Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mandschurianbeat
mandschurianbeat
mandschurianbeat
Vapaa kuvaus
Tämä se on ikiwanha profiili.
Liittynyt 23v sitten
549
aloitusta ·
928
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
ottaisin taatusti tuollaisen, jos vielä saisin vaikka yhden kanavan näkyviin jollain vippaskonstilla - tosin se, kellä nyt tuollainen on, tuskin siitä luopuu. Minä EN luopuisi....
Ja vaikka ei muuta kuvaa näkyisikään, niin edes tämä samanikäinen näytönsäästäjä, jonka voi ladata tuosta linkistä (huom: ääni tulee turhan kovalla):
-http://yle.fi/yle24/latauspiste/joutsenet_klassikko.exe
11.02.2008 08:29
usko ihmiseen menee, niin ei hyvä...., toki se taipuu joskus, muttei taitu....
Esim. pieni maa nimeltä Suomi taipui aikanaan, muttei taittunut....*siitä kiitos tosimiehille ja -naisille*
Tuo nyt vaan jostain tupsahti mieleen.......
09.02.2008 14:31
pelata, jos ei ole satavarma soittajasta......
Muistan kyllä, kuka myös piti Carloksen lattaripitoisesta musiikista - vaikka maestro itse kuuleman mukaan joskus sortuu diivailemaan - saattaa soittaa 10 minuutin soolon selkä yleisöön päin....
09.02.2008 14:06
paha ei paljostakaan, mutta näkyy tuo "öljytys" kelpaavan - vaikka mun kielikorvassani se kuulostaa vähintäänkin ontuvalta:
http://www.google.com/search?hl=fi&rls=com.microsoft:fi&q=öljytys&btnG=Hae&lr=lang_fi
09.02.2008 13:47
englanniksi laulettu versio "Caravan", esittäjää en muista - sekä suomeksi tuon on levyttänyt Vainion Juhan tekstillä Katri-Helena "Unten erämaa".
09.02.2008 13:37
yksi ns. "huono" puoli on - kokemuksesta - se, että joskus kieltämättä tulee unenomainen olo....
Sopii hyvin tuohon "kun lumihiutaleet laskeutuu hiljalleen maahan"-mielikuvaan taustamusiikiksi....
Ole hyvä - vaikka en tuon tekijä olekaan. Hänelle suurin kiitos kuuluu. Arkistoni kätköistä tuonkin löysin, oman mielen sopukoista......*enkä suoraan linkittänyt youtubesta*
09.02.2008 13:16
haukotteleminen muuten.....
Jos muistan oikein toiselta palstalta, niin täällä meitä on kaksi - bengalin omistajaa. Itselläni kolmevuotias ruskeatäplikäs poika, joka "mahtuu joka raosta ja ehtii joka paikkaan...."
09.02.2008 11:00
ei tuo Kitaron äänimaisema voikaan kuin rauhoittaa - ns. "äänimattoakin" joudun joskus kuulemaan olosuhteiden pakosta, mutta se aiheesta tällä kertaa.
09.02.2008 10:39
siis ei joka aamu, joskus ehkä - tunnelmansa kullakin.
Mulla nyt on nuo omat mitä on - makuasiahan pelkkä musiikki on, mutta silläkin voi kertoa vaikka mitä......
09.02.2008 10:34
kyllä mun mielestä linkki OSANA viestiä, sen sisältöä tai sanomaa etc. täydentämässä on OK, pelkkä linkittely taas ei, niin no - musiikkipalstathan ovat erikseen.....
09.02.2008 10:10
>.....jos töissä kerran räpistelet. <
Kotonahan tässä ollaan........
Tästä, mitä jotkut ns. työkseni luulevat, en saa palkakseni kuin.....*en edes kehtaa sanoa*
09.02.2008 09:51
80-luvun lopulla kakkosella menneen tv-sarjan "Silkkitie"/"Silk Road" musiikintekijän tuotantoa, ei tähän kyllästy ainakaan meikäläinen.....*jos ei miellytä, niin linkin voipi jättää avaamatta, huom*
Älä mua kiitä - kiitä tuon tekijää....
09.02.2008 09:48
olikin luku sinänsä, mitä kansakoulussa jouduin kuulemaan aamunavauksissa - tosi "harmoonista", tai sitten aivan hanurista.......
Jostain kumman syystä Kitaron - ja vaikka Jean-Michel Jarren (yksi lempparini hänkin) syntikkamusiikki ei kuulosta "synteettiseltä", vaikka paljon koneilla pelataankin. Muttei niiden, vaan musiikin ehdoilla - siinä kait se syy on.....
Kissan korvat herkistyvät muuten tällaista kotona soittaessa - eli diskanttipää saa töitä, kun subbari jää usein melkeinpä työttömäksi.....*huomenta vaan*
09.02.2008 09:27
paitsi että täällä ulkona ei ole kovinkaan ihana näky - kohta on sekin vähä lumi mennyttä...., mutta mieli on hyvä siitä huolimatta....*mysteeri tuokin*
Pääsin pälkähästä kerran pikkupoikana yhden Junnun laulun ansiosta - olinkohan peräti 5-vuotias, ja jotain pahaa olin kai tehnyt, ja äitini katsoi pienen kurinpalautuksen olevan aiheellinen.
No - aloin juosta karkuun hoilaten samalla Junnun laulua "Poliisi" ("....nahkavyö suuri on aseenansa....")
Äidillä petti pokka ja en saanutkaan selkääni, kiitos Junnu siitäkin.....
>Henkevistä halauksiin...päivänpaistetta päivääsi.:)<
Samoin ajatuksin minäkin....
08.02.2008 09:59
on kait kaksi puolta - tuosta v-mäisyydestäsi olen kyllä eri mieltä.
No - en käy kinaamaan, tunnustinhan itsekin omani.....
T. MM.
08.02.2008 09:12
persoona sanan varsinaisessa merkityksessä.
Tuolla elämänasenteella - vaikeuksistakin huolimatta - pärjää kyllä, Nylkynen on selviytyjä, kun on huumorintaju tuota tasoa - mustaakaan huumoria unohtamatta.
>Eihän siitäkään mitään tulisi,jos oltaisiin aina kaikkien kanssa samaa mieltä kaikista asioista.<
Ei tosiaan, itse vihaan ns. hymistelyä - keskusteluhan syntyy juuri erilaisista mielipiteistä. 70-luvun Kekkoslovakiassa oli kyllä toisin, tosin silloin oli ehkä pakko olla toisin....!
T. MM.
08.02.2008 09:03
kaikki otsikossa.
08.02.2008 08:22
en ymmärrä, miten ihminen yleensä pystyy tuohon - kaikilla raajoilla eri tahtiin....,täyttä taidetta tuo on.
Kysyinkin aiheesta kerran Agentsien rumpalilta Sandrenin Hessulta - "ei siinä oo muuta kuin armotonta treenaamista". Mainitsin Billy Cobhamin, tuon mustaihoisen lyömäsoitintaiteilijan - vastaus tuli jotain tähän tapaan "joo, aivan käsittämätön kaveri, yksi mun idoleista - kaksikätinen vielä...."
Harmittaa, kun en huomannut kysyä aiheesta rumpalin kaksikätisyys. Yksikätisiä kun en ole nimittäin nähnyt ja/tai kuullut....*näin maallikko ajattelee*
07.02.2008 10:48
70-luvulla meni teatterissa tuolla nimellä - dokumentti Zeppeliineistä muistaakseni, hyvin musiikkipitoinen se oli....
Herrathan tekivät muuten yhden keikan männä syksynä olikohan nyt Lontoossa - lippuja oli jaossa rajoitetusti - about 50 000 ja ne arvottiin. Hakijoita oli kuusinumeroinen määrä, en muista tarkalleen.
Yksi oli joukosta poissa: John "Bonzo" Bonhamin paikalla rumpupatterin takana oli hänen poikansa.
Ei mikään hutera, eikä aasinsilta ainakaan.....
07.02.2008 10:11
kellä missäkin järjestyksessä - mutta ei noin saisi käydä, että elämä loppuu ennenkuin se on kunnolla alkanutkaan....
Tuosta tuli mieleen, että olin kerran - ties kuinka monennen kerran - videoimassa yhdet häät, kunnon bileet olivatkin.
Kului vuosi ja sama aviopari pyysi minua jälleen kameran taakse - tallentamaan kuolleena syntyneen esikoisensa muistotilaisuuden.
En ymmärrä vieläkään, että miksi viime metreillä yksi pieni enkeli päättikin kääntyä takaisin.....
07.02.2008 09:50
5 / 47