Venäläisiä hävittäjiä Lieksan yläpuolella!

Olen kertonut tästä jo muutamia vuosia sitten.
Kerron vielä muistutuksena, että kyllä ilmatilaloukkauksia on tehty ennenkin.

Eräs tapahtui viiskytluvulla.
Hävittäjiä oli neljä, ja ne lensivät muodostelmassa hyvin matalalla.
Meteli oli korviahuumaava.
Kyseessä oli selvästi venäläiset koneet.
Katselin niitä pihamaalla.
Silloin oli mujstaakseni alkukesä, ja hyvin lämmin, ja kirkas ilma.

5

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minun äiti puhui siitä aikoinaan, hän asui keskustassa, ja oli ollut kouluikäinen. Koneet oli tulleet Timitran suunnasta.

• Anonyymi

En ole kuullutkaan. Voi hyvänen aika on rankka juttu.

• Anonyymi

Se on varmasti säikäyttänyt jos on pelästyttänyt, että uusi sota on syttynyt.

Nykyinen Venäjä on ihan psykoosissa. Nyt duumassa kehuskellaan jo hyökkäyksellä Lontooseen. Putinin Venäjä kärsii kuolinkouristuksistaan kun yrittää toteuttaa yhden vanhan natsivaarin viimeiset toivomukset. Naapurimaa on niin seonnut, että enää ei jaksa pelätä jos sota tulee Suomeen. Jos tulee, niin sitten tulee. Kaikkein paskaisimmin käy joka tapauksessa venäläisille itselleen.

• Anonyymi

Tärkeää on, että pysytään Ukrainan puolella vaikka miten puutuisi sotauutisiin ja vaikka miten sota kävisi omalle kukkarolle. Ei voi olla niin, että hyväksytään Venäjän raiskaukset ja murhat vain siksi että itsellä olisi halvempaa bensaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tärkeää on, että pysytään Ukrainan puolella vaikka miten puutuisi sotauutisiin ja vaikka miten sota kävisi omalle kukkarolle. Ei voi olla niin, että hyväksytään Venäjän raiskaukset ja murhat vain siksi että itsellä olisi halvempaa bensaa.

Olen samaa mieltä kanssasi. Aidosti Ukrainan puolella ja valittamatta polttoaineen hinnasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      123
      1732
    2. NO NIIN !!!

Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube
      NATO
      681
      1644
    3. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1467
    4. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      165
      1343
    5. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      123
      1298
    6. Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa

Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p
      Maailman menoa
      322
      1294
    7. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      43
      1258
    8. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      25
      1195
    9. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1155
    10. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      61
      1142
    Aihe