Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusonvoittaja
profiilit
totuusonvoittaja
totuusonvoittaja
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
507
Kommenttia
1424
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Koska Jehovan todistajien videot on muuttunut Raamatun mukaisiksi?
27.03.2014 21:14
Minulla menee se kun sanon heille, että mulla on pelastus Kristuksen ristin veressä. Siihen loppuu keskustelu
27.03.2014 21:12
Kyseessä oli Suomen itsenäisyys taistelu. Kuinka olisi käynyt jos petturit olisi jätetty elämään? Vastaus: Olisimme menettäneet itsenäisyytemme ja olleet osa neuvostoliittoa aina 1990 luvulle asti samaan aikaan mihin Eesti ja muut balttian maat
26.03.2014 23:54
Ei teurastanut vaan surmasi maanpettureita missä on Ukraina nyt ja on ollut kun siellä voitti neuvostomieliset punaiset kommunistit 1918????
22.03.2014 20:43
En ole. Te olette ne onkineet
22.03.2014 20:42
Kerro missä ei löydy googlella eikä yahoolla ei muullakaan
22.03.2014 20:41
Taas kts puhuu puuta heinää. Kyllä ne oli arabiterroristit asialla kts:n veljet ja myös idi aminin veljet
Israel teki hienon kostoiskun HIENOA HYVÄ HALLELUJAA!!!
Kuinka hyvin kolme sanaa sopivatkaan yhteen ja kaikki alkaa H.lla
Israel iski Syyrian asemiin kostoksi pommi-iskusta
Isku oli vastaus Golanilla tiistaina tehtyyn pommi-iskuun, jossa haavoittui neljä israelilaissotilasta.
http://yle.fi/uutiset/israel_iski_syyrian_asemiin_kostoksi_pommi-iskusta/7143740
Uutiset
Ulkomaat
Ulkomaat 19.3.2014 klo 6:08 | päivitetty 19.3.2014 klo 8:34
Israel iski Syyrian asemiin kostoksi pommi-iskusta
Isku oli vastaus Golanilla tiistaina tehtyyn pommi-iskuun, jossa haavoittui neljä israelilaissotilasta.
Kartta, jossa on punaisella Golanin alue. Karttaan merkitty Israel, Syyria ja Jordania. Kuva: Yle Uutisgrafiikka
Israel sanoo pommittaneensa Syyrian armeijan kohteita vastauksena sotilaitaan vastaan Golanin kukkuloilla tiistaina tehtyyn pommi-iskuun.
Armeija sanoo ilmavoimiensa iskeneen useisiin kohteisiin, joita se syyttää pommi-iskun avustamisesta. Kohteiden joukossa on muun muassa sotilaallinen päämaja, koulutuslaitos ja tykistöpatteri.
Armeijan tiedottaja Peter Lerner sanoo, että kohteet olivat Syyrian hallussa olevalla alueella Golanilla.
Tiistaina neljä israelilaissotilasta haavoittui räjähdyksessä, jonka uskotaan olleen tienvarsipommin aiheuttama. Pommi räjähti, kun sotilaat olivat ajamassa jeepillä Majdal Shamsissa lähellä rajaa.
Israelin puolustusministeri Moshe Yaalon varoitti keskiviikon ilmaiskujen jälkeen Syyrian hallitusta siitä, että se maksaa kovan hinnan, jos auttaa ryhmiä, jotka pyrkivät vahingoittamaan Israelia.
Yaalon sanoi, että Israel vastaa päättäväisesti ja voimalla kaikkiin hyökkäyksiin sitä vastaan, kuten se teki viime yönä.
Syyrian hallitusta tukee maan sisällissodassa libanonilainen Hizbollah-liike, joka on muun muassa käynyt sodan Israelia vastaan vuonna 2006. Syyrian puolella Golania on paitsi hallituksen joukkoja myös sitä vastustavia kapinallisia, ja Israelin mukaan myös Hizbollahin taistelijoita.
20.03.2014 00:12
Minä en ole tuonut!!! Näytä paikka missä minun perheeni on näissä keskusteluissa
18.03.2014 20:24
Kuka on se teidän gudu joka väitti olevan yliopisto tutkinto? Ja sanoi osaavansa Kreikkaa. Mutta kaikki oli valetta. Jehovan todistajilla on valetta kaikki, mutta minulla ei
18.03.2014 20:23
Minä olin kyllä asiassa, mutta nämä jehovan todistajat tulevat aina minun keskusteluni sotkemaan ja tuovat minun perheeni tänne. He saivat jopa vaimoni faceboolin alas
17.03.2014 01:22
Ne ovat minulle kaikki suuri pelko, jotka kieltävät Jeesuksen kuten jehovan todistajat ja muut areoilaiset
15.03.2014 00:55
Sinhän tänne väärää asiaa tuot.
Pysy alkuperäisessä keskustelussa äläkä toisten perhe asioissa älä ole kateelinen jos sinulla ei ole perhettä laisinkaan
15.03.2014 00:53
Ei ole jättämässä. Ja minun perheasiat ei tänne kuulu että paina jo kalloosi se kusipää jehovan todistaja. Ja sinun perheasiat ei minua kiinnosta, kun ette lapsiakaan kasta
Tuossa videossa teidän gudu hakkaa päähänsä järkeä tiiliskivellä tee sinä samoin
Ja uusi tapa jakaa siellä vartiotorni lehtiä
https://www.youtube.com/watch?v=EZl5rt9OC7c
Россия Глазами Американцев 2 Приколы из России Обновл
14.03.2014 01:06
Päätä nyt jo onko se lähdössä tai onko jo lähtenyt.
Väität aina eripäin ja siksi olet väärässä
13.03.2014 00:01
Jos se vain sopii arvoisiile jehovan todistajille jätetään perhe asiat pois keskusteluista kunei kuulu tänne. Niille on omat paikat missä sinä voit purkaa perheasioitasi
13.03.2014 00:00
Lopunajat on vasta, kun jehovan todistajat tai muut areiolaiset tulevat valta uskonnoksi maailmaan ja heistä nousee peto. Vain heistä voi nousta antikristus
11.03.2014 00:13
Koska teikäläiset on neuvotteluja halunneet????
11.03.2014 00:11
Kuka vanha ystävä? Olemmeko olleet joskus kalassa yhdessä???
03.03.2014 01:04
Lopunajalla tulevat valtaan areiolaiset mitkä kieltävät Jeesuksen olevan Jumalan ainutsyntyinen Poika ja Jumala. Ja peto koska se on luotu ei voi olla Jeesuksen kaltainen mikä Kristinuskossa on, koska Kristinuskon mukaan Jeesusta ei ole luotu. Ja silloin voi vain jehovan todistajat ja mv. tehdä pedon Kristuksen kaltaisen eli antikristuksen mikä on luotu. Eli pedon mahdollisuus on nousta vain areoilaisista, jotka kieltävät Jumalan Pojan
03.03.2014 01:01
Onko mitään muuta valtiota ollut nykyisen Israelin paikalla kuin Israel???
EI OLE EIKÄ TULE
28.02.2014 01:16
69 / 72