kurpizzan kimpussa. Kummatkin yrittävät saada hänet. Kurpizza keskustelee aktiivisesti kummankin tuplatunnuksen kanssa. Hän ainakin jaksaa keskustella, mutta täyttä varmuutta asiaan ei tietenkään ole. Todisteita tietenkin jo on, vaikka niukasti tietenkin, mutta sen verran, että kinaa tulee. :)

Saa olla melkoinen narsissi, että jaksaa monen tuhannen viestin ajan keskustella lähes yksinään kolmen tunnuksensa kanssa?

Odotatte ihan liikoja.

• kurpizza kirjoitti:

Saa olla melkoinen narsissi, että jaksaa monen tuhannen viestin ajan keskustella lähes yksinään kolmen tunnuksensa kanssa?

Odotatte ihan liikoja.

Odotanhan minä liikaa, kun Herrestä on kyse. Kurpizza tosin vaikuttaa ihan toisen henkilön tekemältä, mutta vieläkään ei ole täyttä varmuutta, onko vai eikö ole. Kumpikin on mahdollista.

• ebzu kirjoitti:

Rafuksio
        Poippari
        Raippasio
        Pofuri

*taputtaa käsiä* Taidokasta

• veh kirjoitti:

Odotanhan minä liikaa, kun Herrestä on kyse. Kurpizza tosin vaikuttaa ihan toisen henkilön tekemältä, mutta vieläkään ei ole täyttä varmuutta, onko vai eikö ole. Kumpikin on mahdollista.

Kuulostaa pahalta. VeH odottaa miehiltä liikaa (oli ihan pakko).

"tekemältä" särähtää korvaan. No okei, olen kirjautunut, mutten ole tarkoituksella suunnitellut tekeväni tällaisen tunnuksen. Minä se tässä vain olen.

• kurpizza kirjoitti:

Odotatte ihan liikoja.

Narsissi? Ai se kukka! :§D

Narsissi? Ai se kukka! :§D

Sanon narsisteja narsisseiksi.

• ebzu kirjoitti:

Rafuksio
        Poippari
        Raippasio
        Pofuri

Hetkonen. Vasta nyt tajusin että tuossa oli ruotsia! Ebzu ei, ei todellakaan näin kuulu menetellä.

• Heh... :D
        kurpizza kirjoitti:

Odotatte ihan liikoja.

jaa... Narsissi :D Tämä oli paha kuitti.

• Siiliö
        kurpizza kirjoitti:

Sanon narsisteja narsisseiksi.

"Sanon narsisteja narsisseiksi."

Sama. OwO

• ebzu
        pofuksio kirjoitti:

Hetkonen. Vasta nyt tajusin että tuossa oli ruotsia! Ebzu ei, ei todellakaan näin kuulu menetellä.

Miten ei kuulu menetellä?

• markkari

Erittäin kiinnostavaa. Suloista kun joku miettii lapsien nimiä, mutten tajua mikä saa persuksen kutiamaan niin pirusti tässä teidän tuplatunnus-hommassanne. Eikai kukaan täällä oikeasti niitä harrasta?

• morso1997

En usko että on tuplatunnus. Eikö voitais vaan olla epäilemättä kaikkia ja olettaa että yks nimimerkki on yks ihminen? Mitä väliä vaikka jollakulla oliskin tuplatunnus? Mun puolesta tuplarit saa leikkiä persoonallisuushäiriöistä ihan rauhassa.

• Minä en kyllä oleta yhtä tunnusta yhdeksi ihmiseksi. Tunnus se ainakin on. Muuta ei ole tiedossa.

• markkari
        veh kirjoitti:

Minä en kyllä oleta yhtä tunnusta yhdeksi ihmiseksi. Tunnus se ainakin on. Muuta ei ole tiedossa.

Veh on viisas mies

• markkari kirjoitti:

Veh on viisas mies

Minähän se mies olenkin. Kato Miesa! :D

• PS. Hyvää joulua, akku huutaa tyhjyyttä ja "menee pian horrostilaan".

• ...

Kurpizzaan kohdistunut stalkausharjoitus on tuottanut sellaisen tuloksen että kurpizza on oikea ja aito. Herreen en ota kantaa, koska ei ole ollut kohteenani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      639
      2807
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      25
      2247
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      430
      2179
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      89
      2016
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1829
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1590
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1372
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1300
    9. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      27
      1241
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      66
      1174
    Aihe