Hyvää Äitienpäivää kaikille Lieksasta ja Pielisjärveltä lähtöisin oleville ÄIDEILLE!
Niin siellä asuville, kuin muualla asuville.
Tänään juhlitaan äitejä.
Vein eilen ruusun oman äitini haudalle.
Meillä jää juhlinta vähäiseksi, kun oma jälkikasvu on kaukana Suomesta.
Kamuttaja toivottaa Hyvää Äitienpäivää!
10
246
Vastaukset 10
- pöljää.touhuu
mIKSI SAMA ON KOLMESTI??????????????
Joku virhe systeemissä. Vaikka painaa kerran tulee joskus viesti monta kertaa. Itelle käynyt sama.
- helppo.jäljittää
Uuninpankko ja Kamuttaja on sama sälli niiden i.p on aivan sama.
- lieksassa.asuu
Kamuttaja paljasti asuvansa Lieksassa kertoi käyneensä äitisä haudalla viemässä kukan.
Minä lähetin toivotuksen täältä Berliinistä. Huomenna olen jo sorvin ääressä Herttoniemessä.
- turpeinenn
Sinä missään Berliinissä et ole käynyt lieksasssa olet näin sut eillettäin
- kuijuli
Se on se ukkoporukka joko uskotte???????
Mukavaa on huomata tämä äitienpäivätoivotus. Todeta, että osittain hyvin harvoin nykyisin, mutta kevyesti, joku asiakirjoittelija muistaa palstaa. Minä en aina muista, mustaan kyllä. No, se olkoon siitä.
Myöhässä olen toivottamaan päivän hyvyyttä, mutta vilpitön kahdeksikin tunniksi on joskus parempaa, kuin koko vuorokausi syytää kelvotonta.
Vaimoni sanoi nuoruutemme aikoina niin, että muista, joka päivä on minun äitinä oltava lapsillemme. Sinun siittämillesi. Rakkaus on myötäelänyt ja sitten sitten ollut, toivoen oleva, jonkun kera lapsillemme olen ollut isä. Äiti, vaimoni on kuitenkin sen suurimman työn tehnyt.
Ei, ei vielä minua halveksi. Antaa suudella, äitienpäivänä.
PS. Minun ukkoporukat ovat kaiken elon nuotioilla. Eivät täällä he ole kuijulin ajatusmaailmaa sotkemassa.Ja eihän kenkään laita pahakseen, jos linkitän lieksalaista näin äitienpäivänä.
https://www.youtube.com/watch?v=3rNr0z07eFc
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44877Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45662
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32533
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498