VAIN ISRAELIA Faktat nyt tietenkään ketään kiinnosta

VAIN ISRAELIA



Faktat nyt tietenkään ketään kiinnosta, mutta jos sattuisi mietityttämään, miksi 85% YK:n yleiskokouksen päätöslauselmista koskee Israelia ja vain 15% koko muuta maailmaa, eli miksi 1 ainoa valtio, Lähi-idän ainoa vapaa demokratia, saa enemmän huomiota kuin 192 muuta maata yhteensä, niin tämä lyhyt video kannattaa katsoa.

https://www.youtube.com/embed/qIRJO9TaaOI

18

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jännän äärellä

      UN onkin Raamatun Ilmestyskirjan Peto.
      Sanamieskin sen tietää.

    • inkkarit tippuneet

      ^^ Pedolla on SUURI VALTA---

      Sanamiehen mielestä jt-llä on *suuri valta*?
      Ootpas höppänä :D

      • Sanis kouluun !!!

        Kyllä UN:lla on enemmän jäseniä kuin todistajilla.


      • Totta kai heillä
        Sanis kouluun !!! kirjoitti:

        Kyllä UN:lla on enemmän jäseniä kuin todistajilla.

        on enemmän jäseniä.
        Sehän tarkoittaa juuri sitä etteivät osaa ottaa huomioon kaikkia tosiseikkoja vaan he juoksevat kuin pässilauma omien kuvitelmiensa perässä.
        Se on juuri mutu-tietoa, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
        Sen myös näkee tälläkin palstalla, on kaikenlaisia pojankloppeja rienaamassa valheellisilla heitoillaan ja samalla he omassa tyhmyydessään eivät ymmärrä tukevansa noita ... terroristijärjestöjä.
        Aivopestyjä riittää yhä enenemässä määrin, "kiitos" siitä Suomen ja muiden tahojen medialle. Heille ei ole minkäänarvoista tosiasiat, vaan heitä kiinnostaa jokin raflaava valheellinen kuva tilanteista ja siitähän he saavat sitten rahaa tyhmien lukijoiden kustannuksella.
        Valhe elää ja voi hyvin demokraattisessa yhteiskunnassa ja juuri tätä demokratiaa nämä terroristitahot käyttävät hyväkseen ja nimenomaan tyhmiä toimittajia.


      • Lopunajalla tulevat valtaan areiolaiset mitkä kieltävät Jeesuksen olevan Jumalan ainutsyntyinen Poika ja Jumala. Ja peto koska se on luotu ei voi olla Jeesuksen kaltainen mikä Kristinuskossa on, koska Kristinuskon mukaan Jeesusta ei ole luotu. Ja silloin voi vain jehovan todistajat ja mv. tehdä pedon Kristuksen kaltaisen eli antikristuksen mikä on luotu. Eli pedon mahdollisuus on nousta vain areoilaisista, jotka kieltävät Jumalan Pojan


      • käryää jo....
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Lopunajalla tulevat valtaan areiolaiset mitkä kieltävät Jeesuksen olevan Jumalan ainutsyntyinen Poika ja Jumala. Ja peto koska se on luotu ei voi olla Jeesuksen kaltainen mikä Kristinuskossa on, koska Kristinuskon mukaan Jeesusta ei ole luotu. Ja silloin voi vain jehovan todistajat ja mv. tehdä pedon Kristuksen kaltaisen eli antikristuksen mikä on luotu. Eli pedon mahdollisuus on nousta vain areoilaisista, jotka kieltävät Jumalan Pojan

        Ihmisten luomahan se UN on.
        Panee uskonnotkin matalaksi .


      • kouluun takas vaan
        totuusonvoittaja kirjoitti:

        Lopunajalla tulevat valtaan areiolaiset mitkä kieltävät Jeesuksen olevan Jumalan ainutsyntyinen Poika ja Jumala. Ja peto koska se on luotu ei voi olla Jeesuksen kaltainen mikä Kristinuskossa on, koska Kristinuskon mukaan Jeesusta ei ole luotu. Ja silloin voi vain jehovan todistajat ja mv. tehdä pedon Kristuksen kaltaisen eli antikristuksen mikä on luotu. Eli pedon mahdollisuus on nousta vain areoilaisista, jotka kieltävät Jumalan Pojan

        Kun YK virallisesti perustettiin lokakuun 24. päivänä 1945, mukana oli 51 jäsenvaltiota. Tänään jäsenmäärä on noussut 192 valtioon.

        Yksikään maa ei ole koskaan eronnut YK:sta. Indonesia kerran jätti YK:n väliaikaisesti vuonna 1965 naapurimaa Malesian kanssa syntyneen riidan vuoksi, mutta palasi takaisin seuraavana vuonna.
        http://www.unric.org/fi/perustietoa-yksta/26060

        Sanamies siis väittää että
        todistajien liki 8 miljoonaa jäsentä
        on mahtavampi juttu kuin
        YK:n 192 valtion kansalaisten määrä? ohhoh...

        aikamoinen matikkapää tällä Sanamiehellä .heheh.


      • kouluun takas vaan kirjoitti:

        Kun YK virallisesti perustettiin lokakuun 24. päivänä 1945, mukana oli 51 jäsenvaltiota. Tänään jäsenmäärä on noussut 192 valtioon.

        Yksikään maa ei ole koskaan eronnut YK:sta. Indonesia kerran jätti YK:n väliaikaisesti vuonna 1965 naapurimaa Malesian kanssa syntyneen riidan vuoksi, mutta palasi takaisin seuraavana vuonna.
        http://www.unric.org/fi/perustietoa-yksta/26060

        Sanamies siis väittää että
        todistajien liki 8 miljoonaa jäsentä
        on mahtavampi juttu kuin
        YK:n 192 valtion kansalaisten määrä? ohhoh...

        aikamoinen matikkapää tällä Sanamiehellä .heheh.

        Miksi yk on peto????

        Areolaisten määrä tulee kaasvamaan lopunaikaa kohti ja silloin maailmaa hallitsee jehovan todistaja mieliset ja heistä nousee peto. Raamattu sanoo lopunajalla nousevasta eksytyksestä

        "YK:n 192 valtion kansalaisten määrä? ohhoh..."

        Eikö myös jehovan todistajat kuuluu noiden maiden kansalaisiin???

        Älykkyys ei ole teillä kohdalla!!!


      • nix-nax
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Miksi yk on peto????

        Areolaisten määrä tulee kaasvamaan lopunaikaa kohti ja silloin maailmaa hallitsee jehovan todistaja mieliset ja heistä nousee peto. Raamattu sanoo lopunajalla nousevasta eksytyksestä

        "YK:n 192 valtion kansalaisten määrä? ohhoh..."

        Eikö myös jehovan todistajat kuuluu noiden maiden kansalaisiin???

        Älykkyys ei ole teillä kohdalla!!!

        totuusvoittaaaina3.3.2014 16:07
        Miksi yk on peto????__________


        ”YK:ssa on edustettuna peräti 24 katolista järjestöä.
        Monet maailman uskonnolliset johtajat
        ovat vierailleet tässä kansainvälisessä järjestössä.
        Mieleenpainuvimpia olivat Hänen Pyhyytensä paavi Paavali VI:n vierailu yleiskokouksen aikana vuonna 1965 ja
        paavi Johannes Paavali II:n vierailu vuonna 1979.

        Monilla uskonnoilla on erikoisrukouksia, hymnejä ja
        jumalanpalveluksia Yhdistyneiden kansakuntien puolesta.

        Merkittävimpiä esimerkkejä löytyy katolilaisten,
        unitaari-universalistien, baptistien ja bahai-uskontoon kuuluvien keskuudesta.”

        YK siis flirttailee uskontojen kanssa,
        kunnes vääntää niiltä niskat nurin :D


      • nix-nax kirjoitti:

        totuusvoittaaaina3.3.2014 16:07
        Miksi yk on peto????__________


        ”YK:ssa on edustettuna peräti 24 katolista järjestöä.
        Monet maailman uskonnolliset johtajat
        ovat vierailleet tässä kansainvälisessä järjestössä.
        Mieleenpainuvimpia olivat Hänen Pyhyytensä paavi Paavali VI:n vierailu yleiskokouksen aikana vuonna 1965 ja
        paavi Johannes Paavali II:n vierailu vuonna 1979.

        Monilla uskonnoilla on erikoisrukouksia, hymnejä ja
        jumalanpalveluksia Yhdistyneiden kansakuntien puolesta.

        Merkittävimpiä esimerkkejä löytyy katolilaisten,
        unitaari-universalistien, baptistien ja bahai-uskontoon kuuluvien keskuudesta.”

        YK siis flirttailee uskontojen kanssa,
        kunnes vääntää niiltä niskat nurin :D

        Yk puolustaa uskonnon vapautta


      • aseet puhuvat
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Yk puolustaa uskonnon vapautta

        Pystyykö Yhdistyneet kansakunnat toimimaan siten,
        että tämän maailman uudelleenaseistaminen demonisilla sotavälineillä lopetetaan?

        Tuskinpa vain!
        Nobelin rauhanpalkinnon saanut henkilö kommentoi
        Lontoossa ilmestyvän Guardian-sanomalehden mukaan:

        ”On todella hämmentävää,
        että YK:n turvallisuusneuvoston viisi pysyvää jäsenmaata ovat
        maailman viisi pääasiallista aseiden toimittajaa.”


      • niks-naks...
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Yk puolustaa uskonnon vapautta

        : ”YK:ssa on edustettuna peräti 24 katolista järjestöä.
        Monet maailman uskonnolliset johtajat ovat vierailleet
        tässä kansainvälisessä järjestössä.

        Mieleenpainuvimpia olivat Hänen Pyhyytensä paavi Paavali VI:n vierailu
        yleiskokouksen aikana vuonna 1965
        ja paavi Johannes Paavali II:n vierailu vuonna 1979.

        Monilla uskonnoilla on erikoisrukouksia, hymnejä ja jumalanpalveluksia Yhdistyneiden kansakuntien puolesta.

        Merkittävimpiä esimerkkejä löytyy katolilaisten,
        unitaari-universalistien, baptistien ja bahai-uskontoon kuuluvien keskuudesta.”


      • sanahelinää vaan
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Yk puolustaa uskonnon vapautta

        totuusvoittaaaina4.3.2014 01:08
        Yk puolustaa uskonnon vapautta ***

        millä konkreettisilla tavoilla?


      • aseet puhuvat kirjoitti:

        Pystyykö Yhdistyneet kansakunnat toimimaan siten,
        että tämän maailman uudelleenaseistaminen demonisilla sotavälineillä lopetetaan?

        Tuskinpa vain!
        Nobelin rauhanpalkinnon saanut henkilö kommentoi
        Lontoossa ilmestyvän Guardian-sanomalehden mukaan:

        ”On todella hämmentävää,
        että YK:n turvallisuusneuvoston viisi pysyvää jäsenmaata ovat
        maailman viisi pääasiallista aseiden toimittajaa.”

        Jos osaisit googlata voisit etsiä mitä on esim. un rauhanturvajoukot tehneet ympäri maailmaa. Suomikin on ansioitunut näissä asioissa.

        Mutta peto nousee harhaopeista, jotka kieltävät Jeesuksen olevan Jumala


    • 17.52

      Älykkyys ei ole teillä kohdalla!!!--
      --voivottelee Sanamies-papparainen joka ei osaa laskea :D

      Paljonkohan YK:n 192 valtioissa on kansalaisia?

      vertaa sitä lukua noihin
      *toisinajatteleviin* jt;n lukumäärään??
      Suomessakin ihan alle 18 000

      sehän on kuin hyttysen pissa myrskyävässä Valtameressä
      se pikkuruinen jt-lahko :D

      Suhteellisuudentaju on papparaisella ihan nollilla.....

      • miten on?

        Mikä sitten onkaan suhteellista, jehovia on puolet juutalaisten lukumäärästä, mormoneja on samsn verran kuin juutalaisia eli n.15 milj. Mikä on paljon ja mikä vähän?


    • kjkl

      Onko Harmageddonin laakso Krimin niemimaan muotoinen? Tarkoittaa varmaankin Megiddonin laaksoa..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe