Siis tuo eilisen, jälkimmäisen aloitukseni kaunis laulu jäi soimaan mieleen, en osannut tehdä oikein mitään järkevää - no, ainakin totesin taas sen, että musiikki on kaiken muun ohella myös erittäin henkilökohtainen asia....
Ja odotin siihen vain yhtä vastausta - mutta en tiedä, keneltä......*mitä tää kaikki on*
Ajattelin jo siirtää sen toiselle palstalle aiheensa puolesta, mutta eihän tuo ketään ainakaan provosoinut - kiitos siitä.
"Asioilla on tapana järjestyä" - tuon mietelauseen lähettäjälle lämmin kiitokseni.
Uusi päivä taas edessä - huomenta kaikille, t. MM.
Se jäi päälle!
15
1050
Vastaukset
- Sini_siivetär..siis mun täytyy nyt ihan varovasti ja hiljaa kuiskata, et mua se ei mitenkään..siis se biisi..lämmittänyt..sorry*, että minä se en ainakaan ollut..tykkään kyllä vanhoista graneista..tää vois olla jotain sellaista.. 
 http://www.youtube.com/watch?v=sbFEnoITiWE- mutta video videosta - tällä kertaa: 
 Tässäkin yksi omalta TOP10-osastolta - ja siltä ajalta, kun se eilinenkin *samoissa tunnelmissa tämäkin menee*
 http://www.youtube.com/watch?v=8Kd8xp86reY&feature=related
- Sini_siivetärMan-of-Mystery kirjoitti:mutta video videosta - tällä kertaa: 
 Tässäkin yksi omalta TOP10-osastolta - ja siltä ajalta, kun se eilinenkin *samoissa tunnelmissa tämäkin menee*
 http://www.youtube.com/watch?v=8Kd8xp86reY&feature=relatediki-ihania, kauniita kappaleita..musiikki on todella makua-asia ja sauna on nakuasia..niinkuin Rölli joskus mainitsi.. 

- padme_amidalayllytyshulluna avasin videon. Musiikki ei niin ollut mieluinen, mutta AH ne SUUTELOT *huoks* 
 nyt menee koko päivä niistä haaveillessa...
- ex_er1vaan täältä lumisateesta;o) 
 Kaunis laulu olikin, ehdin kuunnella sen vasta tänään mut haitanneeko tuo mitään.
 Musiikki tallentaa joskus mukavia muistoja mieleen;o)- itse kuulin sen ensi kerran tosiaan 16-kesäisenä, eilen ensi kerran perehdyin youtuben arkistoihin, ja löytyihän se - musiikki on alkuperäiseltä levyltä, tuo video on mielestäni nykyaikaa - mä kun olen niin p*******n vanhoillinen... 
 Huomenta vaan - talvi siis tulee taas? Alkaa kyllästyttää jo. Tulisi kerran ja kunnolla.....
- ex_er1Man-of-Mystery kirjoitti:itse kuulin sen ensi kerran tosiaan 16-kesäisenä, eilen ensi kerran perehdyin youtuben arkistoihin, ja löytyihän se - musiikki on alkuperäiseltä levyltä, tuo video on mielestäni nykyaikaa - mä kun olen niin p*******n vanhoillinen... 
 Huomenta vaan - talvi siis tulee taas? Alkaa kyllästyttää jo. Tulisi kerran ja kunnolla.....tulla juu. Ärsyttävää pientä tihruu sataa. Kiva lähtee tonne liukastelemaan mut jääkaapissa ei ole kun valot joten pakko mennä;o) 
 Hyvää päivän jatkoo sulle ja muillekkin=0)

- kbasaon useasti esitetty kaannosruusu zeppien biisista 
 the song remains the same
 eikos tuo kaanny vaikkapa laulu sailyy ennallaan tms..
 hutera aasinsilta viestiisi, ylitys turvakoyden kera
 huomenet!- 70-luvulla meni teatterissa tuolla nimellä - dokumentti Zeppeliineistä muistaakseni, hyvin musiikkipitoinen se oli.... 
 Herrathan tekivät muuten yhden keikan männä syksynä olikohan nyt Lontoossa - lippuja oli jaossa rajoitetusti - about 50 000 ja ne arvottiin. Hakijoita oli kuusinumeroinen määrä, en muista tarkalleen.
 Yksi oli joukosta poissa: John "Bonzo" Bonhamin paikalla rumpupatterin takana oli hänen poikansa.
 Ei mikään hutera, eikä aasinsilta ainakaan.....
- kbasaMan-of-Mystery kirjoitti:70-luvulla meni teatterissa tuolla nimellä - dokumentti Zeppeliineistä muistaakseni, hyvin musiikkipitoinen se oli.... 
 Herrathan tekivät muuten yhden keikan männä syksynä olikohan nyt Lontoossa - lippuja oli jaossa rajoitetusti - about 50 000 ja ne arvottiin. Hakijoita oli kuusinumeroinen määrä, en muista tarkalleen.
 Yksi oli joukosta poissa: John "Bonzo" Bonhamin paikalla rumpupatterin takana oli hänen poikansa.
 Ei mikään hutera, eikä aasinsilta ainakaan.....sanovat etta herran rumpusoundi oli niita raskaimpia.. 
 løytyisiko tuupista bonzos montreaux? katsotaanpa...
 no toki!
 http://www.youtube.com/watch?v=wK9FBBrff3A
- kbasa kirjoitti:- sanovat etta herran rumpusoundi oli niita raskaimpia.. 
 løytyisiko tuupista bonzos montreaux? katsotaanpa...
 no toki!
 http://www.youtube.com/watch?v=wK9FBBrff3A- en ymmärrä, miten ihminen yleensä pystyy tuohon - kaikilla raajoilla eri tahtiin....,täyttä taidetta tuo on. 
 Kysyinkin aiheesta kerran Agentsien rumpalilta Sandrenin Hessulta - "ei siinä oo muuta kuin armotonta treenaamista". Mainitsin Billy Cobhamin, tuon mustaihoisen lyömäsoitintaiteilijan - vastaus tuli jotain tähän tapaan "joo, aivan käsittämätön kaveri, yksi mun idoleista - kaksikätinen vielä...."
 Harmittaa, kun en huomannut kysyä aiheesta rumpalin kaksikätisyys. Yksikätisiä kun en ole nimittäin nähnyt ja/tai kuullut....*näin maallikko ajattelee*
- kbasaMan-of-Mystery kirjoitti:en ymmärrä, miten ihminen yleensä pystyy tuohon - kaikilla raajoilla eri tahtiin....,täyttä taidetta tuo on. 
 Kysyinkin aiheesta kerran Agentsien rumpalilta Sandrenin Hessulta - "ei siinä oo muuta kuin armotonta treenaamista". Mainitsin Billy Cobhamin, tuon mustaihoisen lyömäsoitintaiteilijan - vastaus tuli jotain tähän tapaan "joo, aivan käsittämätön kaveri, yksi mun idoleista - kaksikätinen vielä...."
 Harmittaa, kun en huomannut kysyä aiheesta rumpalin kaksikätisyys. Yksikätisiä kun en ole nimittäin nähnyt ja/tai kuullut....*näin maallikko ajattelee*leppardin ykskatisen rumpalin.. muita ei ole tiedossa. 
 itse joskus kellarisetilla paasin peruskomppiin kiinni, siita eteenpain kaput.
 oma guruni on myos rumpusoittajien taivaallisessa patteristossa
 eli cozy powell
 joka urheiluautomiehena ajoi henkensa ysitonnisella saabilla...

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset8210015
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu1307751
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti906027
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään554139
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi804030
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut484005
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät503689
- Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntäKriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi603092
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133080
- Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliinja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali73077