Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

6

Kommenttia

1898

1. Juuri+tämän+työn+olen+huolellisesti+tehnyt+ja+pysyn+ehdottomasti+kannassani!!!!!!Ota+banaani+ja+syö+se!!
  2. En+ymmärrä+lainkaan+sinun+vuodatustasi.+Kaikilla+mittareilla+Suomen+jäsenyys+EU.ssa+on+ollut+voittokulku.+Ikinä+meillä+ei+ole+historiassa+ollut+näin+ennakoitavaa+ja+tasaista+elintason+nousua+ilman+suuria+kriisejä.+Ne+loppuivat+siihen+kun+liityimme+jäseneksi.Valtio+on+velkaantunut,+mutta+ei+niin+kuin+kuvailet.+Et+näytä+myöskään+ymmärtävän+miten+valtion+velka+on+erilainen+kuin+esim.+yritysten+ja+ihmisten.+Suomi+saa+lainaa+alle+0%+koron+tällä+hetkellä+ja+on+maksanut+pois+aikaisempia+lainoja+joista+maksoimme+korkoa.+Valtio+ei+kuole+eikä+vanhene.+Kun+lainaat+nyt+100+miljardia,+jos+saat+sen+0%+korolla,+teet+sillä+voittoa+ja+varsinkin+jos+investoit+sen,+sillä+jo+inflaatio+syö+siitä+joka+kuukausi+rahaa.+Se+kannatta+jo+siksi.Sitäpaitsi+ei+Suomi+nyt+ole+edes+historiassa+eniten+velkaantunut.+Nämä+vuodet+olivat+1944+ja+1996.https://www.veronmaksajat.fi/luvut/Tilastot/Julkinen-talous/Valtion-velka/#3b95521eJos+kysyt+tätä+velanottoa+yrityksiltä+niin+mikä+tahansa+yritys+ottaisi+lainaa+jos+saisi+sitä+samalla+tavalla+kuin+Suomi+saa.+Kyse+on+vain+siitä,+miten+se+sijoitetaan.Kerro,+miksi+Ruotsi+lähtee+tällaisen+diiliin+tai+Tanska,+vaikka+he+maksavat+suuremman+osuusmaksun+tähän+EU+elvytykseen?Miksi+se+hallitus,+jossa+oli+mukana+Kokoomus-Keskusta+ja+Persut+tekivät+vielä+huonomman+diilin+kun+takasivat+Saksan+ja+Ranskan+pankkeja+että+Italia+ja+Espanja+eivät+menisi+konkurssiin?Miksi+nyt+on+meteliä+kun+on+tarkoitus+tehdä+pelkästään+sijoituksia+uusteknologiaan??Kaikki+me+maallikot+tiedämme+aina,+miten+me+tekisimme,+jos+olisimme+päättämässä.+Minä+esim.+olisin+vain+EKP:nä+painanut+lisää+euroa+sen+750+miljardia+ja+jakanut+ne+jäsenmaiden+pääluvun+mukaan.+Sanna+Marin+halusi,+että+jokainen+maa+ottaa+itse+osuutensa+velkana,+mutta+se+ei+kelvannut+kaikille.+Marin+sai+kuitenkin+nostettua+sitä+osuutta+joka+on+jäsenmaan+oma+velkaosuus.+marin+sai+myös+laskettua+meidän+jäsenmaksuamme+niin,+ettemme+osallistu+myöskään+Brexit+jäsenmaksuvajeen+maksuun.Kukaan+ei+hurraa+Koronalle,+mutta+näyttää+siltä,+että+joka+puolella+maailmaa+ollaan+kärsimässä+siitä.+Se+vaikuttaa+nyt+valtavasti+kaikkien+maiden+talouteen.+Me+opettelemme+nyt+jotakin+uutta+ja+osaamme+tehdä+kaiken+paremmin+seuraavan+pandemian+iskiessä.Minä+luulen+(en+tiedä),+että+jos+rokotteet+alkaa+tehota+ja+me+ohitamme+tämän+syksyyn+mennessä,+alkaa+hirveä+buumi,+joka+muistuttaa+1980-lukua.+Sillä+tämä+intensiivinen+elvytys+on+jo+niin+käsittämättömän+suurta,+että+siitä+seuraa+valtava+loikka.+Ja+ihmiset+ovat+olleet+poteroissaan+jo+kauan+ja+odottavin+hetkeä+jolloin+ryntäävät+esiin+kuluttamaan+ja+liikumaan!!Tämä+on+minun+ennuste.+Se+johtaa+tietenkin+myös+Valtion+elpymiseen+ja+verotuoton+voimakkaaseen+nousuun.
  3. Jahas,+vielä+yksi+nillittäjä+täällä+kerjää+irtopisteitä?Mitään+maskisekoilua+ei+edes+ollut.+Oli+vain+muutamia+paniikkihuutaja+ja+muutama++Persusekoilija+Eduskunnassa.Varmuusvarasto+ei+ole+yhden+hallituksen+vastuulla.+Kävikö+Persut+ollessaan+hallituksessa+tarkastamassa+varmuusvaraston?+Ei+käynyt.+Olivatpa+tyhmiä?Osasiko+joku+odottaa+tätä+Koronaa?+Ei+osannut.+Saiko+yksikään+maa+maskeja+kun+kaikki+niitä+alkoivat+tavoitella.+Ei+saanut.+Ruotsissa+ei+saatu+edes+hoivakoteihin+niitä.+Suomessa+sentään+saatiin.Jos+koko+maailma+alkaa+tavoitella+mitä+tahansa+tuotetta+yhtäaikaa,+se+loppuu+välittömästi+ja+sitä+ei+saa+kukaan+tarpeeksi.+USA+ei+saanut+maskeja+vaikka+olisi+maksanut+niistä+sikana!Tässä+ei+tule+muuta+mieleen+kuin,+että+olet+oppimaton,+et+seuraa,+mitä+tapahtuu+tai+olet+edelleen+yhtä+tyhmä+kuin+Persut+olivat+keväällä.Katso+myös,+miten+tätä+Koronaa+on+hoidettu+eri+maissa.+Suomi+taitaa+loistaa+siellä+ja+on+yksi+parhaita+maista+Euroopassa.Jos+meillä+tosiaan+olisi+ollut+panikoivat+Persut+hallitusvastuussa,+olisi+tuhlattu+hitosti+rahaa+esim.+testeihin+rajalla.+Testi+joka+ei+paljasta+vielä+mitään,+maksoi+alkuvaiheessa+200+euroa/kpl.+persut+vaativat+myös+koko+kansan+testaamista+tilanteessa,+jossa+meilla+oli+alle+5000+tartunnan+saanutta.++Se+olisi+ollut+resussien+tuhlaamista+ja+hirveä+yli+2+miljardin+kustannus.+Eikä+siitä+olisi+ollut+mitään+hyötyä.+Eikä+meillä+keväällä+ollut+laboratorioita,+ei+henkilökuntaa+testien+tekemiseen.Maskeistakaan+ei+ollut+hyötyä+keväällä,+sillä+meidän+tartuntamäärät+olivat+vähäiset+ja+tauti+nujerrettiin+juuri+oikeilla+toimenpiteillä.Joten+lopeta+jo+tämä+hölmöily.