Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusvoittaaaina
profiilit
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vaihtoehdot ovat olleet minulla
1. Elä yksin
2. Hae vaimo kaukomailta
Ilman vaihtoehtoa kaksi ei olisi minulla poikaa
26.07.2014 13:10
Jeesus on minun syntieni sovittaja eikä mikään ihmeparantaja
26.07.2014 13:07
HAH HAH HAAAAAA!!!!!!
Jaa ettei katoliset olisi vihanneet Juutalaisia??? Ovat vihanneet ja jopa joukko surmanneet heitä
http://www.youtube.com/watch?v=E92Wko58DJc
https://www.youtube.com/watch?v=VKQE1kCRJJM
26.07.2014 13:05
En ole rikkonut vaan muut ovat. Avioliitot ja erot ei ole minun vika
26.07.2014 13:02
KIRKONULKOMAANAPU LIETSOO ISRAEL VIHAA
http://www.israeluutiset.fi/index2.htm
Suomen Evankelisluterilainen kirkko ja sen arkkipiispa Kari Mäkinen, joka toimii puheenjohtajana Kirkon Ulkomaanavun hallituksen valinnan tekevässä kirkon ulkoasiain neuvostossa, toimii jälleen veturina juutalaisvihan lietsonnassa Suomessa.
Kirkon Ulkomaanapu järjesti helmikuussa 2014 Suomen yliopistoissa juutalaisvastaisia luentoja, joista esimerkkinä Turun Yliopiston oikeustieteellisessä tiedekunnassa 11.2.2014 pidetty tilaisuus aiheena palestiinalaisten ihmisoikeustilanne Länsirannalla:
Tilaisuudessa oli kolme esitelmöitsijää: opettaja Rami Kolehmainen; pappi ja kouluttaja Laura Kajala ja opettaja Juha Hyrsky. Kaikki kolme esitelmöitsijää esittivät asiansa vain palestiinalaisten näkökulmasta hyvin räikeän yksipuolisella ja vinoutuneella tavalla. Koko tilaisuuden tarkoituksena oli vain mustamaalata Israel ja erityisesti Israelin armeija hyvin yksipuolisella tavalla. Yhdestäkään palestiinalaisten tekemästä rikkomuksesta, murhasta, väkivallanteosta tai muusta rikoksesta ei mainittu sanallakaan eikä yleisölle edes annettu mahdollisuutta tuoda niitä esille.
Historiallisten faktojen vääristämisellä ja tilaisuudessa esitetyillä kartoilla oli vain yksi tarkoitus: luoda kuva rikollisesta Israelista vastaan sorretut palestiinalaiset. Oslo II-sopimuksen mukaisia A, B ja C-alueita ei käsitelty lainkaan, joko ymmärryksen puutteen tai muiden enemmän tarkoituksenmukaisten syiden takia. Kaikki esitettiin siinä valossa, että Israel on rikkonut kaikkia sopimuksia, kun taas palestiinalaishallinto vapautettiin kaikesta vastuusta .
Edellä mainitut esimerkit osoittavat hyvin selkeästi, että tilaisuuden perimmäinen tarkoitus oli tarjota jälleen kerran mahdollisuus epärehellisen palestiinalaispropagandan esittämiselle.
Tällaisten propagandatilaisuuksien järjestämisillä ei ole minkäänlaisia rakentavia tarkoitusperiä. Eräät tilaisuuteen osallistujat totesivatkin, ettei tämän kaltaisella RÄIKEÄLLÄ VIHAN LIETSONNALLA ISRAELIA VASTAAN OLE MITÄÄN SIJAA SIVISTYNEESSÄ YHTEISKUNNASSA.. Esim. EU dikrektiivit ovat tekopyhiä ovat vain suunnattu Israelia vastaan.
Syyte siirtokunta poitiikasta on väärä. Tämä koskee väkisin sirrtämistä miehitetylle alueelle . Baker muistuttaa, että vuodelta 1949 peräisin oleva Geneven sopimuksen artiklalla 49, jolla usein perustellaan siirtokuntien laittomuutta kansainvälisen lain valossa, ”ei ole mitään yhtymäkohtaa Israelin siirtokuntapolitiikkaan”.
Mainittu artikla kieltää miehittävää valtiota väkisin siirtämästä omia asukkaitaan miehitetyille alueille. Tähän syyllistyi esim. Neuvostoliitto, kun siirsi väkeä meiltä vallattuun Karjalaan. Myöskään Israel ei ole esim. Länsirannan miehittäjä vaan vapauttaja. Miehittäjä oli Jordania 1949-1967 kun Jordania liitti länsirannan ja Itä-Jerusalemin itselleen eikä yk puuttunut asiaan.
http://goo.gl/DV6vpl
26.07.2014 12:59
Kirkonulkomaanapu on täysin haksahtanut järjestö. Raamatun vastaisesti täysin Israelia vastaan. Minä jo vuosia sitten sanouduin irti heistä, kun he vaativat Israel tuotteiden merkitsemistä. Minä puolestani lähetin heille mailin että älkää enään lähettäkö minulle postia minun avustuskohteet ovat nyt muut
26.07.2014 12:58
Kerr osinä vanha ystävä se miksi olet minulle noin katkera??? Voit sen kertoa vaikka minun mailiin jonka osoitten kyllä tiedät kun olet siellä vieraillutkin
25.07.2014 13:34
Jumala on auttanutkin. On ohjannut kaikki hamasin Israeliin ampuvat raketit metsään ei ihmiskohteisiin
25.07.2014 13:31
Kysy noilta jehovan todistajien guduilta he kertovat sinulle
Ei vartiotornilehden kannessa lue kuka on päätoimittaja vaan kaikki todistajat luulevat tietävänsä sen olevan Jehova
24.07.2014 23:57
Sinun pitäisi hakea mielisairaalasta apua (jos edes voivat) eikä minun
sinulla on noita vainoharhoja, kun pitää joka keskustelussa seurata minua
23.07.2014 23:53
Valehtelija vartiotornin vastaava päätoimittaja on Jehova
HAH HAH HAAAA!!!!
23.07.2014 17:47
Kaikki alle 3 litraiset ovat ladoja
23.07.2014 14:05
Mitä tapahtui vuonna 1914???
Silloin alkoi ensimmäinen maailmansota eikä ikuinen rauha kuten jehovan todistajat väittivät
23.07.2014 14:03
HÖPÖ HÖPÖN
Jeesus on hallinnut maailmanakaikkeutta aikojen alusta asti ennen mitään luomista. 2000 vuotta sitten Jeesus nousi ihmisruumiissa taivaaseen ja istuitui Isän oikealle puolelle ja on annettu kaikki valta taivaassa ja maanpäällä.
MATT.28.18. Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
MARK.16:19. Kun nyt Herra Jeesus oli puhunut heille, otettiin hänet ylös taivaaseen, ja hän istui Jumalan oikealle puolelle.
22.07.2014 12:25
HÖPÖ HÖPÖN
Jeesus on hallinnut maailmanakaikkeutta aikojen alusta asti ennen mitään luomista. 2000 vuotta sitten Jeesus nousi ihmisruumiissa taivaaseen ja istuitui Isän oikealle puolelle ja on annettu kaikki valta taivaassa ja maanpäällä.
MATT.28.18. Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
MARK.16:19. Kun nyt Herra Jeesus oli puhunut heille, otettiin hänet ylös taivaaseen, ja hän istui Jumalan oikealle puolelle.
22.07.2014 12:22
Kaikki mikä vastustaa katolisuutta ja jehovan todistajia on kyllä järki puuhaa
21.07.2014 23:36
Kato häirikkö on iskenyt tännekin. On kai minun salainen ihailija asialla???
21.07.2014 15:58
Se ei ole Raamatun mukainen perhe
21.07.2014 15:56
On se lada siihen nähden mitä teidän mersut ja bemarit ja audit
21.07.2014 13:22
Sinä et nyt ymmärrä asioita ja siksi kai olet myös jokerifanikin
Kyllä ryhtyä tuossa merkitsee vain ja ainoastaan yhtymistä noihin miehiin sen voi vaikka vahvistaa alkukielistäkin. Olisiko Loot tajonnut omia tyttäriään hakattaviksi??? Ja miksi mainitse heidän olevan miehistä tietämättömiä??? Vaikuttaako se hakkaamiseen jotenkin. Hakkaaminen on sitä mitä jokeri pelaajat tekee kaukalossa sääntöjen vastaisesti eikä vihelletä edes jäähyä. Ja ryhtyminen sitä mitä homot tekee omissaa klubeilla.
King James version 5. And they called unto Lot, and said unto him, Where are the men which came in to thee this night? bring them out unto us, that we may know them.
Ja homottelu kielletään lukuisissa muissakin Raamatun kohdissa
Raamattu sanoo asiasta näin: ”Herra puhui Moosekselle sanoen: … Älä makaa miehenpuolen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan; se on kauhistus” ( 3 Moos. 18:1, 22 ). Olisiko Jumala nyt voinut muuttaa mielensä, koska yhteiskuntakin on asian hyväksynyt ? Onko Jumalan tapa sanoa jotakin mikä ei pidä paikkaansa ?
3MOOS.20:13. Jos joku makaa miehenpuolen kanssa, niinkuin naisen kanssa maataan, tekevät he molemmat kauhistuksen; heidät rangaistakoon kuolemalla, he ovat verivelan alaiset.
Eli jopa kuolema rangaistuksena Ettei mitään taivaspaikkaa ole homoille ja lesboille luvassa
21.07.2014 13:19
255 / 301