Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusvoittaaaina
profiilit
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei taida miekkalähetyskään olla Jeesuksen käsky???
03.02.2014 15:48
Likainen peli jehovan todistajilla
Kun jäävät keskusteluissa kakkoseksi eivät tunnusta rehdisti hävinneensä niinkuin urheilijat tekevät vaan aloittavat tosi likaisen pelin, mikä ei ainakaan kuulu Kristityille. Alkaa nimittely ja toisen haukkuminen ja nyt vielä minun vaimon facebookkiin epäasiallisten viestien lähettely. Minkä johdosta vaimoni joutui sulkemaan facebookin mikä oli hänelle tarpeellinen yhteistyö väline asioinnissa esim. kotimaahansa. Aivan samoja nimittelyjä tuli sinne mitä täällä jehovan todistajat käyttävät minusta, joten ei ole epäilystäkään etteikö vartiotorniseura ole kysymyksessä. Olisi mielenkiintoista kysyä asiaa heidän guduilta mitä mieltä he ovat asiasta, mutta heidän yhteystietonsa on täysin pimennossa.
01.02.2014 00:46
"Sanamie luulee todistajilla olevan jotain
*yliluonnollisia* voimia joilla ne poistaa hänen skrivaukset?
En luule vaan tiedän heillä olevan s.a.a.t.a.n.a.n voimia
Onneksi Kristus on voimakkaampi ja minä olen Kristuksen puolella ja Kristus voitaa jehovan todistajat
01.02.2014 00:35
Martti Luther oli Jumalan suuri uskonpuhdistaja. Ilman olisimme vielä anekaupoissa ja latinankielissä jumalanpalveluksisssa ja Raamatussa
Martti Luther oli Ilmestyskirjan enkeli joka julisti oikeaa oppia. ILM.14:6. Ja minä näin lentävän keskitaivaalla erään toisen enkelin, jolla oli iankaikkinen evankeliumi julistettavana maan päällä asuvaisille, kaikille kansanheimoille ja sukukunnille ja kielille ja kansoille.
7. Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet"
Jehovan todistajat tarvitsisivat Martti Lutherin
01.02.2014 00:32
Kyllä arabeilla on rikas arabimailma takana ei meidän tarvitse heitä tukea he saavat kokoajan raketteja ym. arabimaista joita ampuvat Israeliin
Tukekaamme Israelia Jumalan valittua kansaa
30.01.2014 15:57
Kukaan tunnetuista kääntäjistä, jotka antavat nimensä julki ja koulutus ja kielitaitonsa ym. Ei käännä JOH.1:1 noin kuin sen tekevät jehovan todistajien tuntemattomat ja tietämättömät kääntäjät
30.01.2014 00:31
Tuo kohta on merkittävä kohta Raamatussa moneessako muussa kohtaa jouduttaisiin kirjoittamaan Jumala pienellä alkukirjaimella? Tämän onkin jehovan todistajat kääntäneet päälalelle he ovat lisänneet näihin Uuden Testamentin kohtiin sanan Jehova
29.01.2014 00:36
Korjaus se on 10 luku
ROOM.10:9. Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10. sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
11. Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään".
12. Tässä ei ole erotusta juutalaisen eikä kreikkalaisen välillä; sillä yksi ja sama on kaikkien Herra, rikas antaja kaikille, jotka häntä avuksi huutavat.
13. Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu".
Myös Roomalais kirjeessä mainitaan ettei Jeesus ole luotu
ROOM.8:39. ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
u.m eikä korkeus eikä syvyys eikä mikään muu luotu voi erottaa meitä Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme
Sillä jos sinä julkisesti julistat tämän ”omassa suussasi” olevan sanan,+ että Jeesus on Herra,*+ ja uskot sydämessäsi, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista,+ niin sinä pelastut.+ 10 Sillä sydämellä+ uskotaan vanhurskaudeksi, mutta suulla annetaan julkinen julistus+ pelastukseksi.Sillä Raamattu sanoo: ”Ei kukaan, joka perustaa+ uskonsa häneen, tule pettymään.”*+ 12 Ei ole näet erotusta juutalaisen ja kreikkalaisen välillä,+ sillä kaikilla on sama Herra, joka on rikas+ kaikille, jotka huutavat häntä avukseen
29.01.2014 00:33
Poistaisikin ne asiattomat kirjoitukset, mutta kun poistaakin kaikki asialliset kirjoitukset jotka kritisoi jehovan todistajia
29.01.2014 00:24
EXODUS
Tässä näemme Israelin valtion synnyn ja Juutalaisten paluun Israeliin suoraan ennustettuna Raamatusta.
JES.54.7. Vähäksi silmänräpäykseksi minä hylkäsin sinut, mutta minä kokoan sinut jälleen suurella laupeudella.
JES.56:8. Herra, Herra sanoo, hän, joka kokoaa Israelin karkoitetut: Minä kokoan vielä muitakin sen koottujen lisäksi.
JER:23:3. Ja minä kokoan lampaitteni tähteet kaikista maista, joihin olen ne karkoittanut, ja tuon ne takaisin laitumelleen, ja ne ovat hedelmälliset ja lisääntyvät.
JER.31:6. Sillä päivä on tuleva, jolloin vartijat huutavat Efraimin vuorella: 'Nouskaa, lähtekäämme Siioniin Herran, meidän Jumalamme, tykö'.
7. Sillä näin sanoo Herra: Riemuitkaa iloiten Jaakobista, kohottakaa riemuhuuto hänelle, joka on kansojen pää; kuuluttakaa, kiittäkää ja sanokaa: 'Auta, Herra, kansaasi, Israelin jäännöstä'.
8. Katso, minä tuon heidät pohjoisesta maasta, kokoan heidät maan perimmäisiltä ääriltä. Heissä on sokeita ja rampoja ynnä raskaita ja synnyttäväisiä: suurena joukkona he palajavat tänne.
9. Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.
10. Kuulkaa Herran sana, te kansat, ilmoittakaa kaukaisissa merensaarissa ja sanokaa: Hän, joka Israelin hajoitti, on sen kokoava ja varjeleva sitä niinkuin paimen laumaansa.
11. Sillä Herra on lunastanut Jaakobin ja vapahtanut hänet häntä väkevämmän kädestä.
12. Ja he tulevat ja riemuitsevat Siionin kukkulalla, tulevat virtanaan Herran hyvyyden tykö, jyväin, viinin ja öljyn ääreen, karitsain ja karjan ääreen. Ja heidän sielunsa on oleva niinkuin runsaasti kasteltu puutarha, eivätkä he enää näänny.
13. Silloin neitsyt iloitsee karkelossa ja nuorukaiset ja vanhukset yhdessä. Minä muutan heidän surunsa riemuksi, annan heille lohdutuksen ja ilon heidän murheensa jälkeen.
14. Ja minä virvoitan pappien sielut lihavuuden ääressä, ja minun kansani ravitaan minun hyvyydelläni, sanoo Herra.
HES.11:17. Sano sentähden: Näin sanoo Herra, Herra: Minä kokoan teidät kansojen seasta ja kerään teidät maista, joihin teidät on hajotettu, ja annan teille Israelin maan.
29.01.2014 00:20
"hyväntekeväisyysjärjestöjen toimihenkilö"
Ei ihme että he jatkuvasti piikittelevät minun patavahti vapaaehtoistyötäni
27.01.2014 00:10
Pannaan julistamalla katoliset tunnustivat oppinsa olevan hataralla pohjalla
Samoin on jehovan todistajatkin kyllä hekin vielä minut sulkevat
27.01.2014 00:02
Israel ei tule koskaan katoamaan, mutta arabimaita kyllä katoaa
26.01.2014 23:49
Väitetyn Kristuksen sijaisuuden historia
Tällainen outo väite esitettiin suhteellisen myöhään paaviuden historiassa. Aluksi väitti Rooman piispa olevansa keisarin sijainen ja että hänen seuraajansa olisivat oikeutettuja keisareiden perillisen asemaan. Kaupungista, joka oli ollut Rooman keisarikunnan vallan keskus, tuli kaupunki, josta käsin Rooman piispa hallitsi auktoriteetillaan. Aikaa myöten hyväksyivät muut piispat ja muiden maiden kuninkaat hänet keisarin sijaiseksi ja seuraajaksi, jolla oli sama suvereeni arvonimi "Pontifex Maximus" kuin keisarilla. Tämän jälkeen väittivät Rooman piispat olevansa "apostoleiden ruhtinaan sijaisia" (7), ts. Pietarin sijaisia. (8)
Piispa Innocentius I (401-417 j.Kr.) väitti siis neljäsataaluvun alussa, että Kristus oli antanut Pietarille suvereenin vallan ja tehnyt hänestä Rooman piispan. Sen mukaisesti hän väitti, että Rooman piispalla oli Pietarin seuraajana oikeus samaan valtaan ja etuoikeuksiin, jotka Pietarilla oli.
Bonifacius III, josta tuli Roomna piispa vuonna 607, otti itselleen "yleisen piispan" viran ja väitti siis olevansa kaikkien muiden piispojen kirkkoherra ja johtaja. Mutta vasta 700-luvulla esiintyi erityinen arvonimi "Jumalan Pojan sijainen" (9) väärennetyssä asiakirjassa nimeltä "Konstantinuksen lahjakirja". (10)
Vaikka tämän pahamaineisen asiakirjan onkin osoitettu olevan väärennös jo 1500-luvun alussa, ovat Rooman piispat silti käyttäneet arvonimeä "Kristuksen sijainen" aina 700-luvulta alkaen. Tuohon arvonimeen perustuu paavin väite asemastaan sekä hengellisenä että maallisena ylimpänä auktoriteettina. Jumalallisen vallan esimaku on osoittautunut olevan riippuvuutta aikaansaavaa. "Kristuksen sijainen" ei voi tunnustaa mitään muuta auktoriteettia kuin omansa. Hän pitää itseään kaikkien valtiaana ja julistaa häpeämättömästi: "Kukaan ei voi määrätä ylimmän piispanviran haltijaa." (11)
26.01.2014 23:46
Totuus voittaa aina ei riko ensimmäistäkään sääntöä. Muiden oppien kritisoiminen ei ole sääntöjen rikkomista
25.01.2014 00:40
Ei hinnalla millä hyvänsä ekumeniaa
24.01.2014 00:01
Lue itse 2KOR.12:4. temmattiin paratiisiin ja kuuli sanomattomia sanoja, joita ihmisen ei ole lupa puhua.
temmattiin ei ole mikään uni eikä näky vaan ruumiillinen otto toiseen paikkaan.
1TESS.4:17. sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.
Sama sanonta. Kyllä tuossakin meidät Kristityt (ei jehovan todistajat) temmataan kaikki taivaaseen Herraa vastaan
Luuletteko että Jumalalle Jeesukselle ei ole mahdotonta viedä meitä avaruuden läpi taivaaseen? Jos luulette on teillä todella pieni usko.
23.01.2014 00:42
Te siis jo uskotte, että ihmisellä on ruumis ja sielu ja henki??? HYVÄ!!!
21.01.2014 23:52
Sinä et siis usko Raamattuun
21.01.2014 23:51
Ei ekumeniaakaan pidä hinnalla millä hyvänsä harjoittaa. Katoliset kun julistavat olevansa ainut oikea kirkko maailmassa ja ulkopuolella ei ole pelastusta
Kuinka tuollaisten kanssa sitten voi edes keskustella???
Katolisten pitäisi tulla Kristittyjä vastaan ja hyväksyä myös muut seurakunnat
21.01.2014 23:26
298 / 301