uunounelmaerakko
Profiilikuva ei anna oikeutta ulkonäölleni.. ehkä.
Suosikkibändit/artistit:
Kaikki hyvä musiikki. Lista on pitkä. Tosin Jazz tai ooppera ei hirveästi innosta.
Suosikkileffat:
Kauhu, komedia, fantasia.
Lempikirjat:
Tietokirjat, taidekirjat, harrastuskirjat.
Vapaa-aikanani:
Maalaan, lenkkeilen, kokkailen, käsityöhommiakin puuhailen.
Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: -
Katson tv:stä mieluiten:
Matkailuohjelmat, lifestyle -ohjelmat, kokkausohjelmat, hauskat komediasarjat, jos joku hyvä leffa tulee niin sit semmosenkin katsoo,
Kotieläimet:
Ei ole vielä. Joskus ehkä.
En pidä:
Maailman nykytilanteesta kokonaisuudessaan enkä tyhmistä ihmisistä.
Parhaat matkakohteet:
Euroopassa olen pyörinyt. Turkissa kerran. Aasia kiinnostaa.
Ruoka & juoma:
Itämainen keittiö, tuliset ruoat, aika moniruokainen.
Koulutus:
Peruskoulu
Ammatti:
Muu.
Työskentelen:
Sekatyömies, keittiötyöläinen, maalari. Entisöijäharjoittelija, kiinteistönhoidon apumies ja joskus ihan siivoojanakin ollut.
Siviilisääty:
Sinkku
Lapset: ---
Email: [email protected]
Aloituksia
65
Kommenttia
707
jaa vappu??
Vein 9.90e arvosta pulloja tölkkejä kauppaan. Ostin 16 halpaa olutta..ennestään kaksi join ennen kauppaan menoa..joten y038on perjantai
Perjantai. Baariin? Kahvilaan/uskispiireihin? Vai jäädä kotiin? Mistä löytää kunnon nainen? Pitäsköhän käydä kirjastossa137katiska mereen
Pitäs kai tehdä matkakatiska. Ottaa iltapuhteeks. Sit oisin salakalastaja aamuyössä.. ehei vaan vesistönhoitaja. Kelpaa035En oo vieläkään päässy maalle.
Olen AIKA kyllästynyt ihmisiin. JA niiden tuomaan häslinkiin.Kyllä se on vissi että yksinäisen erakon tie on mun tästede033vaellus....
Pitäsköhän lähtee vaellukselle? Tosin ei ehkä näin pitkälle.. http://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/09/02/192-paivaa-4239-ki1131