Kamuttaja toivottaa!

Hyvää Isänpäivää kaikille Isille kuin Isien perheille.

17

251

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ToivotonToivottaja

Hyvää isänpäivää ja läheistenpäivää kaikille läheisille isille.

• isät.hyvin

Isänpäivä on enemmän oikein kuin läheistenpäivä.
        Jos jotain hahmotellaan pysyväksi tai pysymättömäksi, olisi syytä muistaa tehdessään todelliset syyt ja tarpeet.
        Hyvän toivotuksissa on aina jokin aito tarve. Nyt ei ole epäkelpoa toivottaa edellä mainittua. Se on ajankohtaista.

Kamuttaja osaa asiansa enemmän kuin moni muu täällä.
        Harmi kun en osaa kovin kovon vahvasti sanella. Tietokoneen kovalevyllä on paljon. Ei ne vaan yhtäkkiä peilaa.

Oikeamielinen pelimies on mielestäni kaltaisesi.
        Isä on aina isä, ja äiti on isän rinnalla Seksileikeissä isäkin, äidin rinnalla, mutenkin. Kaikki muu on sateenkaaren höpötystä.
        Ihmistä väkevämpää ei ole, saati naista ja miestä, väkevämpää. Minua huvittaa kikkailut joihin näennäisammattilaiset sortuvat.

Heikoilla asioilla on aina paikkansa takakontissa.

Onnea kaikille heille, jotka ovat isäksi tulleet. Ja muistakaa isäksi tulleet myös omia isiänne. Ei teistä isää tullut olisi, jos ei teillä olisi omaa, isää.

• HyväksytäänHyvä

Isät arvokkaita ovat, onnittelunsa ja onnensa ansainneet, sateenkaari ei silti höpötystä ole. Kaikilla ei ole isää, läheinen monesti paras vastine.

• Veikko71triplaisä

Niin, kuollut tai perheensä hylännyt isä ei ole mikään sateenkaari-isä.

Myös se samaa sukupuolta olevien perheen isä on yhtä arvokas, kunnioitettava ja lastensa rakastama kuin heteroperheen isä.

Miksi aina pitää yrittää halventaa muita ihmisiä? Ei se omaa kilpeä kirkasta, vaikka niin näytetään luulevan.

Oikein hyvää isänpäivää niin Kamuttajalle kuin kaikille muillekin isille ja vaikka sitten sitä läheisten päivää esim niille miehille, jotka ovat yksinhuoltajaäitien lapsille tukihenkilöinä, kavereina ja miesmalleina. Samoin enoille, kummeille jne. samaa tärkeää roolia lasten elämässä omaaville.

• ei.isätöntä.ole
        HyväksytäänHyvä kirjoitti:

Isät arvokkaita ovat, onnittelunsa ja onnensa ansainneet, sateenkaari ei silti höpötystä ole. Kaikilla ei ole isää, läheinen monesti paras vastine.

Ihan hyvä ja asiallinen kommentti, ei siinä mitään. Ajatukseltaan kaunis on ja runomuodossakin pienoisessa. Yhden asian kuitenkin oikaisen. Kaikilla on isä. Kuollut, poissa tai muuten on muualla. Useilla elossa lähellä jopa läsnä on.

En ole vielä kuullut sateenkaaren siittämään ja synnyttämään pystyvän. Vai onko tiedoissani paha aukko?

• noin.on.paras

Hyvää isänpäivää oikeille miehille jotka ovat naisen kanssa parisuhteessa ja tulleet isäksi!

• junkers

Sitä samaa teille kaikille isille.

• Isänpäivä

Hyvää isänpäivää oikeille biologisille isille jotka ovat hyviä ja lapsistaan huolehtivia isiä!

Tämäkin varmaan pian poistetaan tältä.

• Gfjfgfjfhfkhvjh

Tarkennetaan vielä että myös adobtioisät, hyvää isänpäivää.

• OnneaIsille

Lisäksi yksinhuoltajaisät, isäpuolet, sateenkaari-isät ja kaikki muut. Onnea tänä päivänä!

• rjryshrrtht

Onnea myös mustat tervatut isät, mutta ei sellaisille sateenkaarenvärisille!

• lieksan-omat

Mites isis meneekös sinnekin -lempeitä hetkautuksia.

• ei.sateenkaarille

hyvää Isänpäivää kaikille oikeille isille.

• OikeatIsät

Hyvää isänpäivää kaikille isille eli myös sateenkaari-isille!

• kultismien-jatkoa

lieksa on vallatu ruakituilla, eikun terkkuja vain jotta siitä mukas joku hyötyy, ruokitut ei sitä ihte käsitä, kunhan jetkaavat

• hinttilepakkohommaa

Sateenkaariporukka vois hypätä suohon, tai vaihtoehtoisesti järveen kylmään veteen!

• LämpimätOnnittelut

Hyvää isänpäivää vielä näin jälkikäteen kaikille isille, myös sateenkaari-isille!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      149
      2852
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      365
      2030
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1698
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1401
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe