Katainen pitää Israelia esikuvana Suomelle
HYVÄ
Jyrki Kataisen mielestä Israel on Suomelle kannustava esimerkki.
http://www.taloussanomat.fi/yritykset/2014/02/17/katainen-pitaa-israelia-esikuvana-suomelle/20142384/12
Pääministeri Jyrki Katainen (kok.) vakuuttaa uutistoimisto Reutersin haastattelussa päättäväisyyttään Suomen talouden kääntämiseksi ja pitää Israelia hyvänä esikuvana tulevaisuuden suunnasta.
– Meidän on löydettävä itsemme uudelleen, Katainen sanoo.
Hän viittaa Suomen kahden vuosikymmenen pituisiin taloussykleihin, joista edellisen loppua leimasi Nokian alamäki monen vuoden menestyksen päätteeksi.
Kataisen mukaan Israelin korkean teknologian start up -yrityskulttuurissa on paljon ammennettavaa Suomelle. Katainen mainitsee green techin ja clean techin Suomen valteiksi.
Israelin vahva tekno-osaajien joukko perustuu pitkälti armeijaan, jossa kasvaa tietoliikenteen, valvontajärjestelmien ja teknologian asiantuntijoita.
Suomella ei tällaista taustaa ole, mutta Katainen korostaa, että monista Suomen yliopistoista on tullut innovaatiokeskuksia, jotka ovat läheisessä yhteydessä yrityksiin.
Katainen pitää Israelia esikuvana Suomelle HYVÄ
12
162
Vastaukset
- vanhaystäväsi
Täällä Porvoossa hihitellään, sanamiehen muija lähti lätkimään, oli kyllästynyt tähän ukkonsa uskonnolliseen hihhulismiin. Naapurilleen oli sanonut, että ei kehtaa kaupassa käydä kun arto on sielläkin käynyt hihhuloimassa jaffa-appelsiinien puolesta.
Oli myös sanonut, että kun ei siitä artosta ole enää sängyssäkään mihinkään kun on lihonut semmoiseksi sianmöhkäleeksi. Harhatkin kuulemma lisääntyneet, luulee että islamistit murtautuneet hänen facebook-tililleen, tekee porvoon poliisille rikosilmoituksia solkenaan... hihihi- sanamies=sika
Joo, tuolla alempana tämä sanamies ilakoi siitä että terroristi murhasi kymmeniä nuoria norjassa. Sanoo sen olen jumalan rangaistus. Oliskohan sanamies samaa mieltä jos omat kakaransa teurastettaisiin samalla tavalla...
Tuo on jehovan todistajien tietotoimiston mukainen uutinen samasta hengestä mistä tuli 1914 ja 1975 ennusteet.
Mene nyt vielä Porvoo keskusteluun laittamaan, että jehovan todistajien tietotoimiston mukaan on Porvoon tavoitelluin ukkomies nyt vapaata riistaa. On päiväsi pelasteetu.
- normi päivä
on sitten -taaskerran ja uudestaan-
copypastettu
talussanomien uutinen kun edellisen YP taisi poistaa.
AMK:n käynyt,
ATK/IT/tiedotusalan ammattilainen se taas asialla
massapostaamassa.taas. uudestaan.
http://www.suomi24.fi/yhteisö/sites/suomi24.fi.yhteisö/files/imagecache/mina-profile-full-490/c95/85c/c337b2ff8397032c6bec4912366f78df.JPG?66966941229- vanhaystäväsi
Tuon kuvan ottamisen jälkeen on lihonut n.40 kiloa ja on kuin pystyyn nostettu sika. On saamassa potkut kristillisistä yhdistyksistään näiden vertahyytävien viestiensä vuoksi jossa iloitsee norjalaisnuorten teurastuksesta...
- pahat puheet
vanhaystäväsi kirjoitti:
Tuon kuvan ottamisen jälkeen on lihonut n.40 kiloa ja on kuin pystyyn nostettu sika. On saamassa potkut kristillisistä yhdistyksistään näiden vertahyytävien viestiensä vuoksi jossa iloitsee norjalaisnuorten teurastuksesta...
Tosi tunteeton ja kylmä ihminen
sanoo että nuorten teurastus Norjassa oli *Jumalan tekoja* :(
Samanlainen on sitten jumalansakin.? - Sanamies...
vanhaystäväsi kirjoitti:
Tuon kuvan ottamisen jälkeen on lihonut n.40 kiloa ja on kuin pystyyn nostettu sika. On saamassa potkut kristillisistä yhdistyksistään näiden vertahyytävien viestiensä vuoksi jossa iloitsee norjalaisnuorten teurastuksesta...
Kuinka vanha ystävä
vanhaystäväsi kirjoitti:
Tuon kuvan ottamisen jälkeen on lihonut n.40 kiloa ja on kuin pystyyn nostettu sika. On saamassa potkut kristillisistä yhdistyksistään näiden vertahyytävien viestiensä vuoksi jossa iloitsee norjalaisnuorten teurastuksesta...
Kuka vanha ystävä? Olemmeko olleet joskus kalassa yhdessä???
- romahtanut kyky
Kun Sanamiehen kirjoituksia katsoo n.2005-->
oli oma verbaliikkansa huomattavan paljon runsaampi.
Nykyisin pystyy vaivoin pari lausetta -virheineen- naputtamaan,
yleensä on vain copypastea muitten kirjoituksista
ja lehtiuutisten yms massapostausta.
Liekö joku etenevä aivosairaus
huonontanut ulosantia noin pahasti, vaiko neuroleptit tms...- testi testi
Koe
- huonosti puhuu
Liekö joku etenevä aivosairaus
huonontanut ulosantia noin pahasti, vaiko neuroleptit tms...***
veikkaisin neuroleptejä
- Katsottu kaikki.
Totuusonvoittaja.
http://ristinvalossa.munfoorumi.com/viewtopic.php?f=1&t=3970
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654
