Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pegas
profiilit
pegas
pegas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
6
Kommenttia
1898
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuo+ei+tarkoita+itsenäisyydestä+luopumista.+Nyt+tehtiin+todella+pieni+paketti+EU;´:+elvytysrahaa,+se+on+pieni+27+maan+sijoituksena.+Esim.+Saksa+investoi+yksin+1000+miljardia,+samoin+Ranska.
No,+Suomen+osuus+yli+6+miljardia+josta+puolet+on+lainaa,+mutta+joka+ei+ole+edes+Suomelle+tarpeen+nyt+koska+maallamme+menee+nyt+hyvin.
Me+emme+anna+euroakaan+Euroopalle,+se+on+virhetieto.+Me+annamme+luvan+niille+maille+joiden+talous+on+huono+ottaa+lainaa+investointeihin.+Mutta+jos+ne+tuottavat,+kuten+on+tarkoitus,+Suomi+ei+maksa+mitään.+Me+saamme+myös+alennetun+jäösenmaksun+EU:lle.+Maksamme+147euroa/asukas+nyt+seuraavat+5+vuotta+(vähemmän+kuin+viimeiset+5+vuotta+Sipilä/Soini).+Esim.+Ruotsi+maksaa+227euroa+ja+Tansa+270euroa/asukas.
Mutta!
Me+olemme+jo+saaneet+kaiken+tuon+takaisin.+Miten?+Suomen+teollisuus+on+noussut+kovalla+vauhdilla+ja+yritysten+tilaukset+kasvaneet+enemmän+kuin+kukaan+uskoi.
Tämä+johtuu+tästä+optimismista+joka+syntyi+kun+peketti+hyväsyttiin.
Nythän+Suomelle+menee+jo+paremmin+kuin+ennen+Koronaa!+Katsokaa+pörssiä,+katsokaa+asunto-+ja+mökkikauppaa!+Ja+suomalaiset+ovat+tyytyväisiä+talouteensa.+Indeksit+ovat+korkeammallla+kuin+koskaan!
Näin
12.08.2021 17:53
Täällä+nyt+vaan+epäiltiin,+osaanko+kirjoittaa,+se+oli+vastaus+siihen.+Ei+muuta.
Sinänsä+oppimisen+arvosanat+eivät+edusta+"osaavuutta",+mutta+kyllä+ne+yliopistomaailmassa+kovaa+valuuttaa+on.+Jos+saat+pitkästä+matikasta+ällän,+on+tiesi+auki+moneen+siihen,+mistä+muut+haaveilevat.
Näin.
12.08.2021 17:45
Asia+ei+todellakaan+riipu+uskonnosta.+Yrität+vain+laittaa+uskontoja+paremmuusjärjestykseen+ja+sinun+uskontosi+on+tietenkin+etusijalla?
Me+joita+uskonto+ei+vaivaa,+me+osaamme+katsoa+puolueettomasti+uskontoja.+Uskontojen+tapa+on+erotella+itsensä+toisista.+Esim.+1800-luvulla+oli+useita+riitaisia+miehiä,+jotka+eivät+tulleet+toimeen+yhdessä.+He+sitten+perustivat+jokainen+oman+uskonnon.+Siinä+kun+ei+näin+ole+erimielisyyttä+koska+itse+on+oma+uskontonsa.
Näin+syntyi+jehovantodistajat,+mormonit,+lestadiolaiset+ja+helluntailiike.
Lukekaa+kirja+"Korpelan+enkelit",+on+näitä+Suomessakin+ollut.+Siitä+näkee,+että+uskonto+=+ihmisen+mieli.
12.08.2021 17:42
Vain+minä+tiedän+kuka+olen+ja+olen+ylpeä+siitä.+
Mutta+on+äärimmäisen+mukavaa+osua+suoraan+maaliin!
12.08.2021 17:35
Kuulostaa+herkulliselta+ruualta+tuo+silakkapossu?
Kerrotko+ikäsi+niin+voimme+arvostella+älykkyystasosi?
12.08.2021 14:11
Sinä+ilmeisesti+olet+kokenut+"haistelija"?
Osoitat+tydellisesti+tasosi.
12.08.2021 14:10
Sinua+risoo+vain+se,+että+yliopistoon+pääsee+yhä+enemmän+naisia.+Joskus+1970-luvulla+oli+aika+jolloin+siellä+vallitsi+vasemmistokulttuuri,++mutta+sen+omivat+eniten+juuri+parempi+porukka+ja+yhteiskuntaluokka.
Taisi+tämä+Nalle+Wahlroos+olla+myös+eturintamassa!!+Ja+moni+muu.
Nyt+sellaista+ei+ole+vaan+kaikki+poliittiset+puolueet+ovat+edustettuina+oppilasjärjestöissä.
Ainoa+asia+mikä+tapahtuu+on,+että+naiset+valtaavat+yliopiston!
12.08.2021 12:27
Sivistystasosi+tuli+paljastettua!
12.08.2021 12:23
Onko+se+ihmekään+kun+kristityt+ovat+itse+olleet+vainoamassa+kaikkia+muita?
Niin+Vihreillä+kuin+Vasemmistolla+ei+mitään+uskontoja+vastaan.+Päinvastoin+Suomessa+vielä+1960-luvulla+uskonto+määräsi+mitä+sai+kirjoittaa+ja+mitä+sai+radiossa+puhua.
Se+aika+on+onneksi+ohi.
12.08.2021 09:30
Tuo+nyt+ei+tietenkään+ole+totta.+Kyse+ei+ole+roduista+ei+kansoita+vaan+kulttuureista.+Siksi+uskontojen+itse+tekemät+"rajat"+(erimielisyydet)+aiheuttavat+tätä+tuskaa.+Kaupankäynnin+eturistiriidat+ovat+olleet+myös+maailmasotien+syynä.
Jos+menet+taaksepäin+historiassa,+jostakin+me+vaan+tulemme.+Vuonna+1000+ihmisiä+oli+vähemmän+kuin+nyt+USA:sss.+Vuonna+1368+oli+Kiinan+väkiluku+60+miljoonaa.+Silti+siellä+tapeltiin+ihan+sikana!+Vaikka+kaikki+oli+kyllä+kiinalaisia.
Ja+kyllä+se+suomalainenkin+pystyi+toisiaan+tappamaan+vielä+1918.
Kyse+ei+siis+ole+rodusta.
Ja+onko+meillä+vaihtoehtoja?+Meidän+tie+kansana+on+loppumassa,+se+näkyy+jo+nyt+demokrafiassa.+Olemme+vanhoja,+väsyneitä+ja+emme+jaksa+tehdä+uusia+suomalaisia.
Kukaan+ei+siis+puhu+oikesta+asiasta,+vaan+vyöryttää+syyn+jonnekin+muualle.
12.08.2021 09:28
Jatkat+vaan+tätä+samaa+alennuskuluttuuria.+Teet+itsestäsi+typeryksen+jota+ei+kukaan+arvosta.
Tätä+samaa+kulttuuria+näkee+jalkapallofaneissa.+Ei+kestä+päivänvaloa+se,+että+vihataan+muka+vastustajan+faneja.+Ennen+oli+tapana+pitää+naapuripitäjän+(varsinkin+miehiä)+vihollisina,+joiden+kanssa+otettiin+yhteen+nakkarilla.
Tämä+kulttuuri+on+sitkeässä.
12.08.2021 09:19
Olet+varmaan+seurannut+suhtautumista+meidän+maassa+olevaan+naisten+hallitukseen.+Sehän+on+ainutlaatuinen+ja+uusi,+koska+puikoissa+on+nyt+nuoria+naisia.
Mielestäni+tämä+on+aiheuttanut+suhteetonta+ja+alatyylistä+reagointia+miesten+taholta.
Se+on+tehnyt+suomimiehistä+vähän+matalaotsaisia.+Mies+on+nyt+alakynnessä,+mutta+ei+sieltä+haukkumalla+parempiaan+nousta!
11.08.2021 18:51
Terve+menoa,+ei+sinua+kukaan+täällä+kaipaa.+Lue+itse+oma+räpellyksesi+ja+ymmärrät+kyllä.
11.08.2021 18:48
Rautalangasta:+mitä+enemmän+maanosassa+on+vihaa+tuntevia+ihmisiä,+sitä+rajumpaa+on+uskontojen+ja+rotujen+välinen+viha.
Juuri+uskontojen+järkkymättömät+opit,+jotka+ovat+kaikki+erilaisia+aiheuttavat+näitä+vihamielisyyksiä.
Olen+itse+tuon+ulkopuolella.
11.08.2021 18:46
Ei+ole+sellaista+jengiä+kuin+"vihervasemmisto".+Eikä+ole+sellaista+maahanmuuttajaa+jona+sinä+kuvittelet.
On+sääli,+että+meillä+Suomessa+on+tätä+uskonnollista+porukkaa,+joka+on+kaikkein+ahdasmielisintä.+Mitä+alkuajan+kristinuskoiset+olivat+juutalaisille?+Mitä+juutalaiset+olivat+kristinuskoisille?
Niinpä.
Kun+vapautuu+uskonnoista+alkaa+ymmärtää+enemmän.+Silloin+antaa+tilaa+myös+eri+uskonnoille+ja+eri+roduille.+Silloin+ei+voi+olla+myöskään+antisemitistinen.
En+jaottele+eri+uskontoja.+Joten+en+tunnista+sinun+argumentteja.
11.08.2021 18:44
Suomessa+ja+muuallakin+on+aina+ollut+eriuskoisia+ihmisiä,+milloin+mitäkin.+Se+ei+ole+olennainen+este+kotoutumiselle.
Suomalaiset+jakautuvat+itse+tässä+kahteen+leiriin.+Ne+jotka+ovat+enemmän+sivistyneitä+ja+oppineita+luottavat+koutumiseen+ja+ne+jotka+vähemmän+eivät.
Itse+kaipaan+realistista+suhtautumista+maahanmuuttoon+eli+juuri+näiden+kahden+väliltä.+
Jos+katsoo+maahanmuuttoa+Saksassa+ja+Ruotsissa,+näyttää+talouden+osalta+siltä,+että+se+on+kovasti+kannattavaa.+Häiriöitä+on,+mutta+yleensä+ne+laantuvat+kun+uutta+väestöä+ei+enää+maahan+tule.
Näin+kävi+myös+suomalaisille+jotka+muutivat+Ruotsiin.
11.08.2021 18:39
Erittäin,+erittäin+tarkkaavainen+kirjoittaja+tässä!
11.08.2021 18:31
Jaksoit+kuitenkin+kirjoittaa+noin+paljon+sontaa?
ET+paperein+kahdesta+maisterin+tutkinnosta+selvinneenä,+en+kaipaa+ainakaan+sinun+"tukiopetusta".
Nimimerkki+tarkoittaa+muutakin+kuin+"viinaksia",++mutta+sinun+älyllesi+se+on+liikaa.
Ja+jos+kirjoittaa+ällän+suomenkielestä,+ei+liene+kovin+huono+kirjoitustaitokaan.
Joten,+pieleen+menee+sinulla+arvaukset+koko+ajan.+
Reakoin+positiivisesta,+en+hae+tukiopetusta.
11.08.2021 18:26
Niin+helttaista+tuo+sinun+hernenenään+kiukuttelu.
Kun+ei+pärjää+sanansäilällä+niin+reakoi+juuri+noin!
11.08.2021 16:04
Hyvä+että+olet+samaa+mieltä.+Auttoiko+joku+toinen+lapsi+sinua+hakemaan+noi+emoijit?
Kerro+äidillesi+ongelmasi,+hän+kyllä+tietää,+että+naiset+osaavat+ja+johtavat+Suomea+parempaan,+eikä+panikoivat+miehet+häiritse.
11.08.2021 08:06
24 / 95