Vapaa kuvaus

Olen pohjoisen poikia, syntynyt Torniossa ja kouluni käynyt pääosin Oulussa. Asun nyt Oulussa. Tykkään luonnosta ja kulttuurista. Olen harrastanut aikoinani mm. ilmailua. Eläkkeellä nyt olen. Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Koulut: Kansakoulussa Rantsilan Sipolankylässä, Kalajoen Etelänkylässä, Limingan Ala-Temmeksellä ja Temmeksen Haurukylässä. Oppikoulussa Oulun yhteislyseossa. Korkeakoulut Tampereen yliopisto ja Högskolan i Borås Ruotsissa.

Aloituksia

23

Kommenttia

624

  1. Voi olla hyvä ylilääkäri, mutta yhteiskunnallisista asioista ymmärrys on heikko. Sen osoittaa jo se, että sanoo Suomeen tulevan päivittäin lähes 1000 turvapaikanhakijaa. Oikea luku on sadan paikkeilla. Näistä tulijoistakin on viime aikoina moni luopunut toiveestaan ja palannut takaisin.
  2. Ei vaan Láng.