Varokaa naiset baarissa

huumaajaa

61

25314

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valitettavasti

Ei kyllä yllättänyt kovin paljoa. Nykyään saa kaikkialla pelätä kunnei missään ole turvallista. Aika vaikeaa kyllä on saada kiinni tyyppi, jonka tuntomerkkejä naiset eivät voi kovin hyvin muistaa huumaamisen takia.

• mies,,,,,,,,,,,,,,

älkää jättäkö paukkuja pöytään,,,,tai sit joku tuttu on vahtimassa,,,ja tuntemattomilta ei ota vastaan mitä tarjotaan,,se on siinä se,,

• olen minä. Eivät paukut niin paljon maksa etteikö itse juomiaan voisi ostaa!!! Tuntemattomilta ei kannata ottaa vastaan mitään, niinhän lapsiakin opetetaan.... Ja lasi tutun huomaan tanssin ja vessassa käynnin ajaksi, tai sitten lasiin jäänyt juoma jätetään juomatta!!!!

• tar.leena kirjoitti:

olen minä. Eivät paukut niin paljon maksa etteikö itse juomiaan voisi ostaa!!! Tuntemattomilta ei kannata ottaa vastaan mitään, niinhän lapsiakin opetetaan.... Ja lasi tutun huomaan tanssin ja vessassa käynnin ajaksi, tai sitten lasiin jäänyt juoma jätetään juomatta!!!!

Juurikin näin pitäisi toimia!

• Vesilinjalla (:
        tar.leena kirjoitti:

olen minä. Eivät paukut niin paljon maksa etteikö itse juomiaan voisi ostaa!!! Tuntemattomilta ei kannata ottaa vastaan mitään, niinhän lapsiakin opetetaan.... Ja lasi tutun huomaan tanssin ja vessassa käynnin ajaksi, tai sitten lasiin jäänyt juoma jätetään juomatta!!!!

Olen siinä että paukut maksaa ihan liikaa! Todellakin! En edes tosin käy baareissa, en edes pistäydy, juuri senkään takia, että 3-olut voi maksaa 5-6 euroo ja paukut jopa 8. Tarkka hintaa en tiedä kun en käy, mutta törkeän kalliita ovat.

Järki käteen joka tilanteessa!

• kokonyt

joensuussakin esiintyy tämmöstä. olin kaverin kanssa ravintolassa. ja ei montaa keretty ottaa noin 5 siideriä oli pohjalla ja ravintolassa kaksi taijettin juoda. en ikinä oo siitä määrästä sekasin menny. jalat lähti alta muisti meni täysin loppu illasta. oksentelua. kaveri joutu tiputukseen sairaalaan. mie tarkkailuun pääsin kotiin kuitenkin jo aamulla 6.00. onneksi ei kaverit yksin jättäny meitä vaan soittivat apua. miten vaan ois voinu käydä. että varokaa tätä on joensuussakin.

• ei aina auta

Mä join kerran kaksi olutta saunan jälkeen. Lähdettiin kavereiden kanssa baariin. Tilasin siiderin. Olin koko ajan yhdessä kavereideni kanssa samassa pöydässä. En käynyt missään. Join puolet siideristäni enkä sen jälkeen muista mitään. KAverit passitti mut yksin kotio, jonne onneksi selvisin hengissä, mutta oksensin koko yön ja olin muutenkin aivan pihalla. Emme keksineet mitään vaihetta tai väliä missä juomaani olisi voitu sujauttaa jotakin.

• diibadaabadiili
        ei aina auta kirjoitti:

Mä join kerran kaksi olutta saunan jälkeen. Lähdettiin kavereiden kanssa baariin. Tilasin siiderin. Olin koko ajan yhdessä kavereideni kanssa samassa pöydässä. En käynyt missään. Join puolet siideristäni enkä sen jälkeen muista mitään. KAverit passitti mut yksin kotio, jonne onneksi selvisin hengissä, mutta oksensin koko yön ja olin muutenkin aivan pihalla. Emme keksineet mitään vaihetta tai väliä missä juomaani olisi voitu sujauttaa jotakin.

Mistäs sen koskaan tietää vaikka joku baarimikkokin olisi mukana tämmösessä, ei se poissuljettua ole, vaikkakin toivottavasti harvinaista.

• ollut näitä
        diibadaabadiili kirjoitti:

Mistäs sen koskaan tietää vaikka joku baarimikkokin olisi mukana tämmösessä, ei se poissuljettua ole, vaikkakin toivottavasti harvinaista.

Euroopassahan on ollut näitä tapauksia, missä baarimikko on itse laittanut tyrmäreitä asiakkaiden juomiin. Sinänsä hälyttävää ja huolestuttavaa,että silloin ei mitkään juoman vahtimiset enää auta. Eli pelkkää pullokaljaa vaan tilaamaan:/

• käynyt

samoin mulle..onneks ei henki menny.

• GGosama

pitäähän ne halut jotenki miellyttää..gg ;)
      Ei vaines, samaa mieltä ei sitä drinkkii kannata yksin jättää, tai ottaa jonku tarjoamaa nimimerkillä kokemusta täältäkin suuntaa löytyy. Parin paukun jälkee oli muute muisti, taju, varmaa hengenlähtökään kovin kaukana. Et paremipi ehkä pysyy kotona!

• kun join

Tämä tapahtui jonkun aikaa sitten. Istuin illan ravintolassa ja ryyppäsin 31 kpl kossy-vissyä. Sen jälkeen en paljon muista. Heräsin kyllä kotoa ihan sängystä. Vaatteet olivat päällä ja kukkaro tallessa (sisälsi 6 euroa). Näinköhän tulin huumatuksi kun muistikin pätkähti melkein poikki?

• kävi noin!

Lisäks kukkaro oli tyhjä ja vieressä oli hiukan heikomman ulkoisen statuksen omaava rouva. Olisikohan syytä laittaa rouva rosikseen vastaamaan varkaudesta ja mahdollisesta seksuaalisesta hyväksikäytöstä/raiskauksesta? Selvinpäin en olisi vetänyt kyllä..

• vitsit vähissä

31 kossu wichyy,ei tyhmyydellä oo sulla näköjään rajaa...

• ollut muuallakin

Muistaakseni samanlaisia tapauksia oli joskus Jyväskylässäkin.

Kyllä baariin kannattaa aina lähteä kaverin kanssa tai porukalla. Ja pitää juomistaan huolta, vaikka tuntuukin ettei sitä lasia/tuoppia joka paikkaan viitsisi ottaa mukaan.

• vois

ootteko ajatelleet, että se huumaaja vois myös työskennellä baarissa, olla tekemisissä juomien kanssa ennen tarjoilua??? ja toimia porukassa? monessako baarissa tampereella on huumattu? onko henkilökuntaa kuulusteltu? siinäpä aiheita vähä miettiä... pysykää kotona ja olkaa juomatta alkoholia, niin ei ainakaa muistit sen takia pätki...

• siitäs sais

kyllä mieli laittaa kotoksi jonkun miehen lasiin tippoja. siitäs sais. kyllä myö naisetkin osataan. joutus miehetkin vaihteeksi varomaan.

• juffi

Naisiin kohdistuvaan väkivaltaan pitäisi puuttu rankemmalla kädellä. Nyt siihen melkein kannustetan kun rangaistukset on ihan naurettavia. Tietysti juomiaan ei saa jättää vahtimatta ja tervettä varovaisuutta pitää käyttää, mutta ei se ole se syy näihin tapauksiin. Kyllä noita rikoksia pitäisi pyrkiä estämään tehokkaammin jotenkin muuten kun niin että mahdolliset unrit joutuvat varomaan enemmän ja enemmän kaikkea. Eihän minkään rikoksen ehkäisemisen päävastuu pitäisi olla mahd. uhrilla. (@_@)

• Nimetön

Kyllä pistää vihaksi, että yhteiskunta hiljaa hyväksyy raiskaukset ja muut naisiin kohdistuvat rikokset! Missä on ihmisarvo?? Ei paljon itsetuntoa hivele se, että raiskarit pääsee ilman linnatuomioita, jollain muutaman kuukauden ehdollisella. Mikä toi ehdollinen on, joku pieni mustetahra paperilla??!!! Ja ketään ei tunnu kiinnostavan ei sitten ollenkaan, näinkö me halutaan kasvattaa nuoret tyttäremme tällaiseen mätään yhteiskuntaan joka viestii että raiskaukset ja muut on ihan hyväksyttäviä?? Ja tätä maata kutsutaan sivistyneeksi länsimaaksi.. haahhhah, siitä on totuus kyllä turhankin kaukana!!

• dfösdföl
        Nimetön kirjoitti:

Kyllä pistää vihaksi, että yhteiskunta hiljaa hyväksyy raiskaukset ja muut naisiin kohdistuvat rikokset! Missä on ihmisarvo?? Ei paljon itsetuntoa hivele se, että raiskarit pääsee ilman linnatuomioita, jollain muutaman kuukauden ehdollisella. Mikä toi ehdollinen on, joku pieni mustetahra paperilla??!!! Ja ketään ei tunnu kiinnostavan ei sitten ollenkaan, näinkö me halutaan kasvattaa nuoret tyttäremme tällaiseen mätään yhteiskuntaan joka viestii että raiskaukset ja muut on ihan hyväksyttäviä?? Ja tätä maata kutsutaan sivistyneeksi länsimaaksi.. haahhhah, siitä on totuus kyllä turhankin kaukana!!

Ja samalla mitalla takaisin voimanaiset, tahtonaiset...Ei meitä sorreta, mitkäkin luulevat olevansakin jne...Äijät alasti riviin ja munista hirteen tai ensin hyväksikäytetään ja tuntuva 'satutus' ett muistaavat lopunikänsä tällasta ääliön sairasta mielivaltaa mitä ne ovatkin!!!! Näin päin se menee ja onneksi nii tapahtuu ett naiset tekee asian eteen jotain kun äijät ei mitään tajua, kun taju kankaalla jo muutenkin tän yhteiskunnan sairasta olotilaa kuin vaan lisäämässä...Osa on fiksuja miehiäkin, mutta nykyään yhä harvassa, valitettavasti...Pahuus on tarttuva...Ja suorastaan mässäillään toisen pahaan oloon ihan tosta noin vaan, ÄIJIEN SAIRAITTEN JOUTAS MIELISAIRAALALAITOKSEEN LOPPUIÄKSI, ei ne sieltä mikskään muutu..Ett saadaan tulevat kasvavat nuoret turvallisempaan ympäristöön, jos vaan suinkin mahdollista!!!! Kyrvittää miesten liika valta joka asiassa, tapelkoon raiskatkoon miehet keskenään toisiaan...Ja naiset lähtee kauas kauas pois, ja muutama fiksu naista arvostavia miehiä kanssa, sellaiseen paikkaan missä suvaitsevaisuus, rauhallisuus ym loistaa ilmapiirinä ym ympäristönä!!!!!!

• Tajuton
        dfösdföl kirjoitti:

Ja samalla mitalla takaisin voimanaiset, tahtonaiset...Ei meitä sorreta, mitkäkin luulevat olevansakin jne...Äijät alasti riviin ja munista hirteen tai ensin hyväksikäytetään ja tuntuva 'satutus' ett muistaavat lopunikänsä tällasta ääliön sairasta mielivaltaa mitä ne ovatkin!!!! Näin päin se menee ja onneksi nii tapahtuu ett naiset tekee asian eteen jotain kun äijät ei mitään tajua, kun taju kankaalla jo muutenkin tän yhteiskunnan sairasta olotilaa kuin vaan lisäämässä...Osa on fiksuja miehiäkin, mutta nykyään yhä harvassa, valitettavasti...Pahuus on tarttuva...Ja suorastaan mässäillään toisen pahaan oloon ihan tosta noin vaan, ÄIJIEN SAIRAITTEN JOUTAS MIELISAIRAALALAITOKSEEN LOPPUIÄKSI, ei ne sieltä mikskään muutu..Ett saadaan tulevat kasvavat nuoret turvallisempaan ympäristöön, jos vaan suinkin mahdollista!!!! Kyrvittää miesten liika valta joka asiassa, tapelkoon raiskatkoon miehet keskenään toisiaan...Ja naiset lähtee kauas kauas pois, ja muutama fiksu naista arvostavia miehiä kanssa, sellaiseen paikkaan missä suvaitsevaisuus, rauhallisuus ym loistaa ilmapiirinä ym ympäristönä!!!!!!

kiihtynees mielentilas kun noin hurmios kirjottelet? Älä vaan kiihdyttele aivoistas verisuonta halki.

• perkkele

Viime viikonloppuna otin kotona vähän pohjia ja menin paikalliseen kuppilaan ja join vaan pari olutta. Aamulla heräsin aivan karmean näköisen haahkan vierestä ilman vaatteita. Epäilen tulleeni hyväksikäytetyksi.

• uskoo ken tahtoo

Hehehhee. Ja syykö oli naisen? Ettei vaan oma arviointikyky pettänyt kännissä.

• tietenkin ...
        uskoo ken tahtoo kirjoitti:

Hehehhee. Ja syykö oli naisen? Ettei vaan oma arviointikyky pettänyt kännissä.

Semmoisia ne rumat naiset ovat!

• dfldsf
        tietenkin ... kirjoitti:

Semmoisia ne rumat naiset ovat!

Ja rumia miehiä kanssa voi huumata/väkivalloin tehdä mitä vaan, sellaiset ne rumat äijät on!!! Niillle kans huumata ym, mitäs käyvät huumamaan ihan tavallisia ihmisiä, tosi ääliömäisen sairasta touhua, juotettas se sama roisto huumaantuneseen tilaan ja naiset käyttävät tilaisuuden hyväksi, vastapaino mitä huumaaja teki naiselle....Näin se toimii, ja tajuas (jos tajuaa) ett mitä tulikaa tehtyä...Jorpakkoon mielisairaaloihin tollaset sairaat äijät!!!!

• sdlksdf

Ja sinä olit rumein uroshuuhka/haahka kaljamahainen örisijä, jolla ei pahemmin toiminut mikään, öhlämöhö...Mene peilis eteen ja ennekun tänne kirjoitat!!!!!

• Pervo Lady Domina

Pahus kun se Veronicakin kyllästyi aikoinaan pitämään piiskaoffiisiaan Tampereella.

• HulluHuumaaja

vai että huumattu?

Taitaa olla niin että tytöt on notkuneet vähän liian kauan baaritiskillä.

Huuma tulee muuten lauantaisin maikkarilta.

• voi olla ...

Nuoret naiset puhuvat niin paljon paskaa, että paskaleukaleidejäkin täytyy olla joukossa mukana.

• ihan rehtejä

ulkomaalais taustaisia nämä huumaajat?

• Miestä.-

Siitäkö se johtuu kun Tampereella käy tulee huumatuksi ja muistimenee ja herää Hervannassa.

• jossa ne

vahtii tyttöjen juomia, ja jos itse olisin ollut todella sekaisin tai jättänyt juoman pöydälle niin olisin tullut varmasti ryöstetyksi/raiskatuksi. Enpä moista ennen tuota ole kokenut!!

• mutta..

Ensinnäkin niille kaikille urpoille jotka jaksavat tästäkin aiheesta vääntää vitsiä, niin älkää aina jaksako!

Kannattaa oikeasti pitää tuopistaan huolta, ei laskea missään vaiheessa sitä silmistään ja jos tuoppi unohtuu johonkin. ostakaa uusi!

On syytä miettiä kuinka kännissä siellä keskustassa oikein hillutaan, voin luvata että naiset "bile-asuissa" hyvässä humalassa on "helppo nakki" roistoille ja muille kulkureille.

kannattaa ottaa myös järki käteen kun sinne yö-elämään lähdette: kuka taukki nainen hyppää tuntemattoman miehen kyytiin?!! eikö pelota?! minua ainakin pelkkä ajatuskin!

Eli järki käteen hyvät naiset!! kannattaisi oikeasti miettiä sitä minkälainen "makupala" olette roiston/raiskarin silmissä? Ja elkää unohtako että porukassa on hyvä kulkea ja turvallista, kannattaa myös kertoa ystävilleen että aikooko mennä kotiin yöksi vai mihinkä aikoo jatkaa kun biletys päättyy..ja sopia kimppakyydeistä kaverien kanssa. Huolehtikaa tytöt/naiset toisistanne ja ajatelkaa järjellä näitä juttuja! niin eiköhän ne bile-illat suju turvallisesti ja mukavasti!!

• ei riitä

ei yksin baariin ja kaverit on sitä varten et ne pitää huolen alusta loppuun. kun tommosta ainetta laitetaan drinkkiin, niin se laitetaan niin ovelasti että sitä tuskin huomaa vaikka kuinka yrittää...

• nainen minäkin

... tapahtumia ollut jo joitakin vuosia, sisareni kohdalla Salossa (onneksi selvisi ehjin nahoin)ja Lohjallakin tapahtunut, uskoisin että ei tuntematon asia missään enää.
      Mihin olemme menossa? ei ole Suomi turvallinen "lintukoto" ei!
      Ei ole normaalia että lasia pitää vahtia ym. Se on epänormaalia, mutta siihen se on mennyt kaikkea sairasta touhua joudutaan, aletaan pitämään normaalina, joko pakosti tai vapaaehtoisesti.
      HuHuHH!!

• nainen minäkin

...tähän lisäisin, että sisareni ei jättänyt lasiaan missään kohden "yksin".
        Joten voimme vain kuvitella mistä on kyse, elikkä ei aina vahtimisesta ja oman päihtymystason korkeudesta kiinni että näin käy.

• lintukoto

"Mihin olemme menossa? ei ole Suomi turvallinen "lintukoto" ei!"

Olemme menossa kohti kansainvälistä ja monikulttuurista Suomea.

• näin voi käydä

ravintoloissa huumaantuu miehet sekä naiset.Harvemmin niissä tapaa,täysin selvää asiakasta.Juodaan pohjia jo ennen ravintolaan tuloa ja lisää imetään ravintolassa.

• pelle akka

nää suomalaiset akat on niin tyhmiä nuohan menee sekaisin pelkästä höyrystä tai parista ciideristä
      onko pakko mennä semmoseen ravintolaan missä lasit täyttyvät pillereillä hei haloo,,

• siideri

olen ihan samaa mieltä miksi pitää mennä jos on tietoinen asiasta.tyhmät naiset.

• todella röyhkeää ja toivottavasti jäävät kiinni...... todella sairasta

• Kuunnelkaa..

tekiän on pakko nähdä kenen drinkkiin tässä tapauksessa huumaavaa ainetta laittaa jatkotoimenpiteitä varten. todennäköisesti näissä tapauksissa tekiät ovat jossainvaiheessa iltaa istuneet samassa pöydässä huumatun kanssa, tai tarjoutuneet ostamaan huumatulle juomaa tiskiltä. Jos olet nainen, on hyvin yleistä että äijät tarjoavat juotavaa, se on yksi tapa tehdä näin huomaamattomissa.

Toinen vaihtoehto on, että juoma on laskettu hetkeksi pöydälle esim. Tanssimaan lähtiessä. tällaista tulisi tietysti välttää, ja teen niin itsekin vaikka olenkin miespuolinen.

tuota tosiaan kannattaa VAROA koska yksi aine jota tällasissa käytetään on hevosten sterilisointiin käytettävää ainetta, ja se on aika huippukamaa varsinkin raiskaajille, koska se nimensä mukaisesti STERILOI myös kohdenaiset. ei tarvitse raskautta pelätä senjälkeen.

terv. NK

• huuhaata ...

Tuo sun sterilointijuttu on urbaanilegenda tyhmille.

• Lauri23

Join Vadelmasidukaa 8 lasii ja taju meni. Joku oli vieny mut kotiin. Aamulla heräsin alasti, suussa oli paha maku, ja pepa oli kipee.
      Baarikaapista oli hävinny täys litran Malibu ja lompakosta ei löytynt kun kuitteja.
      Olix mut huumattu?

• omatoimisesti

oli tainnut tulla huumatuksi. Oliko pepa kauan kipeä?

• kävi ...

Kerrankin sulla kävi hyvä flaxi. Mutta tarkista nyt kuitenkin vielä, mitä olet sillä hieromasauvallasi tehnyt yöllä! Asioille voi olla luonnollinen selitys.

• TakkuTakiainen

Kokeillaans panna porttikielto kaikille etelänmiehille raflaan 3 kuukaudeksi, ja kysellään oliko tänä aikana yhtäkään huumaustapausta siellä ollut...

eihän tämä suomalaista tyyliä ole! Muualta tullutta! Tai tämän käsityksen olen saanut, korjatkaa jos väärin!?!?! 11 11

• Pekka walden

Oikeassa. Ei kuulu suomipojan tyyliin moinen kataluus.. Eiköhän liene "kulttuurimme rikastuttajat" muslimit taas asialla?

• spaddu

Varmaankaan kaikki huumatut ei polta mutta
      mm. ulkona tupakointi on riski koska sinne ei saa viedä juomia mukana ja silla aikaa kun olet spadulla niin kuka tahansa voi laittaa mitä
      mömmöä tahansa sun lasiin !!!!!

• poliisit ketää saa kii

ei varmasti saa poliisit tietoonsa mitään niistä huumaajista.

Nyt pitäs olla baareissa nauhottavat kamerat ja jokaisen huumatuksi tulleen ihmisen ilta käydä läpi.

Ja ehdottomasti jokaisen tälläisen huumauksen huomatessaan tulisi heti ilmoittaa poliisille että hakevat kaverin tutkimuksiin eikä viedä kotia nukkumaan. Tai jos itse aamulla huomaa että näin on käynyt, niin heti tutkimuksiin, ei siitä muuten mitään saa selville oliko huumattu vai ei.

Näitä kuuluu joka kaupungista, että olkaa nyt ihmeessä kaverit vastuussa toisistanne. Jos menee älli sekasin toisella niin eikun poliisille soitto ja kaveri sairaalaan.

• huumaavat ...

Ilmeisesti joissain tapauksissa ne tyrmäystipat on lisätty lasiin saman seurueen toimesta. Joku mustasukkainen nainen on hoidellut kilpailijansa vex. Samaan tyyliin kuin Nokian hoitelija pisti insuliinia sukulaisnaisensa vauvaan.

Tyrmäystippoja tuodaan Virosta ja Venäjältä.

Niitä laitetaan paukkuihin myös ihan huvikseen ilman raiskausaikomuksia.

• Eteläpohojammaalaanen

Useampi naispuolinen ystäväni on menettänyt muistinsa koko illalla, onneksi ollut ystäviä paikalla. Aina samoissa ravintoloissa, juuri noissa jotka tässä ketjussa on mainittu. Toivottavasti tämä k**ipää(t) saadaan pian kiinni.

• asdasf

Tarviiko väkisin tunkea paikkaan missä tiedetään käytetyn tyrmäystippoja? Jokainen vastaa itse ottamiensa riskien seuraamuksista. Muutenkin kännääminen on vähäälyisten hommaa. Kun saattaa itsensä tiedottomaan tai vajavaiseen tilaan ei valittaa seuraamuksista.

Yksinään liikkuvat naiset ovat tyhmiä. Maahamme on tarkoituksellisesti tuoti ali-ihmisiä jotka juuri kyttäävät helppoa saalista. Lopettakaa fantasiamaailmoissa eläminen ja hyväksykää tosiasiat.

• TakkuTakiainen
        asdasf kirjoitti:

Tarviiko väkisin tunkea paikkaan missä tiedetään käytetyn tyrmäystippoja? Jokainen vastaa itse ottamiensa riskien seuraamuksista. Muutenkin kännääminen on vähäälyisten hommaa. Kun saattaa itsensä tiedottomaan tai vajavaiseen tilaan ei valittaa seuraamuksista.

Yksinään liikkuvat naiset ovat tyhmiä. Maahamme on tarkoituksellisesti tuoti ali-ihmisiä jotka juuri kyttäävät helppoa saalista. Lopettakaa fantasiamaailmoissa eläminen ja hyväksykää tosiasiat.

Pidän kirjoitustyylistäsi. Aivan varmasti kaikki eivät pidä, enkä ihmettelisi jos silloin tällöin tippuu sensuuriakin niskaan. Mutta älä siitä välitä!

Antaa niiden puhua ettäettäkieltä keskenään keillä ei ole halua tai edes luonnetta puhua asioista oikeilla nimillä ja NIIN, ETTÄ VIRKKEELLÄ JA ASIALLA ON LOPPU.

• Kirjoitti joku

Minä olen lukenut jostain niiden olevan silmätippoja.En vain oikein usko kun ne ovat vapaasti ostettavia ja käytän sellaisia itsekin.

• -Tamperelainen

Mää se olin, tunnustan. Uitan salaa kyrpääni naisten tuopeissa. Kun nainen sitten ottaa huikan, sen silmät lasittuvat, tuoli kostuu ja nainen lysähtää välittömästi hervottomaksi

• dooris

empä usko tuota.

• Baarikärpäne_vaa

Tosiasia on, että nykyisin koitetaan saada nainen keinolla millä hyvänsä. Enää ei kunnioiteta toisen koskemattomuutta sillä tavalla kuin ennen. Kiitos yhteiskunnan pornoistumisen. Tollaset kusipäät pitää ehdottomasti saada vastuuseen teoistaan.

Tiedän tältäkin paikkakunnalta jutun, jossa mies oli huumannut naisen ja sen jälkeen yrittivät raiskata muijan, mutta muija heräs kesken puuhien..

Lisäksi ulkomaalaissyntyiset miehet ovat erittäin hanakoita vaaleiden naisten perään. Inhottaakin katsoa, kun joku teinipillu kävelee baaris jonku ulkomaalaisen ukon mukana.. Täällä raiskauksia baari-iltojen jälkeen on sattunut myös ulkomaalaisten miesten taholta.

Baarissa en päästä ketään juttusille, jos en tunne ko. tyyppiä. Suhtaudun hirmu epäluuloisesti tuntemattomiin ihmisiin.

Helpointa on olla juomatta baarissa. Eipä ole aamulla krapulakaan. Jos minulla on juoma, en päästä sitä käsistäni ja juon sen suht nopeaan. Varovaisuus ei ole baarissa koskaan pahasta.

• sitä voi tietysti olla juomatta niin ei oo aamulla krapulaa...alkoholin myymisen voisi samantien lopettaa.

• kunnon huumaus

Onx niin että noita naisia huumataan ja sitten vedetään viikseen hmm hmm kaverin eukko varmaankin huumattu 50 kertaa ku se tulee yö reissulta aamulla 08.30 ja aina sanoo että oiskohan huumattu.Voi perkema jos heräisin jonkun naisen vierestä niin iiiik meitsi kylli soittas heti pollarit paikalle.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      113
      2943
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2405
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      23
      2369
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      2006
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1650
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      171
      1368
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      288
      1198
    8. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      1057
    9. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1044
    10. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      80