asdman24
Olen pitkä ystävällinen ja luotettavakaveri joka harrastaa laskittelua, piirtämistä ja salilla käymistä. Suosikkibändit/artistit: pelle miljoona, Suomalaiset ( eppu normaali, j karjalainen) ja sitten jotain muita randomeja biisejä Suosikkileffat: Melkeen kaikki käy paitsi kauhu leffat joista zombit leffat käy Vapaa-aikanani: Sali, laskittelu, piirtäminen, Youtube, netti, kaverit Katson tv:stä mieluiten: Putous, Kummelit, lost, cold feet (rimakauhua ja rakkautta), sopranos jah jotain muita tämän kaltaisia sarjoja Kotieläimet: Ei ollee En pidä: tupakointi, valehtelu tai huijaaminen Parhaat matkakohteet: Saksa, Englanti, italia ja itävalta Ruoka & juoma: pitza, Härän sisäfile pihvi esimerkiksi, makaronilaatikko tai big mac ateria. Tässä oli nyth pari asiaa Linkit: [email protected] Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä
Aloituksia
2
Kommenttia
3
Ääninäyttely projektiini ihmisiä tarvittais hei !
Alan dubata animaatiosarjaa suomeksi. Tämän hauskan sarjan nimi on grafity falls ja tarvitsen sen suorittamiseen ihmisiä21988TARVITAAN ÄÄNIÄ
Onko sinulla usein tylsää eikä yleensä mitään tekemistä kotona? Minä olen aloittamassa suomi dubbaus sarjaa ja sen tot5136