tarja.haavisto
Hoitoalan ammattilainen joka istuu mieluusti motskarin kyydissä..
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia10 aloitusta · 8 kommenttia
- Ihan on tuoksut sitä mitä tilaakin ja paljon halvemmalla kuin kempsussa. Escadan ihovoiteita ja erilaisia tuoksuja on tilattu monta kertaa....
- kun ihan kauhukuvia jo maalaillaan!!!! Voihan sitä nyt viikon ja lomalla, lasten ehdoilla mennä. Vastuu on tietenkin vanhemmilla, kuin myös päätösvalta!!!!
Arki kun jo mennään vanhempien sääntöjen mukaan, on lapsesta välillä mukavakin saada "päättää" edes jostain ja huomata että vanhemmat luottavat häneen. Tätä mieltä minä....
Ja Powerparkissa on hauskaa. Siisti paikka, on hotelleja ja paikat teltoille ja vaunuille/autoille. Paljon siellä käy porukkaa mutta sopu sijaa antaa!!!!
nim. siellä monta kertaa käynyt, pojan ehdoilla ja kivaa oli - olen minä. Eivät paukut niin paljon maksa etteikö itse juomiaan voisi ostaa!!! Tuntemattomilta ei kannata ottaa vastaan mitään, niinhän lapsiakin opetetaan.... Ja lasi tutun huomaan tanssin ja vessassa käynnin ajaksi, tai sitten lasiin jäänyt juoma jätetään juomatta!!!!
- kato luonnetta!!!!
Eikä tuota ominaisuutta kovin monella ole, valitettavasti. Mutta älä lannistu, kyllä se vielä nappaa, usko pois!!! - sama nimkä niminen, kunhan olis oikee ihminen!!!
Tosi ku vesi, nimestä ei o tietoo, mut kasvot tunnistan jos vain kohdalle sattuu..... - mahdottomampi on löytää ihminen, josta ei tiedä edes
nimeä eikä varmaa asuinpaikkaakaan!!!!
Olen siis vielä pahemmas jamas ku sä.... - tämä onkin......kutsuin HÄNTÄ enkeliksi, mutta ilmeisesti et ollut sinä...
ja mitä muuta ne on ku omia ajatuksia, nämä etsintäkuulutuksetkin????!!!! - ottakaa opiksi, miehet.....