juha260

Suosikkibändit/artistit: Paramore
Suosikkileffat: The Lord of the Rings, Alien vs.Predator
Vapaa-aikanani: lenkkeily
Katson tv:stä mieluiten: Kauhukeittiö. Supertehtaat, Supernatural
Kotieläimet: koira
En pidä: valehtelu
Parhaat matkakohteet: Kanariansaaret mutta haluan Kreikkan
Ruoka & juoma: Omatekoiset
Koulutus: Ammattikoulu
Koulut: Ammattiopisto Varia, Havukosken yläaste ja Havukallion Alaaste
Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen
Työskentelen: Fazerilla
Ase tai siviilipalvelus: Santahamina, Kaartinjääkäri
Siviilisääty: Sinkku
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia9 aloitusta · 506 kommenttia
- Se on totta että miesten maailma on raaempi kuin naisten mutta sitä pitää vaan ottaa itseään niskasta kiinni ja liittyä joukkoon niin kuin itsekkin tein. Minulla ei vielläkään ole sellaisia kavereita kenen kanssa käydä tekemässä jotain vapaa aikana vaan pari kaveria Facebookissa ja pari tuttua joiden kanssa käydään koiria ulkoiluttamassa jossa tunnen itseni jotenkin ulkopuoliseksi.
Nään itseni juuri lilan tilanteessa ilman anoreksiaa ja ujous on lieventynyt. Yksin asuminen pahentaa vähän ehkä tilannetta mutta kaikki toivottavasti kääntyy hyväksi jossain vaiheessa ;) - Valitettavasti kaikki pitää oppia kantapään kautta
- vaikka se olisi 0,0000001 mahdollisuus niin aina on toivoa
- Hei
itse entisenä ujona vain sanoa että ei siitä haittaakaa ole vaikka välillä se voi vituttaa ja huomasin että kommettisi ovat juuri sopivan pituisia että pystyisit keskustelemaan tuntemattomien ihmisten kanssa, sinun pitää vaan ´´unohtaa´´ ujous ja mennä keskustelemaan muiden kanssa se on toiminut itselläni niin miksei myös muilla =))
lopuksi viellä toivottavasti piristävää musiikkia
http://www.youtube.com/watch?v=ZZWNf9bHMZE
omaa kohtaloaan pystyy muuttamaan peukkuja! - Jatkoa edelliseen viestiin
on hyvä että mietit tulevaisuutta jo noin nuorena ja tiedän että kauan yksin olleilla on vaikeampaa saada uusia ihmissuhteita ja kun menee ja tutustuu uusiin ihmisiin niin kannaattaa kertoa asiat niin kuin ne ovat eikä yrittää valehdella koska totuus tulee jossain vaiheessa kuitenkin julki ja jos ihminen ei hyväksy toista sellaisena kun se on niin painukoon ......n.
olen saanut kuva n että olet alykäs ja mukava ihminen jolla on viellä hyvä tulevaisuus kunhan nyt pääsee pienistä ´´esteistä´´ yli
PS:sori huono teksti johtuu lievästä lukivaikeudesta - Ujous on vaan hyvä ominaisuus eikä sitä kannata ainakaan hävetä
itse esimerkiksi tykkään ujoista ihmisistä joita voi auttaa siitä eroon tai ainakin yrittää itse kun en ole pinnallinen ollut ikinä jonka takia olen yksinäinen noin 4 vuotta joten jos haluat juttuseuraa lähetä vaan yksityis viesti nii katotaan miten pääsis yksinäisyydestä
mutta voimia joka tapauksessa