Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
totuusvoittaaaina
Vapaa kuvaus
https://www.artonissi.fi/
Aloituksia
390
Kommenttia
6005
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja+sinun+teoriassasi+on+maa+kallellaan+ettei+maan+oletettu+akseli+voi+olla+90+asteen+kulmassa
19.01.2020 22:59
Sijainti+on+sama,+mutta+se+ettei+aina+voi+nähdä.+Tähdet+ovat+päivälläkin+samalla+paikalla,+vaikka+emme+niitä+näe
19.01.2020 22:56
On+että+kehänopeus+on+sama+pienellä+ja+isolla+pyörällä.+Pyörimisnopeus+on+eri.
19.01.2020 22:53
Maapallolla+ei+todellakaan+ole+mitään+akselia
19.01.2020 22:48
Suunnassa+on+mutta+kun+maa+pyörii+emme+ole+aina+pohjantähteen+päin,+vaikka+olemme+aina+pohjoisnapaan+päin.
19.01.2020 22:41
Laita+siihen+karttapalloosi+pohjoisiin+valtioihin+maalarinteippiä+ja+piirrä+suunta+kohti+pohjoisnapaa.+Hahmota+sitten+missä+on+pohjantähti.+Kuvittele+akseli+pidemmäksi+kuin+se+on.+Kierrä+Suomi+sitten+tämän+akselin+alle.+Silloin+joudut+katsomaan+pohjantähteä+etelään+ja+suoraan+ylöspäin.+Kokeile+kaikkien+valtioiden+kanssa+samoin.
19.01.2020 22:30
Lähtökohta+ratkaisee+suunnan.+Jos+ammutaan+raketti+länteen+se+menee+aina+länteenpäin,+vaikka+maapallo+pyörii.+muutenhan+oltaisiin+tilanteessa+ettei+mene+mihinkään+suuntaan,+koska+raketti+olisi+meidän+jalkojen+alla+ja+maa+välissä+eli+ei+mikään+ilman+suunta.+
Samoin+maata+kiertävä+lentokone+jos+lähtee+länteen+se+menee+aina+länteen.+Jos+lähtee+Helsinki-+Vantaalta+se+menee+ensin+Ruotsin+yli+länteen+ja+sitten+Atlantin+yli+Amerikkaan+kokoajan+länteen+ja+sitten+Menee+Isolle+valtamerelle+aina+länteen+ja+sitten+siperiaan+ja+länteen+päin+tulee+Uralvuorille+idästä,+mutta+menee+länteen+päin+ja+Venäjän+yli+tulee+takaisin+Suomeen+idästä+päin+mutta+suunta+on+länteen+ja+laskeutuu+tankkaamaan.
Pohjoiseen+suunta+vaihtuu+pohjoisnavalla+etelään.
19.01.2020 22:23
MATT.+28:+19.+Menkää+siis+ja+tehkää+kaikki+kansat+minun+opetuslapsikseni,+kastamalla+heitä+Isän+ja+Pojan+ja+Pyhän+Hengen+nimeen
Nimeen+ei+nimiin.
17.01.2020 16:44
Jumala+voi+näyttäytyä+myös+ihmisille+ihmisenä,+kuten+ilmestyi+Abrahamille.+Kolme+persoonaa+ilmestyy+Abrahamille.+1MOOS.+18:+Ja+Herra+ilmestyi+hänelle+Mamren+tammistossa,+jossa+hän+istui+telttamajansa+ovella+päivän+ollessa+palavimmillaan.+
2.+Kun+hän+nosti+silmänsä+ja+katseli,+niin+katso,+kolme+miestä+seisoi+hänen+edessänsä;+nähdessään+heidät+hän+riensi+heitä+vastaan+majan+ovelta+ja+kumartui+maahan+
3.+ja+sanoi:+"Herrani,+jos+olen+saanut+armon+sinun+silmiesi+edessä,+älä+mene+palvelijasi+ohitse.
Oli+kolme+persoonaa,+mutta+Abraham+puhutteli+heitä+yhtenä.
JES.+66:+1+Näin+sanoo+Herra:+Taivas+on+minun+valtaistuimeni,+ja+maa+on+minun+jalkojeni+astinlauta.+Mikä+olisi+huone,+jonka+te+minulle+rakentaisitte,+mikä+paikka+olisi+minun+leposijani
Aika+iso+on+Jumala+liharuumissaan!+Missähän+päin+maailmaa+ovat+Jumalan+jalat?
17.01.2020 16:40
"Ja+että+Jeesus+on+Jehova.
Ja+että+Pyhällä+Hengellä+ei+ole+lihaa+ja+luuta+olevaa+ruumista."
Jeesus+on+myös+yksi+persoona+kolmiyhteisestä+Jumalasta+JHVH+
Jumala+on+Henki+ei+ole+liharuumista.
16.01.2020 20:22
Ihmisellä+on+vain+yksi+elämä.+Eikä+meidän+sielu+ole+taivaassa+ennen+syntymää+kuten+mormonit+väittää.
16.01.2020 20:19
Kysyn+yhden+kysymyksen+sinulta+vielä+jos+luet+tämän.
Jos+kävisit+maalaamassa+kaikissa+pohjoisen+maissa+kuten+Alaska+Siperia+Suomi+Islanti+Grönlanti+ja+Kanada.+Maalaisit+jokaiseen+maahan+nuolen+osoittamaan+pohjoisnapaa.+Saman+tekisit+karttapalloon+laittaisit+maalarinteippiä+ja+laittaisit+nuolet+kohti+pohjoisnapaa.+
Osoittaisivatko+nämä+nuolet+aina+kohti+pohjantähteä?
13.01.2020 20:08
No+kiitos+kärsivällisestä+väittelystä.+Hyvää+jatkoa.
13.01.2020 20:03
No+kiitos+kärsivällisestä+väittelystä.+Hyvää+jatkoa.
13.01.2020 20:03
Vihdoinkin+myönnän,+että+D-+vitamiini+tulee+auringosta
13.01.2020 20:00
Sinä+olet+lukenut++väärin+en+minä.+Onhan+siinä+kinkki+mistä+voit+proffalta+kysyä+kuinka+asia+oikein+on.
13.01.2020 19:59
En+vaan+siksi,+että+valkoihoiset+ovat+pohjoisessa+ja+siksi+ne+tuottaa+enemmän+kuin+tummat+etelässä
13.01.2020 19:55
Auringosta+tulevat+D-+vitamiini+molekyylit+antavat+meille+paljon+enemmän+D-+vitamiinia+kuin+mitä+ravinnosta+tai+muusta.
13.01.2020 19:52
Jeesus+on+luoja+ja+myös+Jumala+JHVH.
KOL.+1:+15.+ja+hän+on+näkymättömän+Jumalan+kuva,+esikoinen+ennen+kaikkea+luomakuntaa.+
16.+Sillä+hänessä+luotiin+kaikki,+mikä+taivaissa+ja+mikä+maan+päällä+on,+näkyväiset+ja+näkymättömät,+olkoot+ne+valtaistuimia+tai+herrauksia,+hallituksia+tai+valtoja,+kaikki+on+luotu+hänen+kauttansa+ja+häneen,
13.01.2020 19:49
Minä+lähden+tästä+joulun+viettoon.+Palataan+taas+asiaan+tammikuussa+.+
Toivotan+kiista+kumppanille+ja+hänen+perheelleen+Hyvää+Joulua+ja+Onnellista+Uuttavuotta+2020
Pahoittelen+sanomia+loukkaavia+tekstejä.
19.12.2019 20:25
77 / 301