Muminaa..mietteitä ja jupinaa..
Jaksaakohan sitä vielä yrittää löytää sitä oikeaa naista elämään? Jokin aika sitten olin vielä erään kanssa, jonka kanssa tuli oltua noin 8kk. Facebookista löysin vanhan tuttavuuden tai no joskus samoissa bileissäoltiin vuonna yks ja kaks. Sekin sitten lähti. Taas yksin.. ja kuinka kauan?
Baarissa hyvän päivän tuttuja, muilla perheet tai asuvat muualla, tai ryyppäävät tai ovat yksin maalla.. jonne mäkin pyrin. Miten ja milloin ja minne? Ja vielä yks kysymys niin kenen kanssa? Vai alanko sitten tosiaan erakoksi? Yksinäisyyteni syy on enimmäkseen naisen puute. Kuka muuten ihmisiä jaksaa? Kun katsoo esimerkiksi sukua ja sen sellasta sekoilua.
Jos ois töitä tai vois tehdä niitä yksin tai eläinten parissa. Maalla ja omassa verstaassa. Ja ois NAINEN.. jolle tehdä ruokaa wanhanajan leivinuunilla..tai leipoo pizzaa ja leipää.. tasapuolisesti nainen joskus mullekin. Unelmia ja köyhäilyy. Maaseutuu ja luontoo. Oikeeta elämää.
Yksin vai yhdessä?
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184