Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusonvoittaja
profiilit
totuusonvoittaja
totuusonvoittaja
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
507
Kommenttia
1424
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Kai ymmärrät, ettet voi tuolla mielellä päästä Taivaaseen. Tuomitset itse itsesi Kadotukseen. Olet itse sulkenut Taivaan portit edestäsi. Olet kadotettu sielu.
KTS on kristitty ja kaikista mollaamisistanne huolimatta pelastunut sielu."
Ei kts ole pelastunut sielu, koska on muslimi ja misä kts kuvittelee olevansa pelastunut, kun ei usko että h.e.l.v.e.t.t.i on olemassa.
Minä olen täys Kristitty ja olen pelastunut matkalla kohti taivasta. kun kts on matkalla h.e.l.v.e.t.t.i.i.n koska kannattaa homoliittoja ja tukee terroristi järjestöjä ja mollaa Israelia Jumalan valittua kansaa
1MOOS.12:3. Ja minä siunaan niitä, jotka sinua siunaavat, ja kiroan ne, jotka sinua kiroavat, ja sinussa tulevat siunatuiksi kaikki sukukunnat maan päällä."
21.07.2015 16:23
Kyllä kts kokoajan kylvää Israel vihaa ja kannattaa terrorijärjestöjä ja niitä tukevia maita kuten irania jonka kts väittää olevan oikein jumalan suojelussa. (huom. Jumala pienellä alkukirjaimella)
20.07.2015 21:22
Edelleen vankittuna pastori Abedini
http://beheardproject.com/saeed
Ja tälläiselle maalle annetaan lupa valmistaa ydinpommia!!!!
15.07.2015 16:13
Tämä kts on niin irania kuin irania voi olla.
Mutta isku voi olla mahdollinen jo lähiaikoina eikä iran ajatollat mahda mitään.
http://www.algemeiner.com/2015/07/14/after-iran-deal-israeli-defense-officials-say-military-option-remains/#
After Iran Deal, Israeli Defense Officials Say Military Option Remains Ready
Ja kts saa vetää persereikään. Minä vedän sinne mihin heterot vetää enkä sinne mihin sairaat homot kuten kts vetää
15.07.2015 14:57
Aseet oli piilotettu ja osa tuhottu. Mutta jos asetarkastajat olisi päässyt joka paikkaan ei hyökkäystä irakiin olisi tehty
15.07.2015 14:54
http://www.hs.fi/ulkomaat/a1436584299179?jako=cfef8639b374bb80250c219b1fe6d3b1&ref=nl-hs-aamu
Tunteet nousemassa pinnalle Iran-neuvotteluissa: "Kohta voivat ovet paukkua"
Takarajat paukkuvat ja tunteet kuumenevat neuvotteluissa Iranin ydinohjelmasta
Miksi Iranin ydinneuvottelut eivät etene?
12.07.2015 18:01
Mutta Niinistö sanoi,että miksi Suomi jätettiin yksin, kun koko EU on asettanut heille matkustus kiellot
07.07.2015 13:37
Soini sanoi hyvin Kreikka lainoista. Jos pystyy estämään on minulta varma ääni ensi vaaleissa vaikka onkin katolilainen
07.07.2015 13:36
Minä en ryssiä pelkää ei pelännyt iso isänikään toinen taisteli Kollaalla ja toinen Summassa. Toinen jäi henkiin ja toinen koki sankari kuoleman
07.07.2015 13:35
Kirkolliskokouksen anteeksipyyntö ei ollut itsestäänselvyys. Siellä käsiteltiin Kristalliyön tapahtumien muistopäivänä Porvoon hiippakunnan edustajien aloitetta, jonka mukaan kirkon tulisi pyytää juutalaiselta yhteisöltä anteeksi sitä, että kirkko ei tuolloin tuominnut voimakkaasti tuhansien juutalaisten pahoinpitelyä ja heidän omaisuutensa silmitöntä tuhoamista. Kotimaa – lehdessä ei marraskuussa 1938 esiintynyt mitään merkittävää protestointia. Tällainen asenne tietysti rohkaisi Hitleriä. Kristalliyön tai oikeammin -viikon vainoissa tuhottiin yli 1 300 synagogaa, monia juutalaisia hautausmaita, lähes 7 000 liikettä ja kotia. Yli 30 000 juutalaista vietiin keskitysleireihin. Arvio kuoliaaksi hakattujen määrästä vaihtelee 36:sta 91:een.
Aloitetta käsitellyt Kirkolliskokouksen valiokunta päätti, että anteeksipyyntöön ei ole aihetta. Tällöin tein kokouksessa vastaesityksen, jonka mukaan anteeksi tulee pyytää. Esitystä kannatti ainoana Oulun piispa Olavi Rimpiläinen. Tilanne oli jännittävä. Kannatettu vastaehdotus pakottaisi äänestämään anteeksipyynnöstä. Tämä olisi tietysti ollut skandaali.
Puheenjohtajana toiminut arkkipiispa Jukka Paarma reagoi tilanteeseen nuijankopautuksella ja keskeytti kirkolliskokouksen! Päätösehdotuksen kannattajat kävivät sanan säilällä kimppuuni vaatien minua vetämään vastaehdotuksen pois. Tähän en tietenkään suostunut. Asia ratkaistiin siten, että valiokunta piti uuden kokouksen, muotoili anteeksipyynnön, joka hyväksyttiin yksimielisesti kun kokous jatkui myöhemmin.
Mielenkiintoista tässä episodissa oli, että kristilliset viikkolehdet vaikenivat asiasta visusti. Tapahtuneesta ei myöskään ole mitään mainintaa viime vuonna ilmestyneessä Kirkolliskokouksen historiassa. (Tämä ”historiateos” on muutenkin yhtä inspiroiva kuin Kim Jong-unin tilaama selonteko pohjois-Korean hallinnosta.) Anteeksipyyntö juutalaisilta oli kuitenkin ainoa asia, mistä STT samana päivänä uutisoi, muttei kertonut miten päätös syntyi, koska Kirkon tiedotuskeskus ei sitä tiedottanut.
Kirkon ulkomaanapu, jonne lahjoitettuja varoja ei käytetä lainkaan lähetystyöhön, on kunnostautunut lähettämällä palestiinalaisalueelle ”ihmisoikeustarkkailijoita”, jotka EAPPI-ohjelman kautta heiluttelevat ”lopettakaa miehitys” kylttejä. Eräs osallistuja toteaa: ”Arki Israelin miehittämillä palestiinalaisalueilla on sietämätöntä ja ihmisoikeusrikkomukset jokapäiväisiä”. Toisin sanoen on lähdetty tarkkailemaan ja arvostelemaan juutalaisia, jotka kuitenkin edustavat ainoata oikeusvaltiota lähi-Idässä.
Ihmisoikeustarkkailijoita tarvittaisiin Gazan palestiinalaisalueella. Siellä asuvien kristittyjen asema on vaikea. Gazassa toimivat aseelliset palestiinalaisjoukot osoittivat räikeää piittaamattomuutta siviileistä Israelin ja äärijärjestö Hamasin välisessä sodassa viime kesänä, sanoo ihmisoikeusjärjestö Amnesty International. Järjestö julkaisi maaliskuussa 2015 (HS 26.3) raportin palestiinalaisten sotatoimista Gazan sodassa. Raportin mukaan osa palestiinalaisten tekemistä iskuista täyttää sotarikoksen tunnuspiirteet. Gazassa toimivat palestiinalaisjärjestöt mukaan lukien islamistijärjestö Hamas tekivät toistuvasti umpimähkäisiä ohjusiskuja Israeliin siviilien asuttamille alueille, Amnesty sanoo. YK:n mukaan Gazasta laukaistiin konfliktin aikana Israeliin yli 4 800 ohjusta ja 1 700 kranaattia. Niistä 224 osui asuinalueille. Loput Israelin ohjuspuolustusjärjestelmä Rautakupoli onnistui torjumaan. Oliko tällaiseen umpimähkäiseen siviilien tulitukseen syytä vastata? Tietysti Israel reagoi tällaiseen hyökkäykseen ja siviilejä kuoli Gazassa, mutta voidaan kysyä, kumpi osapuoli pyrkii tosissaan välttämään siviiliuhreja?
07.07.2015 13:32
He ovat Esausta lähteneitä. Jaakobista tuli Israel
30.06.2015 00:31
Noita kts edustamia "kristittyjä" on vain promille tai kaksi ei onneksi yhtään sen enempää. Me tosi Kristityt tuemme ja seisomme Israelin rinnalla.
30.06.2015 00:29
Kuinka olisi Jeesus voitu naulita ristille jos kaikki Juutalaiset olisivat uskoneet? Ja jos he olisivat ottaneet Jeesuksen senjälkeen ei Evankeliumi olisi levinnyt muualle, mutta vainojen vuoksi Kristityt pakeni Israelista ja Evankeliumi tuli pakanoiden tietoon. Mutta tulee vielä päivä, että myös Juutalaiset ottavat vastaan Jeesuksen.
ROOM.11:25. Sillä minä en tahdo, veljet - ettette olisi oman viisautenne varassa - pitää teitä tietämättöminä tästä salaisuudesta, että Israelia on osaksi kohdannut paatumus - hamaan siihen asti, kunnes pakanain täysi luku on sisälle tullut,
26. ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.
25.06.2015 01:09
uusi Jerusalem ei ole mikään äitikirkko.
GAL.4:26. Mutta se Jerusalem, joka ylhäällä on, on vapaa, ja se on meidän äitimme.
ILM.21;1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
2. Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
Jeesuksen seurakuntaa on kutsuttu Jeesuksen morsiammeksi ja se on tässä se eikä mitään Mariaa ole kun uusi Jerusalem laskeutuu
25.06.2015 01:03
Paavin tuolissa lukee juuri noin mutta latinaksi
25.06.2015 00:57
Mutta siellä Jopa 2/3 osaa kannattaa homoliittoja
Tuoko on hyvä malli koko maailmalle. Kohta on vain kehitysmaita missä ei sallita niitä
25.06.2015 00:56
Profeettoja on vaikka kuinka paljon, Mutta vain Jeesus on Jumalan ainutsyntyinen Poika ja Jumalan Poikaan ei usko muslimit eikä jehovan todistajat
21.06.2015 23:52
Taisi kts jäädä kiinni, kun ei kirjoittele
21.06.2015 23:50
Sitä että kts ei hyväksy Jerusalemin kuuluvan Israelille se sanoo että Jerusalem on kohta arabien pääkaupunki
21.06.2015 23:49
Ainakin 6 milj. ihmistä katosi. Heidän henkilötietoa ei ole enään tai on tiedot mutta ei henkilöitä. Ja henkiin jääneet ovat kertoneet asiasta
21.06.2015 23:47
49 / 72