Huono nettietiketti jehovan todistajilla

Jos esiintyy anonyyminä ei saa laittaa toisen henkilön nimeä tämä rikkoo kaikkea sääntöjä ja lakeja. Eikä saa loukkaavaa ilmaisua käyttää toisesta keskustelijasta.

Näitä kakkia asioita jehovan todistajat rikkoo

6

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohhoijakkaa,huoh...

      Näitä kakkia asioita jehovan todistajat rikkoo**** inisee Sanamies,
      kunsai Katolisilta kenkää...

      Katolliset saa LUOTSIN ... =>

      Palstan tilanne pääsi luotsittomana aikana valitettavan huonoksi. Sen vuoksi linjani on vähintäään ensimmäisinä viikkoina tiukka.

      1) Asiallinen keskustelu on tervetullutta. Tätä varten Suomi24 on olemassa, eikä provosoivampikaan keskustelu tällaisella julkispalstalla ole pois suljettu, mutta aluksi linja on tiukempi palstan tervehdyttämiseksi.

      2) Erilaisten omatekoisten totuuden julistajien, kuten nimimerkin "Totuusvoittaaaina" viestit pääsääntöisesti poistetaan saman tien. Tämä on katolisuuspalsta. Loputon ja hedelmätön vääntö esimerkiksi Pyhän Marian asemasta ei kuulu tänne
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/12012628

      voi kun saatas tällekin Palstalle Luotsi jolla on selkärankaa...

    • omaan nilkkaas....

      totuusvoittaaaina24.1.2014 00:27
      Jos esiintyy anonyyminä ei saa laittaa toisen henkilön nimeä tämä rikkoo kaikkea sääntöjä ja lakeja. ****/////
      hohoo, tallessa on Sanamiehen viestejä joissa hän nikkinä nimittelee rouvapuolista pressaa arvonimellä *huorahaloska*

      niinpä niin;
      **Eikä saa loukkaavaa ilmaisua käyttää toisesta keskustelijasta.

      Näitä kakkia asioita SANAMIES rikkoo****

      • Totuus voittaa aina ei riko ensimmäistäkään sääntöä. Muiden oppien kritisoiminen ei ole sääntöjen rikkomista


      • säännötrikottuUSEIN
        totuusvoittaaaina kirjoitti:

        Totuus voittaa aina ei riko ensimmäistäkään sääntöä. Muiden oppien kritisoiminen ei ole sääntöjen rikkomista

        Eikä saa loukkaavaa ilmaisua käyttää.....
        .kirjoitti Sanamies alias

        *totuusvoittaaaina* joka kirjoitti naispresidentistä sanoilla
        *huorahaloska*

        todisteet on tallessa S24:lla,
        turha kitistä enää kun on huonot housussas


    • hyhhyyyyii...
    • loukattu

      On loukkaavaa lukijoita kohtaan
      ilkeillä ja haukkua
      sekä
      jättää oikeinkirjoitus tarkistamatta ennen kirjoituksensa lähettämistä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe