Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mandschurianbeat
mandschurianbeat
mandschurianbeat
Vapaa kuvaus
Tämä se on ikiwanha profiili.
Liittynyt 23v sitten
549
aloitusta ·
928
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
tai toinen osapuoli neroimmasta lauluntekijäparista, jonka minä tiedän - mies meni väkivallan seurauksena, mutta tuokin hänen lauluistaan (ja niiden kaikkien) sanoma on ja elää.
Tuo Love Story on tänään hieman toisenlainen kuin aikoinaan 10-vuotiaalle kotiäänittäjälle; silloin vaan äänitettiin kaikki radiosta tulevat hitit, mutta nyt tuostakin laulusta löytyy se tärkein. Olennaisin. Enkä muuta hae enkä haluakaan.
Siitä saitte, maallisen mammonan kerääjät - on ainakin yksi, joka tyytyy "vähempään"....?
Tuota toista linkkiä koneeni ei suostunut avaamaan kunnolla, käy sen verran lämpimänä, ja verkossa on muitakin tähän aikaan. Hiljaisempana aikana nuo aukeavat paremmin eivätkä pätki, niinkuin nyt.
Tää on tätä - en tiedä, mitä sanoisin.....
Terveisin, MM.
18.02.2008 14:01
siis nastaa tulla kotiin, tosin eilen oli ns. menoakin, mutta näin tällä kertaa....
Tuo Love Story on ajalta, jolloin olin muistaakseni peräti 10-vuotias, enkä ymmärtänyt laulusta sen kummempaa - radiohittejä se oli ja ne äänitettiin, siinä kaikki siihen aikaan.
Totta puhuen en ymmärrä vielä nytkään tuon aloitukseni laulun sanomaa (siis sen sanoituksen), mutta aina ah niin optimistinen vanhempi sisareni sanoi kerran "...sulla on kuule vanhainkotiin asti aikaa...." - että näin kuitenkin se tuli kerrottua.
Niin mikäkö? No se, minkä voimalla tämä maailma yleensä pysyy kasassa, jos on pysyäkseen.
Taas kerran kiertelyä, kaartelua ja lopuksi puoliväkisin totuus - sekin rautalangasta väännettynä. No - kukin ilmaisee itseään tavallaan....
18.02.2008 13:45
Thriller on sattumalta ensimmäinen levy, jonka kuulin CD-muodossa, vuosi oli jotain 80-lukua.
Tutulla oli silloin tajuttoman kallis pyörittäjä, ja piti toki mennä ihmettelemään sitäkin.
Jacksonin levy pyöri silloin sattumalta demolevynä....
Mä petyin tuohon "Volga"- linkkiin - luulin jo, että se olisi ollut Sliipparien lyhyt akustinen "Volga, Volga - ruostetta helmassa..." (löytyy Metsäratio-älppäriltä)
18.02.2008 10:59
Pulliaisen Esa sanoi Agentsien jäätyä keikkatauolle reilu vuosi sitten:
"On pakko välillä pysähtyä, että pääsis taas eteenpäin...."
Kaikella on aikansa, tälläkin palstatouhulla, mutta huonompiakin tapoja viettää aikaansa on varmaankin olemassa - ei vaan nyt heti tule yhtään mieleen.....!
18.02.2008 10:11
mä en ala - olisi ollut mieluummin 112....
T. MM.
18.02.2008 10:02
äänitin vaan....
OK - ihan kuin sulla olisi kiire, joten menoksi....
T. MM.
18.02.2008 09:19
lämmittäisi Esan mieltä sanoisinko aidolla tavalla, jos vaan pääsisi kertomaan....*näin vaki- tai ikifanin mieltäkin tuo lämmitti*
Ensi vuonnahan bändille tulee pyöreät 30 v täyteen - viimeistään silloin olisi aika tulla taas esiin....
16.02.2008 13:08
olen useamman kuin kerran törmännyt keikoilla vanhempiin - isällä yleensä pieni poika tai tyttö olkapäillä ihan eturivissä *jolla korvatulpat korvissa tietty*
Hyvä alku musiikin pienelle kuuntelijalle....
Tuo ohjelma toi hyvin esiin sen, että äijät saivat raatamisensa palkaksi työvoiton, eli saavutettu menestys ei tullut helpolla....
16.02.2008 12:57
niin hanki hyllyyn, kun ilmestyy - kertoo bändin tarinan aika hyvin, taas kerran itsensä näköisen ohjelman tekivät:
>12.12.2007. Kauan odotettu jälleenkohtaaminen tapahtui viime syksynä, kun Topi ja Agents palasivat yhdessä lavalle ja tekivät kiertueen Renegades-tunnelmissa. Kahdesta Tavastian keikasta, treeneistä ja haastatteluista koostettu musiikkipainotteinen tv-ohjelma "Topi Sorsakoski & Agents 2007" nähdään TV2:lla joulupäivänä 25.12. klo 12.20-13.20. Soittamisen lisäksi Esa ja Kai Pulliainen sekä Topi Sorsakoski muistelevat myös takavuosia, Renegadesin merkitystä, tuoretta kiertuetta sekä syksyllä ilmestyneen Renegades-levyn tekoa. Ohjelma ilmestyy keväällä myös DVD:nä lisämateriaalilla täydennettynä. Ohjaus Ari Matikainen, tuotanto Kinokombinat Oy.<
Lainattu täältä:
http://personal.inet.fi/musiikki/agents/index3.htm
16.02.2008 12:46
laulajan suhteen - säestävä yhtye Agents ja sovittajana Pulliaisen Esa, kukas muu.
Rauli, edesmennyt solisti, jonka tuuraajana aloitti Sorsakosken Topi "suoraan Ähtärin korpirämeeltä" - lopun tietävät kaikki....
T. MM.
16.02.2008 12:31
itse koen joskus rasitteena tuon, kun muka pitää olla niin virheetöntä ja blaa blaa...., vaikka minkäs sitä itselleen voi.
No ei kun päikkäreille vaan - näin lainvartijan (???) näkökulmasta se ei ole minkään lakien vastaista - näköjään ei edes fysiikan lakien....
Jaksat sitten valvoa, jos ja jos ja jos jos.....
15.02.2008 14:39
mielelläni - kiitos kutsusta.....
Vaan ei tule luonnostaan tuo "mie" puheessani, mutta eri murteita on kiva havaita muitten puheesta.
Omasta murteestani en tiedä, miltä se kuulostaa, vai liekö tuota ollenkaan?
15.02.2008 14:07
mutta se wanha tähtimerkki, kooltaan pienempi - se oli parempi, tämä on jotenkin turhan näkyvä.
Tuo merkki-idea on hyvä, leikin jo ajatuksella, mikä merkki ja kellekin - ja varsinkin, mistä ansioista....
Youtuben merkkipäivä tänään? Mä kun luulin, että se on joka päivä....*en tiennytkään, ihan tosi*
15.02.2008 13:35
vaan syö!
Mun tulee nälkä tulee jo lukiessa....., vaikken tiedäkään, mikä ihme sekoitus uunissasi on käryn..., siis kuitenkin valmistunut jo...?
15.02.2008 13:30
mun kylläkin piti moittia itseäni tuossa ylempänä - kun kukaan muu ei sitä tehnyt *miten kestän tämän, miten tästä eteenpäin*
Jännä ilmiö muuten: mulle tuo Jarren syntikkamusiikki on sieltä 70-luvun syövereistä ja näin siis ylennetty arvoon arvaamattomaan, mutta tuo meikäpojan tuotanto ei mene perille, ihan kuin kone työntäisi valmista tavaraa *nuorempiin uppoaa/upposi epäilemättä*
Mutta rajaton on musiikin riemu ja makuasiasta kysymys - sensijaan nastaa on vertailla makuja keskenään......
Diibadaaba......*aurinko paistaa täälläkin*
15.02.2008 12:59
näkeehän Sinuakin sentään - jo ihmettelinkin, missä olet......
Ihmetellä tässä on saanut yhtä sun toista viime aikoina......, maailma on täynnä ihmeitä. Suurennuslasia on tosin tarvinnut pienimpien juttujen kanssa *ota nyt tuostakin selvää*
15.02.2008 12:49
Tuon mainitsemasi leffan tunnarin on säveltänyt Michel Legrand.
Maurice Jarre puolestaan elokuvaan Tohtori Zhivago "Laran teeman" (Lara´s theme).
15.02.2008 12:23
ei tuo mitenkään "synteettiseltä" kuulosta, vaikka syntikoilla ja sensellaisilla onkin tehty.
Tuon muusikon isä, Maurice Jarre, on tehnyt muuten tunnusmelodian elokuvaan "Cherbourgin sateenvarjot"....*nippelitietoa piti tunkea tähänkin*
Terveisin, MM.
15.02.2008 11:22
http://youtube.com/watch?v=fzyi3C4gNnE
Jotenkin mulla tuli tämä heti mieleen.....
15.02.2008 10:00
muttä näinhän aina käy, aiheesta lipsuu ote joillakin, tarkoituksella tai ei - ja käy niinkuin eilen. Mutta luettu tuota ketjua on - onhan sekin jotain....
>Keskustelu meni lopulta hulabalooksi ja nimittelyksi.Niin ja ketjujen poistoksi,kuulema opetusmielessä.Mitähän sekin tarkoittanee?<
Olen niin huono oppimaan ilmeisesti, ei ole tuon "opetuksen" syvin olemus vielä auennut....*syytön mä siihen olen*
15.02.2008 09:35
3 / 47