Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusvoittaaaina
profiilit
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei se osaa edes hävetä
10.08.2014 20:23
Kun ensin sanot mitä ne edesottamukset oikein on??? En ole vielä rikkoniut täällä ensimmäistäkään sääntöä
10.08.2014 20:21
Yksikään noista ei osu minuun että älä syytä väärää henkilöä sano se paaville
10.08.2014 20:11
Näyttä se adressi minulle
10.08.2014 20:10
Ei luterilaisuus ole kiinni kirkkoon kuulumisesta
10.08.2014 20:09
Mamma mia minulla on vielä päällystakki!!!!
09.08.2014 21:10
Eivät usko, koska eivät usko että Jeesus on Jumala eivät voi silloin uskoa Jumalan Poikaanka. Huomaa sinä kirjoitat pienellä alkukirjaimella.
1JOH.5:10. Joka uskoo Jumalan Poikaan, hänellä on todistus itsessänsä; joka ei usko Jumalaa, tekee hänet valhettelijaksi, koska hän ei usko sitä todistusta, jonka Jumala on todistanut Pojastansa.
11. Ja tämä on se todistus: Jumala on antanut meille iankaikkisen elämän, ja tämä elämä on hänen Pojassansa.
12. Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää.
13. Tämän minä olen kirjoittanut teille, jotka uskotte Jumalan Pojan nimeen, tietääksenne, että teillä on iankaikkinen elämä.
14. Ja tämä on se uskallus, joka meillä on häneen, että jos me jotakin anomme hänen tahtonsa mukaan, niin hän kuulee meitä.
15. Ja jos me tiedämme hänen kuulevan meitä, mitä ikinä anommekin, niin tiedämme, että meillä myös on kaikki se, mitä olemme häneltä anoneet.
16. Jos joku näkee veljensä tekevän syntiä, joka ei ole kuolemaksi, niin rukoilkoon, ja hän on antava hänelle elämän, niille nimittäin, jotka eivät tee syntiä kuolemaksi. On syntiä, joka on kuolemaksi; siitä minä en sano, että olisi rukoiltava.
17. Kaikki vääryys on syntiä. Ja on syntiä, joka ei ole kuolemaksi.
18. Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha.
19. Me tiedämme, että olemme Jumalasta, ja koko maailma on pahan vallassa.
20. Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä.
09.08.2014 21:09
Minä en ole ateisti vaan Kristitty toisin kuin jehovan todistajat ei ole Kristittyjä kun eivät usko Jumalan ainutsyntyiseen Poikaan
09.08.2014 17:02
Miksi muutit Ernestasiin jos tiesit minun siellä asuvan? Miksi et laittanut kauppan ehdoksi, että akupan voi purkaa jos minä asun lähellä? Se olisi ollut varmasti hyväksyttävä syy purkaa kauppa
09.08.2014 16:58
Ei katolinen ole aito Kristitty vaan vainajien palvoja ja se ei ole Kristin uskoa
08.08.2014 01:18
Ei ole vale. Todsita valheeksi ja laita vaan muita mukaan korjataan samantein kaikki
08.08.2014 01:17
Luther-säätiön menettelyä ei hyväksytä koska pohjaa Raamattuun ja Ev. Lut. kirkko on kovaa vauhtia luisumassa pois Raamatusta. Ei kaksi joista toinen noudattaa Raamattua ja toinen ei eivät voi olla samassa kirkossa
07.08.2014 15:53
Mutta myös Jeesusta rukoillaan
APT.7:59. Ja niin he kivittivät Stefanuksen, joka rukoili ja sanoi: "Herra Jeesus, ota minun henkeni!"
Ja myös kumarrettiin
MATT.4: 9 ja sanoi hänelle: "Tämän kaiken minä annan sinulle, jos
lankeat maahan ja kumarrat minua."
10 Silloin Jeesus sanoi hänelle: "Mene pois, saatana; sillä
kirjoitettu on: 'Herraa, sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja
häntä ainoata palveleman.'"
ILM.19: 10 Ja minä lankesin hänen jalkojensa juureen, kumartaen
rukoillakseni häntä. Mutta hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee;
minä olen sinun ja sinun veljiesi kanssapalvelija, niiden, joilla on
MATT.28: 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille
vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän mennä.
17 Ja kun he näkivät hänet, niin he kumartaen rukoilivat häntä, mutta
muutamat epäilivät.
LUUK.24: 51 Ja tapahtui, että hän siunatessaan heitä erkani heistä, ja
hänet otettiin ylös taivaaseen.
52 Ja he kumarsivat häntä ja palasivat Jerusalemiin suuresti iloiten.
53 Ja he olivat alati pyhäkössä ja ylistivät Jumalaa.
MATT.15: 25 Mutta vaimo tuli ja kumarsi häntä ja sanoi: "Herra, auta
minua."
MATT.20: 19 ja antavat hänet pakanoille pilkattavaksi ja
ruoskittavaksi ja ristiinnaulittavaksi, ja kolmantena päivänä hän on
nouseva ylös."
20 Silloin Sebedeuksen poikain äiti tuli poikineen hänen tykönsä ja
kumarsi häntä, aikoen anoa häneltä jotakin.
21 Niin hän sanoi vaimolle: "Mitä tahdot?" Tämä sanoi hänelle: "Sano,
että nämä minun kaksi poikaani saavat istua, toinen sinun oikealla ja
toinen vasemmalla puolellasi, sinun valtakunnassasi."
22 Mutta Jeesus vastasi ja sanoi: "Te ette tiedä, mitä anotte.
Voitteko juoda sen maljan, jonka minä olen juova?" He sanoivat hänelle:
"Voimme."
06.08.2014 23:53
Mene katolisiin heillä on Maria jumalana
06.08.2014 23:44
Sano se ensimmäinenkin vale minkä olen laittanut saat muhkean rahasumman
06.08.2014 23:43
Koska syömisestä on tullut synti?
06.08.2014 23:42
Kirjoitetaanko katolisten Jumala jo pienellä jiillä kuten jehovan todsitajienkin???
Me luterilaiset kirjoitamme aina isolla alkukirjaimella Isä Poika ja Pyhä Henki
Emme lisää mitää Marioja emmekä muita pyhimyksiä eikä paavaja vain yksi Jumala on meillä Isä Poika Pyhä Henki JHWH
06.08.2014 23:41
Rukoili koska oli tullut ihmiseksi maanpäälle
FIL.2:5. Olkoon teillä se mieli, joka myös Kristuksella Jeesuksella oli,
6. joka ei, vaikka hänellä olikin Jumalan muoto, katsonut saaliiksensa olla Jumalan kaltainen,
7. vaan tyhjensi itsensä ja otti orjan muodon, tuli ihmisten kaltaiseksi, ja hänet havaittiin olennaltaan sellaiseksi kuin ihminen;
8. hän nöyryytti itsensä ja oli kuuliainen kuolemaan asti, hamaan ristin kuolemaan asti.
06.08.2014 13:15
Kolmiyhteinen Jumala
Vahvat kolmiyhteisen Jumalan todisteet Raamatussa on MATT. 28:19. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
Kolme persoonaa, mutta vain yhteen nimeen ei nimiin vaan nimeen ja nimi on JHWH
2KOR.13:13. Herran Jeesuksen Kristuksen armo ja Jumalan rakkaus ja Pyhän Hengen osallisuus olkoon kaikkien teidän kanssanne.
1MOOS.1:26. Ja Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme; ja vallitkoot he meren kalat ja taivaan linnut ja karjaeläimet ja koko maan ja kaikki matelijat, jotka maassa matelevat".
27. Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät.
1MOOS.18:2. Kun hän nosti silmänsä ja katseli, niin katso, kolme miestä seisoi hänen edessänsä; nähdessään heidät hän riensi heitä vastaan majan ovelta ja kumartui maahan
3. ja sanoi: "Herrani, jos olen saanut armon sinun silmiesi edessä, älä mene palvelijasi ohitse
Jehovan todistajat eivät ole Kristittyjä kun kieltävät kolmiyhteisen Jumalan. Sanomalla jehovan todistajat, että uskovat Jumalan poikaan he valehtelevat. Kuinka Jumalalla voi olla ainutsyntyinen Poika mikä ei olisi Jumala??? Ei kuinkaan.
APT.28:28. Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
Kuinka jehovan todistajat voivat sanoa samoin kuin Apostoli Tuomas????
ROOM.9:5. heidän ovat isät, ja heistä on Kristus lihan puolesta, hän, joka on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, amen!
1JOH.5:20. Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä.
Hyvä luento
Kannattaa kyllä kuunnella
http://www.saarnatuoli.net/?page_id=86
06.08.2014 00:48
Emme ole onneksi kaikki muuttuneet
06.08.2014 00:39
252 / 301