Perävalo takuu

On tämä iranin kanssa tehty sopimus. On samakuin irakin kanssa ettei asetarkastajia päästetä maahan. Ja jos päästetään on kaikki viety piiloon. Parempi kun Israel ja USA pommittaisi ne heti palasiksi

10

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutkijaTT

      Ja mites sitten kävikään, löytyikö Irakista aseita, heh?
      Olipahan pirun hyvä tekosyy amerikkalaisilta tunkeutua itsenäiseen valtioon. Takkiinhan siinä tuli, eivät saaneetkaan halpaa öljyä mutta rosvosivat Irakin pankin ja tyhjensivät Husseinin palatsit. Paikallinen väestö päästettiin sitten jälkeen jaolle. Veivät jääkaappeja muuta mitä amerikkalaiset ei tarvinneet.
      Tekosyyhän se on ollut myös Iranin olemattomat ydinasevarustelut. Iranin varalle vain on ihan muuta kuin oli Irakin.

      • Aseet oli piilotettu ja osa tuhottu. Mutta jos asetarkastajat olisi päässyt joka paikkaan ei hyökkäystä irakiin olisi tehty



      • hihhihhaaa
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Edelleen vankittuna pastori Abedini

        http://beheardproject.com/saeed

        Ja tälläiselle maalle annetaan lupa valmistaa ydinpommia!!!!

        Aseet piilotettu, heh. Voi sinua reppanaa.


    • KTSEiKirj

      Joo. Idioottiarto ei ees tiedä että Irak tutkittiin läpikotaisin eikä mitään löytynyt. Nyt Irakin annetaan rauhassa sotia isistä vastaan ja hyvä niin.
      Arto saa vetää käteen.


      • Rauha.Irakiin

        Tuo on tosi. Väitteet Irakin aseista olivat valetta.

        Irakin sota oli itse tarkoitus ja sitä selitettiin ja pedattiin monella tavalla. Monet uskovat, että jopa 9/11-isku oli jenkkien itse tekemä, siis taustavaikuttama, jotta Irakin sodalle saatiin puolustus ja oikeutus.

        Puoli maailmaa marssi tulevaa Irakin sotaa vastaan, allekirjoittanut muunmuassa, mutta USA ei ole koskaan piitannut muiden mielipiteistä, se uskoo olevansa maailmanherra.

        Todelliset syyt olivat ilmeisesti taloudelliset, sekä Saddam Hussein persoonana, sillä hän oli täysin itsenäinen ja viisveisasi USA:n käskytyksistä. Vaikka hän oli diktaattori, hänellä oli kuitenkin kansansa kunnioitus, hän oli heille "Isä". USA ei sietänyt tällaista niskurointia sen yksinvaltaa vastaan ja tästä syystä Saddam päätettiin murhata ja se tehtiinkin kaikkien hyvien tapojen vastaisesti, häpäisten Saddamin ihmisyyttä, kunniaa ja persoonaa.

        Saddamin etsintä, kiinniotto, vangitseminen, kuulustelut ja kuolemantuomio oli unohtamattoman törkeää toimintaa, anteeksiantamatonta ja jollaiseen vain läpisivistymätön nousukasvalta USA kykeni.

        Saddamin kuolemantuomio julistetaan oikeudessa: https://www.youtube.com/watch?v=8iUGeYhTMXo

        Saddamin hirttäminen. Itse hirttopudotusta ei näytetä: https://www.youtube.com/watch?v=3QtdBQV7-fw

        Näin ulkopuolisena mielipiteemme voivat olla pinnalliset. Asia on Irakin kansan oma asia. He itse parhaiten tietävät, mikä oli vääryys, totuus ja oikeus.


      • Rauha.Irakiin kirjoitti:

        Tuo on tosi. Väitteet Irakin aseista olivat valetta.

        Irakin sota oli itse tarkoitus ja sitä selitettiin ja pedattiin monella tavalla. Monet uskovat, että jopa 9/11-isku oli jenkkien itse tekemä, siis taustavaikuttama, jotta Irakin sodalle saatiin puolustus ja oikeutus.

        Puoli maailmaa marssi tulevaa Irakin sotaa vastaan, allekirjoittanut muunmuassa, mutta USA ei ole koskaan piitannut muiden mielipiteistä, se uskoo olevansa maailmanherra.

        Todelliset syyt olivat ilmeisesti taloudelliset, sekä Saddam Hussein persoonana, sillä hän oli täysin itsenäinen ja viisveisasi USA:n käskytyksistä. Vaikka hän oli diktaattori, hänellä oli kuitenkin kansansa kunnioitus, hän oli heille "Isä". USA ei sietänyt tällaista niskurointia sen yksinvaltaa vastaan ja tästä syystä Saddam päätettiin murhata ja se tehtiinkin kaikkien hyvien tapojen vastaisesti, häpäisten Saddamin ihmisyyttä, kunniaa ja persoonaa.

        Saddamin etsintä, kiinniotto, vangitseminen, kuulustelut ja kuolemantuomio oli unohtamattoman törkeää toimintaa, anteeksiantamatonta ja jollaiseen vain läpisivistymätön nousukasvalta USA kykeni.

        Saddamin kuolemantuomio julistetaan oikeudessa: https://www.youtube.com/watch?v=8iUGeYhTMXo

        Saddamin hirttäminen. Itse hirttopudotusta ei näytetä: https://www.youtube.com/watch?v=3QtdBQV7-fw

        Näin ulkopuolisena mielipiteemme voivat olla pinnalliset. Asia on Irakin kansan oma asia. He itse parhaiten tietävät, mikä oli vääryys, totuus ja oikeus.

        Ei saddamin aikaan rauhaa ollut valtasi Kuwaitin ym. ja joukkotuhoaseet piilotettiin ovelasti ja asetarkastajia ei päästetty maahan


    • aaroninp

      Shiia pappien diktatuurin kanssa tehtiin sopimus.Libyan Gaddafi piti matalaa profiilia useita vuosia , jos syystä maa piti syöstä kaaokseen.

    • KTSEiKirj

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe