Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pegas
pegas
pegas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
6
Kommenttia
1898
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juuri+tämän+työn+olen+huolellisesti+tehnyt+ja+pysyn+ehdottomasti+kannassani!!!!!!
Ota+banaani+ja+syö+se!!
22.02.2021 09:09
Juuri+tämän+työn+olen+huolellisesti+tehnyt+ja+pysyn+ehdottomasti+kannassani!!!!!!
Ota+banaani+ja+syö+se!!
22.02.2021 09:08
Ota+banaani+ja+syö+se!!
22.02.2021 09:08
Koitappa+uskoa+ihan+kunnolla,+että+tässä+ei+olla+Persuja+vastustamassa,+vaan+kuten+sinun+kirjoituksestasikin+näkee,+että+Suomessa+on+kansaa,+joka+on+liian+helposti+höynäytettävissä.+Sen+potin+korjaa+Persut.
Olen+aivan+ällistynyt,+miten+Suomi+jossa+sentään+kunnon+peruskoulu+tämä+ilmiö+kasvaa.
Muuta+sanottavaa+ei+ole+sinun+kirjoittamaasi+koskien.
Ota+siis+banaani+ja+rauhoitu.
22.02.2021 09:06
Koitappa+uskoa+ihan+kunnolla,+että+tässä+ei+olla+Persuja+vastustamassa,+vaan+kuten+sinun+kirjoituksestasikin+näkee,+että+Suomessa+on+kansaa,+joka+on+liian+helposti+höynäytettävissä.+Sen+potin+korjaa+Persut.
Olen+aivan+ällistynyt,+miten+Suomi+jossa+sentään+kunnon+peruskoulu+tämä+ilmiö+kasvaa.
22.02.2021 09:01
22.02.2021 09:01
Koitappa+uskoa+ihan+kunnolla,+että+tässä+ei+olla+Persuja+vastustamassa,+vaan+kuten+sinun+kirjoituksestasikin+näkee,+että+Suomessa+on+kansaa,+joka+on+liian+helposti+höynäytettävissä.+Sen+pootin+korjaa+Persut.
22.02.2021 09:00
Et+vastaa+mihinkään+kysymykseen?
Se,+että+perussuomalaiset+eivät+yksin+voi+kaataa+EU:ta,+ei+vastaa+siihen,+mitä+nämä+Huhtasaari+tai+Hakkarainen+(turha+äijä+missä+tahansa)+tekevät+tuolla+EU:ssa?
Haraavat+vastaan+ja+nostavat+siitä+palkkaa!+Perkele+sanon+minä!!!!
Tällaista+joukkoa+ei+saisi+päästää+minnekään+meuhkaaman+ja+estämään+hyvää+työn+tekoa!+Ei+edes+rakennustyömaalle!+
Onko+tämä+Hakkarainen+vain+etsimässä+tyttöystäviä+tuolla?+Raukka+ei+osaa+edes+kunnolla+suomea!
20.02.2021 19:36
Et+vastaa+kysymykseen,+joten?
Tietenkin+näillä+kroilla+on+merkitys.+Ne+kertoo+maan+riskialtiuden.+sitä+et+ilmeisesti+ymmärrä?
Suomi+pärjää+hyvin!
20.02.2021 19:28
No+niin,+pikkumies.+Jos+pippelisi+on+pieni,+ei+sua+voi+auttaa.+Käytä+peiliä.+Voitele+voiteella,+ehkä+se+siitä?
Raukkamiesten+Suomi,+siinä+syy+miksi+emme+pärjää+enää+missään.+Ei+kulje+urheilussa,+ei+musiikissa,+ei+missään.+Pelkurimiesten+kapina+on+suominaisen+sidonta+hellaan.
Hyvin+ei+käy,+mene+takas+lähikuppilaan+ja+juo+itsesi+humalaan.+Sinusta+ei+vaan+ole+enää+mihinään!!!
Nainen+pärjää+aina.!
20.02.2021 17:23
Laita+nyt+sun+kalsareidenkin+hinta+Marinin+syyksi?
20.02.2021 17:19
Ja+sinä+haluat+maksaa+yksityisen+pytämät+maksut+koronatestistä?+Ne+ovat+yli+200+euroa/testi!
Ole+hyvä+vaan.+MAKSA!
Mutta+ei+voi+pyytää+valtiota+maksamaan+sikahintaa+testistä!
20.02.2021 17:17
En+ymmärrä+lainkaan+sinun+vuodatustasi.+Kaikilla+mittareilla+Suomen+jäsenyys+EU.ssa+on+ollut+voittokulku.+Ikinä+meillä+ei+ole+historiassa+ollut+näin+ennakoitavaa+ja+tasaista+elintason+nousua+ilman+suuria+kriisejä.+Ne+loppuivat+siihen+kun+liityimme+jäseneksi.
Valtio+on+velkaantunut,+mutta+ei+niin+kuin+kuvailet.+Et+näytä+myöskään+ymmärtävän+miten+valtion+velka+on+erilainen+kuin+esim.+yritysten+ja+ihmisten.+Suomi+saa+lainaa+alle+0%+koron+tällä+hetkellä+ja+on+maksanut+pois+aikaisempia+lainoja+joista+maksoimme+korkoa.+Valtio+ei+kuole+eikä+vanhene.+Kun+lainaat+nyt+100+miljardia,+jos+saat+sen+0%+korolla,+teet+sillä+voittoa+ja+varsinkin+jos+investoit+sen,+sillä+jo+inflaatio+syö+siitä+joka+kuukausi+rahaa.+Se+kannatta+jo+siksi.
Sitäpaitsi+ei+Suomi+nyt+ole+edes+historiassa+eniten+velkaantunut.+Nämä+vuodet+olivat+1944+ja+1996.
https://www.veronmaksajat.fi/luvut/Tilastot/Julkinen-talous/Valtion-velka/#3b95521e
Jos+kysyt+tätä+velanottoa+yrityksiltä+niin+mikä+tahansa+yritys+ottaisi+lainaa+jos+saisi+sitä+samalla+tavalla+kuin+Suomi+saa.+Kyse+on+vain+siitä,+miten+se+sijoitetaan.
Kerro,+miksi+Ruotsi+lähtee+tällaisen+diiliin+tai+Tanska,+vaikka+he+maksavat+suuremman+osuusmaksun+tähän+EU+elvytykseen?
Miksi+se+hallitus,+jossa+oli+mukana+Kokoomus-Keskusta+ja+Persut+tekivät+vielä+huonomman+diilin+kun+takasivat+Saksan+ja+Ranskan+pankkeja+että+Italia+ja+Espanja+eivät+menisi+konkurssiin?
Miksi+nyt+on+meteliä+kun+on+tarkoitus+tehdä+pelkästään+sijoituksia+uusteknologiaan??
Kaikki+me+maallikot+tiedämme+aina,+miten+me+tekisimme,+jos+olisimme+päättämässä.+Minä+esim.+olisin+vain+EKP:nä+painanut+lisää+euroa+sen+750+miljardia+ja+jakanut+ne+jäsenmaiden+pääluvun+mukaan.+Sanna+Marin+halusi,+että+jokainen+maa+ottaa+itse+osuutensa+velkana,+mutta+se+ei+kelvannut+kaikille.+Marin+sai+kuitenkin+nostettua+sitä+osuutta+joka+on+jäsenmaan+oma+velkaosuus.+marin+sai+myös+laskettua+meidän+jäsenmaksuamme+niin,+ettemme+osallistu+myöskään+Brexit+jäsenmaksuvajeen+maksuun.
Kukaan+ei+hurraa+Koronalle,+mutta+näyttää+siltä,+että+joka+puolella+maailmaa+ollaan+kärsimässä+siitä.+Se+vaikuttaa+nyt+valtavasti+kaikkien+maiden+talouteen.+Me+opettelemme+nyt+jotakin+uutta+ja+osaamme+tehdä+kaiken+paremmin+seuraavan+pandemian+iskiessä.
Minä+luulen+(en+tiedä),+että+jos+rokotteet+alkaa+tehota+ja+me+ohitamme+tämän+syksyyn+mennessä,+alkaa+hirveä+buumi,+joka+muistuttaa+1980-lukua.+Sillä+tämä+intensiivinen+elvytys+on+jo+niin+käsittämättömän+suurta,+että+siitä+seuraa+valtava+loikka.+Ja+ihmiset+ovat+olleet+poteroissaan+jo+kauan+ja+odottavin+hetkeä+jolloin+ryntäävät+esiin+kuluttamaan+ja+liikumaan!!
Tämä+on+minun+ennuste.+Se+johtaa+tietenkin+myös+Valtion+elpymiseen+ja+verotuoton+voimakkaaseen+nousuun.
20.02.2021 15:45
Sitä+samaa+tapahtuu+joka+ikisessä+maassa.+Sinun+piilolinssisi+ei+ole+vieläkään+tajunnut,+mitä+Korona+on+tehnyt.+Laitat+keiken+tämän+hallituksen+syyksi,+vaikka+tiedät+tasan+tarkkaan,+että+joka+maassa+on+erilaiset+hallituskuviot,+mutta+vaikeudet+samat+ja+vielä+suuremmat!
Suomi+ei+esim.+ota+nyt+lainaa+tätä+EU+elvytystä+varten.+Kukaan+ei+puhu+siitä,+että+Suomi+sai+jäsenmaksut+alemmas+eli+Suomi+147euroa/asukas,+Ruotsi+227euroa/asukas+ja+Tanska+270euroa/asukas.+Tämä+tarkottaa,+että+Suomi+maksaa+yli+3+miljardia+euroa+vähemmän+jäsenmaksua/5+vuotiskausi+kuin+Tanska+(jonka+väkiluku+noin+=+Suomi).
Näin+kun+laskee+2,7+miljardia+++3+miljardia,+olemme+jo+lähellä+sitä+kokonaispakettia+6,6+miljardia.+Loppu+tulee+jo+meidän+pienemmistä+korkokuluista+kuin+Ruotsi+tai+Tanska.
Kerro+yksi+hyvä+tapa+työllistää+matkailualalla?+Kerro+toinen+ravintola-alalla?+Ja+kolmas+tapahtuma-alalla?+Teatterit+++konsertit?
Anna+hyvä+keino,+miten+sinä+pääministerinä+nyt+niitä+työllistät?
Olen+pelkkänä+korvana?+HALOO+nyt+on+KORONA!
20.02.2021 13:22
Perussuomalaisuus+on+silkkaa+valhetta.+Kun+vastustetaan+kaikkea+ja+halutaan+purkaa+kaikki,+ei+siinä+ole+päätä+ei+häntää.
Siihen+ketkuun+menee+kyllä+yksinkertaiset+ja+avuttomat,+mutta+kattokaa+nyt+niitä+Persu+europarlamentikkoja?+Mitä+hittoa,+ei+niistä+kuulu+mitään.
Huijasivat+itsensä+tuonne+ja+savat+lihavaa+palkkaa.+Huijasivat+Suomen+heikkolahjaisia+äänestämään+itseään.+
Miettikää+ottaisitteko+johtokuntaan+mihinkään+yritykseen+henkilöitä,+jotka+haluavat+vain+kaataa+yrityksen+(EU:n)???
19.02.2021 18:09
Ihan+sama+pojat,+mitä+paskaa+täällä+viestitte,+ei+teillä+ole+saumaa+enää.
Suomipojan+mahikset+ovat+menneet.+Ruikuttelette+siellä+rannalla+lippalakeissanne.+
Nyt+on+fiksut+naiset+asialla+ja+te+olette+siellä+ruikuttamassa.+Koittakaa+kestää+pojat,+muodostakaa+piiri+ja+laulakaa.+Ehkä+seuraavassa+elämässä+onnistaa+paremmin.
Tämä+hallitus+on+aikaansaavin,+nerokkain+ja+tehokkain+kaikista.+Mutta+pikkupojat+aina+pelkää+fiksuja+naisia!
19.02.2021 18:03
Jahas,+vielä+yksi+nillittäjä+täällä+kerjää+irtopisteitä?
Mitään+maskisekoilua+ei+edes+ollut.+Oli+vain+muutamia+paniikkihuutaja+ja+muutama++Persusekoilija+Eduskunnassa.
Varmuusvarasto+ei+ole+yhden+hallituksen+vastuulla.+Kävikö+Persut+ollessaan+hallituksessa+tarkastamassa+varmuusvaraston?+Ei+käynyt.+Olivatpa+tyhmiä?
Osasiko+joku+odottaa+tätä+Koronaa?+Ei+osannut.+Saiko+yksikään+maa+maskeja+kun+kaikki+niitä+alkoivat+tavoitella.+Ei+saanut.+Ruotsissa+ei+saatu+edes+hoivakoteihin+niitä.+Suomessa+sentään+saatiin.
Jos+koko+maailma+alkaa+tavoitella+mitä+tahansa+tuotetta+yhtäaikaa,+se+loppuu+välittömästi+ja+sitä+ei+saa+kukaan+tarpeeksi.+USA+ei+saanut+maskeja+vaikka+olisi+maksanut+niistä+sikana!
Tässä+ei+tule+muuta+mieleen+kuin,+että+olet+oppimaton,+et+seuraa,+mitä+tapahtuu+tai+olet+edelleen+yhtä+tyhmä+kuin+Persut+olivat+keväällä.
Katso+myös,+miten+tätä+Koronaa+on+hoidettu+eri+maissa.+Suomi+taitaa+loistaa+siellä+ja+on+yksi+parhaita+maista+Euroopassa.
Jos+meillä+tosiaan+olisi+ollut+panikoivat+Persut+hallitusvastuussa,+olisi+tuhlattu+hitosti+rahaa+esim.+testeihin+rajalla.+Testi+joka+ei+paljasta+vielä+mitään,+maksoi+alkuvaiheessa+200+euroa/kpl.+persut+vaativat+myös+koko+kansan+testaamista+tilanteessa,+jossa+meilla+oli+alle+5000+tartunnan+saanutta.++Se+olisi+ollut+resussien+tuhlaamista+ja+hirveä+yli+2+miljardin+kustannus.+Eikä+siitä+olisi+ollut+mitään+hyötyä.+Eikä+meillä+keväällä+ollut+laboratorioita,+ei+henkilökuntaa+testien+tekemiseen.
Maskeistakaan+ei+ollut+hyötyä+keväällä,+sillä+meidän+tartuntamäärät+olivat+vähäiset+ja+tauti+nujerrettiin+juuri+oikeilla+toimenpiteillä.
Joten+lopeta+jo+tämä+hölmöily.
19.02.2021 12:18
Kerro+minulle,+mitä+Persut+ovat+tehneet?+Mitä+erinomaista?+Maahanmuutto+on+avain+jokaiseen+ongelmaan.+Se+on+persuideologia.
Minä+katson+kokonaisuutta.+Minä+haluan+myös+mennä+eteenpäin+ja+nähdä+asiat+niin+kuin+sen+näkee+yrittäjät.+Ellei+ole+yrittämistä,+ei+ole+toivoakaan.+
Persut+vastustavat+kaikkea.+Kuvittelevat+että+sillä+ja+räyhäämisellä+saavutetaan+jotakin.+Olette+myös+purkamassa+lähjes+kaikkea.+Ette+rakenna+mitään.
Siksi+en+kannata+Persuja.+En+kannata+myöskään+sitä+viahamielistä+asennetta+kaikkea+kohtaan.+Vihaatte+vihervasemmistoa+,Yle:ä,+Ay-liikettä,+EU:ta,+THL:ää,+vähemmistöjä,+ruotsinkieltä+ja+tietenkin+maahanmuuttajia.
Te+ette+edusta+mitään+tulevaisuudenuskoa,+vaan+olette+viemässä+Suomea+ja+suomalaisia+taaksepäin+jonnekin+menneeseen.+Kaipaatte+markkaa+ja+kuvittelette,+että+Suomi+voi+käpertyä+johonkin+kuvitteelliseen+"itsenäisyyteen",+mutta+teidän+ehdoilla.+Niillä+opeilla+Suomi+jää+yksin.
Minusta+pieni+Suomi+pärjää+paremmin+yhdessä+kuin+yksin.+Pärjää+paremmin+siten,+että+panostaa+tulevaisuuteen+ja+innovatiivisuuteen.+Suomessa+on+paljon+yritysmyönteisyyttä+ja+yrittäjähenkisiä+ihmisiä.+Jos+kaiki+olisivat+Persuja,+emme+uskaltaisi+tehdä+mitään+myönteistä,+emme+myöskään+sijoittaisi+tulevaisuuteen.
Persut+eivät+edustä+sellaista,+vaan+tuhoavat+kaiken+innovatiivisuuden+Suomessa.+Se+koskee+myös+kulttuuria.
19.02.2021 09:44
Ei+minua+kiinnosta+mikään+persuvastaisuus?+Minua+kiinnostaa+oikeasti+suomalaisten+pärjääminen.+Se+,miten+voi+kaikkine+heikommassa+asemassa+oleva+suomalainen.+Se+kiinnostaa.
Tietenkin,+joka+maassa+on+se+heikoin+ja++se+ne+"pärjääjät".+Mutta+tällä+hetkellä,+vaikka+meitä+koettelee+(joka+maata)+hirveä+pandemia,+meillä+oln+suhteellisen+turvallinen+olo.
Tämä+johtuu+siitä,+että+meidän+maamme,+pitää+valtavasti+huolta+meistä.+On+ennennäkemättömän+kovat+otteet+torjua+tätä+kavalaa+sairautta+ja+olen+otettu,+että+kaikista+pidetään+huolta.+Tällaista+huolenpitoa+ei+ole+ikinä+koettu+tässä+maailmassa.
Persuvastaisuus+kohdistuu+kaiken+vastustamiseen,+sen+hokemiseen,+että+kaikki+on+huonosti+ja+mikään+ei+onnistu.
Minä+koen+asiat+täysin+päinvastoin+.+Olen+ihan+sanaton+tämän+ihmisistä+huolehtimisen+edessä.+En+ukso+että+milloinkaan+ennen+on+koettu+näin+massiivista+huolen+pitoa+ihmisestä+kuin+tämän+koronaepidemian+aikana.
Kun+ihmiset+elivät+keräilykulttuurissa,+heidän+ryhmäkokonsa+oli+se,+mikä+oli+mahdollista+elättää.+Jos+se+oli+30-35+ihmistä+ja+ryhmään+syntyi+enemmän,+jätettiiin+osa+vanhempia+tai+vastasyntyneitä+kuoppaan+kuolemaan.+Nyt+me+suojelemme+vanhuksia+ja+teemme+sen+siitäkin+huolimatta+että+se+maksaa+paljon+rahaa.
Tämä+on+sitä+solidaarisuutta+jota+koko+maailma+kaipaa!!!
13.02.2021 18:33
Kannattaa+olla+realisti.+Ei+kannata+esittää+sumeita+uhkakuvia,+joilla+ei+ole+todellisuutta.
Pitää+muistaa+myös+se,+että+ennen+EU+jäsenyyttämme+Suomi+oli+jatkuvien+ongelmien+seassa.+Emme+päässeet+millään+vertailulla+koskaan+10+parhaan+joukkoon+missään.+
EU:ssa+olemme+nousseet+kaikilla+mittaustavoilla+kärkeen.+Olemme+lähes+aina+5+parhaan+ja+usein+miten+3+parhaan+joukossa+maailman+maista.+
Pitää+myös+katsoa,+miten+muut+maat+tätä+käsitelevät.+Miksi+Ruotsi+sen+hyväksyy+tai+Tanska?+Vaikka+nämä+maat+maksavat+enemmän+jäsenmaksua+kuin+Suomi.+
Suomi+maksaa+147+euroa/vuosi/asukas,+Ruotsi+227+euroa/vuosi+ja+Tanska+270+euroa/+vuosi.+
Myös+valuutasta+on+riski,sillä+Norja+maksaa+lainoistaa+1,5%+enemmän+korkoa+ja+Ruotsi+(jonka+valuutta+sidottu+tiukasti+euroon)+maksaa+0,5%+enemmän+lainoistaan.+Tämä+näkyy+niin+asuntolainoissa+kuin+yrityslainoissa.
13.02.2021 13:29
45 / 95