Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Periaatteessa+kaikilla+Kristityillä+on+oikeus+kastaa+tarvittaessa.
24.03.2020 15:31
Joka+lisää+Raamattuun+jotain.+Ottaa+Jumala+pois+häneltä+pelastuksen.
24.03.2020 15:30
"Ammatti+selittäjien+selittämistä,+kun+heidän+kirkkonsa+ei+halua+tehdä+parannusta,+vaikka+on+selvästi+väärässä."
Olisiko+se+parannus+jos+tehtäisiin+Raamatun+vastaisesti???????
24.03.2020 15:28
Tai+kymmenyksiä+ei+ole+enään+uudessa+liitossa.
24.03.2020 15:27
Uudessa+liitossa+ei+ole+kymmenyksiä.+Vaan+2KOR.+9:+6.+Huomatkaa+tämä:+joka+niukasti+kylvää,+se+myös+niukasti+niittää,+ja+joka+runsaasti+kylvää,+se+myös+runsaasti+niittää.+
7.+Antakoon+kukin,+niinkuin+hänen+sydämensä+vaatii,+ei+surkeillen+eikä+pakosta;+sillä+iloista+antajaa+Jumala+rakastaa.+
Meillä+annetaan+se+mikä+omantunnon+mukaan+on+oikea+almu.+Ja+rahat+ovat+meillä+riittäneet+vielä+lähetystyöhön+ja+avustuksiinkin.
24.03.2020 15:25
Oikea+Evankeliumi+on+Raamatussa+eikä+siihen+saaa+lisätä+eikä+pois+ottaa+mitään.+Mormonien+kirjasta+ei+löydy+oikeaa+Evankeliumia.+Siihen+on+lisätty+ja+pois+otettu.
24.03.2020 15:20
Sanoisin,+että+Raamattuun+ei+tule+lisätä+eikä+pois+ottaa+mitään.+Ei+Raamattu+ole+vajavainen.
24.03.2020 15:18
Joka+ottaa+sanankin+pois+Raamatusta+tai+lisää+sanankin.+Häneltä+otetaan+pois+pelastus+paratiisiin.+Uusiin+maihin+ja+taivaisiin.
24.03.2020 15:17
Kirkot+ovat+kyllä+vuosien+varrella+tehneet+parannuksia.+Katolisesta+en+ihan+sanoisi+samaa.+Mutta+kyllä+palautettu+Evankeliumi+on+monessa+seurakunnassa.+Ei+voi+sanoa,+että+vain+mormoneilla+olisi,+jos+heillä+juuri+ei+ole+kuin+moronin+Evankeliumi.
24.03.2020 15:15
Kaikkia+kirjeitäkään+ei+ole+Raamattuun+laitettu.+Esim.+Korintolaisille+kirjeitä+on+ollut+4.+Kaksi+on+kadonnut.+Molemmissa+kirjeissä+sanotaan+asioista+mitä+on+ollut+muissa+kirjeissä+ja+niitä+ei+ole.+Myös+muut+Apostolit+lähettivät+kirjeitä,+mutta+niitä+ei+ole+Raamatussa,+kuin+muutama.+Jotkut+väittää,+että+Mooseksen+kirjoja+on+ollut+7.+Mutta+kun+lukee+viidennen+kirjan+ja+jatkoksi+Joosuan+huomaa+selvän+jatkon+toisiinsa,+että+mihin+väliin+nuo+kaksi+kirjaa+voisi+sitten+laittaa?
23.03.2020 16:16
Teidän+mukaan+on+Jumala+ollut+ensin+ihmisenä+jollakin+planeetalla.Ja+siksi+Jumalalla+on+ruumis+ja+lihaa.+Ylös+nousemisen+jälkeen+korotettiin+Jumalaksi.+(ketkä+korotti)+Myöskään+muut+ei+voi+olla+jumalia,+jos+eivät+ole+ensin+olleet+ihmisenä.+Jumala+voi+olla+vain+yhdessä+paikassa+kerrallaan.
23.03.2020 16:06
Jokaisella+Kristityllä+on+oikeus+kastaa,+jos+ei+ole+pappia+saatavilla+ja+kastettava+uhkaa+kuolla.
23.03.2020 16:00
Ja+paaville+ei+pidä+antaa+mitään.+Korkeintaan+uskon+puhdistetun+uskon.
23.03.2020 15:57
Paljonko+mormonit+käyttävät+rahoistaan+hyväntekeväisyyteen?
23.03.2020 15:52
"Ainoa+kirkko,+jonka+Kristus+itse+tunnustaa+omakseen."
Voisitko+Olli+perustella+tämän+ja+myös+miksi+muut+ei+ole+Jeesuksen+kirkkoja?+(oikein+kuuluisi+olla+seurakunta)+
MATT.+16:+18.+Ja+minä+sanon+sinulle:+sinä+olet+Pietari,+ja+tälle+kalliolle+minä+rakennan+seurakuntani,+ja+tuonelan+portit+eivät+sitä+voita.+
KR92+mikä+on+täysi+susi+käännös+MATT.16:+18.+Ja+minä+sanon+sinulle:+Sinä+olet+Pietari,+ja+tälle+kalliolle+minä+rakennan+kirkkoni.+Sitä+eivät+tuonelan+portit+voita.
23.03.2020 15:51
Jo+kuningas+Hussein+sanoi,+että+Jordania+on+palestiinalaisvaltio+ettei+siitä+kannata+puhua.
23.03.2020 15:36
Eiköhän+se+ollut+Noalle.+1MOOS.+9:+12.+Ja+Jumala+sanoi:+"Tämä+on+sen+liiton+merkki,+jonka+minä+ikuisiksi+ajoiksi+teen+itseni+ja+teidän+ja+kaikkien+elävien+olentojen+välillä,+jotka+teidän+luonanne+ovat:+
13.+minä+panen+kaareni+pilviin,+ja+se+on+oleva+liiton+merkkinä+minun+ja+maan+välillä.+
14.+Ja+kun+minä+kokoan+pilviä+maan+päälle+ja+kaari+näkyy+pilvissä
Ei+ainakaan+homoille
23.03.2020 15:33
Raamattu+ei+ole+tuollaista+ennustanut.
22.03.2020 22:29
Johannes+oli+ainoa+Apostoli+mikä+oli+ristin+vieressä+naisten+kanssa.+JOH.+19:+25.+Mutta+Jeesuksen+ristin+ääressä+seisoivat+hänen+äitinsä+ja+hänen+äitinsä+sisar+ja+Maria,+Kloopaan+vaimo,+ja+Maria+Magdaleena.+
26.+Kun+Jeesus+näki+äitinsä+ja+sen+opetuslapsen,+jota+hän+rakasti,+seisovan+siinä+vieressä,+sanoi+hän+äidillensä:+"Vaimo,+katso,+poikasi!"+
27.+Sitten+hän+sanoi+opetuslapselle:+"Katso,+äitisi!"+Ja+siitä+hetkestä+opetuslapsi+otti+hänet+kotiinsa.+
Tätä+kohtaa+katolilaiset+pitävät+suurimpana+todisteena+ettei+Jeesuksella+ollut+velipuolia.+Kun+Jeesus+käski+Johanneksen+ottamaan+Maria+kotiinsa.
22.03.2020 22:25
Ei+kaikista+Apostoleista+ole+kirjoitettu+mitään.+Esim.+Matias+on+Apostolien+tekojen+ensimmäisessä++luvussa,+kun+hänet+arvottiin+Juudaksen+tilalle.+Se+jälkeen+ei+ole+mitään+mainintaa,+vaikka+hän+varmasti+teki+lähetystyötä+siinä+missä+muutkin+Apostolit.+Eikä+monesta+muustakaan+ole+mitään+mainintaa.+Kaikki+ei+mahtunut+Raamattuun.
22.03.2020 22:11
57 / 301