Tarkista uudet kuvat, ohita, ohita

just.joo

seuraava, ohita, seuraava!

Tämä Suomi24:n tarkistushommeli on mennyt ihan pieleen, nyt saat naputella niitä kuvia vaikka kuinka pitkään, ennen kuin saa viestin lähtemään.

Ei mitään tolkkua enää asiassa.

26

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olenko.potti

      Olen havainnut saman kiusanteon. Uskon sen olevan aivan tahallista palstalaisiin kohdistuvaa ikävää häirintää.

      • aika.surkeaa

        En siitä tiedä, sillä myös muilla palstoilla on sama homma.


    • hahahahhahaaaa

      Siinä sitä on on rasseille haastetta :D

      • runsaasti.pölö

        Hehettäjä onkin mennyt naimisiin, ja on nyt hahahahhaha, onnittelut. ajateltiinkin Sinusta lapsena, ei tuu selväpäistä.


    • OuJeeeee

      Se on vaan älykkyystesti jonka on tarkoitus karsia rasset pois palstalta. Kaikille muille helppoa kauraa.

    • Hahhahhahhahhaa

      Läpäisikö "suvakit" testin?

    • tröööttt

      Huomatkaa idiootin perisavaajan kommentit, tähänkin punikki yhdistää "rasset".

      • Veikko.Viestä

        Hyvä ettei sinulle käynyt samoin. Ei tullut taas punikkeja ladeltua joka asiaan.


    • Näin "rekattuna" kirjoittaessa ei ole hankaluuksia, ei kysellä mitään.

      • shfgfdgdg

        Muuta hyötyä siitä ei taida olla.


    • ohitusta

      Kannattaiskohan OHITTAA koko keskustelupalsta.

    • hissanmaikk

      Hullu komutja sekkoilrree taas viekäää hoitoo kangeroliilla

      • RasseJumissa

        Tiedetään myö että se oot sinä rasse vaikka yrität esittää hissanmaikkaa.


      • Idiootit-ärsyttää
        RasseJumissa kirjoitti:

        Tiedetään myö että se oot sinä rasse vaikka yrität esittää hissanmaikkaa.

        Sinun pää taitaa olla "jumissa". Opettele ensin kirjoittamaan suomen kieltä ja tule sitten "lässyttämään" tänne "rassejuttuja". Onko vielä suomen peruskoulun opiskelut kesken?


    • Piiitkä.painallus

      Opetelkaa käyttämään hiiren näppäintä siten, että painatte hieman tavanomaista kauemmin sitä "En ole robotti"ruutua pitäen sitä näppäintä alhaalla, eipä kysele kuvista mitään kun ymmärtää, että robotti ei osaa painaa kauemmin näppäintä. Kokeilkaa, niin helpottaa kummasti.

    • öåöåöåöåöå

      Ongelman ovat kaikki huomanneet, ja valituksia satelee firmalle.

      • Kannattaa rekisteröityä niin ei tule kuva-arvoituksia. Niin Kamuttajakin jo kirjoitti.


      • cccccccccccccccc
        Uuninpankko kirjoitti:

        Kannattaa rekisteröityä niin ei tule kuva-arvoituksia. Niin Kamuttajakin jo kirjoitti.

        Vaihda nimimerkkisi oikekasi,,eli kusipankko, olisi sulle oikea!


      • cccccccccccccccc kirjoitti:

        Vaihda nimimerkkisi oikekasi,,eli kusipankko, olisi sulle oikea!

        Tämä nimimerkki on minulle ihan sopiva, mutta kusipankko on vielä vapaana jos itse haluat sen.


    • ennätys

      Mulla ennätys 11 kuvaa ennen kuin sai lähettää. Kuinka monta olette saaneet?

      • Kannattaa rekisteröityä, niin ei kysele kuvia.


      • oikea.taktiikka

        Tuo ylempänä oleva neuvo toimii muuten ihan oikeasti. Pidempi painallus vaan hiiren näppäimeen niin ei kysele mitään.


    • Outo juttu.
      Kokeilin eräälle palstalle laittaa yhden kirjoituksen ilman kirjautumista.
      Kysyttiin vain kerran missä on henkilöautoja, ja sitten käskettiin vahvistaa, ei muuta tarvinnut.

    • näin.se.menee

      Vanhalla XP-koneella homma toimii ihan hyvin mutta ei uudella Win10-koneella. Pitää hankkia nikki ja kirjautua sillä sisään. Sitten aina painaa "Käytä muuta kuin rekisteröityä käyttäjätunnustasi". Näin pelaa kun junan vessa.

      Ilmeisesti recaptcha ei ole Win10-yhteensopiva mutta Suomi24 ei sitä myönnä.

    • Hyvä vertaus tuo junanvessa, en ole ennen kuullut.

    • eikönukaoo

      Tämä selevä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe