kamuttaja
![]()
Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu
Aloituksia
168
Kommenttia
5349
Kamuttaja. Nykyisyyttä ja jatkoa.
Asiallisten aloitusten poisto ei ole mitään uutta. Itse olen joutunut sen kohteeksi useammin kuin kerran. Aloituksia, va18321Kamuttaja muistaa; Susi ammuttiin moottoripyörästä
Oli muistaakseni vuosi 1962 kun nuori mies ampui suden Pielisen jäällä noin 10 km moottoripyörällä tehdyn takaa-ajon jäl132297Kamuttajan mielestä hölmö aate on "Yhdenvertaisuus urheilussa."
Nyt on alettu vetää urheiluun ajatusta, että kaikki ovat samanlaista "ainesta". Eräs käytännön esimerkki: Nuorten paini18293Mikä sammutti teollisuusalueen?
Mikä sammutti Rantalan alueen teollisuuskylän. Minulla on oma teoria, mutta mitä mieltä on nykylieksalaiset? Täältä ete37282Kamuttaja. Liioiteltua susien suojelua.
Tänään kerrottiin lehdissä kuinka tuulipuiston rakentaminen kiellettiin, koska se muka olisi sijainnut susien reviirillä42281- 17270
Kamuttaja; sotakorvauksista Lieksa-Pielisjärveltä
Aikoinaan kun Suomi maksoi suuret sotakorvaukset Itä-Suomen vaalipiirille, niin niitä lähti myös synnyinseudultani. En v77254Hyvää Pääsiäistä.
Hyvää ja rauhallista, sekä siunattua Pääsiäistä kaikille syöpäpotilaille, ja heidän läheisilleen1241Kamuttaja toivottaa Hyvää Äitienpäivää!
Hyvää Äitienpäivää kaikille Lieksasta ja Pielisjärveltä lähtöisin oleville ÄIDEILLE! Niin siellä asuville, kuin muualla10236Onnistuiko palstan ilmeen muutos?
Nämä sivut on näköjään kokeneet aivan mahdottoman suuren muutoksen, ja sen sanon heti kättelyssä Erittäin Epäonnistunut.43233Kamuttaja. Lieksassa harvinaisuus.
Löysin mielenkiintoisen uutisen Lieksasta, ja näin luontoihmisenä en malta olla julkaisematta. Kuinka moni on huomannut.10229Kamuttaja. Ajatuksia työperäisestä maahanmuutosta.
Eläkemaksut, työllisyys, vanhusten hoito, yhteiskunnan toimintojen turvaaminen ja monet muut syyt, ovat niitä, joilla pe141227Venäläisiä hävittäjiä Lieksan yläpuolella!
Olen kertonut tästä jo muutamia vuosia sitten. Kerron vielä muistutuksena, että kyllä ilmatilaloukkauksia on tehty ennen5226- 1222
Kamuttaja: Pielisjärven Inkeriläisten luovutukset
Aikoinaan sotien jälkeen luovutettiin myös Pielisjärvellä ja Lieksassa asuneita inkeriläisiä takaisin Venäjälle Valvonta80217Kamuttaja Toivottaa Hyvää Vappua!
Hyvää Vappua kaikille Lieksalaisille entisille ja nykyisille kuin myös Pielisjärveläisille! Tänne saatiin Vapuksi kunnon10217Kamuttaja Kaatuneitten muistopäivästä.
Tämä on suuren surun päivä koko kansalle. Suomi on menettänyt itsenäisyytensä aikana neljässä sodassa suuren määrän ihm12217Kamuttaja. Varoitus rekisteröityneille.
Jos olet kirjautuneena, niin älä päivitä samalla konettasi millään päivityksellä. Jos on tarvetta päivittää, niin tee se14216Hyvää Pääsiäistä!
Hyvää Pääsiäistä kaikille Suomen syöpäpotilaille ja heidän läheisilleen!0215Kamuttajan mielestä hölmö aate on "Yhdenvertaisuus urheilussa."
Nyt on alettu vetää urheiluun ajatusta, että kaikki ovat samanlaista "ainesta". Eräs käytännön esimerkki: Nuorten paini0215