Vapaa kuvaus

S-posti: [email protected]

Suosikkileffat:

Vapaa-aikanani:

Suosikkipalstat:

Katson tv:stä:

Parhaat matkakohteet:

Ruoka &; juoma:

Koulutus:

Ammatti:

Ase tai siviilipalvelus:

Siviilisääty:

Aloituksia

13

Kommenttia

1719

  1. Aika ettääll Onni ollunna tänä vuon : ). En ou oikkein seurannu nuit P ja O:ta, liekkö saman moiset jutut? Voin sannoo jännä tyyppi JT:ee o ; ). Ihan voisin jutustell vähän syvällisemminnii joskus : ). Vähän harmi tuo Sokos juttu, ee ollu ensimmäinen kerta siell nuin käyp. Kone siell poistelloo, mutt voipi hyö ehttii jutun ja syyt jos halluis. Kehttoo sittee nyt ehittee. Joulukkii tulos : ). Mites eekös sinnuu sänki kiinnostanna tuoll all? ; ).
  2. Mikäkä?
  3. ; P