Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
a.liljeroos
profiilit
a.liljeroos
a.liljeroos
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
13
Kommenttia
164
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
AIVAN IHANA TULKINTA On tuo Kansan Tapsa vaan niin hyvä
31.03.2012 20:03
huh huh olipa taas kirjoituksia .toivotan kaikille oikein hyvää ja rauhallista joulua ja kuunnnelkaa sitä musiikkia mistä tulee hyvä mieli .älkääkä lukeko sellaisia kirjoituksia joista karvat nousee pystyyn vaan antakaa kaikkien nauttia joulusta ja jatketaan ensi vuonna toisten sättimistä
21.12.2011 21:14
No en pääse Tapsan joulukonserttiin tänä vuonna kun ei osunut kohdalle mutta Arjan konserttiin olen menossa ja Dannyäkin kävin katsomassa joulun tunnelmissa mutta siitä en pitänyt mutta se siitä
12.12.2011 20:43
Arvasinkin että saan hyviä vastauksia mutta totuus on että esim Simo Silmu esiintyy usein alkoholin vaikutiksen alaisena keikoillaan jota esim Tapsa ei tee. Ei kai mekään voida mennä töihin kännissä mutta niin vain toiset laulajat tekee.Tapsan sairaus on taas eri juttu joka tuo erilaisia piirteitä esille Mutta ne jotka eivät ymmärrä ihmisten mielensairauksista mitään niin kannattaisi hakea joku kirja josta niistä kerrotaan niin oppisi ymmärtämään kaikkia ihmisiä joille tällainen sairaus on tullut. Kiitos Gillalle hyvästä kommentista
26.11.2011 09:23
Upee esitys ja ääni soi ihanasti
26.11.2011 09:10
Silonaamalle ,en kyllä ihan allekirjoita juttuas .Luulen että me Tapsa fanitkin ymmärrämme missä raja kulkee mutta te vaan haluutte aina morkata Tapsaa ja silti kaikki muutkin artistit mokailevat mutta niistä ei puhuta. Miksi Tapsaa aina palstoilla morkataan .Tavallinen kansalainen meidän muiden joukossa ja Super hyvä laulaja
25.11.2011 22:54
On tää ihme palsta.Kun joku kysyy asiallisesti jotain niin heti tulee tupalsti aiheettomia vastauksia .Miks ne jotka eivät osaa asiallisesti keskustella jätä kommenttejaan väliin. Minun mielestäni kaunein Tapsan joululaulu ón koen uudelleen entisenjoulun.Aivan upeat sanat
25.11.2011 10:02
Kiitokset .oli mukava lukea sillä jouluni on aina alkanut Tapsan konsertista mutta tänä vuonna on pakko tyytyä kuuntelemaan cd:tä
18.11.2011 21:45
hyviä kuvia. kiva kun olit laittanut tänne
12.11.2011 17:44
No vähän jo odottelin päivitystä kun sivut olivat poissa toiminnasta mutta ei näkynyt mitään. Ehkäpä joulutervehdys tulee kun meitä odottajia on kuitenkin paljon
08.11.2011 10:01
hyva ja ihana kappale
21.08.2011 16:18
no ei konserttia pidä tuoda kotiovelle mutta ois mukavaa jos olis lähempänä. Tampere lähin mutta tuolloin ei ole mahdollista osallistua siihen joten yhä odottelen että pääsis lähemmäksi katsomaan. eikä oo mun ongelma jos et itse voi ajaa.
Olen myös aikoinani kiertänyt Tapsan konsertteja Tampereellee , Helsingissä joten ...
17.08.2011 12:58
Ainakin minä mielelläni menisin katsomaan Tapsaa kirkkoon koska siellä en häntä ole koskaan nähnyt. Muissa paikoissa kylläkin monesti. Odottelevalla kannaalla täällä ollaan.
14.08.2011 10:25
niimpä pitää tehdä. tarvitaan mekin joulukonsertti tännepäin suomea. Laitan viestiä sinne.
13.08.2011 22:18
No en allekirjoita sun juttuas. Juuri näin Tapsan ja mies oli aivan kunnossa joten taidat olla yksi niistä jotka eivät löydä koskaan kenestäkään mitään hyvää. Hyvää viikonlopun alkua.
16.07.2011 09:26
K yllÄ Tapsa sanoi että syksyllä on mukavia musiikkijuttuja ja lupasi Poriinkin tulla. En ollut katsomassa illan konsertteja mutta puhelimen välityksellä kuuntelin ensimmäisen esiintymisen.Hyvin pojat puvut arvostelivat ja olivat fiksuja tehdessään kahdesta osallistujasta voittajat.Ja paperia sai taas ilmaiseksi
13.06.2011 21:48
kiitos kuulumisista. Uskon myös että jotain viimehetken juttuja oli vielä jos konsertti ei ajoissa alkanut Onko tämä elämä minuuteista kiinni
12.06.2011 23:02
onnellinen olet. .mä töissä koko pääsiäisen mutta hengessä mukana
15.04.2011 21:28
näin teenkin mutta oli pakko jotain pistää kun oikeesti ärsyttää tuollaiset ihmiset. . se on kyllä kummaa että Tapsaa ei voi rauhassa fanittaa kun aina on joku jolle se ei sovi. En mäkään täällä muita artisteja hauku.
14.04.2011 19:33
onneksi et ollut paikalla pilaamassa tunnelmaa .meillä siellä oli mukavaa ja kuunneltiin hyvää musiikkia
13.04.2011 18:48
3 / 9