Kysymys sanamiehelle

vanha ystäväsi

Miksi sinä olet vaihtanut nimimerkkisi täällä? Kirjoitit vuosia nimimerkillä Sanamies ja nyt käytät täällä kahtakin eri nikkiä. Totuusvoittaa ja Totuusvoittaa aina.

Alkoiko hävettämään se, että olet sanamiehenä aiemmin kertonut olevasi kaksimetrinen atleettivartaloinen pohjalainen yritysjohtaja ja ajelet vain mersuilla ja matkustelet amerikoissa ja tuhoalueilla? :)

Vai hävettääkö se, että sanamiehenä uhkailit muita kirjoittajia IP-osoitteiden selvittämisillä ja verilirisee-uhkailuilla? :)

Tosin olethan näillä uusillakin nikeillä uhkaillut minua "kuudestilaukeavalla" ja luuvitosella :)

17

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arton....

      Tottiksellahan on jo uudet kotisivutkin aluillaan,
      se on niin
      *monipersoonainen* ettei
      ne 3 kotisivua FB riitä
      hänen eri sivupersooniensa ilmaisuihin......

      Hämmästyttää et ne sivupersoonat onkin eri ikäisiä myös.....
      tuleekohantälle uudelle kotisivulle
      myös teini-arto-sivupersoona?

      • Harrikka-GayGuy ööh

        Sillon ny , Saniksella,
        *viidenkympin villitys*

        uskokaa pois et se pian laittaa tukaan Mini-Voguen ja
        myy LADAnsa pois,
        ostaa Harrikan ja lähtee sillä jyristelemään Maapallon Ympäri.....

        Ikäriisi o paha juttu...


      • lyödään vetoa;
        Harrikka-GayGuy ööh kirjoitti:

        Sillon ny , Saniksella,
        *viidenkympin villitys*

        uskokaa pois et se pian laittaa tukaan Mini-Voguen ja
        myy LADAnsa pois,
        ostaa Harrikan ja lähtee sillä jyristelemään Maapallon Ympäri.....

        Ikäriisi o paha juttu...

        Ja liittyy Helevetin ENKELEIHIN hihiih :D


      • Mitä tuolla tiedolla teet????


      • Kerr osinä vanha ystävä se miksi olet minulle noin katkera??? Voit sen kertoa vaikka minun mailiin jonka osoitten kyllä tiedät kun olet siellä vieraillutkin


      • tsygoblogi
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Kerr osinä vanha ystävä se miksi olet minulle noin katkera??? Voit sen kertoa vaikka minun mailiin jonka osoitten kyllä tiedät kun olet siellä vieraillutkin

        MÄ en o sun ystävä,koskaan ollukkaan,

        mut epäilen et ihmiset inhoo sua mm.siksi
        koska
        huorittelet täysin ittelles tuntemattomien ihmisten ÄITEJÄ.

        **Tämä katolic on äpärä, jonka äiti on h.u.o.r.a ei tiedä isästään mitään ja hänen äiti on mm. opettanut minutkin naimaan**
        http://artokotisivut.123kotisivu.fi/410262801


        taidat olla itte äiditön ja kadehdit toisilta niitten mutseja?

        kun sulla EI ollut ÄITIÄ niin toisten mutsit on sit horoja-tyyli kyl kuvottaa


      • vanha ystävä
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Kerr osinä vanha ystävä se miksi olet minulle noin katkera??? Voit sen kertoa vaikka minun mailiin jonka osoitten kyllä tiedät kun olet siellä vieraillutkin

        Onhan se sanamies harmillista, että joku tuo totuuden sinusta täällä julki. Sinä et ole mitään muuta kuin pahainen valehteleva mielisairas kuten noista vanhoista viestistä jossa mm. valehtelet olevasi pohjalainen atleettivartaloinen yritysjohtaja :) Ymmärtää hyvin miksi et vanhaa nikkiäsi enää käytä. Sanamiehenä kirjoitit niin paljon valheita :)

        Eikö ole hyvä, että totuus voittaa tälläkin saralla :)


      • vanha ystäväsi
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Kerr osinä vanha ystävä se miksi olet minulle noin katkera??? Voit sen kertoa vaikka minun mailiin jonka osoitten kyllä tiedät kun olet siellä vieraillutkin

        Etköhän taas laita "youstube"-videota tänne :)

        Me täällä Ernestasissa olemme jo pitkään joutuneet katselemaan hihhulointiasi. Onneksi sentään siri tajusi lähteä lätkimään kyllästyttyään idioottimaisuuksiisi.

        Sinä et taida sanamies ymmärtää, tyhmä kun olet, että ei täällä kukaan usko apukoululaistyyppisiin kirjoituksiisi koska olet niin paljon valehdellut täällä.

        Olet sanamiehenä aiemmin kertonut olevasi kaksimetrinen atleettivartaloinen pohjalainen yritysjohtaja ja ajelet vain mersuilla ja matkustelet amerikoissa ja tuhoalueilla? :)

        Vai hävettääkö se, että sanamiehenä uhkailit muita kirjoittajia IP-osoitteiden selvittämisillä ja verilirisee-uhkailuilla? :)

        Tosin olethan näillä uusillakin nikeillä uhkaillut minua "kuudestilaukeavalla" ja luuvitosella :) Jopa "kuulaa kalloon" uhkailet minulle laittavasi :)

        Nyt sitten olet kiukuissasi kun olen vanhatkin valheesi tänne tuonut esille.

        Miksi pidät sitä huonona asiana? Miksi kirjoitit näitä valheitasi silloin ja miksi edelleen jatkat niitä?


      • Ei juma...
        vanha ystäväsi kirjoitti:

        Etköhän taas laita "youstube"-videota tänne :)

        Me täällä Ernestasissa olemme jo pitkään joutuneet katselemaan hihhulointiasi. Onneksi sentään siri tajusi lähteä lätkimään kyllästyttyään idioottimaisuuksiisi.

        Sinä et taida sanamies ymmärtää, tyhmä kun olet, että ei täällä kukaan usko apukoululaistyyppisiin kirjoituksiisi koska olet niin paljon valehdellut täällä.

        Olet sanamiehenä aiemmin kertonut olevasi kaksimetrinen atleettivartaloinen pohjalainen yritysjohtaja ja ajelet vain mersuilla ja matkustelet amerikoissa ja tuhoalueilla? :)

        Vai hävettääkö se, että sanamiehenä uhkailit muita kirjoittajia IP-osoitteiden selvittämisillä ja verilirisee-uhkailuilla? :)

        Tosin olethan näillä uusillakin nikeillä uhkaillut minua "kuudestilaukeavalla" ja luuvitosella :) Jopa "kuulaa kalloon" uhkailet minulle laittavasi :)

        Nyt sitten olet kiukuissasi kun olen vanhatkin valheesi tänne tuonut esille.

        Miksi pidät sitä huonona asiana? Miksi kirjoitit näitä valheitasi silloin ja miksi edelleen jatkat niitä?

        Miksi tuolla toisessa ketjussa on täsmälleen sama kirjoitus? Miksi vainoat Sanamiestä?


    • lupa pois-jos onkaan

      Tosin olethan näillä uusillakin nikeillä uhkaillut minua "kuudestilaukeavalla" ja luuvitosella :) ----------------

      Onko Sanamiehellä ASEENKANTOLUPAA?
      Mitä mieltä Sanamiehen lääkäri ontuollaisista uhkailuista?
      -ehkäpä Borealiksen turvallisuuspuolen tulisi myös saada uhkailut tietoonsa..?

      ***'Lääkärit ovat tehneet yli kaksi tuhatta ilmoitusta henkilöistä,
      joiden ei lääkärin tulkinnan mukaan tulisi pitää hallussaan ampuma-aseita.
      http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288717838896.html?pos=ok-trm-uutk

    • kekustelun pahrautta

      Sanamies-keskustelutyyli =
      ei lue saamiaan vastauksia
      LAISINKAAN
      vaan jatkaa omaa paasaustaan,
      kuurona kommenteille :D

      #### Avaamatta ja lukematta kts:n

      totuusonvoittaja23.7.2014 17:410
      Avaamatta ja lukematta kts:n onnetonta väittätää ###

      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12383437

    • tiedoksi anto

      **Tämä _totuusvoittaaaina_

      on äpärä,
      jonka äiti on h.u.o.r.a
      ei tiedä isästään mitään
      ja hänen äiti on mm. opettanut minutkin naimaan**

      • identified

      • LADA 150 km/h
        identified kirjoitti:

        tosiautomiesolen29.7.2014 16:05
        Keskustele sinäkin joskus asiasta älä aina hauku sinua viisaampia joilla on älykkyysosamäärä huomattavasti korkeampi kuin sinulla h.u.o.r.a.n äpärä pentu-----
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12392643#comment-69072917-view

        Sanamies /Tottis valehtelee ajavansa nykyisin LADAlla
        ja saaneensa *muhkeat sakot* (surkea palkka ?)

        ajettuaan Hesasta Porvooseen eräästä tilaisuudesta 150 km/h


    • EI OLE lada

      mitävarten tämä
      sanamiesarto.fi
      valehtelee ajavansa Ladalla?

      eikö se osaa kirjoittaa oman autonsa merkkiä?

      • havainto:

        Taitaa oikeesti ajella Plasto-Volvolla,heheh


    • Hittosaakeli

      Onko tätä sanamies sitä ja tätä -paskaa pakko jatkaa? Eikö voisi jo keskittyä asioihin, eikä henkilöihin?

    Ketjusta on poistettu 32 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe