Olen kertonut tästä jo muutamia vuosia sitten.
Kerron vielä muistutuksena, että kyllä ilmatilaloukkauksia on tehty ennenkin.
Eräs tapahtui viiskytluvulla.
Hävittäjiä oli neljä, ja ne lensivät muodostelmassa hyvin matalalla.
Meteli oli korviahuumaava.
Kyseessä oli selvästi venäläiset koneet.
Katselin niitä pihamaalla.
Silloin oli mujstaakseni alkukesä, ja hyvin lämmin, ja kirkas ilma.
Venäläisiä hävittäjiä Lieksan yläpuolella!
5
85
Vastaukset
- Anonyymi
Minun äiti puhui siitä aikoinaan, hän asui keskustassa, ja oli ollut kouluikäinen. Koneet oli tulleet Timitran suunnasta.
- Anonyymi
En ole kuullutkaan. Voi hyvänen aika on rankka juttu.
- Anonyymi
Se on varmasti säikäyttänyt jos on pelästyttänyt, että uusi sota on syttynyt.
Nykyinen Venäjä on ihan psykoosissa. Nyt duumassa kehuskellaan jo hyökkäyksellä Lontooseen. Putinin Venäjä kärsii kuolinkouristuksistaan kun yrittää toteuttaa yhden vanhan natsivaarin viimeiset toivomukset. Naapurimaa on niin seonnut, että enää ei jaksa pelätä jos sota tulee Suomeen. Jos tulee, niin sitten tulee. Kaikkein paskaisimmin käy joka tapauksessa venäläisille itselleen.- Anonyymi
Tärkeää on, että pysytään Ukrainan puolella vaikka miten puutuisi sotauutisiin ja vaikka miten sota kävisi omalle kukkarolle. Ei voi olla niin, että hyväksytään Venäjän raiskaukset ja murhat vain siksi että itsellä olisi halvempaa bensaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tärkeää on, että pysytään Ukrainan puolella vaikka miten puutuisi sotauutisiin ja vaikka miten sota kävisi omalle kukkarolle. Ei voi olla niin, että hyväksytään Venäjän raiskaukset ja murhat vain siksi että itsellä olisi halvempaa bensaa.
Olen samaa mieltä kanssasi. Aidosti Ukrainan puolella ja valittamatta polttoaineen hinnasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619484Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492990Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412759- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982018- 1001916
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251863Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä501409Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101254- 281231