Onko sinulla usein tylsää eikä yleensä mitään tekemistä kotona?
Minä olen aloittamassa suomi dubbaus sarjaa ja sen toteuttamiseen tarvin lisää ääniä.
Sarjan nimi gravity falls ja se on mielestäni huvittava animaatio sarja jonka haluaisin dubata suomeksi. Olisi kiva jos 5 ihmistä tähän projektiin saisin mukaan ja olenkin jo saanut yhden nais-äänen mutta tarvitsen ainakin vielä toisen nais-äänen ja yhden mies-äänen että saisin tämän homman pyörimään.
Jos haluat mukaan niin tarvitset ääntä kurkusta, jonkin verran hyvän mikrofoonin ja hieman hajua ääninäyttelystä että mitä se on niin tiedät että mihin olet tulossa mukaan.
Jos on kiinnostusta niin sitten vain yhteyttä minuun ja varaudu lähettämään äänitteitä/videon minulle äänestäsi että saan alkunaisen ymmärryksen siitä.
sitten päätän että oletko mukana vai eth.
Rooleja on vielä vapaana mutten kauhian montaa ihmistä tähän tarvi.
En sitten ota ihan ketätahansa tähän mukaan, arvostelen onko äänesi tähän sarjaan sopiva, jos on niin tervetuloa.
Joten ilmottautukaa ihmeessä vaikka sanomalla tuohon kommentteihin että haluat mukaan niin tehkäämme jotakin hienoa yhdessä ja jos ei menesty niin onhan se kiva nähdä mitä olemme saaneet aikaan :)
Sarjaa aletaan julkaista youtubessa ehkä kerran kk tai useammin koska videon editointi on hidasta puuhaa mutta yritän pitää liittyjää ajan tasalla.
jos on kysyttävää niin kysy pois.
TARVITAAN ÄÄNIÄ
5
287
Vastaukset 5
- pwiugpu
Kerrohan vielä fyysinen osoite tai sähköposti, johon voisi kyseisiä näytteitä lähettää?
Eikä urakkapalkan suuruuskaan pahitteeksi olisi. Vai pyöriikö tämä ihan "ilmaisena" mainoksena tekijöille? :)[email protected] tuohonpa sitten
Ilmaista puuhaa siis. Eli ei mitään raha maksuja vapaa ehtoisille. :)
Kyseessä on vain luoda youtubeen jotain hauskaa ja ehkä myös menestyvää materiaalia :D
- Garre
onks tekijänoikeudet kunnos?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791319
- 851226
- 96967
- 48813
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40713Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83599Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä29516Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111510Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44478Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla
Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu33455