ohtavamarkku

ohtavamarkku profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Ha haa, täälläpä on nyt sitten se kuva jota ylläpito ei hyväksynyt treffipalstalle... Lähetän sensuroimattoman kuvan sähköpostiin pyynnöstä... [email protected]

Liittynyt 13v sitten
0 aloitusta · 6 kommenttia
Ilmisen+luokitteleminen+natsiksi+hiusmallin+tai+pukeutumisen+mukaan+on+juuri+sitä+halveksuttavaa+rasismia+josta+muita+syytätte.Olen+käyttänyt+koko+elämäni+ajan+talvella+pilottitakkia+koska+se+on+minun+arkipäiväisessä+elämässäni+kokemusteni+mukaan+todella+käytännöllinen.Vaikka+takkini+on+täysin+ilman+mitään+merkkejä+tai+tunnuksia+ja+siilitukkani+myös+on+sellainen+käytännöllisyyssyistä+niin+olen+selän+takaa+kuullut+jupinoita+uusnatseista+jne.Kun+olen+ihan+hyvyssäsuin+ja+kauniisti+kysynyt+että+en+kuullut+kunnolla,+viitsitkö+toistaa+niin+naama+punaisena+luikitaan+karkuun.Ja+nekin+jotka+jäätyvät+eivät+osaa+sanoa+mitään+kun+kerron+että+he+ovat+rasisteja;+luokittelevat+minut+ulkonäön+mukaan.Päin+naamaa+ei+kukaan+uskalla+sanoa+mitään,+siitä+pitää+ilmeisesti+huolen+ulkomuoto;+200+cm+ja+100+kg,+25+vuotta+aktiivista+urheilua/liikuntaa+myös+punttien+kanssa.Niin,+ystavinäni+on+kaikenvärisiä+ihmisiä,+näkisittepä+näiden+kukkamekkojen+naaman+kun+rauramme+heille+kadulla...