Olen AIKA kyllästynyt ihmisiin. JA niiden tuomaan häslinkiin.Kyllä se on vissi että yksinäisen erakon tie on mun tästedes kuljettava. Pääsisi vaan oikeanlaiseen ympäristöön.
Joo olihan tuossa yksi suhde 8kk erään naisen kanssa tai suhde ja suhde. Mut kivaa oli ja taas päätty sydänsärkyyn. Noo...se siitä. Ei onnistu semmoset.
Joo-o monenlaista yksinäisyyttä..mullalähinnä se naisen kaipuu. Muttei ne vaan tunnu onnistuvan???. Hitsi kun olisi ajokortti vois hamstrata rakennuskamaa maalle kun esim tuo tori.fi, niin siellä annetaan ilmaiseksi vaikka mitä rakennuskamaa jos vaan käy hakee.
Et kyllä jos on taitoja niin erakkomökin metsään rakentaminen on nykyään helpompaa kun tietää mistä ilmaisia kamoja saa. Olis vaan vielä se tontti.. mut se voi olla piankin todellisuutta. Niin rakennuslupa sit?No se ei paljoo maksa. Tai sit korjaa mörskän. Muutamaa paikkaa käytiin kattoo. Ja se kulku sinne? Hitto..mähän jään sinne. Thäts it.
Mitäs mieltä??
En oo vieläkään päässy maalle.
0
54
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1412189Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois235937Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.152914- 78893
- 64881
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!38856- 108826
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47767Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä70715- 71581