Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Paramore Suosikkileffat: The Lord of the Rings, Alien vs.Predator Vapaa-aikanani: lenkkeily Katson tv:stä mieluiten: Kauhukeittiö. Supertehtaat, Supernatural Kotieläimet: koira En pidä: valehtelu Parhaat matkakohteet: Kanariansaaret mutta haluan Kreikkan Ruoka & juoma: Omatekoiset Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Ammattiopisto Varia, Havukosken yläaste ja Havukallion Alaaste Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Työskentelen: Fazerilla Ase tai siviilipalvelus: Santahamina, Kaartinjääkäri Siviilisääty: Sinkku

Aloituksia

9

Kommenttia

506

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. HeiEn+ole+kirjoittanut+tänne+S24:n+vuosiin+mutta+koska+tarvitsen+itsekkin+apua+lievään+masennukseen+ja+ahdistukseen+jonka+lisäksi+tarvitsen+keinon+harhauttaa+noita+ahdistavia+ajatuksia.+Jos+aloittaja+tai+joku+muu+samassa+tilanteessa+oleva+näkee+tämän+viestin+niin+tervetuloa+vaan+kirjoittelemaan;)Menneisyydestä+en+tässä+ala+nyt+puhumaan+mutta+olen+kokenut+asioita+jotka+ovat+saaneet+minut+pelkäämään+kuolemaa+ja+sydänkohtausta+varsinkin.++Kun+nuo+ajatukset+tulevat+niin+silloin+yleensä+alkavat+myös+ne+fyysisetkin+kivut+ympäri+rintakehää+jotka+tietenkin+pahentavat+vaan+asioita+ja+laittavat+mielen+ylikierroksille.+Onneksi+kuitenkin+ajatukset+selkenevät+jonkun+ajan+kuluttua+ja+normaali+olotila+palaa.+Valitettavasti+pienikin+lihassupistus+aiheuttaa+taas+lievää+paniikkia+ja+taas+ahdistus+kiihtyy.+Olen+itse+huomannut+kun+olen+alkanut+käymään+kavelemässä+ulkona+niin+se+helpottaa+oloa+ainakin+päivisin+mutta+tähän+aikaan+vuodesta+alkaa+olemaan+myös+syysmasennusta+ja+unettomuutta+jotka+lisäävät+ahdistusta.+Nyt+kun+teen+pelkkiä+viikonloppuyövuoroja+2x12h+tai+3x12h+niin+sunnuntai+illat+ovat+puhdasta+kuolemaan+ahdistuksen+kanssa+kun+ei+saa+nukuttua+kun+on+valvonut+lauantai+ilta++6+asti.+Ajatukset+vaan+käyvät+ylikierroksilla+vaikka+niitä+yrittäisi+kävelemällä+rauhoittaa......+Itse+olen+huomannut+kun+ahdistuskohtaus+tulee+niin+kannattaa+nousta+seisomaan+ja+kävellä+vähän+niin+se+helpottaa+vähän+mutta+nukkumaan+mennessä++tuokaan+ei+auta.++Nyt+alkaa+olemaan+kiire+takaisin+töihin+mutta+sen+kysyisin+että+minkälainen+tuo+koulutyö+on?
  2. Omien kokemuksien kautta voin sanoa että rohkeasti vaan nettideittailun pariin. Kyllä huomaat kun se oikea tulee kohdalle;) niistä epämääräisistä ja asiattomista viesteistä ei kannata välittää. Ota vain yhteyttä rohkeasti sellaisiin henkilöihin jotka vaikuttavat itsestäsi potentiaalisilta kumppaniehdokkailta mutta en kuitenkaan suosittele hylkäämään heitäkään keiden profiili ei niin sanotusti "uppoa" koska välillä profiilit valehtelevat ja joskus ihminen ei osaa kirjoittaa itsestään niin kuin haluaisi. Ujolle helppo tapa on aloitella tuolta nettideiteistä niin saa sitä rohkeutta ja puheenaiheita myös oikeaan elämään;)