Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusvoittaaaina
profiilit
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Opillisia+eroja+on+paljon.+Sinä+uskot+mormonien+kirjaan+ja+muuhun+mormonien+kirjoihin.+Minä+en+usko.+Minä+taas+uskon+Raamattuun+sinä+et+sellaisena+usko+Raamattuun.+Että+onko+koko+meidän+keskustelu+turhaa+hommaa?
27.04.2020 16:21
Oikeaa+luomis+aikaa+ei+tiedä+kukaan.+Raamattu+ei+sitä+kerro,+mutta+lähellä+se+on+vuotta+ekr+6000.
27.04.2020 16:18
Joo+teillä+vaan+on+Jeesuksen+tosi+kirkko.+Teillä+oli+moniavioisuus+mitä+ei+Jeesus+hyväksy+ja+sanotte+myös+Jeesuksen+olleen+moniavioisuudessa.+Täysi+vale.+Ette+voi+olla+Jeesuksen+kirkko.
27.04.2020 16:13
"Pappeus+otettiin+pois+kristillisiltä+kirkoilta."
Miksi+Kristillisiltä+Jeesuksen+kirkoilta/seurakunnilta+otettiin+pappeus+pois.+Kai+kohta+sanot,+että+Pyhä+Henki+myös+otettiin+pois.
27.04.2020 16:09
"Ainakin+on+valetta"
Vale+on+myös+että+Jeesus+olisi+ollut+naimisissa+Marian+ja+Martan+kanssa+ja+että+heillä+olisi+vielä+lapsiakin.
Täysi+vale+kirkolta+joka+väittää+olevansa+ainoa+kirkko+minkä+Jeesus+hyväksyy.
27.04.2020 16:07
MATT.+24:+27.+Sillä+niinkuin+salama+leimahtaa+idästä+ja+näkyy+hamaan+länteen,+niin+on+oleva+Ihmisen+Pojan+tulemus.
27.04.2020 16:03
"Luullaan+vääräoppiseksi.+Niin+luultiin+Jeesustakin"
Luullaan+paljon+muutakin+harhaoppiseksi,+mutta+mormonien+kohdalla+ei+enään+luulla+vaan+tiedetään,+että+on+harhaoppinen.+Me+tiedämme+että+Jeesus+on+meidän+lunastajamme.
27.04.2020 15:58
Vetoat+vaan+siihen+katoliseen+kirkkoon.+En+minäkään+siitä+pidä,+mutta+oli+toki+maailmassa+paljon+muitakin+seurakuntia+kuin+mitä+oli+katolinen+kirkko.+Ettei+mikään+seurakunta+hävinnyt+eikä+mitään+ole+palautettu.
27.04.2020 15:56
"Jos+uskoo+aina+vaan+vihollisemme+sanat,+niin+lopputulos+on+tuommoinen."
Raamattuko++on+teidän+vihollinen?
27.04.2020 15:50
Elias+ei+ole+Gabriel.++LUUK.+1:+17.+Ja+hän+käy+hänen+edellään+Eliaan+hengessä+ja+voimassa,+kääntääksensä+isien+sydämet+lasten+puoleen+ja+tottelemattomat+vanhurskasten+mielenlaatuun,+näin+Herralle+toimittaaksensa+valmistetun+kansan."+
Sanottiin,+että+Elias+tulee+ennen+Kristusta.+Ja+Johannesta+sanottiin+Eliaaksi.
27.04.2020 15:45
Pääasia+että+lopetitte.+Kumpi+se+sitten+oli+laki+tai+swe+teidän+ilmoitus?
27.04.2020 15:38
"Jeesuksen+perusma+kirkko+olisi+ensin+hyväksynyt+moniavioisuuden+ja+sitten+"jatkuvien+ilmoitusten"+jälkeen+hylännyt+sen.+Vaikka+Raamattu+puhuu+toista+Jeesuksen+sanoin+ei+moniavioisuudelle."
Ei+ainakaan+sanoisi,+että+Jeesus+on+ollut+moniavioisuudessa.+Ihme+kun+eivät+mormonit+sano,+että+Jeesus+oli+myös+Apostolien+kanssa.+Väittää+jotkut+Daavidin+ja+Jonatin+olleen+yhteydessä.
27.04.2020 15:33
Mikä+on+asiatonta?+Eikö+se+ole+asiatonta+väittää,+että+Jeesus+on+ollut+naimisissa+Martan+ja+Marian+kanssa+että+heillä+olisi+lapsiakin.+JD+vol.+2+sivu+210.
Jeesus+on+kieltänyt+moniavioisuuden,+joten+ei+itse+ole+voinut+olla.+Eikä+Jeesus+ollut+naimisissa+ollenkaan+eikä+yhdynnässä+kenenkään+kanssa.
27.04.2020 15:29
Moniavioisuus+on+kirjassa+pelastuksen+oppeja+osa+3+sivu+201+
Isä+Jumala+asui+jonkin+aikaa+maan+päällä+pelastuksen+oppeja+osa+1+sivu+22
Jeesuksen+Kristuksen+häät+olivat+Kaanaassa+Maria+ja+Martta+olivat+Jeesuksen+vaimoja+ja+heille+syntyi+lapsia+JD+vol.+2+sivu+210+
Ihminen+oli+alussa+Jumalan+luona+älyä+ja+totuuden+ei+ole+luotu+eikä+tehty+eikä+voida+luoda+eikä+tehdä+oppi+ja+liitto+93:+29
Äly+on+ainetta.+pyhien+kirjoitusten+opas+sivu+214
27.04.2020 15:12
Jumala+käskee+ja+sallii+Raamatussa.+En+minä+käske+Jumalaa+vaan+Jumala+käskee+minua.+Yksiavioisuus+on+ainoa+minkä+Jeesus+hyväksyy.+Ei+hyväksy+homo+eikä+lesboliittoja+eikä+moniavioisuutta.
27.04.2020 14:46
"Totuusvoittaa.+Sinun+olisi+hyvä+rauhoittua,+ottaa+Raamatu+käteen"
Minä+olen+täysin+rauhallinen+ja+luen+joka+päivä+Raamattua.+Mormonien+kirjaa+en+huoli.+Myös+rukoilen+mormonien+ja+Jehovan+todistajien+puolesta.
26.04.2020 22:40
JOH.+16:+7.+Kuitenkin+minä+sanon+teille+totuuden:+teille+on+hyväksi,+että+minä+menen+pois.+Sillä+ellen+minä+mene+pois,+ei+Puolustaja+tule+teidän+tykönne;+mutta+jos+minä+menen,+niin+minä+hänet+teille+lähetän.+
8.+Ja+kun+hän+tulee,+niin+hän+näyttää+maailmalle+todeksi+synnin+ja+vanhurskauden+ja+tuomion:+
9.+synnin,+koska+he+eivät+usko+minuun;+
10.+vanhurskauden,+koska+minä+menen+Isän+tykö,+ettekä+te+enää+minua+näe;+
11.+ja+tuomion,+koska+tämän+maailman+ruhtinas+on+tuomittu.+
13.+Mutta+kun+hän+tulee,+totuuden+Henki,+johdattaa+hän+teidät+kaikkeen+totuuteen.+Sillä+se,+mitä+hän+puhuu,+ei+ole+hänestä+itsestään;+vaan+minkä+hän+kuulee,+sen+hän+puhuu,+ja+tulevaiset+hän+teille+julistaa.+
14.+Hän+on+minut+kirkastava,+sillä+hän+ottaa+minun+omastani+ja+julistaa+teille.+
15.+Kaikki,+mitä+Isällä+on,+on+minun;+sentähden+minä+sanoin,+että+hän+ottaa+minun+omastani+ja+julistaa+teille.+
JOH.+14:+26.+Mutta+Puolustaja,+Pyhä+Henki,+jonka+Isä+on+lähettävä+minun+nimessäni,+hän+opettaa+teille+kaikki+ja+muistuttaa+teitä+kaikesta,+minkä+minä+olen+teille+sanonut
26.04.2020 22:37
Pysymme+omassa+seurakunnassa+silloin+Jeesus+tuntee+lampaansa.
26.04.2020 22:33
Olli:+"Ei+me+ajatella+olevamme+ainoita+oikeita+uskovia.+Vain+Jeesus+tuntee+lampaansa.+Varmaan+sinäkin+kuulut+niihin.+Mutta+muut+kirkot+eivät+tunnusta+jatkuvaa+ilmoitusta,+eivätkä+sitä,+että+se+on+meidän+kirkossamme.+Siksi+olemme+ainoa+oikeaoppinen+kirkko.+Ainoa+Jeesuksen+itse+perustama+myös.+Ilmoituksen+kautta.
Helluilla+ei+oikeastaan+kirkkoa+olekaan.+Pyhä+Henki+on,+silloin+kun+on.
Me+olemme+oikeastaan+baptisteja:+joka+paikkakunnalla+on+vain+yksi+Jeesuksen+seurakunta,+lauma.+Se+ei+mene+kirkkojen+rajojen+mukaan.
Tai+adventisteja.+Yritämme+nähdä+perinnäistietojen+läpi+alkukirkon+meiningin.
Tai+lestadiolaisia:+Oletko+uskossa?+Olen.+Oletko+saanut+syntisi+anteeksi?+Olen.+Kuka+on+päästänyt?+Jeesus,+Jumalan+pappeuden+valtuudella+hänen+edustajansa+kastamalla+minut
Tai+heränneitä.+Herätys+jatkuu.+Tai+matalakirkollisia.+Kappelit.+Tai+korkeakirkollisia.+Temppelit.+Tai+luterilaisia.+Yksin+armosta+parhaammekin+tehden."
Mihin+sitten+Jehovan+todistajat+sijoittuu?
26.04.2020 22:31
"Teidänkö+kirkko+on+ollut+ainoa+oikea+kirkko+ja+perustettu+1830.+Oliko+Pyhä+Henki+pois+maapallolta+ennen+tuota+1830+teidän+kirkon+perustamista?"
Missä+se+Johannes+oleskeli+sitä+ennen?
26.04.2020 22:29
28 / 301