Vapaa kuvaus

Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu

Aloituksia

166

Kommenttia

5347

1. Hienoa+Omnibus,+Klebin+palkkaus+oli+suoraselkäinen+teko.Klebi+ei+ole+työperäinen+maahanmuuttaja,+sillä+hän+oli+lapsi+tullessaan+Suomeen.
  2. Tuskin+menee+kaupaksi!
  3. Tämä+on+asiallista+keskustelua,+josta+minä+pidän.Ei+älytöntä+haukkumista+ja+nimittelyä+vaan+asiallista+väittelyä.Koska+olit+asiallinen+niin+vastaan.Luin+tuo+tutkimuksen+läpi,+ja+tein+laskelmia.Olen+edelleen,+ja+nyt+vielä++vahvemmin+sitä+mieltä,+että+olen+oikeassa.Ensinnäkin+tuo+83+%+oli+jäsenistön+prosentti,+ja+kannattajien+oli+58+%.Jäsenistössä+voi+olla,+mutta+kannattajissa+en+usko+tuotakaan+prosenttia.Yksi+kysymys+kuitenkin+kaihertaa,+että+minkä+tasoista+koulutusta+pidetään+korkeasti+koulutettuna.Minä+olen+nähnyt+tähän+asti+korkean+koulutuksen+luokituksena+yliopisto/korkeakoulu,+tämä+on+käsittääkseni+virallinen+luokitus.Asiastahan+on+ollut+kiistaa+joidenkin+ryhmien+kesken,+koska+opisto/AMK+käyneet+vaativat+heidät+laskettavaksi+samaan+(esim.+metsäinsinööri,+farmaseutit+yms.).+En+ota+siihen+kantaa+ovatko+vai+eivät+ole+korkeasti+koulutettuja,+mutta+vanhan+virallisen+luokituksen+mukaan+ei+voi+olla+sellaista+prosenttia+vihreiden+kannattajista+(eikä+minkään+puolueen)++korkeasti+koulutettuja.Hieman+lukuja.Suomessa+on+Tilastokeskuksen+mukaan+4+390+971+äänioikeutettua.Vihreiden+kannatus+oli+viime+gallupin+mukaan+15,1+%,+eli+663+037+äänioikeutettua.83+%+heistä+olisi+550+321+äänioikeutettua+++++noin+++++++joka+kahdeksas+äänioikeutettu70+%+-++-++-++-++--++++++464+126+-++++"++++++-++++++++++++++++++++++++++noin++++++joka+yhdeksäs++++äänioik.58+%++++++++++++++++++++++++++384+561+-++++"++++++-++++++++++++++++++++++++++noin++++++joka+neljästoista+äänioik.Näin+paljon+olisi+korkeakoulutettuja+vihreitä+jos+prosentit+pitäisi+paikkansa.Taitaa+Kokoomuksessakin+olla+korkeasti+koulutettuja+aika+paljon,+myös+RKP+vetää+heitä.Muistakin+puolueista+löytyy+koko+joukko.Taitaa+pitää+ottaa+laskelmiin+kakki,+jotka+on+peruskoulun+jälkeen+jotain+koulua+tai+kurssia+käyneet,+että+päästäisiin+tuollaisiin+lukemiin.
  4. 102 / 268