kamuttaja
![]()
Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu
Aloituksia
170
Kommenttia
5349
Kamuttaja. Hyvää Itsenäisyyspäivää!
Toivotan kaikille Hyvää Itsenäisyyspäivää. Laitan muutaman linkin jotka muistuttaa, ettei Vapaus tullut ilmaiseksi. htt121337Kamuttaja. Nykyisyyttä ja jatkoa.
Asiallisten aloitusten poisto ei ole mitään uutta. Itse olen joutunut sen kohteeksi useammin kuin kerran. Aloituksia, va18327Kamuttaja muistaa; Susi ammuttiin moottoripyörästä
Oli muistaakseni vuosi 1962 kun nuori mies ampui suden Pielisen jäällä noin 10 km moottoripyörällä tehdyn takaa-ajon jäl132318Kamuttaja. Liioiteltua susien suojelua.
Tänään kerrottiin lehdissä kuinka tuulipuiston rakentaminen kiellettiin, koska se muka olisi sijainnut susien reviirillä42298Mikä sammutti teollisuusalueen?
Mikä sammutti Rantalan alueen teollisuuskylän. Minulla on oma teoria, mutta mitä mieltä on nykylieksalaiset? Täältä ete37296Hyviä puolukkapaikkoja.
Aikoinaan kävi moni marjastamassa Piiroislouhien seutuvilla, siellä oli paljon puolukoita. Jumalanjoen seutu oli myös h13288- 17283
Kamuttaja; sotakorvauksista Lieksa-Pielisjärveltä
Aikoinaan kun Suomi maksoi suuret sotakorvaukset Itä-Suomen vaalipiirille, niin niitä lähti myös synnyinseudultani. En v77279Venäläisiä hävittäjiä Lieksan yläpuolella!
Olen kertonut tästä jo muutamia vuosia sitten. Kerron vielä muistutuksena, että kyllä ilmatilaloukkauksia on tehty ennen5277Kamuttaja Piiroislouhien tutkinnasta.
Täällä on kerrottu jo ainakin parina kesänä Piiroislouhila liikkunen joitain outoja ihmisiä. Osa on varmaan lähtenyt lii26276Hyvää Pääsiäistä.
Hyvää ja rauhallista, sekä siunattua Pääsiäistä kaikille syöpäpotilaille, ja heidän läheisilleen1258Kamuttaja toivottaaa Hyvää Äitienpäivää!
Toivotan Hyvää Äitienpäivää jokaiselle lieksalaiselle, ja Lieksasta lähtöisin olevalle Äidille.52258Kamuttajan mielestä hölmö aate on "Yhdenvertaisuus urheilussa."
Nyt on alettu vetää urheiluun ajatusta, että kaikki ovat samanlaista "ainesta". Eräs käytännön esimerkki: Nuorten paini0257Kamuttaja toivottaa Hyvää Äitienpäivää!
Hyvää Äitienpäivää kaikille Lieksasta ja Pielisjärveltä lähtöisin oleville ÄIDEILLE! Niin siellä asuville, kuin muualla10244Onnistuiko palstan ilmeen muutos?
Nämä sivut on näköjään kokeneet aivan mahdottoman suuren muutoksen, ja sen sanon heti kättelyssä Erittäin Epäonnistunut.43243Kamuttaja. Ajatuksia työperäisestä maahanmuutosta.
Eläkemaksut, työllisyys, vanhusten hoito, yhteiskunnan toimintojen turvaaminen ja monet muut syyt, ovat niitä, joilla pe141241Terveisiä Kamuttajalta!
Täällä minä olen Piiroislouhilla odotellut Lieksalaisia käymän kylässä. Pannut on kuumana, mutta kun ei ketään näy, niin29241Kamuttaja. Lieksassa harvinaisuus.
Löysin mielenkiintoisen uutisen Lieksasta, ja näin luontoihmisenä en malta olla julkaisematta. Kuinka moni on huomannut.10240Syöpäpotilaat herätys!
Onko kaikki syöpäpotilaat muilla palstoilla. Tämä voisi olla hyvä vaikkapa vertaistukenakin. Minulla on ollut ensimmäise26236- 1229