Se alko jotenkin näin
hähä häää hähä häää hä hä hähäh häh hä hää
Se tais olla klassinenm biisi. Se vaan rupesa soimaan mun päässä yhtä äkkiä eilen illalla.
Mikä biisi
9
306
Vastaukset
- mieleen
röllipeikon biisi.
Olisiko ollut?
Eihän ne röllin biisit tainneet klassisia olla.- Musta Ritari
Rölli Peikon biisi. Jos en ihan väärin muista niin tais olla Beethoveni tai Mozartti, joka sen väänsi. Taian googlettaa illemmalla jos ei apuja löydy.
http://youtube.com/watch?v=fzyi3C4gNnE
Jotenkin mulla tuli tämä heti mieleen.....- onkin
"vuorenpeikkojen tanssi".
- Musta Ritari
se oli kyllä Beethoovenia jos oikein muistan pitää tässä kohta katoo kun on hommat hyvällä mallilla.
- vesa-matti
Musta Ritari kirjoitti:
se oli kyllä Beethoovenia jos oikein muistan pitää tässä kohta katoo kun on hommat hyvällä mallilla.
loirin kappale nimeä en nyt muista
- mieleeni
vesa-matti kirjoitti:
loirin kappale nimeä en nyt muista
että tais olla kulkuri jos oisin
- Musta Ritari
alku. Pitää mennä kauppaan ja pyytää 5. sinfonia.
ttp://www.youtube.com/watch?v=EEhF-7suDsM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263234Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122399Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.812296Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1062024Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761653Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥461518Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta251427Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1211176
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151126