Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusvoittaaaina
profiilit
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lue mitä Jeesus sanoo ehtoollisen asetuksessa.
03.06.2014 14:29
Paimen/kaitsija= pappi tosin tuo pappikin on virheellinen käännös suomenkieleen kuten myös kirkkoherra
03.06.2014 14:21
LUTHER-SÄÄTIÖÖN Siellä ei siunata homoja eikä ole naispappeja eikä veljeillä katolisten kanssa kuten nuo kirkon piispat vierailevat vatikaanissa ja ovat tehneet yhteisen vanhurskauttamisjulistuksen katolisten kanssa
03.06.2014 14:19
Pappi on 1TIM.3:2. Niin tulee siis seurakunnan kaitsijan olla nuhteeton, yhden vaimon mies, raitis, maltillinen, säädyllinen, vieraanvarainen, taitava opettamaan,
Paimen ja kaitsija on yhtäkuin pappi ja myös kirkkoherra tulisi olla seurakuntapaimen mikä on väärin käännetty meillä
02.06.2014 16:51
EI EI EI Ei usko Irja Askola piispanakaan kun siunaa homopareja ja Leena Huovinen siunasi samaa sukupuolta olevan parin ja asiasta kanneltiin ja kaikki kantelut hylättiin ja hänet myöhemmin nimitettiin vuoden papiksi ja kirkolliskokous salli naisapppeuden vuonna 1986
Raamattuun e itarvitse pappien eikä piispojen uskoa luterilaisessa kirkossa
02.06.2014 16:50
Stefanus rukoili APT.7:59. Ja niin he kivittivät Stefanuksen, joka rukoili ja sanoi: "Herra Jeesus, ota minun henkeni!"
01.06.2014 20:43
jehovan todistajien sairaudet
Mene itse hoitoon ei minun tarvitse. Minä sentään seison terveen opin takana. Taas jehovan todistajat sairaan jos joku kuuluu noin sairaaseen oppiin kuin jehovan todistajat ovat kyllä parantumattomia ei kannata enään edes hoitoon ohjata saati sitten lääkitystä muuttaa. Parempi kuin heidät eristettäisiin muusta yhteiskunnasta, kun ovat päästään vialla etteivät suorita edes asepalvelusta eikä edes puolustaisi maata jos ryssät tänne hyökkää. Eristykseen kaikki jehovan todistajat.
http://goo.gl/ER5nmw
31.05.2014 16:35
Jehovan todistajien armoton erottamisrangaistus
http://www.patmos.fi/blogi/kirjoitukset/557/jehovan_todistajien_armoton_erottamisrangaistus/4663?comments_comment=4663#comments_comment_4663
"Tuleehan ystävän olla laupias nääntyvälle, vaikka tämä olisikin hyljännyt Kaikkivaltiaan pelon," sanotaan Jobin kirjan luvussa 6 jakeessa 14 (vuoden -33 käännös). Mutta Vartiotorni -lehdessä sanotaan: ”…uskolliset kristityt eivät ylläpidä hengellistä toveruutta kenenkään seurakunnasta erotetun kanssa. Mutta tähän sisältyy muutakin. Jumalan sanassa sanotaan, että meidän ei pidä ’edes syödä sellaisen kanssa’ (1 Kor. 5:11). Me siis vältämme myös muuta toveruutta erotetun kanssa. Tähän sisältyvät muun muassa retket, juhlat, pallopelit, ostoksilla tai teatterissa käynnit ja ateriointi erotetun kanssa joko kotona tai ravintolassa.” (Vartiotorni 15.11.1981)
Helsingin Sanomien toukokuun kuukausiliitteen laaja juttu nosti Jehovan todistajien Vartiotorni -liikkeen erottamiskäytännön karttamissääntöineen julkiseen suomalaiseen keskusteluun. Salassa käydyt oikeuskomiteaistunnot ja liikkeen ankara karttamiskäytäntö säpsähdyttivät jopa ministeritasolla. Oikeusministeri ja sisäministeri kutsuivat suomalaisen Jehovan todistajien johtajat keskustelemaan asiasta.
Harvoin on Suomessa minkään uskonnollisen yhdyskunnan johtajia kutsuttu valtiovallan taholta puhutteluun. Sellainen ei ole mitenkään ongelmaton toimintatapa uskonnonvapauden valossa, joka takaa uskonnollisille yhteisöille melko suuren sisäisen autonomian. Se kuitenkin kuvastaa huolestuneisuutta, jonka entisten Jehovan todistajien julkitulleet ahdistavat kokemukset herättivät.
Itse sain välähdyksen liikkeen oikeuskomiteoista valmistellessani kirjaani Vartiotorni - Valtakunta uudessa valossa (Kuva ja Sana, 2005, 2p.). Osallistuin - tai yritin osallistua - pyynnöstä erään liikkeestä eroavan oikeuskomitea istuntoon. ”Salkkukomitean” kaksi veljeä saapuivat erotettavan asuntoon ja olivat vähän ihmeissään, kun paikalla oli vieras henkilö. Vaikka kyse oli eräänlaisesta ”valtakunnan oikeudesta” en edes saanut jäädä asuntoon todistajaksi keittiössä tapahtuvan kuulustelun ajaksi. Käsittely oli salaista.
Erityisen ahdistavaksi Jehovan todistajien käytännön tekee ns. karttamisrangaistus. Alun ingressissä siteeraamassani Vartiotorni -lehdessä (15.11.1981) perustellaan myös sitä, ettei erotettua saisi edes tervehtiä eikä hänen kanssaan puhua. Jopa kanssakäymistä samassa perhepiirissä tulisi mahdollisuuksien mukaan välttää ja olla tekemisissä vain kun se on ehdottoman välttämätöntä.
31.05.2014 16:34
Mutta kts:ää ei pidätettäisi missään arabimaassa vaikka olisi kuinka fanaattinen terroris ja Israel vihaaja ja sitä kts myös on
30.05.2014 15:17
Olen yrittäjä ei ole pomoa
30.05.2014 15:13
taas kts
"Jumala siunaa palestiinalaisten tukijat kuten minua jo vuoskymmenet niin aineellisesti kuin henkisestikin. HYVÄ!"
EI VARMASTI SIUNAAA!!!
EIKÄ SIUNAA HOMO/LESBOLIITTOJAKAAN VAIKKA KUINKA PIISPA SIUNASI SITÄ!!
EI JUMALA SIUNAA SYNTIÄ111
HYVÄ HIENOA HALLELUJAAA!!! YLISTYS JUMALALLE!!!
KAUAN SIUNATKOON JUMALA ISRAELIA JA ISRAELIN YSTÄVIÄ!!!
30.05.2014 15:11
"Jumala siunaa palestiinalaisten tukijat kuten minua jo vuoskymmenet niin aineellisesti kuin henkisestikin. HYVÄ!"
EI VARMASTI SIUNAAA!!!
EIKÄ SIUNAA HOMO/LESBOLIITTOJAKAAN VAIKKA KUINKA PIISPA SIUNASI SITÄ!!
EI JUMALA SIUNAA SYNTIÄ111
HYVÄ HIENOA HALLELUJAAA!!! YLISTYS JUMALALLE!!!
KAUAN SIUNATKOON JUMALA ISRAELIA JA ISRAELIN YSTÄVIÄ!!!
30.05.2014 15:10
Jossain he ovat sanoneet että sapatti käsky ei koske enään jehovan todistajia, joten he ovat vapaat kaikesta kymmestä käskystä jopa tappamiseen on heillä lupa
30.05.2014 14:35
Pyhä Henki ei suojele muslimeita eikä heidän tukijoitaan eikä terrorismin tukoijoita joten kts voit olla varma että olet vailla Pyhää Henkeä
Vahingon iloista naurua voisi laittaa mutta ei ole naurun paikka jos joku on noin tyhmä kuin kts on
Pyhä Henki suojelee Jeesuksen lapsia Israelin lapsia
28.05.2014 20:42
KYLLÄ ja naispapit pois
28.05.2014 20:36
Keran balttis lupasi tukun rahaa jos kertoo lapsikasteen Raamatusta. Minä kerroin ja sanoin että antaa rahat Luther-säätiöön, mutta tähän päivään menessä ei ole rahoja tilille kilahtanut.
Sanansa syöjä on balttis saisi hame päällä kulkea ei ole mies.
28.05.2014 20:04
"Kuten tässä ketjussa näemme "sanamies" kannattaa lasten ja nuorten tappamista#
Paljonko on sinun idollisi suramnnut lapsia Israelissa? Jää Breiviik ja Hedodes toiseksi ja kolmanneksi
Eli kts on lasten tappamisen fanittaja
28.05.2014 16:18
Koska olen surmannut lapsia?
Paljonko on sinun idollisi suramnnut lapsia Israelissa? Jää Breiviik ja Hedodes toiseksi ja kolmanneksi
Eli kts on lasten tappamisen fanittaja
28.05.2014 16:17
Jumala kyllä käyttää meitä teitä Israel vihaajia kohtaan
28.05.2014 16:15
Kuka kannattaa Breiviikkiä?
Kuka kannatti Babyloniaa ku nvei Israelin pakkosiirtolaisuuteen?????
Molemmat ovat Jumalan rangaistuksia sekä tuo surma Norjassa että pakkosiirtolaisuus baabelissa
28.05.2014 16:14
267 / 301