Oletko löytänyt mukavan parran letittäjän, kun ei enää näy?
Mihin häipynyt
375
1138
Vastaukset
No, en : ). Mutt sanoskos näin, ett pyrkinnä antammaa poisteliall kuulussuut ; D)). Pikkusen antanna tuonne 24 pallautet hommast. Katottaa nyt. En kehanna viell rueta kirjottammaa tuoll Paulill. Ylleesä mänen suorraa asia ytimmee, enkä jiä selevittelemmää asioit väll porttaassee. Kehttois kummiskkaa näis siihe turvvauttuu : ). Muutennii ollu hiljast tiäll, kehttoo kettää rueta häirihtemmää, jos ee kiinnost. Nytt en sitt tiäll avvaile enne 23.12.2015 klo 20.00 mittää kutalleena, suatta aakasta jos kiinnosttaa jutustell ; ). Nihh. Mittees siell lapis, tuntteell lapioitu lunt ko?
- MV.ltä
No nythän tämä on avattu,jos joku haluaa kirjoittaa,niin siitä vaan tänne vastailemaan sinulle ;D)) Tiedätkö, minä ajattelen niin, että et sinä ketään häiritse.Jättää vastaamatta, jos koetä ei kiinnosta. Minä olen odottanutkin, milloin saan sinulta häädön,kun olen niin mahdoton, kuulemma ;D)) Mutta pitää yrittää kunnioittaa tuota 23.12 pvm. Ei taida onnistua :( oon niin koukussa.kejuusi. Mitähän Jt ja Hottis ajattelee? Lunta on ollut ja kolattu.Kirjoitin sinulle oikein hempeän runonkin nimimerk "kaveripyyntö" tälle palstalle.äyppä lukemassa ja antamassa palautetta heh heee;P En rillaa enempää siis hiillostatällä kertaa.
Mie jo vähän tuon jutun arvasinnii : D)). Eelen törmäsin yhttee naissee joka yrittell nuorruvves "olettasin"iskkee minnuu : D. Ajattele semmossikkii o, ainassii yks : ). Paha tapa, ku tulloo kahelttuu silimmiin immeissii kauppolois, tunnisti varmmaannii : ). Ee tullunna moikattuukkaa, ku millonkkaa en ou muistanna hänen nimmee. Vähä vaikkee alottoo juttelemistakkaa. Asiast toissee ee kait tuo "Täti" juttukkii ou siun? ; D. Ite kävin sinne Lapin maisemmii heittämäs tyhmä jutun, paikakunta osiois ; D.
- MV.ltä
Ei ole minun se täti-juttu, voit aivan huoletta kirjoittaa sinne. Tuo Kaveripyyntö-juttu, mää vähän härnään sinua. Kutkuttelee pikkuisen härnätä, kun olet niin hauska. Toivottavasti Jt ei ajattele mitään, se olisi huonompi juttu :( Silläihan kiusallani minä vaan...Mikä ihme se on, jos joku sinua yrittää iskeä. Yrittäisin itsekin, jos olisin sellaisessa asemassa. Tiedäthän sinä jo tuon. Ja minä kun en iske miehiä koskaan, mutta sinä olet niin mukava! Tykkään sinusta oikeasti ja toivon, että saisit jonkun ihanan ja mukavan.
Minulla myös tapa katsella silmiin, kaiken kukkuraksi hymyilen automaattisesti kaikille ihmisille. Huomaan sen siitä, kun ihmiset usein hymyilee minulle takaisin. Saatan ajatella, että taasko hymyilen :D Joskus joku katsoo minua ihmeissään useamman kerran :D))
Eikö sinua yhtään harmittanut jälkeenpäin, kun hänen iskemisyrityksensä meni mönkään tai oliko sinulta päin minkäänlaista kiinnostusta?
Mikä kuva profiilissasi?
Ai, lempi artisti ;D)) Toivottavasti hän näkee tuon! Ihana! Ei siin tuossakkaa ihmises mittää vikkoo ollunna. Muistelen ihan kiva ja isot no en sano ; D, mutt ei sittee hajuvettä pulloo tarvvii laittoo. Jotennii se sai, miten sen sanos nätist? Pikkusen kiertämmään : ). Emmie tuoho aikkaa jootanna naissii ajattelemmaan kovin paljjoo, oisinko ollunna n. 25 hujakoill ; ). ; D)) Rohviillis o siu tykkeemä PUUTARHA TONTTU, lumen keskell.
- MV.ltä
No johan minä innostuinkin, että nyt tonttu on haudattu!
Voi että, menetinköhän mahikseni tuon puutarhatontun myötä ,niin ja se cooleri/roskiskin,voi ei :D))
Niin, odotatko. että tulee joku ja kolahtaa kunnolla?
Näin naisen näkökulmasta sanon, ettet varmasti ole häirinnyt täällä ketään liikaa tai mitä sanoo Hottis ja Jt. ja tuosta kiinnostuksesta olen erimieltä kanssasi, enkä nyt tarkoita itseäni ;) Olisi paljonkin asiaa, mutta tänne ei voi. Mukavaa iltaa!! Vai ei voi : ). Kyllä se pittää kollaattoo aika kovast, kehttoo turhhoo rueta höpsöttelemmää ja koheltelemmaan : ).
JT:ee out näköjjää kirjottanna 19.11 mull, mutt en nähnynnä muut ku nurruuvvees o ollunna keltane hame : ). Juttuus kerinnä nähä, nyt näin tuon tavun asetuksistan : (. Olko myös sammaa aikkaa, kirkkaa siniset sormikkaat?
Sano jottai JT; ee, jos ett halluu jutustell ennee : (. Oonko lookanna tahi pahottanna mieltäs jotennii? : (. Huomen varmmaan liikun kaapunkin sokkarill 16 mais. Hyvät yöt.
- jotaintuttuakin
Voi että : ) Enhän edes kaikkia juttuja lue. Tänään luin enemmän ja löysin tämän. Et ole loukannut minua mitenkään : ). Eihän täällä voi. Irl jutut on eri asia.
Ehkä ......... : ) Hyvää yötä sinullekin.
- MV.ltä
Jt.lle kysymys, joohonka mielestäni voi vastata jopa täällä! Voisitko tavata Kutaleen irl, jos hän ehdottaisitte tapaamsta?
- jotaintuttuakin
No olinpa Sokkarilla käymässä iltapäivällä : ). Lähdin töistä vielä vähän aiemmin, jotta ennättäisin ajoissa. Pari pitkäpartaista miestä näin. Toinen oli kauniin tumman nuoren naisen seurassa kahvittelemassa. Toinen oli niin nuoren näköinen, että ihmettelin, miten oli saanut kasvatettua niin pitkän partran. Oliko tarkoitus nähdä tällaista vai väärä kaupunki mahdollisesti ?
- MV.ltä
jotaintuttuakin kirjoitti:
No olinpa Sokkarilla käymässä iltapäivällä : ). Lähdin töistä vielä vähän aiemmin, jotta ennättäisin ajoissa. Pari pitkäpartaista miestä näin. Toinen oli kauniin tumman nuoren naisen seurassa kahvittelemassa. Toinen oli niin nuoren näköinen, että ihmettelin, miten oli saanut kasvatettua niin pitkän partran. Oliko tarkoitus nähdä tällaista vai väärä kaupunki mahdollisesti ?
Ihan tosi. Tiedätkö, sanon, että ihanaa! !!!! Mitähän Kutale tähän vastaa, noihin ajatuksiisi. Jos olet oikeasti Jt, eikä täällä kukaan provoile ja esitä Jt.tä. Mielenkiintoista. Olisipa se ihanaa, jos tapaisit hänet.
No en ainakkaa tuon tumma hapsisen kans ollunna ; ). Kyll mie olin jonnii aikkoo, kävin lähheises pankis välill asiomas. Olin varmmaa puoll tunttii ainassii siell. Minkälaine vuatetus tuoll "nuoremmall" oll ?
- jotaintuttuakin
Aikas tummat vaatteet, en kovin tarkkaan katsonut. Oli parikymppisen näköinen ja varmaan olikin niin nuori. Oli muutaman muun " pojan " seurassa. Parta oli letillä. Tosin mietin, oliko irtoletti ? Onhan niitä naisillakin hiuslisäkkeitä, joten miksei miehilläkin. Olin varmaan varttitunnin kaupassa, kävin shoppailemassa samalla : ).
Tai jos partasi oli takin kaulusten sisäpuolella, niin en sitten tunnistanut. Eihän minulla ole muita tuntomerkkejä : (. Itellän oll tännää tummansininen lippis, vaaleanhiekan värinen takki, ruttuun rässätyt varkut ja nahkakengät. Minkälainen vuatetus sull oll? Ois ollunna ehkes mahollist nähäkkii, ee ollunna kovinpaljon porukkoo kaapas.
Ois pitännä sannoo, et oun siin s-pankin eis istumas : ). Noh, seurraavan kerran mistelinoksan all sitt ; ). Olin ainassii veikkuu pistteell klo 16.08.20 Nyt pittää rueta nukkummaa, männöö viell yö unet miettiis : ). Lämpössii unnii siull : ).
- jotaintuttuakin
Nahkatakki karvakauluksella, hupussa, mustat farkut ja kengät. Hiukset vapaana : ) Eri kaupassa olit, sillä tällä sokkarilla oli tosi paljon ihmisiä iltapäivällä. Ja kaikenikäisiä.
En huomannut juurikaan hymyileviä ihmisiä. Aika kiireisiä olivat. Pari tuttua moikkasin, sitten kävin vielä töissä kotimatkalla. - jotaintuttuakin
Hyvää yötä Kutaleelle ja MV:lle myös : )
- MV.ltä
Hyvää yötä Kutaleelle ja MV:lle myös : )
Hyvää yötä. En ole tällä viikolla koneella! muita hommia. Tehkää tunnistettavemmat tapaamiset. Toivon, että onnistuu! Mää aoon ihan höpsö ja tunnen itseni täysin maalaiseksi teidän kannsanne täällä. En ole yhtään noin teräshermoinen kuin te. Jos minulla olisi mahdollisuus tavata joku kiinnostava, jonka kanssa olisin pidempään kirjoitellut, niin menisin heti. Olisin innostunut, enkä pysyisi yhtään rauhallisena. Tärisisin ja hämmentyisin, mutta en voisi olla menemättä. Sinä Jt ja Kutale vaikutatte niin tyyniltä ja hillityiltä..ehkä olen liiankin spontaani...Missähän meidännihana Hottis?? Toivotaan teille tapaamisia ja hyvää yötä myös sinulle Jt!
Nahkatakki karvakauluksella, hupussa, mustat farkut ja kengät. Hiukset vapaana : ) Eri kaupassa olit, sillä tällä sokkarilla oli tosi paljon ihmisiä iltapäivällä. Ja kaikenikäisiä.
En huomannut juurikaan hymyileviä ihmisiä. Aika kiireisiä olivat. Pari tuttua moikkasin, sitten kävin vielä töissä kotimatkalla.Lämpimästippä out ollunna pukkeutunu : ). Miun sokkarin osote oll siltakatu 6. Hyvät oll unet. Mites siull oll unet? Onkos muute kiirreine joolu tulos?
- jotaintuttuakin
yxkutale kirjoitti:
Lämpimästippä out ollunna pukkeutunu : ). Miun sokkarin osote oll siltakatu 6. Hyvät oll unet. Mites siull oll unet? Onkos muute kiirreine joolu tulos?
No eipä ollut kovin lämmin olo hangessa tarpoessa. Takin alla vain ohuempi pusero, tuli kylmä ja nyt flunssa : (. Ei nykyiset nahkatakit kovin lämpimiä ole, aikas ohuita ovat. Tietenkin olimme eri kaupungeissa, niin arvelinkin : (. Muuten olisimme tavanneet. Hyvin nukuin : ). Kuten yleensä. Voi että, joulu jo kk päässä. Ja tietenkin taas tekemistä tosi paljon. Yritän unohtaa sanan kiire, se on niin ......... . Onko joululahjat jo hankittu ?
No eipä ollut kovin lämmin olo hangessa tarpoessa. Takin alla vain ohuempi pusero, tuli kylmä ja nyt flunssa : (. Ei nykyiset nahkatakit kovin lämpimiä ole, aikas ohuita ovat. Tietenkin olimme eri kaupungeissa, niin arvelinkin : (. Muuten olisimme tavanneet. Hyvin nukuin : ). Kuten yleensä. Voi että, joulu jo kk päässä. Ja tietenkin taas tekemistä tosi paljon. Yritän unohtaa sanan kiire, se on niin ......... . Onko joululahjat jo hankittu ?
No mikäs se siun kaapunki o : )? Niihä ne on, joko kylymmii tahi kuummii nuo nahkaset takit : ). Et kait miun takkii kylymännä eilen : (? En tijjä, tuoko inifulenssa piikki tekköö kuumotust vai mikä? Otin tuos nokoset vähän virkisti : ). Niii`i, joulu tulleevi jolokotetellen, salakavalast noppeest : ). No en ou viell ostellu. Mitenkähän postilakko kesttääkö joulluun?
- jotaintuttuakin
Keskellä Suomea on : ). Lunta tosi paljon. Eipä viitsi lähteä juoksemaan, kun ei ole nastalenkkareita tullut ostettua. Liian liukasta ja auraus vähän niin ja näin. Olen siivoillut kaappeja ja tehnyt löytöjä. Kumma etten muistanut viime talvena ostamaani takkia. Aikas hyvä löytö omasta kaapista sanoisin.
Mietin, mitäköhän olisin sanonut, jos olisimme oikeasti tavanneet : ) Olisin esitellyt itseni tietenkin, olen "joku tuttu" vai mitä ?
Postilakko on, tosin se ei minua haittaa näköjään yhtään. Joka päivä on posti tullut ajallaan tälläkin viikolla : ). Hyvä, että osaat nukkua päikkäreitä : ) Varmaankin noin ois esitelty, tokkopa oikkeill nimill. Tietennii milt ois tuntunna : ). Ois se kyll aika jännä juttu ollunna ; ). Ois mukava tiettee se kaupunkikkii : ). Jos jottai keksis, niiku tuoll yhell MV:ll suunnittelin, mutt ee kelevanna : (. Ainii siit keltasest hammeest kyselin sillo, ku se yks juttu hävis ja kerkisin kopioijja sen. Siell tiedostoloist tull jännä kuva : ). Siin neito seissoo porttail. Tumman harmmaa tupsullinen pipo piäs. Vähän vualleempi pitkätakki, valkea pilikullinen paitapiäll, keltane hame, siniset käsinneet käes, musta laukku olokapiäll, mustat oisko nuo sukkahousut jalois ja mustat nahkaset talavi kenkät jalas. Arvelin onkoha tuo JT:ee. Miteno? : ).
- jotaintuttuakin
Olisinko laittanut kuvani johonkin ? Tuskinpa koskaan. Tosin voisin pukeutua noihinkin väreihin, tilaisuudesta riippuen tietenkin. Hyvät yöt taasen : ).
Eepä näist vehkkeist ain tiijjä mittee lähettellööt itekseen ; ). Ihan mukava kuva tuo o : ). Yöt tulloo nii noppeest. Hyviä öit, salaperräinen emäntä ; ).
Olisinko laittanut kuvani johonkin ? Tuskinpa koskaan. Tosin voisin pukeutua noihinkin väreihin, tilaisuudesta riippuen tietenkin. Hyvät yöt taasen : ).
Etkö miullekkaa lähettäs kuvvoo? ja mie ku jo oon esitellynnä ihten vaikk missee varustuksis : ). Nii out sie siell instakrammis?
- hotandfire
Kyllä se on noitten kaikkien nettijuttujen kanssa niin, että kai sitä itsekin täytyy ruveta enemmän sitä opettelemaan ja juttuja ihan noin tulevaisuuttakin silmällä pitäen harjoittelemaan. On vaan niin pirusti töitäkin ihan muutoinkin, että ei ainakaan just nyt, mutta sitähän se nykypäivä on. Vievät perhana vaan niin paljon aikaa, koska minusta asiat pitää sitten päivittää ja pitää ajantasalla. Mutta katsellaan nyt mihin tämä kehitys netissäkin on menossa. Aika valikodusti pitäisi vaan valita missä liikkuu, tuollaiset pelkät naamataulusovellukset ei ainakaan itseä kauheasti kiinnosta. Mitäs muut?
Niimpä. Tokko kohta piässöön töihinkkää, jos ee ou jossai saakutin vase pökissä kirjautunneena tai ainassii jotkut kotisivut. Minnuu kyll kiinnostas jutusteliohin nuamataulut ja muukkii hapitus : ).
- jotaintuttuakin
Nyt on habitus kaikkea muuta kuin kuvauskelpoinen. Kova kuume ja yhtä kova flunssa. Ei jaksa mitään, joten takaisin nukkumaan. Hyvää yötä kirjoittelijoille.
- kännykänsihrooja
Pitikkii ehotell soķarrii : (. Pikassii paranemisia siull. Ja kunnon unnii. Hyvät yöt.
Nyt on habitus kaikkea muuta kuin kuvauskelpoinen. Kova kuume ja yhtä kova flunssa. Ei jaksa mitään, joten takaisin nukkumaan. Hyvää yötä kirjoittelijoille.
Jokos helepottaa? Tiijjä miten ...sy ois tuo kuva : ).
- hotandfire
Minä en pahemmin tuommoisista ulkonäkökeskeisistä ja itsensä kehuskelemis naamakuvastoista netissä ole kiinnostunut.
Onneksi päästiin työrupeamasta viikonloppuun. Pitäisiköhän sitä lähteä tuulettumaan viikonloppuna. Taitaapi iltapaikat vaan lauantaisin näin pikkujouluaikaan olla aika täynnä ja aika sekoilua varmaan, mutta piristäähän se vähän (kun ei vaan seuraavan päivän väsymystä mieti). On tässä kyllä syksyllä muutenkin tullut viikonloppurientoja, jotka vähän tuppaa kyllä sit aina väsyttämään. Kannattaaha siun käyä tuulettumas, out anssainnu sen. Mittepä ou ropotina viikoloppusin? Meijjännii tyäpaikkalaiset lähttöö huomen merell, onneks ee taijja tuullaa yhttää : D)). Toiset pittää pekkasen muananttain, mie jouun tööhin : (.
- MV.ltä
Kysymys Kutaleelle sekä Jt.lle, minkä kaupungin Sokkarissa kävitte?
Kaveripyynnön kaapunki ; D)). Mutt sanon suorraam ettei tiällä pitäs näit paikkoja ilimotell, vähä liia paljo hymyjä tulloo nois paikkolois ; ).
- MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
Kaveripyynnön kaapunki ; D)). Mutt sanon suorraam ettei tiällä pitäs näit paikkoja ilimotell, vähä liia paljo hymyjä tulloo nois paikkolois ; ).
Meinaatko niin? Voi että mää oon sitten oikeasti niin höpsö, että toivoisin ihan oikeasti teidän, sinun ja Jt.n tapaavan ja vähän enemmänkin. Näin muuten Oulussa miehen, jolla oli samanlaiset työvaatteet, kuin sinulla. Parta oli letitetty. Hän katsoi minua todella pitkään. Mietin, että tuo voisit olla sinä : D)) Huvitti ajatus. mutta ajatus tuli ja meni...
Jospa sie tuijjottelit sittee Oulu ukkellii lian intessiivisest ; D)). Nyt kaikill hyvvee yöt : ).
- MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
Jospa sie tuijjottelit sittee Oulu ukkellii lian intessiivisest ; D)). Nyt kaikill hyvvee yöt : ).
Enkä!!! Nurkkasilimällä vaa vähä vilikuilin, etten vaan paljastuisi :D Oletko muuten minkä pituinen? Hyvää viikkoa kaikille ja kauniita unia! Joko Jt.kin meni nukkumaan?
- toinenkinosapuoli
Kavereita kohdellaan kavereina aina, eikä vain silloin kun itselle sopii.
- MV.ltä
Vielä tuosta kaveripyyntökaupungista. Äläkä kiusaa minua minun tunteistani! !!! Tottahan minä kirjoitin. Kysyin siksi teiltä kummaltakin tuota kaupunkia, että jos tosiaankin olette olleet eri kaupungeissa, ettekä sen takia ole tavanneet. En osannut ajatella sitä ollenkaan, ettei tänne voisi kaupunkia sanoa, jos haluaa tavata.Ei ollutvtarkoitus mitenkään omaan pussiin pelata.
Tein tämän aloituksen oikeastaan siksi, koska minusta teillä jäi jutut niin kesken ja kerran sinun aloituksiasi poisteltiin, niin minä sitten teen aloituksen...
Se kaveripyyntö :( Piti sekin mennä mokaamaan. En ajatellut sitä tarkemmin muiden kannalta. Olen pahoilani jälleen kerran. Pitäisi osata ajatella pidemmälle, mitä muut ajattelee ja kunnioittaa muiden tunteita :(
Kysymyksiä heitän. Mitä mieltä olette toisten tunteiden polkemisesta? Entä toisen tunteiden kunnioittamisesta, toisen humioon ottamisesta? Itsestäni usein tuntuu, että minulla olisi siinä parantamisen varaa.
Kirjoitelkaa ahkerasti tänne. Mikään ei ole niin uuvuttavaa kuin epätietoisuus. Näillä palstoilla se näkyy usein, kuinka epätietoisuus ahdistaa ihmisiä, eikä tämä ketju olenpoikkeus. Lähden nyt sinne kaverip eiku tornikaupunkiin.Pittuus oll nuorempana 16 vuotijjaana 180,5 senttii. Nykysin ehkä joku nikama painunna kassaa jo : ). Eeköhä tuo lähi kaapunki ou tullunna jo aika seleväks miu juttulois? Joo mie olinnii eelen nii tyyn ja raahallinen jot ; ).
- Plööööööööööööööö
Plää....
- MV.ltä
Joku tuolla ylhäällä oli kirjoittanut, että kavereita tulisi kohdella kavereina aina, eikä vain silloin, kun itselle sopii. Tuo on totta aivan varmasti. Oikeasti Hyvänä muistutuksena tuli minulle, Kiitos,Voi että minua olisi Hottis huvittanut sinun kirjoituksesi tyyli, jotenkin niin aito ja ihana olet. Tulen aina hyvälle tuulelle sinun kirjoituksistasi. Töissäkö sinä olet ollut, kun ei ole näkynyt täällä? olen kaipaillutkin..
Olen täysin samaa mieltä Hottiksen kanssa tuosta netinkäytöstä!
Kutalehan on melko pitkä. tosin minun oli vielä pidempi.
Jos Kutale laitat osoitteesi, niin voisin lähettää kuvani joulukorttimuodossa. ihan vain sen takia, että näet minkänäköisen tätin kanssa olet kirjoitellut. Sinua voisi hieman hymyilyttää. Saattaisi olla, ettei mielikuvasi ole käynyt aivan yksiin todellisuuden kanssa ;D
Jt.lle paranemisia kovasti. Mikähän vointisi on tänään, onko yhtään helpottanut? Nahkatakitko ovat kylmiä. Olisin luullut, että ne ovat lämpimiä. Voi haarmi.
Mitä teille muuta tähän päivään, Ajatuksia?Olha mullaa tarkotus kasvvoo pitemmäs, mihi lie tyssännä 16 kesäsenä? Et kummiskkaa laittas ; D)), on nähty : D)). muuten, miekkii kävin sattoomas, jännee hommoo : ). ; D Oll kylläkkii sen takkii, ku tuo kivikautinen lankapuhelin män mykäks, eekä löötynnä vikailimotus nummerroo misttä.
- MV.ltä
No minä sentään onneksi kasvoin pitkäksi ;D En saisi sanoa, mutta ihana sinä olet. Se kuvakin siinä työpuvussasi, huh huh! Polvet vaan notkahti : D)) Joku saa suloisen miehen! Voisin oikeasti laittaa Kuvakortin, et tunnistaisi minua kuitenkaan siitä...Ihan huvikseni, jännityksen vuoksi laittaisin :D Kerro nyt se osoite jo! !!!!!! Mutta sinä et laittaisi kuitenkaan katuosoitettasi tänne, onhan tuokin nähty! Kutaleentie, Kutale hehe....
Mitä olet käynyt lankapuhelimeen touhuamassa????. Tiedätkö mitä minä tein. Kokeilin yhtä sellaista alkuperäistä seinälle laitettavaa puupuhelinta, jossa kunnon kilisyttimet siinä päällä Ja luuri laitetaan sivuun roikkumaan kannattimeen. Kokeilin soittaa ja se toimi! Ihanan nostalginen ääni!! Ihan kuule touhusin Elisan sätis, jonkun tätin kans ; D)). Jottai hyöttyykkii, seurraavan päivänä jo lankapuhelinnii tuas toimi. Etellisen kerran kun tein vikailimotuksen, män viikko : (. Näkkyy kannattavan lirkutell ja puhhuu "savvoo" ; D)). Jaa etkös sie soittanutkkaa miule jo tuos männein aikoin. Selevittelin nummerroo tull jolttai Oulun ropotilt tai jolttai ellaselt ; ). Asiat kolomanttee, miull o muute viell tuo veivattava puhelinnii talles : ). Oisse mukavvoo, jos tulis nuo Senstraali santrat viell muottiin : D.
- MV.ltä
Vai lirkutellut :D)) Voin kuvitella....Oletko nyt ihan tosissasi tuon Oulusta tulleen puhelun suhteen Vai leikitkö vain? Jos olisin soittanut, tietäisit kyllä. Tuossa paistoin lättyjä. Muistelin, että olisi ollut kaapissa kermaa, mutta olin juottanut kissoille kaiken. Jos suomeen tulisi sentraalisantrat, sinä jäisit koukkuun puhelimiin....tai oikeastaan niihin naisiin. Olisit tunnettu puhelinkeskuksessa! Miltä tuntuisi ajatus parisuhteesta, kun on tottunut asumaan yksin?
En kommentoi : ). Ihan oikkeesti tull tuost numerost soitto, liekkö ollunna lehenmyöjä : D)). Pitäsko siulle anttoo pien hauska etsintä tehtävä? Löyätkö into osastolt miun laittaman viteon? : ).
- MV.ltä
Mikä on Into osasto? En ole kuullut sellaisesta mitään...Mutta sen muistan, että kerran vihjailit kermavaahdon tarjoamisesta. Mitä mieltä olet yhdenyön suhteista? Mietin sitä kissojen latkimaa kermaa....
Loppu osa himo ; D. Mitteepä luulet? Oisinko tämmönen ja tiäll, jos kiinnostas kesäkisut tahi siiterpissikset : ). Nii aikonnaa, mut vatkkaattuuko nuo nykyset kermat ennee?
- MV.ltä
Kunhan kirjoitin Kiusatakseni. Kyllä minä tiesin, että intohimoa tarkoitit!! Yhden kamalan videon löysin ja en pystynyt loppuun katsomaan!! Toinenkin olisi ollut samassa aloituksessa.
Miten sen nyt sanoisin, olen hämmentynyt. Mikähän se on, kun pitää kaikkien edessä esittää ja nuokaan eivät edes olleet varmasti Pari. Olen hieman hömmentynyt, en osaa oikein sanoa mitään, Ristiriitaiset ajatukset. Se löytämäni video oli jiotenkin likainen, koska asiaa ei miyenkää kunnioitettu. Ne teot siinä olivat, kuuluivat mielestäni tehtäväksi rakastamansa ihmisen kanssa yksityisesti. En tykännyt. Mutta oikean kanss. sitähän se on. Sellainen olo, että hengästyttää, mutta se meninpilalle... En kyllä tiedä, minkä videon sinne laitoit? Milloin olet alkanut intohimo palstalla käymään?? Ee ollunna hydrauliikkoo. Ennemminnii liikunna ilottelluu mussiikin tahis. No pittäähä se käyä vilikasemas, tiijjä kuka siell viell käypi. Jaa viijjen pisttee vihje, siinäpä se ollii ; D.
- MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
Ee ollunna hydrauliikkoo. Ennemminnii liikunna ilottelluu mussiikin tahis. No pittäähä se käyä vilikasemas, tiijjä kuka siell viell käypi. Jaa viijjen pisttee vihje, siinäpä se ollii ; D.
Mitä siinä höpiset oikeen..Mee saunaa rauhoittumaan! Vai viije pistee vihije. Määpä annan sulle kuue pistee vihijeenjaniha lähelle osuu se kylykiluita, jos et nyt justiisa oo kunnolla siinä senki pornotähti!
Missähä se Jt.ki o? Ei tätämkestä ennää selevä järkisenä kukkaa!!! mee saunaa.. Kävin jo : ). Pornotähti nakillako? Uskallatko kahttoo jumputust ja tanssii ; ).https://www.youtube.com/watch?v=wmSgv9A_ZqM
- MV.ltä
Ja tuokin vielä. :D Tuo oli kyllä jo aivan normaali video. Hyvin näyttää toimivan hytkytys. Tahallen höpötin tuossa edellisessä viestissä. Onneksi sinä ymmärrät, etkä ota kaikkea niin tosissaan.... Minua ei kannata niin tosissaan ottaa. Laitoin kuivakakut uuniin..Nyt löylyihin..Ostin Linna shampoota. Viimeksi käyttänyt sitä lapsuudessani...Hyvät yöt samalla.
Niimpä, semmossii höpöttäjjii emännyyvet onnii. Siis osa ; D. Käyhhä Hottiikkii moikkoomas, ylempänä kirjotukssii : ). Nii tuost videost, miten tuommosen kiinni suap? : ). Elähä viell mäne nukkummaa.
- MV.ltä
MV.ltä kirjoitti:
Ja tuokin vielä. :D Tuo oli kyllä jo aivan normaali video. Hyvin näyttää toimivan hytkytys. Tahallen höpötin tuossa edellisessä viestissä. Onneksi sinä ymmärrät, etkä ota kaikkea niin tosissaan.... Minua ei kannata niin tosissaan ottaa. Laitoin kuivakakut uuniin..Nyt löylyihin..Ostin Linna shampoota. Viimeksi käyttänyt sitä lapsuudessani...Hyvät yöt samalla.
Lisään vielä, että hyvää yötä myös Hottikselle. Niinnharvoinnsinjakaanntäällä nykyään näkyy. Jos tuntuu, että tuulettuminen olisi nyt paikallaan, niin kannataa mennä. Kutalen aina vain noita seksi ja intohimojuttujaan laittaa, ottaisit hänetkin mukaan. On niin kiimassa, vaikkei sitä myönnä ;D)) Hyvää teksi hänelle päästä p......
- VaroituksenSananen
Varo, ette kahmaise takkaapiäi huaroista, ku illistelet siinä!
- juomukuviot
NIist tulloo hyvvii lompakoit.
- juomuilla
Aito aina parempi kuin keino.
- Kiiltoapintaan
yxkutale kirjoitti:
Näi o, aito viell kestäväkkii. Eekä ala väritkkää hilsseilemmää.
Voeha sitä panna ölijyy pintaa, jos hilseillöö liikoo.
- Tiukkalompakko
Luistoo patemmi.
- Kummalparemp
Voejahhaa tuota kokkeilla.
- MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
Niimpä, semmossii höpöttäjjii emännyyvet onnii. Siis osa ; D. Käyhhä Hottiikkii moikkoomas, ylempänä kirjotukssii : ). Nii tuost videost, miten tuommosen kiinni suap? : ). Elähä viell mäne nukkummaa.
Jospa kirjoittaisin nyt ilman höpötyksiä lauantaipäivän kunniaksi. Minulla ei ollut mitään mahdollisuuksia sinuun Kutale, vaika olin todella kiinostunut. Minulla myös on realiteetit hyvin tiedossa. Niinpä käyn vain höpöttelemässä, usein tyhjänpäiväisiäkin täällä vastapainoksi arjen ajatuksille ja töille. Tuosta tulikin mieleen pari kysymystä. Mitä te odotatte parisuhteelta? Mitä ajattelette ns. perinteisestä työnjaosta suhteessa, että työt on suurinpiirtein jakaantunut perinteisesti naisen ja miehen välillä?
No tehhää sillee, mutt eeks ollu söpöt pakit tuoll eillisell kahmarill? : ). Siehän kummii kyselet, hella vällii titennii : D)). Leikki leikkinä, eeköhän nuo hommat ylleesä lutviivvu ajan kulluis. Tokko nuis nykysi o mittää roolimallija, noh ehkes jättäsin yhe homman naisill kummissii : ). Hankala tuot parisuhet pohttii, en piätelmii tie kuulopuhheihen pohjalt. Huiiiii. Mites tiäll taittaa lähttee kaikk lumet, entäs siell?
- MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
No tehhää sillee, mutt eeks ollu söpöt pakit tuoll eillisell kahmarill? : ). Siehän kummii kyselet, hella vällii titennii : D)). Leikki leikkinä, eeköhän nuo hommat ylleesä lutviivvu ajan kulluis. Tokko nuis nykysi o mittää roolimallija, noh ehkes jättäsin yhe homman naisill kummissii : ). Hankala tuot parisuhet pohttii, en piätelmii tie kuulopuhheihen pohjalt. Huiiiii. Mites tiäll taittaa lähttee kaikk lumet, entäs siell?
Näen tuon kähmijän jutun niin, että annoit hänelle suoraan muuta ajateltavaa. Vinkkasit hänen olevan vähän huppelissa, kun tuollaisia kirjoittaa. Kehoitit menemään pikkujouluihin, jos on sellaista seuraa vailla..Minustakin sinä olet hyvin puoleesi vetävä, en osaa selittää syytä miksi. Mutta se tuntui heti ensimmäisessä viestissäsi, eikä ole häipynyt vieläkään. En ymmärrä sitä, joten pidän sitä illuusiona. En todellakaan kysy hellan väliin, vaika minusta voisi saada sen kuvan. Jään vain unelmoiman kiikkutuolistasi, piisistä, marjapensaista, kyökistä, maalipinnann rappauksesta, pienestä vaahterasta.... ;D Mutta se puutarhatontu : D)) Mutta se tunne, se ei lähde ihan heti, vaikka tietäisi realiteetit. Nauran niille itsekkin, joten ei haittaa, jos ne huumoriksi laitamme. Saisitpa jonkun ihanan sinne, hän viihtyisi varmasti....Niin asioilla on aina yleensä tapana järjestyä. Mikä tuo yksi työ on, jonka jättäisit naisille? Tuli mieleen se veivattava puhelin, josta kirjoitit. Oletko kerännyt vanhoja tavaroita? Täällä sataa nyt parasta aikaa vettä. Lunta ei ole näkynyt viikkoon. Viikko sitten puut olivat aivan ihanan valkoisia. Kumpi sinulle on helpompaa, lumettomuus vai lumi? Mitenhän Jt.n flunssa. Eilenkin mietin, onko hän kuin huonossa kunnossa :(
Se rojekti mikä kesttää n. 9kk ; ). Taittaaha tuot olla vanahhoo ja uuttakkii nurkkilois : ). Vois tuot lunta olla jonnii verra ja pakkastakkii. Niimpä toivottaa JT:eell pikast paranemist, oun tuos tään päivvee ehtinnä semmost "tärppii" ; ). Niinkö meinasit tuost kähmijäst : D)). Mutt voin sannoo aika sillissii juttujakkii joskus kuullunna naisilt selevinpäinnii, siin ujoll tulloo punaposkill : ). Ei myö ukkelitkkaa pärjätä noill : ).
- MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
Se rojekti mikä kesttää n. 9kk ; ). Taittaaha tuot olla vanahhoo ja uuttakkii nurkkilois : ). Vois tuot lunta olla jonnii verra ja pakkastakkii. Niimpä toivottaa JT:eell pikast paranemist, oun tuos tään päivvee ehtinnä semmost "tärppii" ; ). Niinkö meinasit tuost kähmijäst : D)). Mutt voin sannoo aika sillissii juttujakkii joskus kuullunna naisilt selevinpäinnii, siin ujoll tulloo punaposkill : ). Ei myö ukkelitkkaa pärjätä noill : ).
Niin SE projekti :D)) Minulla kävi mielessä jotain keittiöön liittyvää...Millaista tärppii, mielenkiintoista, kerro? Vai sillisii :D)) Voin kertoa myös, että työpaikalla olen useinkin ollut työkavereiden, naisten kanssa melko hiljainen, kun jutut ovat niin levottomia. En lähde niihn mukaan. En irl puhu sellaisia. Nekin kuuluvat minusta suhteeseen. Silloin onkin mukava vinkkailla kaikenlaista. Myöskään naisystäväni eivät puhu kaksimielisiä, miehet kyllä sitäkin enemmän. Yleensä tutuillani menee niin, että miehet höpöttää ja emännät ovat niin kuin eivät kuulisikaan, tuhahtavat vain...Tuo emäntä ja isäntä on minusta kuin arvonimi. Mitä muuten tarkoitit, ajoit takaa tuolla kähmijän "pakkeilla?" Miten sinä näit sen?
(O^_^O) Niimpä. Noh koha JT:ee tulloo ja jakssaa rutista ; ). Nii ne emännät kunnioittaa siun uatet : ). Pakeill ko. Pittää uatell hyvvii rajoi, ettei ihan överiks menis : ). Smolotolokkii pittää yrittee harrasttoo kaikkii kans, eikä rajottoo johonnii yksittäissiin. Ainii tull muuten 24:lt vasttaus kysellyyn, voipi sinne näkkyy kirjuttoo. Ei ihan konneit kaikk ou : ).
- MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
(O^_^O) Niimpä. Noh koha JT:ee tulloo ja jakssaa rutista ; ). Nii ne emännät kunnioittaa siun uatet : ). Pakeill ko. Pittää uatell hyvvii rajoi, ettei ihan överiks menis : ). Smolotolokkii pittää yrittee harrasttoo kaikkii kans, eikä rajottoo johonnii yksittäissiin. Ainii tull muuten 24:lt vasttaus kysellyyn, voipi sinne näkkyy kirjuttoo. Ei ihan konneit kaikk ou : ).
Ai niin, voi hitsi. Ei passaa Jt.n kuullen kaikkea höpöttää. Pitää oikeasti ajatella, miltä hänestä tuntuu. Jospa joskus sitten kahdenkesken pääsette noista ja monista muista asioista keskustelemaan keskenänne. Olet ilmeisen kiinnostunut hänestä?
Mitä Suomi 24 sivustolla sanottiin?
Oletko sinä Onni? Aika ettääll Onni ollunna tänä vuon : ). En ou oikkein seurannu nuit P ja O:ta, liekkö saman moiset jutut? Voin sannoo jännä tyyppi JT:ee o ; ). Ihan voisin jutustell vähän syvällisemminnii joskus : ). Vähän harmi tuo Sokos juttu, ee ollu ensimmäinen kerta siell nuin käyp. Kone siell poistelloo, mutt voipi hyö ehttii jutun ja syyt jos halluis. Kehttoo sittee nyt ehittee. Joulukkii tulos : ). Mites eekös sinnuu sänki kiinnostanna tuoll all? ; ).
- MV.ltä
Minkähänlainen automaatti heillä siellä oikein on, kun noin poistaa aloituksia...Minun tekee mieli kysyä Jt.ltä suoraan, että kiinnostaako häntä tavata sinut oikeasti ja onko hän kiinnostunut sinusta. Mää en oikeasti jaksaisi tuollaista epätietoisuutta ihan noin kauaa. Etenkin, kun tuntuu, että sinulla on häneen oikeasti kinnostusta. Ihan pahaa tekee seurata näin sivusta. Sänkikö, ei kyllä se pitää olla sellainen parta, jonka voisi letittää ja jota voisi nykäistä...Leikki leikkinä ; P Mistähän me seuraavaksi flirttailisimme ;D))
Ilmeisest sanoist ja ilimiannoist poistelloo. Mites, jokos Lauantai saanas o käyty? ; ). Tietäs vuan tuo alhaall kirjottelija miks en käy nuis pikkujouluis, siell nää lirtit taittaa oll viell mietoja vai mittee out mielt?
- MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
Ilmeisest sanoist ja ilimiannoist poistelloo. Mites, jokos Lauantai saanas o käyty? ; ). Tietäs vuan tuo alhaall kirjottelija miks en käy nuis pikkujouluis, siell nää lirtit taittaa oll viell mietoja vai mittee out mielt?
Pikkujouluissa on rauhallista, siksi käyn niissä kaikissa. Mainennsa veroisia ovat! Totta puhuen, en koe, että olet minulle flirttaillut. Tuntuuko sinusta, että olen ahdistellut sinua liikaa? Saunassa en jaksa tänään, eilenhän kävin ja tein aloituksen siitä. Oli niin kuuma!!
- niieinäkyny
Envaan kun kulmakarvat sotkeutu hetkeks viikssiin...
- MV.ltä
Se olisi jännä näky, kuin viikinki...Menikö aikaa selvittäessä? Ehtikö hän häipyä näkökentän selviytyessä?
- vikingline
Nii voi lainaten sanoa, mut ei se mitää. Kokka tuulta päin, niin karvatki oikenee.
- MV.ltä
:D))Komea nenä on aikoinaan kertonut henkilön arvokkaasta syntyperästä..
- maatiaismalli
On se paristi ollu tielläkin. Tosin ekaa kertaa ei enää muista ja toisesta ei kehtaa kertoa.
- Tämänkylän
Naiset on noitii....
- MV.ltä
"Täytyy kirjoittaa äidille, täällä naiset on noitii, ne kysyy: "ootsie tämän kylän poikii?"
- Sänki
Kukahan minun partan letittäisi. Liian lyhyt taitaa olla. Jos silittäjä löytyisi?
- Silittäjä
Siilillä on piikit pienoiset.
- Sänki
Mutta piikkien alla sykkii lämmin ja pehmoinen sydän.
- Silittäjä
Silitän hellästi piikikästä partaasi.
Mites miun lempi flunssalainen voipi?
- kamalaasia
Jos mun kaivattu olisi tämä naistenpyörittäjä huijari yxkutale, niin...... :´(
Haluaisin kuolla.Elä kuule kehttoo tuommost ajatell. Pell miehet errii ja kutalleet toissii. Eiks muailmas pie hymmyill, eekä murjottoo. Kettäähä ee ou tarkotus lookata juttuloill tahi tekoloill. Eekä kakkoo huasttoo, rehellisest ettee päi. Puhttaill korttiloill, jos se oikkee löötys : ). Kummissii tuo aikk epätoten näköst : (.
- MV.ltä
Ei kuule tee yhtää heikkua. Kyllä täällä vielä ihan hengissä ollaan, eikä oo haluakkaa kuolla ;D))
- tärkeäkysymys
yxkutale kirjoitti:
Elä kuule kehttoo tuommost ajatell. Pell miehet errii ja kutalleet toissii. Eiks muailmas pie hymmyill, eekä murjottoo. Kettäähä ee ou tarkotus lookata juttuloill tahi tekoloill. Eekä kakkoo huasttoo, rehellisest ettee päi. Puhttaill korttiloill, jos se oikkee löötys : ). Kummissii tuo aikk epätoten näköst : (.
Oletko pohita mies?
En ou, ikävä kyll. Harvoin kirjuttelen tuoll ikäväll(yks viesti tännää), on vähän semmonen outo meno. Tiäll kaikes raahas mukavvii kans jutustellaa ja parannettaa muailmmoo : ).
- Melkovarma
Minä kysyn onko tuo Kutale Onni?
- etkötiennymuka
Melkovarma kirjoitti:
Minä kysyn onko tuo Kutale Onni?
Onni on pohtia.
- tuleehuonoolo
yxkutale kirjoitti:
En ou, ikävä kyll. Harvoin kirjuttelen tuoll ikäväll(yks viesti tännää), on vähän semmonen outo meno. Tiäll kaikes raahas mukavvii kans jutustellaa ja parannettaa muailmmoo : ).
Jos mun kaivattu "juttelisi" täällä ennemmin kuin ottaisi muhun yhteyttä niin se kyllä kieltämättä saisi haluamaan kuolemaa. Toi "jutteluhan" on jatkuvaa flirttailua eikä mitään maailman parannusta. Jos flirttailu satunnaisille nettitutuille menee irl edelle niin millainen mahtaisi mies olla suhteessa. Silloin varmasti sama jatkuisi, flirttailu vieraiden naisten kanssa menisi perheen ja suhteen edelle.
- MV.ltäsivusta
tuleehuonoolo kirjoitti:
Jos mun kaivattu "juttelisi" täällä ennemmin kuin ottaisi muhun yhteyttä niin se kyllä kieltämättä saisi haluamaan kuolemaa. Toi "jutteluhan" on jatkuvaa flirttailua eikä mitään maailman parannusta. Jos flirttailu satunnaisille nettitutuille menee irl edelle niin millainen mahtaisi mies olla suhteessa. Silloin varmasti sama jatkuisi, flirttailu vieraiden naisten kanssa menisi perheen ja suhteen edelle.
Jos teillä olisi yhteinen perhe ja suhde, tuskin hän tosiaan enää täällä olisi. Vai flirttailua :D)) En ole huomannut, kuin höpinää. Realiteetit ovat muuta. Ei tälle palstajutuille kannata paljoa painoa antaa.
Noh voipihan se näyttee silt lirttailult, mutt mutt sie pistit pahan hmm. Itellän ee ou näkynnä niit kaippailun kohtteit kotvilleen, kiirreissii ovat ja ettään peräll osa. Nii olha siit juttuu jossa, ett some vähenttää parsuhtteit. Tarvii tappaill ennee ketteekkää, kaikk hoittuu älypuhelimell. Ite en allekirjuta tuommost, pyrin pitkält asiommaa ennemmii silimätyste. Ja tikust asioo tehhen , mutt mites tiet. Kaikkiihan en vikittele vaikk piliket yritän pittee kaikkiin kans. Suhtteet ja perhe o err assii, oikkee jos lööttyy, ni kyll se tossu alle suap. : ). Nii tää oll allekirjottannee uate, ei etusta muit sukupuolen katsontakanttoo.
- toionkakanjauhamista
yxkutale kirjoitti:
Noh voipihan se näyttee silt lirttailult, mutt mutt sie pistit pahan hmm. Itellän ee ou näkynnä niit kaippailun kohtteit kotvilleen, kiirreissii ovat ja ettään peräll osa. Nii olha siit juttuu jossa, ett some vähenttää parsuhtteit. Tarvii tappaill ennee ketteekkää, kaikk hoittuu älypuhelimell. Ite en allekirjuta tuommost, pyrin pitkält asiommaa ennemmii silimätyste. Ja tikust asioo tehhen , mutt mites tiet. Kaikkiihan en vikittele vaikk piliket yritän pittee kaikkiin kans. Suhtteet ja perhe o err assii, oikkee jos lööttyy, ni kyll se tossu alle suap. : ). Nii tää oll allekirjottannee uate, ei etusta muit sukupuolen katsontakanttoo.
Jos kirjottelet vaan tänne tuntemattomille, etikinä pääse kaivattusi kanssa mihinkään. Oletko uskaltanut soittaa hänelle?
Näihhä se varmmaa onkkii. No se o semmone juttu, etten puhelimest tykkee. Enkä kettää ruppee vainnoommaan. Luotan tuohon kohtalon törmeemissee. Yhtee en varmmaankkaa törmmee ennee ikinä, joskus lehes näkkyy ja tikkuasiat juohttuu mielleen : ). Toinen männöö pitkin korppee, et hippulat vinkkuu ; ). Mites outkos ite soitellunna?
- lopetattaitketjalopetat
yxkutale kirjoitti:
Näihhä se varmmaa onkkii. No se o semmone juttu, etten puhelimest tykkee. Enkä kettää ruppee vainnoommaan. Luotan tuohon kohtalon törmeemissee. Yhtee en varmmaankkaa törmmee ennee ikinä, joskus lehes näkkyy ja tikkuasiat juohttuu mielleen : ). Toinen männöö pitkin korppee, et hippulat vinkkuu ; ). Mites outkos ite soitellunna?
Tää sun vedätysleikki on menny ihan liian pitkälle.
- MV.ltä
lopetattaitketjalopetat kirjoitti:
Tää sun vedätysleikki on menny ihan liian pitkälle.
Minua kiinnostaa tietää, että ketä Kutale on vedättänyt?
Nii mites outkos ite ottanna yhteyt kaivattuus? Kait kysymykssii vastattaa, jos toinennii vastovvaa rehellisest? En kyll pitäs vedätyksen. Tännekkii oun heittännä tärppijä, mutt ee ou tullunna kukkaa kommentoimaan : (.
- Miksikyselet
yxkutale kirjoitti:
Nii mites outkos ite ottanna yhteyt kaivattuus? Kait kysymykssii vastattaa, jos toinennii vastovvaa rehellisest? En kyll pitäs vedätyksen. Tännekkii oun heittännä tärppijä, mutt ee ou tullunna kukkaa kommentoimaan : (.
Olen ottanut, mutta hän ei ole soittanut kertaakaan, eikä ole ensin ottanut yhteyttä kertaakaan irl. Tärpit tänne ei oo mikään yhteydenotto.
Mitä vittua sä luulet tekeväsi täälä, ihan oikeasti ja järjellä ajateltuna, mitä vittua!? Sinäkö rehellinen... hah. Kunnioitan sinnuu, sie out rohkee. Sulle toivoisin onnee kaippaamas kans, myö ukot nyt ollaa mittee ollaan. Ei meit ain voi ymmärttee, eikä kyll teitäkkää. Voin sannoo ee pitännä tänne tulla millonkkaa, eekä pois piäsekkää helepoll. Hankala kyll rehellissyyt totisttoo. Vua ite ku tiettää sen, ee tarvvii pähkkäill moist. Mitteekö, jutustelen mukavvii. Jos joku haluvvaa juttu seurroo : ).
- MV.ltä
Tämä vedätys-aloitus-ketju on muuten minun tekemäni sitten. Kaikki kunnia ja kunniattomuus kuuluu siis minulle. Otan vastuun alaisteni tekemistä virheistä ja panen käytäntöön mahdolliset kuritustoimenpiteet. Vedätyksestä saa höyhenellä varpaan kutitusta tunti, ei vaan kaksi tuntia, on se niin törkeä rikos! Pidätän yksinoikeuteni tuomion käytöntöönpanijana kuin myös pyövelinä. Jahas, ei sitten, kun nahka-asua vaihtamaan......Herttinen, jos minulla olisi kaivattu ja hän lukisi nämä. Huhhahhei, menisikö mahdollisuudet tai maine...
No uskotko miult o mennykkii jo ; ), mutt entäs sitt ; D)). Hmmm minkäöainenkas se nahka-asu o : ). Milloha sitä tulis sinne Lappiin käymmää, rahkatust ottammaa vasttaa : (.
- MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
No uskotko miult o mennykkii jo ; ), mutt entäs sitt ; D)). Hmmm minkäöainenkas se nahka-asu o : ). Milloha sitä tulis sinne Lappiin käymmää, rahkatust ottammaa vasttaa : (.
Niin minultakin. Löytyipä jokin yhdistävä tekijä, mennyt maine ;D)) Ei minua kukaan kaipaa, niin aivan sama, antaa mennä loputkin !! Mitenkäs se kieli noin kuivana takeltelee???
- typeryyttä
yxkutale kirjoitti:
Toiko ei oo flirttailua? Irl ette ees tulis toimeen. Tämmöset palstajuttelut on ihan huuhaata eikä kerro ihmisestä mitään. Ja seksillä nyt voi kuka vaan houkutella, asuilla ym. siinä mitään erikoista edes.
- MVPuuttuuKeskusteluun
typeryyttä kirjoitti:
Toiko ei oo flirttailua? Irl ette ees tulis toimeen. Tämmöset palstajuttelut on ihan huuhaata eikä kerro ihmisestä mitään. Ja seksillä nyt voi kuka vaan houkutella, asuilla ym. siinä mitään erikoista edes.
Et ole tietoinen kaikista jutuistamme täällä. Olen sanonut jo Kutaleelle, että hän on ihna ja tykkään hänestä, mutta realiteetit ja tilanteeni huomioon ottaen en pysty edes yrittämään häntä. Siksi ihan muuten vain täällä höpötän. En ole kokenut myöskään flirttailua hänen puoleltaan, Olen sellainen ihminen, etten ota niin tosissaan flirttiä. Suora puhe on eri asia. Kutale ei ole milloinkaan suoraan kirjoittanut olevansa kiinnostunut minusta tai haluavansa tutustua. Jos hän niin kirjoittanut olisi, pitäisin sitä flirttinä, suoraa toimintaa ja puhetta! Seksilä ei ole houkutellut, juoksee pakoon, jos pikkusenkaan vonkaa ;D)) En sittenntiedä, miten muiden kanssa täällä elänyt, tirsk! Rietastellu....
Nii mites mont vuotta myö ollaan kiistelty tiäll MV? Nii par kerttoo oun antannut tälle rukkasettii, mitäs vonkasit : ). Onha täs lähemmä 46 vuot vonkattu, mutt ee tuu valamist ei : ). Lirtti o yll arvostettuu sanosin, iliman jiäp. Elekkee ruetko opettelemmaan nuoret, olokkee norsun- ,no en sano tuot. Muute kiva ku tulloo rittiikkiikkii, ei ain ou ruusuil tanssimist jutut.
- MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
Nii mites mont vuotta myö ollaan kiistelty tiäll MV? Nii par kerttoo oun antannut tälle rukkasettii, mitäs vonkasit : ). Onha täs lähemmä 46 vuot vonkattu, mutt ee tuu valamist ei : ). Lirtti o yll arvostettuu sanosin, iliman jiäp. Elekkee ruetko opettelemmaan nuoret, olokkee norsun- ,no en sano tuot. Muute kiva ku tulloo rittiikkiikkii, ei ain ou ruusuil tanssimist jutut.
Joo jatketaan vain tästä, menikin jo niin hajanaiseksi tuo ylempi osio. Oltaisiinko jotain 3 vuotta? Vähättelet rukkasista, et kehtaa tunnustoo, rukkaset olen saanut oikeasti jotain 10 kertaa, jos nuo vonkaamiset lasketaan yhteen ;D En oikeasti muista, kuinka kauan olemme kirjoitelleet, aika mennyt niin nopeasti Flirttaillessa. Niinkö kauan minä oon jo ollut sinuun pihkassa. Huh huh!! Ihan hirvittää!!! Joo, minä myös tykkään kritiikistä. Herää unesta tämäkin ketju, kun joku ravistelee. Oikeastaan tämä on vähän kuin sinun ketjusi, koska tein aloituksen sinua ja Jt.tä varten...sinähänmolet täällä vasta 23.12. Ja Jt.kin ehtii parantua varmasti sitä ennen.... Joko saunassa kävit? Pesitkö Garniella partasi? Ihana tuoski!! Mmmmmm...
Kävin jo, tietennii : ). Kiusotelttiinko myö liikkoo tuot eräst? Millonka myö näit ketjuja o laskettu? Heh mukava sittee leikkii o laskkee palstasisaren kans : ). On se vua hyvä, ett out siell ettääll. Oisit muute varmmaa ain kahvittelemas : D)). Onkoha JT:eell tosijjaa nuin paha lunssa? Voi hittolaine : (.
- MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
Kävin jo, tietennii : ). Kiusotelttiinko myö liikkoo tuot eräst? Millonka myö näit ketjuja o laskettu? Heh mukava sittee leikkii o laskkee palstasisaren kans : ). On se vua hyvä, ett out siell ettääll. Oisit muute varmmaa ain kahvittelemas : D)). Onkoha JT:eell tosijjaa nuin paha lunssa? Voi hittolaine : (.
Enkä olisi!!! Pitääköhän jättää sinut nyt rauhaan, ettei tule tunne, että roikun. Jos rehellisiä ollaan, tiijänhän minä, ettet ottaisi minua. Tuskin kävisin koskaan kahvittelemassa, kun löisit oven säppiin!!!! Mutta ei tämä minulle niin helppoa ole tykätä jostain sellaisesta, jonka tietää mahdottomaksi. Jokainen voi sen omalle kohdalleen ajatella. Realiteetit auttaa ymmärtämään ja hyväksymään tilanteen. Mukavaa iltaa, eiköhän se ole jo muiden vuoro kahavitella ; D)) Muuten sinullahan menee hyvin, kun saapi huonompia jo alkaa karsimaan...heh...
- Eisullajärkeä
yxkutale kirjoitti:
Mitä jos se ketä kisuottelit on se sun kaivattu? Onko sitten yhtä hauskaa?
Tokkopa nyt senttää out, jos ei ymmärrä leikkii ni huh huh : ). Voin sannoo, ettei tuu miun kans toimmee sillo. Kuule MV;ee en ou kelttää ovvee säppii laittanna, sottailin ett melekonaist höpöttellyy ois kahvittelu. Reaali o se, ett pell o pelattu jo : ). Teellekkö sitt? ; ).
- MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
Tokkopa nyt senttää out, jos ei ymmärrä leikkii ni huh huh : ). Voin sannoo, ettei tuu miun kans toimmee sillo. Kuule MV;ee en ou kelttää ovvee säppii laittanna, sottailin ett melekonaist höpöttellyy ois kahvittelu. Reaali o se, ett pell o pelattu jo : ). Teellekkö sitt? ; ).
Et tietenkään ole., se oli vain höpötystä tai jotain sellaista. Huono vitsi,mjokanosui omaan nilkkaan...Olen väsynyt, en jaksa enää ajatella. Hyvää yötä kaikille!
- jotaintuttuakin
Kyllä nuo pahuksen virukset ovat fiksuja, saavat tällaisen liikkujan kaadettua sängyn pohjalle moneksi päiväksi. Eivät ole kooltaan kuin mikroskooppisen pieniä, mutta voimaa on. Kiitos, kun olette ajatelleet minua : ). Ajatus ei oikein kulje enempää, toivottelen hyvää yötä.
- sillävissiin
Yahoo vaan ja hola hola.
Kyllä nuo pahuksen virukset ovat fiksuja, saavat tällaisen liikkujan kaadettua sängyn pohjalle moneksi päiväksi. Eivät ole kooltaan kuin mikroskooppisen pieniä, mutta voimaa on. Kiitos, kun olette ajatelleet minua : ). Ajatus ei oikein kulje enempää, toivottelen hyvää yötä.
Mukava kuulla,jott out tervehtymmää päi. Hyvvee ja tervehyttävvii unnii sull : ).
- MV.ltä
Mikä sinun vointi on tänään? Mietin kuule sellaista, että onko sinun silmiisi täällä osunut Kutaleen asuinkaupunki, onko sinulla se tiedossa tai onko niin, ettet tiedä sitä? Jos vaikka mennyt ohi, kun harvemmin käyt.
- omituistaleikkiätäällä
yxkutale kirjoitti:
Onko sun mielestä leikkiä jos kaivattusi ajaisit täältä pois ja kyselet jotain muuta treffeille ja lahjoja oot ostamassa samalla toiselle? Huumoria?
- omituistaleikkiätäällä
Joukossa kiusaaminen on kivempaa mielestäsi ja se on leikkiä jota jonkun pitäisi ymmärtää. Ei oo sulla aivot ihan järjestyksessä.
Lahjoja suatan osttoo kelle vua ekstempporee, siihe ee tarvita mittää syyt. Rehevilöist tiijjä, onko nuo kaupas tappoomis suunnittelut sellassii : ). Ja vara ois toisennii laittoo jottai tunnisteit ja vasttaill myös toisennii juttuloihin, eekä vua hymist toisen kaippailuja hilijjoo. Enkä ou ihtteen pitännä millonkkaa viissaana, aivot on mitä on : ). Hyvvee uamu päivvee siulekkii ja hymmyy huulil : ).
- omituistaleikkiätäällä
yxkutale kirjoitti:
Lahjoja suatan osttoo kelle vua ekstempporee, siihe ee tarvita mittää syyt. Rehevilöist tiijjä, onko nuo kaupas tappoomis suunnittelut sellassii : ). Ja vara ois toisennii laittoo jottai tunnisteit ja vasttaill myös toisennii juttuloihin, eekä vua hymist toisen kaippailuja hilijjoo. Enkä ou ihtteen pitännä millonkkaa viissaana, aivot on mitä on : ). Hyvvee uamu päivvee siulekkii ja hymmyy huulil : ).
Luultavasti jos joku sua kaipaa ja näkee sut näissä ketjuissa, katsoo että flirttailet täällä vain naisille, olettaa että et ole kiinnostunut ulkomaailmassa kenestäkään eikä tee eikä toivo asioiden eteen tai asioista mitään. Eikä kukaan joka oikeasti välittää tee kellekään kilpailuasetelmia, niinkuin teet näillä ketjuilla.
Tossa kirjotustavassa ei ole mitään hienoa, sitä on tosi rasittava lukea. Suomen kielen raiskaamista. Vittuilet suomea puhuville, oletko venäläinen? Murre ei edes kuulosta aidolta. Kilpailuasetelmmii? Jutustellaan hullutellaan tiäll olijoihin kans, hauskoja henkilöit. Mukavvii varmmaa irliskkii, mutt taittaat oll ettääll kaikk : (. Alakkuun yritettiin suaha järkkeilemmää muittaa keskustelijoit, mutt vähiks jäi. Ei kukkaa omista toist ja vuoro puhelukkii ois kivvoo joskus. Ootko lukenna ommii kirjutukssiis, itekkö ett ittule yhttää miull : ).
- tsägädägädäm
omituistaleikkiätäällä kirjoitti:
Luultavasti jos joku sua kaipaa ja näkee sut näissä ketjuissa, katsoo että flirttailet täällä vain naisille, olettaa että et ole kiinnostunut ulkomaailmassa kenestäkään eikä tee eikä toivo asioiden eteen tai asioista mitään. Eikä kukaan joka oikeasti välittää tee kellekään kilpailuasetelmia, niinkuin teet näillä ketjuilla.
Tossa kirjotustavassa ei ole mitään hienoa, sitä on tosi rasittava lukea. Suomen kielen raiskaamista. Vittuilet suomea puhuville, oletko venäläinen? Murre ei edes kuulosta aidolta.Katsos katsoppa vaan!!! Onko joku muukin kuin minä tarttunut Kutaleen vedätykseen täällä tuota kieliposkessa murrettaan myöten? ;D ;D
"Tossa kirjoitustavassa ei ole mitään hienoa, sitä on tosi rasittava lukea. Suomen kielen raiskaamista. Vittuilet suomea puhuville, oletko venäläinen? Murre ei edes kuulosta aidolta."
Toi lainaus vois olla vaikka minulta, ihan samaa mieltä olen Kutaleesta edelleen. Vedättäjä, ja suoranainen vittuilija suomeksi sanottuna. Nii mie jo eppäilinnii, ett sie out kauno sieluks muttunna ja oppinna kirjuttelemmaa pitemmält. Mites o mennynnä, out virkistynnä ja puhe piäl tuas? Ja hemaseva ihtes ; D)).
Uamu tuimmaa utelu ; ). Minkälaissii koruja käytättä ja mitteepä materiaallii ovat? Lempi koru? Ja onko reikkii korvis tahi muuall?
- MV.ltä
Saako valehdella :D Pakko kait se on rehellinen olla. En ole käyttänyt vuosiin koruja. Sitä ennen pidin yhtäaikaa yhtä ja samaa kultaista sydäntä ja kultaista cordell ketjua yhtäaikaa kaulassa. Koskaan en ole itselleni ostanut koruja. lempikoruni ovat vanhanaikaiset, historialliset korut. Niissä on jotenkin tunnetta ja symboliikkaa, Myös Goottiaiheet. Materiaali riippuu korusta muuten, että mikä mielstäni eniten siihen sopii, ilmentää korun luonnetta. Tällä hetkellä tykkään talonsydä käädystä pronssisena. Entäs Kutale sinä itse? Onko Suomenleijoa lempikorusiD samat kysymykset sinulle...Ai niin, reiät oli korvissa, muuta ne eivät oikein tykänneet oikein mistään materiaalista aikoinaan, joten varmaan ovat menneet jo umpeen Tähän mennessä.
No Jellonaha se, ku ee kerta sukuvaakunnoo suanna : ). Joo ei mullaa korvakoruja ou. Mites MV:ee, etkö ou millonkkaa reikkii meinanna muuanne tehä. Niiku silimäkulummaan, kielleen, poskkeen, leukkaan, nappaan ja jonnekkii muuanne ? : D)). Vai ee perso korujen perrään, mikä koottilois?
- MV.ltä
Eipä ole mieleen tulleet lävistykset. Ei niitä meidän nuoruudessa ja vanhana ei kehtaa, eikä ole kyllä innostustakaan. Entäs sinä, tykkäisitkö nenärenkaasta? Korut ovat kauniita, mutta en välitä niitä niin omistaa. Eikö kaikki vapaa ole kauniimpaa kuin vangittu? Gootikoruissa ehkä juuri tuo symboliikka ja sellainen vahvuus, sekä maanläheisyys.Minähän näytänkin vähän siltä ulkonäöltäni, kuin menneisyydestä karanneelta:D)) Tykkään hiuksiini, joko kiertää tai letittää ohimoilta taakse pienet "ketjut" ja takaa kiinni. Todella yksinkertaisesti laitan hiuksia. Sekin jotain Gottikampaustyyliä ehkä tai vanhaa ainakin...Enkä meikkaa ollenkaan. Nyt valehtelin, en muistanut. Olihan minulla viime vuonna useammankin kerran nuo letit ja sellainen nahkanauha, joka oli ihann kaulassa kiinni ja siinä roikkui pieni rakkaudensolmu. Jostain sain tuon korun. Mennyt hukkaan. Kenen koira tuossa profiilikuvassasi? Entä mitä kuvassa tapahtuu, mikä sen tarina on?
- jotaintuttuakin
Koruja käytän vain juhlissa ja muissa ns. paremmissa tilaisuuksissa. Joskus unohtuu kaulaan joku, mutta yleensä en käytä mitään arkena. Minäpä kysyn teiltä myös jotain. Jos voisitte valita elämänne etukäteen, minkälaisena sen haluaisitte. Kuka tai mikä haluaisitte olla, siis koko elämän ajan ?
- MV.ltä
Koruja käytän vain juhlissa ja muissa ns. paremmissa tilaisuuksissa. Joskus unohtuu kaulaan joku, mutta yleensä en käytä mitään arkena. Minäpä kysyn teiltä myös jotain. Jos voisitte valita elämänne etukäteen, minkälaisena sen haluaisitte. Kuka tai mikä haluaisitte olla, siis koko elämän ajan ?
Joa saisin valita itse, en olisi sen onnellisempi, tiedä vaikka asiat menisi hunommin.Kaikkein mieluiten olen oma itseni. Huomasitko kysymykseni tuolla ylhäällä?
Vaikkee kysymyksen heitit. Oma ihten oisin : ). No ehkä emäntä vois oll ja 1-2 mukssuu. Eekö JT:ee tykkee korvakoruloist? Ai koirakos se tuos kuvas o, mie luulinnii isoks linnuks ; ). Oisko tuo nuapurist eksynnä. Ai panttookoo pijit kaulas MV.
- jotaintuttuakin
Se on hyvä, että tykkäätte olla omia itsejänne : ). Tykkään korvakoruista ja pidänkin niitä välillä. Vointi on nyt melko hyvä : ) Parempikin tosin voisi olla. Vai mitä kysymystä tarkoitit ?
- Mv.ltä
yxkutale kirjoitti:
Vaikkee kysymyksen heitit. Oma ihten oisin : ). No ehkä emäntä vois oll ja 1-2 mukssuu. Eekö JT:ee tykkee korvakoruloist? Ai koirakos se tuos kuvas o, mie luulinnii isoks linnuks ; ). Oisko tuo nuapurist eksynnä. Ai panttookoo pijit kaulas MV.
Pantahan se....Ai lintuko tuo onkin, luulin koiraksi. Saitko lajin selvitettyä? Yksi vuosi naapurin koira ruukasi viedä talipalleroiset pensaasta, siirsin ylemmäksi puihin. Pidän muuten vain goottikoruista, en muuten siitä tyylistä kovinkaan. Kysymykseni teille, onko suomessa teidän mielestänne tarpeeksi isonenäisiä ihmisiä tai jääkö pienet nenät isojen varjoon?
- MV.ltä
Se on hyvä, että tykkäätte olla omia itsejänne : ). Tykkään korvakoruista ja pidänkin niitä välillä. Vointi on nyt melko hyvä : ) Parempikin tosin voisi olla. Vai mitä kysymystä tarkoitit ?
Kysyin tuossa aikaisemmin, että tiedätkö Kutaleen asuinkaupunkia tai onko se mennyt ohi silmiesi, ettet ole huomannut, etkä tiedä sitä? Todella hyvä, että olosi on helpottunut. Mutta tosiaan varmaan vielä jonkin aikaa puolikuntoinen olo. Ei varmaan ehkä liikuntaa uskalla harrastaa ennenkuin on parantunut?
- MV.ltä
MV.ltä kirjoitti:
Kysyin tuossa aikaisemmin, että tiedätkö Kutaleen asuinkaupunkia tai onko se mennyt ohi silmiesi, ettet ole huomannut, etkä tiedä sitä? Todella hyvä, että olosi on helpottunut. Mutta tosiaan varmaan vielä jonkin aikaa puolikuntoinen olo. Ei varmaan ehkä liikuntaa uskalla harrastaa ennenkuin on parantunut?
Jt.kin taisi lähteä levähtämään ja parantelemaan itseään. Toinen kysymykseni sinulle Jt. Jos Kutale ehdottaisi tapaamista, haluisitko mennä? menisitkö? Hyvää yötä ja parantavaa unta!!
- jotaintuttuakin
En tiedä menisinkö toista kertaa. Jotenkin ........ olo. Luulen Kutaleen käyvän samassa kaupungissa töissä kuin minä. Hyvää yötä teille molemmille : ).
- MV.ltä
En tiedä menisinkö toista kertaa. Jotenkin ........ olo. Luulen Kutaleen käyvän samassa kaupungissa töissä kuin minä. Hyvää yötä teille molemmille : ).
Onko sinulla kiinnostusta häntä kohtaan? Haluaisitko tutustua lähemmin häneen? Minä olen saanut sen käsityksen, että hän on kiinnostunut sinusta, joten luulisin hänen haluavan tietää, mitä sinä ajattelet. Ei titenkään ole pakko vastata, mutta minusta tuntuu pahalle seurata epätietoisuutta ja epävarmuutta. Anteeksi, että sekaannun. Öitä!
Töissä käyn pienes käpykyläs, niinkun asunnii : ). Mikä olo tulloo? JT:ee käyppä tuoll 24 keskustelussa, kaikkiaihe alueet-paikkakunta-maakunta-kotikaupunkisi,katottaan arvvaanko paika? Yritän kirjottoo kirja kielel, mutt laitan jottai koukkuja juttuun ; ). En laita heti illan mittaan : ).
- jotaintuttuakin
Minä taas muistuttelen, etten tapaile varattuja. Ja edelleenkään en muunlaista viestiä ole saanut, etteikö Kutale olisi. Se vesittää kaiken oman yrittämiseni. Jotkut pystyvät salasuhteeseen, minä en. En kiellä etteikö kiinnostaisi, mutta siinä menee raja. Olin sen verran utelias, kävin sokkarilla katsomassa oletko tuttu vai et. No se jäi edelleen mysteeriksi.
En ole löytänyt koukkujasi : ). Sanoppa rehellisest, etkö tosijjaan löötännä? En muuten, mutt ois mukava tiettee siunnii"kylä": ). Jos ett kert Joensuust ou. En maha kyl mittee, jos ett usko miun sinkkuut : (. Oisinko varattuna vonkannu tiäll näi pitkkää tuntematont? ; ), iliman ehotteluja. Arvoo miks kyselin nuit korvikssii?
- jotaintuttuakin
Et ole mitään vongannut, et ainakaan minua. Ja täällähän ei voi luottaa mihinkään. Vain irl juttuihin voi. Miksiköhän korvikset kiinnostavat, haluaisitko itse ? Käyn vielä myöhemmin koukkuja katselemassa : ). Kaupunkia en kerro, mutta Joensuu se ei ole.
Sottailin josko yrittäs urrii jonkun kaupunkin selevill, hommois jonnekkii sin sill korvakorut. Vaikka Joululahjaks : ). Niiku yritin sillo yks kerta MV:ll, mut ee kelevanna torninkkaa kahvit : (. Toivvoisin jos löyät, sanot rehellisest(jiäp kaupunki meijjä väliseks). Yks jo tuoll koukus ehottell liäkityst ; D)).
- jotaintuttuakin
Olin taas paitsiossa illan : (. Olikohan muutkin ? Eipä tässä muuta kuin hyvänyöntoivotukset taasen : ).
Joululahjoista uneksien. Mitä, mie silimä tarkkana vasttaust uottelin. Jo luulin, jott pyörryit ; ). Hyvvii öit. Nii killuttimet tulos, jos varmistat tiiät minkä : ). Tämän koomin en utele kaapunkkii, kerrot jos kerrot ite joskus. Voin sannoo, jott viikoloppu kahtelin nuit killuttimmii : ).
Hyvät illat, mie lähen nyt ilttaan. Yöll sitt pallailen, sie varmmaa jo nukut siihe aikkaa ; ).
- jotaintuttuakin
Niinpä. Hyvät yöt : )
Vua hyvät yöt, meen uammuu huomen. Loppu viikko o sit ilttoo. Jutskattaskos huomen illall enemmän? : ). Työ voitta nyt jutustell rauhas tiäll ; ).
- MV.ltä
Hyvää yötä ja levolliset unet! Jutelkaa te huomenna, minulla ei ole mahdollisuutta olla silloin koneella. Ehkä perjantaina. Saatte rauhassa keskustella. Jänskättää, mitähän täällä on siihen mennessä tapahtunut :)tai onko mitään :(
- Älä_selitä_vastaan
MV:lle sen verran kommenttia, että olen huomannut kuinka kärkkäästi takerrut jos Kutale osoittaa huomiota mielestäsi liiaksikin esim. JT:lle. Olet heti parittamassa heitä, vaikka he kai ovat samanlainen palstasisko ja palstaveli keskenään kuin itse väität olevasi Kutaleen kanssa.
Jos sua ei häiritsisi heidän jutustelunsa, et vaivautuis komentoimaan sitä, vaan osallistuisit keskusteluun tasavertaisena. Mutta ei. Olet hemmetin omistushaluinen. Naurettava piirre ihmisessä, etenkin palstalla. Mutta sähän asutkin täällä. Joten onko tuo nyt ihme, että irl tuntemukset tulee esiin täällä eikä irl.- MV.ltä
Myönnän kaiken muun, paitsi omistushaluisuuten, ketä nyt olen omistellut? Päinvastoi, toivon Kutaleelle oikein hyvää ja antoisaa tulevaisuutta ilman minua. Lähtökojta ei ole omistushaluisuus, vaan toisen edun ajattelu. Se ehkä monille tämänpäivän ihmisille niin outo käsitys, että helposti arvioivat toisia ajattelevan ihmisen motiivit väärin. jos joku haluaa hyvää toiselle, oletetaan hänellä olevan oma lehmä ojassa. Aina ei noin kuitenkaan ole. Harmi, että nykypäivän ihmiset ovat niin runneltuja, että eivöt uski pyytteettömyyteen, vaan epäilevät aina ensin.... Ai niin, enkä nyt ihan joka päivä asu täällä.
Ai etkö ; D)). Tuo etellinen taittaa oll ite josttai mustasukkane : ). Onhan totta, ett tänäpäivänä pittää osata puukottoo selekkään, muute ei pärjjee. Murjotell ja murista, jos erehyt hymmyilemmää ja jottai viell virkkammaa. Ni huh huh, varmasti pittäät hulluna ; D)). Ainii ja jokkaisen pittää viell kaikkiall räplätä älykännykkee, einii pärjee muute iliman sommee : ).
- MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
Ai etkö ; D)). Tuo etellinen taittaa oll ite josttai mustasukkane : ). Onhan totta, ett tänäpäivänä pittää osata puukottoo selekkään, muute ei pärjjee. Murjotell ja murista, jos erehyt hymmyilemmää ja jottai viell virkkammaa. Ni huh huh, varmasti pittäät hulluna ; D)). Ainii ja jokkaisen pittää viell kaikkiall räplätä älykännykkee, einii pärjee muute iliman sommee : ).
No en ole! Viimeksi olin maanantaina ja nyt. Mutta usein kyllä olen täällä ja kirjoitan ketjuusi todellakin liikaa, etenkin kirjoitusvirheitä, heh....mutta aivan sama. Tein päätöksen, että en ajattele niin tarkkaan. Ei jaksa liikaa epätietoisuutta täälläkään. Kaikista kamalinta on epätietoisuus!!! En kestä sitä!!!! Enkä haluaisi muille Aiheuttaa sitä..
Ostin uuden kännykän. Tuliterän Samsungin, maksoi 29e. Yritin vielä tingata, muttei onnistunut.
Kirjoiellaanko ukkoseni tuonne alemmaksi, ettei tule taas repaleinen ketju? Huomaa omistuspääte!!!!
- hotandfire
Mistäpä tällä tietää kuka on kiinnostunut kenestä ja niin poispäin. Liika omistushalu on minusta pahasta, mutta minusta lievä mustasukkaisuus on normaalia, jos jostakusta on kiinnostunut. Mutta sellaisilla asioilla ei ole hyvä leikkiä. Mitähän iltaanne kuuluu?
Näi o. Sukat pitäs oll lämpivät ja kirjavat : ). Mitäs tän, vettä sattaa par päivvee. Joulu lähesttyy noppeest. Uotellaa jos joku ilimmaantus tännekkii : ).
- Taisitteneiiii
Sinä et ossoo savvoo......
Minäkin olen ihminen ja tarvitsen huomiota........ - Tiiiän
Enn
En ou savolainen, vua seroka : D)). Se o kumma, nuo savolaiset meinovvaa oll koko Suomes. Varmmaa tuokkii yks herra mikä puhhuu kirjakielt loistavast ja 90 ja 10 luiskahttaa viärin päin, o savolainen. Eekös se ou ylleesä kuulian vasttuul juttelu ou?
- MV.ltä
Tervehdys taas!!
Eihän toista ihmistä voi omistaa. Jokin vapaus pitää sentään suoda parisuhteessakin. Minua oikeasti sieppautti tuo omkstushaluisuudesta väittäminen, koska entinen äijä juoksenteli miten halusi, enkä koskaan tyhmä minä laittanut vastaan juuri missään..Ajattelin, että ei aikuista ihmistä voi menoistaan laittaa veroille, että hän tietää itse aikuisena mitä tekee Ja mihin menee. Sama oli rahankäytön suhteen. Ajattelin, että hän itse parhaiten tietää omat asiansa. En kokenutbtarvetta kontrolloida tai omistella. Olin etupäässä yksi, mutta minun rahani olivat yhteiset. Monta muuta asiaa voin olen, mutta omistushaluinen en!
Huumorilla täälläkin etupäässä höpötellään ja omistellaan. Kutaleelle toivon vain kaikkea hyvää, kuten myös Jt.lle ja Hottikselle. Kaikein parasta olisi, että täältä jokainen lähtisi muualle ja saisivat tasapainoisen sekä tyydyttävän parisuhteen.
Ollut kiireinen viikko. Mitä teidän viikkoonne, onko tapahtunut suurempia?No eepä ou tapahtunna, hiljast ollunna : (. No onko älykännykkä, repaleliittymä? : D. Mie tuoll ikäväll mustist sukist ja nauholoist kirjotellunna : D. Yks ketju läks jo piittitaivvaasseen. No on sull melekone ukko ollunna : (
- MV.ltä
Hiljaistako ollut..Mitähän toimintaa sinulle keksisi. Jos nyt ensiksi 3 haarahyppyä ja kaksi käsientaputusta. Juu, annoin mompotella itseäni moneen malliin :( Ja aina yritin ymmärtä, vaikkei missään ollut mitään logiikkaa. Hajosin varmaan jonkin verran, joten parempi, ettei kukaan toinen joudu minusta, hajonneesta kärsimään..Oikeastaan en voi toista syyttää siltikään. petyin etupäässä itseeni.
älykännykkää ei taida tulla vähään aikaan...Repaleliittymä on liian kallis!!!!! Vai repale :D)) Oot ihanan hassu...
Poistettiinko ketjusi? oliko liian tuhma vai ;) Tais mennä bittih......... No ee ollunna ies pikkutuhmoo jutustelluu : ). Mutta oisko ollunna tuonne itämuahan liittyvä nm. syyn vai mikä? On tuoll viell yks n.m siihe liittyvä liikkeel : ). Ihan totinen torvensoittaja oun, eekö se seleville käynnä jo näihe vuossii aikkaa? ; D)). Täs oun sottaillunna, ett laitan saman ikäsen kuvan illan kulluis, tuon lintukuvan paikall : ).
- MV.ltä
Mukava oket ja suloinen.....Niin kuvaa odotellessamme käyn saunassa...Joko olet itse kylpenyt?
- hotandfire
Niin olikos sinulla parisuhde päättynyt MV? Onhan se ymmärrettävää, että parisuhteesta yrittää pitää kiinni etenkin jos lapsia on niin kyllähän siinä puoliso voi silloin pompottaa, mutta kyllä se pompotus sitten lopulta johtaa eroon. Ja tietysti rakastuneen ihmisen kanssa on hyvä toimia varoen sillä kyllähän niitä uusiakin suhteita aina syntyy ja hyvä niin, sillä kyllä ihmiset kylmän ja järkiperäisen maailman rinnalle rakkauttakin haluavat ja tarvitsevat. Ehkä jotkut ei. Ja kateellisia, katkeria ja pahansuopia ihmisiähän aina riittää, mutta mitä heistä, nieleskelkööt katkeruuttaan. Rakkaudessa on hyvä olla rehellinen ja minun mielestä parisuhteenlin jatkaminen ilman täysiä tunteita toiseen on väärin, itselleni en haluaisi niin ainakaan tehtävän.
No pikkujouluista selvitty viikolta ja eikös tässäkin ole vähän tämmöinen pikkujouluviikonloppu.- MV.ltä
Mielestäni hyviämajayuksa, kuten sinullamusein on Hottis....Aikoinaan tänne tosiaan kirjoitin parisuhteesta sun muista Vaikeuksistani. Tuli mieleen yksi ironinen muisto lapsista ja pikkujouluista. Oli joulukuun 22 päivä. Siitä on jo 8 vuotta. Puolessa välissä raskautta neuvolassa ei kuultu vauvan sydänääniä. lähetettiin samantien äityispolille, jossa vauvan elintoimintojenntodettiin lakanneen. Seuraavaksi päiväksi sain käynnistykseen aja. Sain jotain supistuksia aiheuttavaa lääkettä. Lopulta olin niin kipeä, että olin sängyllä kontillani hikisenä puhaltaen ja heilutin lantiotani, koska se helpotti kipua. Yhtäkkiä huoneeseen astuu lauma, noin kymmenkunta, ylilääkäreitä sun muita yliihmisiä viineisen päälle puettuja ja laitettuja. Ilmaan lehahtas hajuvesien sekamelska.Yksi heistä sanoo, että he ovat tulleet suoraan pikkujouluista ilahduttamaan potilaita ja laulamaan heille. Nyökytän vain päätäni ja olen siinä kontillani. En pysty kuuntelemaan kivuiltani. Puhallannja huohotan ja keinutan, kun he laulavat jonkun joululaulun. En ole tähän päivään mennessä saanut päähäni, mikä laulu se oli. Iloisesti he toivottavat hyvää joulua mennessään ovesta ulos. Heti heidän mentyään työnnän kuolleen vauvan sängylle ja soitan kellosta hoitajan paikalle. Jälkeenpäin olen nauranut tuolle tapahtuneelle..Tuosta olisi saanut hyvän sketsin johonkin ohjelmaan aiheena potilaan kohtaaminen :D)) Minulla on ollut melko monta keskenmenoa, mikähän lienee oli vika...
Mitä Hottis tykkäsit pikkujouluista? Oliko hyvät ruuat yms? Mikä pikkujouluissa on mukavinta?
Tuo yllä kertoma juttu oll kyll Peest, ois pitännä panna nuo liäkärit laulelemmaa enemmän. Ei ihan asiallist touhhuu ollunna : (. Eipä silt aikonnaa äit muorillekkii oll ollunna synnytykses onkelmmii ja poika oll huollunna. Niin liäkär oll tuumanna "osit sanonna ett sull o lapssii vähän". Mitteehä tuosttaa vois ajatell? Onhan tietennii nykysin kait toisenlaist Joenkaupunkin 167 vuotispäivän ensmäinen puoskakkii paino alle 1,3 killoo. Toivottaa muksull hyvvee elämmee : ). Nonnii nyt o sama ikäne kuvas, luatu tuote ; D)).
- MV.ltä
Jälkeenpäin nauroin itsekseni, että mitähän, jos vauva olisi syntynyt siihen heidän nokan eteen ja he olisivat just laulaneet jostain Jeesus lapsen suntymisestä :D)) "On jeesus lapsi syntynyt" Voi helkkari :D)) Oli hänellä 6 sormea kummassakin kädessä, joten ei varmaan ollut elinkelpoinen ja näytti humanoidilta, mutta ilman muuta se minusta oli aivan ihana. Olisin pitänyt ja rakastanut, mutta vauvan kannalta parempi, ettei joutunut kärsimään. Tykkään lapsista.
Ompa lääkäri sanonut ikävästi äidillesi. Ei varmaan ollut oikein ajatus mukana, ei tuota voi muuten selittää. Ehkä huonosti aseteltu sanat tms, ei muuten ymmärrä, ei...
Mikähän pullo se tuossa on. Ostitko itse tai saitko lahjaksi? Arvaan, että konjakkipullo takuutodistuksineen ;D? Kiva kuva! Harmi, kun en näe kunnolla. Onko korkattu jo? milloin ajattelit aukaista,njos et vielä ole aukaissut. Jonkun kunniaksiko vaikka.. - vastuu_on_lukijalla
MV.ltä kirjoitti:
Jälkeenpäin nauroin itsekseni, että mitähän, jos vauva olisi syntynyt siihen heidän nokan eteen ja he olisivat just laulaneet jostain Jeesus lapsen suntymisestä :D)) "On jeesus lapsi syntynyt" Voi helkkari :D)) Oli hänellä 6 sormea kummassakin kädessä, joten ei varmaan ollut elinkelpoinen ja näytti humanoidilta, mutta ilman muuta se minusta oli aivan ihana. Olisin pitänyt ja rakastanut, mutta vauvan kannalta parempi, ettei joutunut kärsimään. Tykkään lapsista.
Ompa lääkäri sanonut ikävästi äidillesi. Ei varmaan ollut oikein ajatus mukana, ei tuota voi muuten selittää. Ehkä huonosti aseteltu sanat tms, ei muuten ymmärrä, ei...
Mikähän pullo se tuossa on. Ostitko itse tai saitko lahjaksi? Arvaan, että konjakkipullo takuutodistuksineen ;D? Kiva kuva! Harmi, kun en näe kunnolla. Onko korkattu jo? milloin ajattelit aukaista,njos et vielä ole aukaissut. Jonkun kunniaksiko vaikka..johan taas jutut pomppasi sfääreihin. Tuollainen yliolkainen suhtautuminen lapsensa syntymään kuolleena, tämän vammaisuuteen ei ole todellista, muuta kuin jos on keksinyt omasta yläpäästään taa tuonkin yhden yön satuja ja tarinoita jutun. Ihan mitä vain tänne näköjään joillain on pokkaa näpytellä. Toivottavasti tuota letkauttelevaa juttuasi ei lue ihminen joka käynyt läpi lapsensa menetyksen.
Uskokoon ken tahtoo, vastuu on tässäkin tapauksessa lukijalla. - EnHyväksyProvoajaa
vastuu_on_lukijalla kirjoitti:
johan taas jutut pomppasi sfääreihin. Tuollainen yliolkainen suhtautuminen lapsensa syntymään kuolleena, tämän vammaisuuteen ei ole todellista, muuta kuin jos on keksinyt omasta yläpäästään taa tuonkin yhden yön satuja ja tarinoita jutun. Ihan mitä vain tänne näköjään joillain on pokkaa näpytellä. Toivottavasti tuota letkauttelevaa juttuasi ei lue ihminen joka käynyt läpi lapsensa menetyksen.
Uskokoon ken tahtoo, vastuu on tässäkin tapauksessa lukijalla.Joo, valehtelu on joillekkin pakkomielle jopa tällaisilla saiteilla. :)
Mutta tuo edellinen oli kyllä törkeä, ja loukkaava jo niiden lapsien muistoa kohtaan, joktka ovat syntyneet kuolleina kuka mistäkin syystä. - MV.ltä
vastuu_on_lukijalla kirjoitti:
johan taas jutut pomppasi sfääreihin. Tuollainen yliolkainen suhtautuminen lapsensa syntymään kuolleena, tämän vammaisuuteen ei ole todellista, muuta kuin jos on keksinyt omasta yläpäästään taa tuonkin yhden yön satuja ja tarinoita jutun. Ihan mitä vain tänne näköjään joillain on pokkaa näpytellä. Toivottavasti tuota letkauttelevaa juttuasi ei lue ihminen joka käynyt läpi lapsensa menetyksen.
Uskokoon ken tahtoo, vastuu on tässäkin tapauksessa lukijalla.Itse asiassa juttu on tosi. Jokainen kohTaa surunsa omalla tavallaan. Kukaan toinen ei voi sanoa, mikä on toiselle se oikea tapa. Minua on lohduttanut ajatus, että parempi hänen oli mennä, koska oli vaikeasti vammainen. Jos olis kärsinyt muutaman vuoden ja menehtynyt sitten. Ultrassa tuota ei huomattu etukäteen, kaiken piti olla hyvin. En ala puhuMåmaan enempää tunutemiksistani tänne, mitä silloin tunsin. ironista oli kuitenkin tuo lääköreiden laulamaan tulo sellaisella hetkellä....Ilman muuta jokaisella on vapaus valita, uskooko tai ei. En lähde väittelemäön asioista, jotka ovat minulle itse selviä Ja totta.
- MV.ltä
MV.ltä kirjoitti:
Itse asiassa juttu on tosi. Jokainen kohTaa surunsa omalla tavallaan. Kukaan toinen ei voi sanoa, mikä on toiselle se oikea tapa. Minua on lohduttanut ajatus, että parempi hänen oli mennä, koska oli vaikeasti vammainen. Jos olis kärsinyt muutaman vuoden ja menehtynyt sitten. Ultrassa tuota ei huomattu etukäteen, kaiken piti olla hyvin. En ala puhuMåmaan enempää tunutemiksistani tänne, mitä silloin tunsin. ironista oli kuitenkin tuo lääköreiden laulamaan tulo sellaisella hetkellä....Ilman muuta jokaisella on vapaus valita, uskooko tai ei. En lähde väittelemäön asioista, jotka ovat minulle itse selviä Ja totta.
Mutta heitän teille kysymyksen. Oletetaan, että kertomukseni on totta. Tuntisitteko te huonoa omaatuntoa väittäessänne sitä valheeksi suotta?
Liäkärilöist puhhee olle miunnii hoviliäkär nukahti tuos joku aika sitte poies. Ainut oikkee yksityine liäkär, ei palakkalaine. Nyt pitäs lööttee uus. Jaa tuo pullo tehty helemikuus 1970. Taisin osttoo 6 vuotta sitten, piti viell tilata jostta. Ee ollunna Suomes, ku kolome pulloo. Jaa`a, pittää tulla aika iso juttu, ett aukivvaa. Ehkä 100 vuotis päivill tahi kummi pojall perinnöks. Taisha se jo jottai mainita siit ; D)). Meucow Wintage grande champagne 1970 cognac merkilttään.
- Inhoantuollaisia
EnHyväksyProvoajaa kirjoitti:
Joo, valehtelu on joillekkin pakkomielle jopa tällaisilla saiteilla. :)
Mutta tuo edellinen oli kyllä törkeä, ja loukkaava jo niiden lapsien muistoa kohtaan, joktka ovat syntyneet kuolleina kuka mistäkin syystä.Huomauttaisin, ettei näihin MV:n huomionhakuisiin viesteihin kannata edes kommentoida mitään. Tyyppi on ihmisenä sitä lajia, joka elää huomiontarpeestaan, ja saa kiksit siitä kun herättää kyseenalaistakin huomiota kaikenlaisilla valheillaan elämästään.
Tollasia tyyppejä löytyy irl, sielläkin ihan yhtälailla sepittelee niitä näitä saadakseen huomiota, ja sääliä ja vat evö! - MV.ltä
Aivan samoin minä voisin väittää sinua valehtelijaksi. Täällä ei voi todistaa valhetta todeksi, eikä totuutta valheeksi, puhui sitten tai ei. Jotku ovat sellaisia, että näkevät kaikkialla vain juonittelua ja pahuutta. Kysyn sinulta saman, kuin tuossa ylhäällä. Tuntisitko hunoa omaatuntoa, jos olenkin kirjoittanut totta ja syyttäisit minua tai jotain ihmistä turhaan?
- Mietimitäteet
MV.ltä kirjoitti:
Mutta heitän teille kysymyksen. Oletetaan, että kertomukseni on totta. Tuntisitteko te huonoa omaatuntoa väittäessänne sitä valheeksi suotta?
Ensinnäkin, niin hienosti kuin juttusi sepititkin, niin 8 vuotta sitten on synnäreilläkin osattu suhtautua lapsensa synnyttäviin, ja erityisesti kuollutta lastaan synnyttäviin äiteihin erittäin korrektisti, suojelevasti, ja yksityisyyttä varjelevasti. Edes pikkujoulujaan viettävää hilpeää lääkäriporukkaa ei päästetä osastolle hillumaan! Ja jos noin jostain kumman syystä pääsisi käymään, ei juttu jäisi siihen, ja eikä myöskään jäisi pimentoon julkisuudelta. Että älä viitsi valehdella.
Olipa intressisi mikä hyvänsä sepitellä tuollainen stoori, Kutaleeseen vaikutuksen tekeminen tai mikä hyvänsä, niin alarvoisesti siitä suoriuduit. Harkintaa soisin sinun käyttävän jatkossa kun mietit seuraavia tarinoitasi tänne.
Kutale on ilmeisen tyhmä, ja ilmeisen höynä siinäkin mielessä ettei uskalla suuntaasi sanoa puoltakaan epäilevää sanaa, mutta meihin ns. normaaleihin ihmisiin sinun kaltaisen huomionhakuisen provoilijan jutut ei uppoa. Etenkään kun lipeää noin pahasti todellisesta. - MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
Liäkärilöist puhhee olle miunnii hoviliäkär nukahti tuos joku aika sitte poies. Ainut oikkee yksityine liäkär, ei palakkalaine. Nyt pitäs lööttee uus. Jaa tuo pullo tehty helemikuus 1970. Taisin osttoo 6 vuotta sitten, piti viell tilata jostta. Ee ollunna Suomes, ku kolome pulloo. Jaa`a, pittää tulla aika iso juttu, ett aukivvaa. Ehkä 100 vuotis päivill tahi kummi pojall perinnöks. Taisha se jo jottai mainita siit ; D)). Meucow Wintage grande champagne 1970 cognac merkilttään.
Ennen lääkärit tekivät kotikäyntejäkin. Harmi, jos hän on lähtenyt. Teille varmasti ehti kehittyä hoitosuhde ja tuttavuus.
Ompa pramea nimi pullolla. Kuinka paljon maksoit? - hotandfire
Älähän viitsi MV kirjoitella tuollaisia, kun et tiedä mitä ihmiset oikeasti ovat kokeneet. Tuo oli oikeasti törkeää ja pilailla noin.
- MV.ltä
hotandfire kirjoitti:
Älähän viitsi MV kirjoitella tuollaisia, kun et tiedä mitä ihmiset oikeasti ovat kokeneet. Tuo oli oikeasti törkeää ja pilailla noin.
tapahtumat ovat Hottis totta, mutta tietenkin olisin voinut kirjoittaa siitä eri tavalla, etten provosoisi muita
Tuota ei nuo kaikk liäkär jutut ou valleit. Voin sannoo, ett alko ei ou nuillekkaa tuntematon ajan viete ja joillaa voip olla onkelmakkii töissää samast assiist. No ei siit sen enemppee, nää o tapuja misttee ei vähäll huastell. Joo kysseine liäkärin teki koti käyntejäkkii ja piäs hoittoo sillo ku män sinne. Tuost MV:een jutust, En menis kettäää arvostelemmaan, nää miellestän on avvautumis sivuja. Jokkaine huasttaa mittee mieles o, kukkaa ei voi toisen tapahtummii tiettee varmast. Vai normaali immeiset mitteehä ne o? Vai tyhymä, kuule ei oo mittää uutta tuo ; D)). Voi noit nuorrii, kohan teillekkii tulloo elämänkokemust lissee. Huommootta mite tyhymmyys tiivisttyy ja nuoret pittää tyhyminä : D)).
- MV.ltä
En kyllä itse edes ajatellut sitä mahdollisuutta, että pikkujoulu lääkärit olisivat olleet humalassa. En usko tuohon...Joku toinen siitä tänne kirjoitti, ei ollut minun ajatus tuo, että humalassa olisivat..Pikkujouluista vain sanoivat tulevansa....Ouks oli kyseessä. voitte ottaa selvää, onko siellä tuollainen tapana joulun alla....en tiedä.
Joo ei passaa pelotella enempää nuoria. Olisihan noita juttuja vaikka minkälaisia irl, mutta hulluna pitäisivät, jos kirjoittaisin, jos ei jo nyt :D))
Paljonko maksoit tuosta muistopullostasi? - eivoikauhallavaatia
yxkutale kirjoitti:
Tuota ei nuo kaikk liäkär jutut ou valleit. Voin sannoo, ett alko ei ou nuillekkaa tuntematon ajan viete ja joillaa voip olla onkelmakkii töissää samast assiist. No ei siit sen enemppee, nää o tapuja misttee ei vähäll huastell. Joo kysseine liäkärin teki koti käyntejäkkii ja piäs hoittoo sillo ku män sinne. Tuost MV:een jutust, En menis kettäää arvostelemmaan, nää miellestän on avvautumis sivuja. Jokkaine huasttaa mittee mieles o, kukkaa ei voi toisen tapahtummii tiettee varmast. Vai normaali immeiset mitteehä ne o? Vai tyhymä, kuule ei oo mittää uutta tuo ; D)). Voi noit nuorrii, kohan teillekkii tulloo elämänkokemust lissee. Huommootta mite tyhymmyys tiivisttyy ja nuoret pittää tyhyminä : D)).
ei ole paskankaan merkitystä jonnin joutavalla murteen sönkkääjällä, joka vedättää täällä juttuineen päivät pääksytysten.
Ei olis mikään ihme, että sieltä nikin paljastuukin nainen, joka esiintyy myös M.V:nä, yhtä sairaat sekopään jutut molemmilla nikeillä.
Ja höynähän sä kutale olet, kun puollustelet sairastakin sairaampaa kirjoittelijaa, jos olet eri henkilö kuin M.V nikillä kirjoittelija.
Mutta sähän nimitteletkin lapsia puoskiksi että sitä silmällä pitäen ,,,,, - MVsivusta
eivoikauhallavaatia kirjoitti:
ei ole paskankaan merkitystä jonnin joutavalla murteen sönkkääjällä, joka vedättää täällä juttuineen päivät pääksytysten.
Ei olis mikään ihme, että sieltä nikin paljastuukin nainen, joka esiintyy myös M.V:nä, yhtä sairaat sekopään jutut molemmilla nikeillä.
Ja höynähän sä kutale olet, kun puollustelet sairastakin sairaampaa kirjoittelijaa, jos olet eri henkilö kuin M.V nikillä kirjoittelija.
Mutta sähän nimitteletkin lapsia puoskiksi että sitä silmällä pitäen ,,,,,Apua mää oon sitte menny ihastummaa itteenni! Nyt se on sitte seki hulluus tapahtunut. Auttakaa!!! Mää just kuulin, että oonki itse Kutale. kaikki ystävätki ovat luulleet mua aivan muuksi!!! Ja mitähän ne sanoo työpaikalla???? Mää on sittenki mies tai oliko se nainen. Eiku.....Oikeastaa määhä oonki aika viisas, jos oon Kutale ja mukavakin vielä....
- MV.ltä
Mitä sanoisit, jos oletkin väärässä?
- edellinen
Tämä kysymys nimimerk. Mietimitäteet.
- Mietimitäteet
edellinen kirjoitti:
Tämä kysymys nimimerk. Mietimitäteet.
On niin absurdi ajatuskin, että olisin väärässä. Paljon nyrjähtänyttä tässä maailmassa kyllä tapahtuu, mutta niin nyrjähtäneeseen ihmismieleen en suostu uskomaan, että lääkärit törmäisivät humalanhuuruisina huoneeseen, jossa äiti synnyttää lasta saati kuollutta lastaan! Sairaalamaailma on tuttua, ja tiedän, ettei kertomasi juttu voisi missään nimessä tapahtua Suomessa, suomalaisessa sairaalassa, ja vieläpä synnyttäjien osastolla!
Olet kertakaikkisen tympeä ihminen!
Voi vain ihmetellä, mihin noilla jutuillasi täällä pyrit........
Jo kuten tuolla todettiin, loukkaat rumalla tavallasi kertoa juttusi heitä, jotka oikeasti kokeneet lapsensa kuolleena synnyttämisen. - MV.ltä
Minä taas näen tämän seuraavasti. tiedän kirjoittavani totta. Ihmettelen sitä, miyen jollakin on omaatuntoa väittää kirjoitustani valheeksi. Eikö sinua yhtään mietityt, jos oletkin väärässä? Minusta tuo on erikoista ja julmaa, jos jokin. Mutta tuo on minun näkökulmani, koska tiedän totuuden. Tietenkään sinä et voi sitä tietää, joten yritän ymmärtää käytöstäsinja ajtauksiasi. Sillä tuollaisen asian, lapsen kuolemiisen keksiminen olisi todellakin ajattelematonta. olin myös ajattelematon avautuessani asiasta tänne. Ei olisi pitänyt kirjoittaa siitä. Tuo vain nähtävästi pahaa oloa puolin ja toisin, totuudestaan huolimatta.t
Mietimitäteet kirjoitti:
On niin absurdi ajatuskin, että olisin väärässä. Paljon nyrjähtänyttä tässä maailmassa kyllä tapahtuu, mutta niin nyrjähtäneeseen ihmismieleen en suostu uskomaan, että lääkärit törmäisivät humalanhuuruisina huoneeseen, jossa äiti synnyttää lasta saati kuollutta lastaan! Sairaalamaailma on tuttua, ja tiedän, ettei kertomasi juttu voisi missään nimessä tapahtua Suomessa, suomalaisessa sairaalassa, ja vieläpä synnyttäjien osastolla!
Olet kertakaikkisen tympeä ihminen!
Voi vain ihmetellä, mihin noilla jutuillasi täällä pyrit........
Jo kuten tuolla todettiin, loukkaat rumalla tavallasi kertoa juttusi heitä, jotka oikeasti kokeneet lapsensa kuolleena synnyttämisen.- eivoikauhallavaatia
yxkutale kirjoitti:
Joopa joo, usko kuule itte omiin juttuihis, mut älä pakota muita uskomaan sun satuja ja tarinoitasi.
- Mv.ltä
Joopa joo, usko kuule itte omiin juttuihis, mut älä pakota muita uskomaan sun satuja ja tarinoitasi.
Hieno homma Kutale, että olet alkanut kirjoittamaan omia juttujasi sanomalehtiin. En ole aavistanutkaan, että sinulla on tuollainen lisäansio!!!! Hienoa...
Kukaha nyt o sinisilimä, Seuraavassa tämän vuuvven Valviran juttu. https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&ved=0ahUKEwie9ZT_rsXJAhUGw3IKHcjkAH4QFggnMAI&url=http://www.hs.fi/kotimaa/a1445401161205&usg=AFQjCNGLNrlErifWxSzTKgbPMFhOtGdkkA&bvm=bv.108538919,d.bGQ
- olet_oksettava_akka
Mv.ltä kirjoitti:
Hieno homma Kutale, että olet alkanut kirjoittamaan omia juttujasi sanomalehtiin. En ole aavistanutkaan, että sinulla on tuollainen lisäansio!!!! Hienoa...
ottaako päähän, kun sun provoilujasi ei täällä kukaan usko (kutaletta ei lasketa mukaan)?
Tänään menit ihan alta riman noilla jutuillasi. Sua ei enää kerta kaikkiaan voi ajatella hyvällä, ottaa vakasti (tosin koskaan kukaan ole ottanutkaan). Ainahan sieltä riviesi välistä on paistanut huomionkipeä pikkusieluinen paskis. - MV.ltä
Ei ota päästä, ettet usko juttujani. En rakenna tämän palstan varaan uskottavuuttani. Riittää, että tiedän itse kirjoittavani totta. Ymmärrän, ettei täällä voi uskoa kaikkea todeksi. Mutta sinua kuulostaa harmittavan jokin?
Nonnii eeköhä asioo oo jo tarppeeks käsitelty. Nyt Rollit nukkummaa (käykkee syömäs, veren sokerit taittaa oll matalall), ettei nää jutut levvii Yle kioskkii ast : D)).
- eivoikauhallavaatia
Sinä et ole mikään täällä toisia trolleiksi nimittelemään. Tuo sinun alentuvainen suhtautumisesi toisiin kirjoittajiin, jotka ei kuulu "hoviisi" kertoo miten moukka "mies" oletkaan. Googlaa sanan moukka, jos ei kuulu sanavarastoosi.
Ns. mukavan miehen imagon olet romuttanut jo aikapäiviä sitten, olet paljastanut olevasi mitä vittumaisin mies, ja piilovittuilu hymynaaman suojista on ominta alaasi.
Tarvitseeko hovilaistesi enää ihmetellä miksi olet sinkku edelleen.
Ja mitä tulee M.V:n tämän iltaiseen törkyjuttuun, niin sillä ei ole mitään tekemistä minun tai muiden kommentoijien verensokereiden kanssa. Tätä voidaan jatkaa vielä sinun mielipiteestäsi huolimatta, voit painua sinne pitikaalin ja lanttukukon hajuisen punkkasi pöhnään. Kiitos, Lueppa uesttaa tekstis. Käy sit moukkiloist puhummaa : D)). Nyt niit jytkyjä syömmää.
- MV.ltä
Hei Kutale! Mitä sanot, jos sinä oletkin minä ja minä sinä? Pitäisikö minun kirjoittaa tästä edespäin Kutaleena ja sinun Mv.nä? Mutta hei ihan oikeasti. Minä en epäillyt, että lääkärit olisivat olleet humalassa, enkä niin kirjoittanut, vaan tuo provoilija, joka tahalleen haluaa ärsyttää :D)) En jaksa riidellä ja väitellä. En voi silti myöntää valehdelleeni, olen siitä pahoillani. Totuus ei siitä kummenisi ja valehtelemalla kieltäisin totuuden eli lapseni syntymän ja sellaista en voi tehdä!
jaahas. Pitäiskös sitä lähteä iltapalalle. Lyödään kättä päälle. Tarjoaisin teillekin, jos voisin. leipää vaan ja maitoa..No jospa kummissii ihtemy oltas? : ). Nää keskustelu sivut o männynnä joka paikas alas : (. Iltiksennii lopettaat olko se nyt 10.12 ja ylellekkii pittää rekisteröittyy. Mie äsken söin vattuva, tyrniä ja ananas jukurttii nyt jakssaa. Mutt missee JT:ee, ei kait säikkynnä?
- ei-yhteensattumia
yxkutale kirjoitti:
No jospa kummissii ihtemy oltas? : ). Nää keskustelu sivut o männynnä joka paikas alas : (. Iltiksennii lopettaat olko se nyt 10.12 ja ylellekkii pittää rekisteröittyy. Mie äsken söin vattuva, tyrniä ja ananas jukurttii nyt jakssaa. Mutt missee JT:ee, ei kait säikkynnä?
Miten sattuikaan kaikki foorumit, missä kutale mielii käydä :::::::
ei-yhteensattumia kirjoitti:
Miten sattuikaan kaikki foorumit, missä kutale mielii käydä :::::::
Sanoppa muut ja viell oun kirjautunna sinnekkii. Mites teitill sitte, ku tännekkii tulloo rek pakko?
- ei-yhteensattumia
yxkutale kirjoitti:
Sanoppa muut ja viell oun kirjautunna sinnekkii. Mites teitill sitte, ku tännekkii tulloo rek pakko?
mikä meillä rehellisillä, ja aidoilla ihmisillä on ollessa. Toista se on sun kaltaisella roolin vetäjällä.
ei-yhteensattumia kirjoitti:
mikä meillä rehellisillä, ja aidoilla ihmisillä on ollessa. Toista se on sun kaltaisella roolin vetäjällä.
Mie kyll voin yöt nukkuu rauhas. Tule sitt minnuu moittimmaa, ku o tuommone värillinen nimimerkki : ). Nuku sie rehellisen rauhas , ku out se aito ja oikkee anonyymin henkilö.
- VoiHelev
yxkutale kirjoitti:
Mie kyll voin yöt nukkuu rauhas. Tule sitt minnuu moittimmaa, ku o tuommone värillinen nimimerkki : ). Nuku sie rehellisen rauhas , ku out se aito ja oikkee anonyymin henkilö.
:D.........
- Hätävarakäynti
Pastojen huono taso on yleisesti tiedossa.
- MV.ltä
Rauhallista yötä kaikille ja levolista unta!
- MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
No olha ilt, hyvät yöt : ).
Vielähän tuo on kevyttä kamaa verrattuna irl. Öitä.
- kummaheppu
MV.ltä kirjoitti:
Vielähän tuo on kevyttä kamaa verrattuna irl. Öitä.
Näitä juttuja välillä lukiessa, tulee mieleen kaikenlaista painokelvotonta, onneksi ei oo pakko lukee ja provosoitua, mutta tuo mv:n kirjotus oli jo kyllä.......niin täydellinen riman alitus, etten voi olla kirjottamatta omaa mielipidettäni.
Ihan omaa luokkaansa on tuo teksti, ei enää minkäännäköstä järkeä. Täyttä potaskaa!
Joku tolkku pitäisi olla mitä kirjottaa ja miettiä, kannattaako kaikkea julkaista, mitä omassa päässään kehittelee.
Jopa tähän ns. suht. vakinaisesti kirjoittavat näkee, missä menee selväpäisyyden raja.
Ite kutale nyt on mikä on, ei mitään pahaa hänestä sanottavaa, kukin on oma persoonansa. Ainaskkii tull vipinnee palstall tuost hänen jutusttaan, paha kummiskkaa männä sanommaa kenenkkää tuost mittää. Ehkä teksti oll hieman rovokaattinen, mutta niin o nuokkii vastikkeet. Ei ihan kaikkee voi laittoo tänne ja laulun sanoin. Muailma o. https://www.youtube.com/watch?v=jTuIgpbcxLk
- nainen_järkyttynyt
yxkutale kirjoitti:
Ainaskkii tull vipinnee palstall tuost hänen jutusttaan, paha kummiskkaa männä sanommaa kenenkkää tuost mittää. Ehkä teksti oll hieman rovokaattinen, mutta niin o nuokkii vastikkeet. Ei ihan kaikkee voi laittoo tänne ja laulun sanoin. Muailma o. https://www.youtube.com/watch?v=jTuIgpbcxLk
Outo juttu mielestäni on myöskin tuo, että kutale ei ikinä moiti M.V. nikkiä mistään, ei vaikka eilen on tuollaisen kammottavan jutun tänne julkaissut. Ei siitäkään huolimatta kutale uskalla sanoa mitään poikkinaista sanaa MV:lle, ei arvostella mauttomuuden ylityksestä?. Oletko niin munaton, vai yritätkö vaan mielistellä, että edes vakkarivastailijasi nuo kolme? täällä sulle jotain juttua heittäisi?
Oikeasti ihminen joka on kokenut kovia elämässään, ei heittele tollain lonkalta elämänsä tragediaa, ja vieläpä rumin sanankääntein "näytti humanoidilta" HEI haloo!!! Omasta lapsestaan moinen sanavalinta!!???
Kutale , sulta en pyydä ymmärrystä en, kun sitä sulle ei ole Luoja jostain syystä antanut, mutta älä ikinä pyydä meitä normi järjellä varustettuja ihmisiä hyväksymään tuon kaltaisia kirjoituksia vaikka itsestäsi ne olisivat mitä suurinta hupia. - MV.ltä
Pyydän anteeksi kaikilta, että menin avautumaan tapahtuneesta!! Olisi tosiaan pitänyt ajatella tarkemmin, etten tälle palstalle siitä avaudu. Kuvittelin pienissä aivoissani keskustelevani vain hänelle kenelle tuon biestini kirjoitinneli Hottikselle. En yhtään miettinyt, että muutkin sen lukevat. Ruumiinavaus pöytäkirjassa luki, että kasvot olivat erikoisen näköiset ja poikkesivat normaalista. Simät vinot. En muuta muista, mitä kasvoista oli kirjoitettu. Näytti minusta pieneltä humanoidilta. Tuo hänen ulkonäkönsä ei tee hänestä yhtään arvottomampaa silmissäni. Olen pahoillani, jos tuo vertaus loukkasi teitä. Pyytäisin, että asia jätetään rauhaan, eikä sitä enää riepotella täällä noin kovasanaisesti. Tuo keskenmeno ei ollut elämäni löheskään ainoa, en halua, että siitä enää revitään tänne juttuja ja minua väitetään valehtelijaksi syyttä suotta!!!! Pyydän anteeksi, että kirjoitin siitä tänne!!! Pyydän vain, että jätätte asian rauhaan!!!!
- eivoikauhallavaatia
MV.ltä kirjoitti:
Pyydän anteeksi kaikilta, että menin avautumaan tapahtuneesta!! Olisi tosiaan pitänyt ajatella tarkemmin, etten tälle palstalle siitä avaudu. Kuvittelin pienissä aivoissani keskustelevani vain hänelle kenelle tuon biestini kirjoitinneli Hottikselle. En yhtään miettinyt, että muutkin sen lukevat. Ruumiinavaus pöytäkirjassa luki, että kasvot olivat erikoisen näköiset ja poikkesivat normaalista. Simät vinot. En muuta muista, mitä kasvoista oli kirjoitettu. Näytti minusta pieneltä humanoidilta. Tuo hänen ulkonäkönsä ei tee hänestä yhtään arvottomampaa silmissäni. Olen pahoillani, jos tuo vertaus loukkasi teitä. Pyytäisin, että asia jätetään rauhaan, eikä sitä enää riepotella täällä noin kovasanaisesti. Tuo keskenmeno ei ollut elämäni löheskään ainoa, en halua, että siitä enää revitään tänne juttuja ja minua väitetään valehtelijaksi syyttä suotta!!!! Pyydän anteeksi, että kirjoitin siitä tänne!!! Pyydän vain, että jätätte asian rauhaan!!!!
Jo tuo että jatkat edelleen tuota valheellista ja kammottavaa juttua kertoo että olet hyvin hyvin pahasti heilahtanut päänupistasi. Ei terve ihminen kirjoittele omasta lapsestaan ruuminavauspöytäkirjojen sisältöjä minnekkään ,ei edes todistellakseen jotain. Koska ihmisellä joka on kokenut jotain tuollaista ei ole pienintäkään tarvetta todistella mitään yhtään kenellekkään. Ja alun alkainkin ei ole normaalin terveen ihmisen toimintatapoja kertoa jotain noin yksityistä joka koskee myös toista ihmistä, tässä tapuksessa kuollutta, tällasilla saiteilla.
Mikään ei puolustele sinun sanomisiasi täällä etkä millään anteeksi pyynnöllä pyyhi pois tuota mitä kirjoitit. Loukkaava ja rujo kirjoitus, kuin sormella osoitus kohti heitä jotka oikeasti ovat kokeneet lapsensa menetyksen. Olet kuvottava.
Ruma ihminen olet sielultasi ja mieleltäsi. Hyi olkoon. - MV.ltä
Jo tuo että jatkat edelleen tuota valheellista ja kammottavaa juttua kertoo että olet hyvin hyvin pahasti heilahtanut päänupistasi. Ei terve ihminen kirjoittele omasta lapsestaan ruuminavauspöytäkirjojen sisältöjä minnekkään ,ei edes todistellakseen jotain. Koska ihmisellä joka on kokenut jotain tuollaista ei ole pienintäkään tarvetta todistella mitään yhtään kenellekkään. Ja alun alkainkin ei ole normaalin terveen ihmisen toimintatapoja kertoa jotain noin yksityistä joka koskee myös toista ihmistä, tässä tapuksessa kuollutta, tällasilla saiteilla.
Mikään ei puolustele sinun sanomisiasi täällä etkä millään anteeksi pyynnöllä pyyhi pois tuota mitä kirjoitit. Loukkaava ja rujo kirjoitus, kuin sormella osoitus kohti heitä jotka oikeasti ovat kokeneet lapsensa menetyksen. Olet kuvottava.
Ruma ihminen olet sielultasi ja mieleltäsi. Hyi olkoon.En kirjoita asiaani vain tällaisella saitilla, vaan 3 vuoden palstatuttavuuteen nojaten eli Hottikselle ja Kutaleelle. Mihin sinun arviosi perustuvat siitä, miten lapsensa menettäneen vanhemman kuuluisi kirjoittaa tai käyttäytyä? Omaan kokemukseesiko tai pelkkiin arvailuihin tai mihin? Et sinäkään kovin ymmärtäväiseltä vaikuta minun silmissäni, koska voit noin kovasti tuomita tietämättä asioiden oikeaa laitaa tai koko kuviota, toisen ihmisen elämäntilannetta. Minä annan kuitenkin sinulle anteeksi, koska sinä et tiedä. En palaa enää aiheeseen. Minjlla on ihanat ystävät irl ja läheiset välit sukuuni. Täällä minun ei tarvitse todistella mitään. Enkä koe tarvetta päteä tai valehdella. Mitä Kutaleeseen tulee. Luotan hänen arviointikykyynsä ja ihmis tuntemukseensa. Enkä pidä häntä ollenkaan naivinanihmisenä vain senntakia, ettei hän koe tarvetta vittuilla ihmisille. Hyvää vointia sinulla ja hyvää itsenäisyyspäivää!
- MV.ltä
Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille minun puolestani! oletteko käyneet itsenäisyyspäivän juhlissa tai muutoin juhlistaneet Suomen itsenäisyyttä ? Minusta tuntuu, että Suomen itsenäisyys on kohta pelkkä klisee...
Puistossa alkoi tänään klo 16 koko kansan itsenäisyyspäivänjuhla. Tarjolla on kebab pyttipannua, makkaraa, torttuja, glögiä...nuotion kera ja jouluvalojen kera sekä musiikkia.....- provorobotille
ihanko totta.
Hyvvee Itsenäissyys päivvee miunnii puolest : ). Söin pitssoo ja otin ruoka ettonneet. Eepä tännää muut. Töllöö kahtonna, ku Mäkäräine voitti. Illemmalla kahttoo näkkyykö tuttuja Pressanvasttaa otoll. Piparia vähän paistelin. Aika märkä kell o, mites siell? Pittää kaitse laittoo kynttelit palammaan illanmittaan.
- MV.ltä
provorobotille kirjoitti:
ihanko totta.
Kirjoitit, että olisin vähäälyinen. Miten itse luokittelisit tuollaisen kiusaamisen? älylliseksi toiminnaksiko?
- MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
Hyvvee Itsenäissyys päivvee miunnii puolest : ). Söin pitssoo ja otin ruoka ettonneet. Eepä tännää muut. Töllöö kahtonna, ku Mäkäräine voitti. Illemmalla kahttoo näkkyykö tuttuja Pressanvasttaa otoll. Piparia vähän paistelin. Aika märkä kell o, mites siell? Pittää kaitse laittoo kynttelit palammaan illanmittaan.
Kynttilät sytytän myös ja linnanjuhlia haluaisin katsoa, jos näkisin Nykäs Matinkin. Torttuja paistoin valmiista myllyn paras taikinasta. Juu, märkä keli myös täällä. Onko siellä tuullut kovasti? Tänne ei myrsky yltänyt, mutta merenpinta oli viime yönä todella korkealla, kävin ihan varta vasten rannalla katsomassa Siinä 1 aikaan yöllä! Oletko aloittanut laihdutuskuurin? Itse söin kaupan valmiita kananuggetteja ja ranskiksia. Helppoa ruokaa..Tykkäätkä kebabista? Minusta se liian mausteinen ja outo. Ei ollut nuoruudessani, enkä ole siihen tottunut vieläkään...
Eilen tuull, ei oikkeesttaan tännään ou tuullunna. Entäpä Norjan satteet, melekkein 300mm kolommeen päivvää. En ou laihutellunna viell ehkä kevväämmällä : ). Kyllhän kepappi pitsa o hyvvee : P... . Ja maustteinen ruoka muutennii, jos maha kestäs : D)). Vai mattii : D. Nyt käyä piipahtamas sauna : ).
- MV.ltä
Hyviä löylyjä! Linnassa juhlinta alkanut. Laitoin toisiin torttuihin omena-kaneli marmelaadia ja toisiin luumu. Kummasta täytteestä sinä tykkäät enemmän? Minulla myös herkkä vatsa ja juuri senntakia vältän vahvempia mausteita. kysyin tuista laihdutuskuurista, koska eilen söit niin kevyen iltapalan ja tänäänkään et ole suuria määriä suuhusi laittanut..Nyt linnan juhliin.....Ketä tuttuja yrität sieltä bongata? Ketä kutsuisit linnanjuhliin, jos saisit päättää? Mitä tarjoaisit ja millaista ohjelmaa järjestäisit?
Luumuha se on vakkari, mutt varmaan omenakin oisi herkullist. Välil pittää puastota Torstai iltana söin ison pannu pitsan, perjanttai päivän kulin yhen ruokalan ohi ja siell oll kannoo. En voinna kiussaust välttee, oll muutaman päivän piennoine ähky : ). Ei tuoll nyt taijja olla yhttää tuttuu. Onneks tarvvii pähkkäill kuhtuja : D)), ei myö tiält taijjeta nousta Presitentiks. No tietennii ois alakoholittomat pilleet. Lihapullija ja nakkija : D)). Entäs sie?
- MV.ltä
Vai sellaiset bileet ;D)) Ja tv.stä tietenki suoralähetys :P Jotain klassista musiikkia porinan lomaan. Täytekakkua ja paria lajia voileipää, lopuksi kolehti Kiertämään kulujen kattamiseksi.
Toden totta. Mussiikki vois oll, Cheekkiä. cekkonen Kekkonen.https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&ved=0ahUKEwjSmdPs4sfJAhWLCXMKHf8HC_oQtwIIKzAD&url=https://www.youtube.com/watch?v=SncCAS1AnLc&usg=AFQjCNEIJbv6pDiZoc_YDstywJ3uLK3X8w
- MV.ltä
Sekä Ismo Alangon biisi, Kun Suomi putos puusta....
- MV.ltä
Juu näin..ja äsken oli naispoliisi juhlapuvussaan...mielenkiintoinen...kuulemma ensimmäinen kerta suomen historiassa naispoliisinpuku linnanjuhlissa. Oho, kun tuo Henna Virkkunen oli varreltaan nätti ja hetro oon täysin....
- MV.ltä
Niinistön lausunto kauneimmasta naisten juhlapuvusta oli, että Lotanpuku on kaunein. Koskettava oli tuo veteraanien esittämä iltahuuto....Kiira Korpi oli kyllä hyvin kaunis minusta.Ja Mattiakin haastateltiin..... Seuraan vielä linnanjuhlia.... Hyvät yöt! Juhlavat Unet!
- MV.ltä
Mitä iltaanne kuuluu? Muistitteko avata tämän päivän luukun joulukalenterista?
- MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
Ee oo kerennä, kiiret pitännä : ). Monta päivvee avvoomati, jos huomen usseempi luukku?
Sittenhän se on mukavampaa, kun saa useampia yllätyksiä. Onko suklaa vai kuvakalenteri?
Millaisia kiireitä? - MV.ltä
Etkö joskus kirjoittanutkin, että mietit taksiautoilijan hommaa?
Rahapeli..eihän sitä koskaan tiedä, jouluntaikaa...Toivon sinulle nyt hyvää viikkoa ja levollista, stresitöntä oloa. Kyllä se siitä taas kuule. Asioilla on tapana selvitä, vaikke i se aina siltä tuntuisi, tiijäthän sinä tuon : ) Ystävän halaus, pikkuse kaverin kutitusta Mukavalle miehelle. Nii jos selekä ois kunnos, ois voinnaa ruveta ajelemmaan. Sammoi sinnekkii. JT:ee taitanna hävitä kokonnaa : (. Enkyll tämän koomin kelekkää naisill yritä osttoo mittää lahjoja. Hävivväät vuan.
- MV.ltä
No älähän nyt lahjojen ostoa lopeta! Kyllä varmasti tykkää sitten se sinun mielitiettysi, kun tulet kukkakimpun kera.....
Palstoja tänään lukiessani tuli mieleen, että kun ihminen kirjoitta, ettei voimottaa toiseen yhteyttä elämäntilanteestaan johtuen, voi se tarkoittaa hyvin monia asioita....Oletteko juomanneet saman, kuin minä, että välillä palsoilla tuomitaan ihmisten aloitukset herkästi? Tehdään omia jojtopäätöksiä, joiden perusteella sitten tuomitaan aloituksen tekijä....
Mitä päiväänne! Viikkoonne? - EiMeneIhanNoin
MV.ltä kirjoitti:
No älähän nyt lahjojen ostoa lopeta! Kyllä varmasti tykkää sitten se sinun mielitiettysi, kun tulet kukkakimpun kera.....
Palstoja tänään lukiessani tuli mieleen, että kun ihminen kirjoitta, ettei voimottaa toiseen yhteyttä elämäntilanteestaan johtuen, voi se tarkoittaa hyvin monia asioita....Oletteko juomanneet saman, kuin minä, että välillä palsoilla tuomitaan ihmisten aloitukset herkästi? Tehdään omia jojtopäätöksiä, joiden perusteella sitten tuomitaan aloituksen tekijä....
Mitä päiväänne! Viikkoonne?Aijjaa, ja sä pösilö puollustelet omia palstaprovojasi. Sun mielestä palstan lukijoiden pitäisi kakistelematta niellä vaikka millainen paska, mitä sunkaltaiset aivomädät tänne kirjoittelee.
Ainassii viikatemies meinas tykätä tuos torstain iltana, mutt kummissii tuo mustasukkane suojelusenkell piti kummissii viell huolt : ). Tännää ostinnii tuos koristellun pinjamännyn ja joulutähen jouluks nyt kelepovvaa. Nää palsta rollit ne sotkkoo nuo juttuset ja muutennii tiäll kirjuttelun. Mutt oha ne nii haaskoja, jot hymyn suavat huulill. Jutut heill o samoja päiväst toissee : D))))). Liekkö heill tementia?
- MV.ltä
EiMeneIhanNoin kirjoitti:
Aijjaa, ja sä pösilö puollustelet omia palstaprovojasi. Sun mielestä palstan lukijoiden pitäisi kakistelematta niellä vaikka millainen paska, mitä sunkaltaiset aivomädät tänne kirjoittelee.
Vai nii :D))) Ainaskin sulla on sana hallussa...Juu, ei tarvitse kaikkea niellä ajattelematta ensin, kuten ei tsrvitsisi kirjoittaakkaan ihan kaikkea ajattelematta. MUTTA semmosia me ihmiset ollaan. Välillä ajatellaan enemmän ja toisinaan vähemmän, joskus tuntuu, ettei ole tainnut ajatus pakottaa..
Nii ee tänne ihan kaikkee kannata kerttoo, niinku out huomanna : ). Kolome lahjoo tännää ostelin. Kävin joulumarkkinoillakkii, mittää ei käs varttee tarttunna sielt. Susikkii oll yhes isos kaupas, meleko lusmun näköne oll : ). Mites muuten siell mennee?
- MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
Ainassii viikatemies meinas tykätä tuos torstain iltana, mutt kummissii tuo mustasukkane suojelusenkell piti kummissii viell huolt : ). Tännää ostinnii tuos koristellun pinjamännyn ja joulutähen jouluks nyt kelepovvaa. Nää palsta rollit ne sotkkoo nuo juttuset ja muutennii tiäll kirjuttelun. Mutt oha ne nii haaskoja, jot hymyn suavat huulill. Jutut heill o samoja päiväst toissee : D))))). Liekkö heill tementia?
Vai antoi enkeli tyrmäys iskun, no hyvä!! Mitä tapahtui? Tässä ketjussa ei mielestäni ole hirveämpiä trolleja ollut..Joissakin ihan mahdottomia! Minkä värisen joulutähden ostit? Laitatko tänä vuonna joulukuusta, ajattelin, kun sinulla on tuo pinja?
Nii anto sill viikatemiehell pitkän nenän : ). Noh meinas tull nokkakolar. Oll semmonen piilo ssä mutka. Vasttaan tulijoit oll kolome. Jäläkimminen läks ohittammaan muit siin mutkas sokkon. Mie tulin toisest suunttoo vasttaa. Jouin vetämmää liinat kiinni ja ajammaa mahollisimman tien reunnaa. Ee mahtanna hyvin paljoo olla tilloo välis. Vuuvven sisäll siin kohas jo kolomme käynnä hatelikos. No pojat o poikkii, paha männä kettää sättimmää. Muistelloo vua ommoo nuorruuttaan ja kuolemattommuuttaan : ). Punanen olla pittää. Ei tuo kolokyt senttinen riitä, pittää kait se näre käyä hakemas. Kahtelin semmost 1,5m metrist muovikuust kaupas, aika hieno ois sekkii : ).
- MV.ltä
Voi hyvänen aika :( Minulla muutava vuisi sitten vähän samanlainenn tapaus. Ei ehtinyt edes säikähtää.. Yksi Juhannus ajoin mutkaista kylätietä, siinä 80 rajoitus. Mutkan takaa tulee ohittava auto elinkaksi autoa rinnakkain.En ehtinyt jarrutella. Ojan pohjaa pomppien ja kyntäen piti väistää..Jotenkin se meni. En muista tarkkaan, kun meni niin nopeasti tilanne, ettei ehtinyt edes ajatella, eikä säikähtää. Ohjaaminen oli kyllä hankalaa..Onneksi ei käynyt mitenkään sinulle, eikä muille huh huh!!!
uusi profiili kuva näyttää ilmestyneen. Hieno on ja ajankohtaan sopiva! Punainen joulutähti on kyllä hieno. Se on todella jouluinen!
Muovikuuset ihan hienoja ja vaivattomia, pysyvät vihreinä jne. Ei allergisoi. mutta jotenkin se aito on aina aito. Voisin kuitenkin itsekkin ajatella muovista..Noita muovisia näyttää olevan monen värisiäkin. Minkä värinen olisi sinusta hienoin? Ystäväni laittoi valkoisen. Hinnatkaan eivät ole pahoja, tuuheudesta tietenkin riippuen. Ne tuuheat voivat olla hinnakkaita, mutta meneväthän ne monta vuotta.
Onko siellä lunta? Täällä musta maa..
Mitä hassua sitä keksisi? Ei tosijjaa kerennä säikähttee minnää : ). Pitännee osttoo tuo video kamera varmmaa auttoo. Voip ihastell sitt jäläki kättee, mikä osu : ).Ehkä vihree kummiskkii vaikk oha se valakkeekkii nätti. Ee ou lumes hurroomist, on ku lokakuu : (. Vai hassuttelu piäll? ; D)).
- MV..ltä
Kyllä minä ne sinun hassuttelut kuule tiijän! !!! Niin, autoon sellainen mustalaatikko....Eilen illalla, olikohan iltalehden sivuilla tai iltasanomien sellainen video Saksasta, että traktori ohittaa henkilöauton reipasta vauhtia asuntovaunu perässään. Huvittava näky!! Mitenhän viritetty...
Noista lahjoista puheen ollen. Jos saisit valita minkä vain, niin mitä haluaisit? No kuule ee ois vaikkeet, UUS SUAPPi!!!! ; D))). Mitäs ite toivvoisit?, muut ku pukkii. Oun minnää nuit kahtonna, ykssii oll ku pakettiauttoo vei mopon tarakall korjjauksseen : D)). Asiast toissee meinasin Joulukortin lähttee yhell etäs, mutt ei sittenkkää uskallus pitännä : ). Tietennii nimettömän : ).
- MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
No kuule ee ois vaikkeet, UUS SUAPPi!!!! ; D))). Mitäs ite toivvoisit?, muut ku pukkii. Oun minnää nuit kahtonna, ykssii oll ku pakettiauttoo vei mopon tarakall korjjauksseen : D)). Asiast toissee meinasin Joulukortin lähttee yhell etäs, mutt ei sittenkkää uskallus pitännä : ). Tietennii nimettömän : ).
Miksi nimettömänä? Hän sitten ihmettellee päänsä phki, että keneltä oli. Kehoitan ihan nimellä laittamaan. Mitä menetät?
Kävitkö saunassa hassusttelemassa? Laitoitko sauna hassuttelusta into.... Palstalle aloituksen ; D)) Taitaa olla ihan ensimmäinen. Sormi lipes näppäimellä bahingossa ja eksyin sinne.... No ku ee tijjä lukkooko kuka : ). Kävin mutt ihan nätist olin, enkä ou kirjottanna : ). https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0ahUKEwjPq-LD4tbJAhWHiiwKHYoBDgwQFggbMAA&url=http://www.stara.fi/2015/08/27/elefantti-hyokkasi-auton-kimppuun/&usg=AFQjCNGESntbOxPtzF1kYWeqsF8ltAy7UA
- MV.ltä
No ei sitten :( Tuosta videosta. Onni oNnettomuudessa, että tuli kuvattua ja vakuutusyhtiö vakuutettua.
Niin, sentti ajatuksistasi juuri nyt! - MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
Missee JT? : (. Käy ies sanomas suorat sanat, jos jottai viall.
Jotenkin arvasin ajatuksesi. Missähän tosiaan Jt? voi että, kun tulisi tosiaan joku selvyys tuohon! Minäkin vetoan Jt sinuun, että kävisit sanomassa suoraan. Ja trollaajille sanon, ettei ole omaa lehmää ojassa. Toivon, että ei vain kenenkään tarvitsisi turhaan miettiä, vaan saisi tilanteeseensa selvyyden! Epätietoisuus on raastavinta!!! Sitä en toivoisi kellekkään!!
- MV.ltä
MV.ltä kirjoitti:
Jotenkin arvasin ajatuksesi. Missähän tosiaan Jt? voi että, kun tulisi tosiaan joku selvyys tuohon! Minäkin vetoan Jt sinuun, että kävisit sanomassa suoraan. Ja trollaajille sanon, ettei ole omaa lehmää ojassa. Toivon, että ei vain kenenkään tarvitsisi turhaan miettiä, vaan saisi tilanteeseensa selvyyden! Epätietoisuus on raastavinta!!! Sitä en toivoisi kellekkään!!
Lähden saunaan ja nukkumaan. Ollut raskas viikko ja nyt väsyttää. Toivon, että Jt tulisi päästämään Kutaleen tuosta epätietoisuudesta. Voi aivan hyvin olla, ettei mitään edes ole vialla. Varatuksi Jt sinua sanonut, mutta muuta en nyt hoksaa. Hankalaa arvata, mitä Jt ajattelee asiasta..Toivotaan kuitenkin, että kaikki selviää parhain päin ja Jt.kin ehtisi tänne käymään ja selvittämään asioita, ettei sinun Kutale tervitse olla tuossa epätietoisuudessasi! Jt tosiaan kiireinen, mutta ehkä ehtisi jossain välissä.....Hyvää yötä kaikille ja onnea iltaan Kutaleelle !!!
- MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
Just päiväl sottailin, ett pittää taigalt kyssyy. Millo teijjä kesälomat piättyy.
Tällä taigalla on omat näkynsä, mutta en kerro niistä sinulle nyt. Poikkeavat täysin siitä yleisestä ajayuksesta, mikä täällä on...Kaikki ei välttämättä olisi edes mieluisaa, mutta hyvääkin on. Mutta tänne ei voi kirjoittaa ihan kaikkea. Miten sen nyt sanoisin. Kaikki ei ole läheskään sitä, miltä näyttää!!! Öitä! Kesälomat?
- YläFemmaJT-lle
yxkutale kirjoitti:
Missee JT? : (. Käy ies sanomas suorat sanat, jos jottai viall.
Fiksu ihminen se JT, kun boikotoi teidän kahden sairaan provoketjua. Lukisitte tekstejänne kuin muiden silmin, niin huomaisitte miten sairasta lätinää teillä kahdella on.
- SaasNähdä
YläFemmaJT-lle kirjoitti:
Fiksu ihminen se JT, kun boikotoi teidän kahden sairaan provoketjua. Lukisitte tekstejänne kuin muiden silmin, niin huomaisitte miten sairasta lätinää teillä kahdella on.
tässä on nyt pikku koukku, saas nähdä tajuaako daiju(t) ;)))))))
- Taigalta
Kuka on provo, kuka ei. siinäpä teille pulma.
Joo nyt varmaan rolli o tyytyväine, ku piässynnä tavotteihisa. Nukuppa yös levollisin mielin. Kyllä se keppi joskus napsahttaa ommaannii nilikkaa, uotteleppa sitä. Joskus mennee pitemppää, joskus noppeemmin. Mutt kyll se siit ; ).
- totuusonmielenkiintoista
Tullut muutaman kerran linkitettyä tätäki ketjua eräissä muissa foorumeissa :D hyvät naurut on saatu ryhmässä, on niin sikatyhmä "pariskunta" joka tätä ketjua pitää yllä. Joku siellä yritti tarkemmin selvitellä, ja taisi saadakin jotain selville ;D ;D ;D
- HuomattuOn
Eipä olen älyllisillä lahjoilla hellitty niin aloittajaa, kuin sen aisankannattajaa. Kannattaa antaa näiden kahden valopään olla ihan omissa oloissaan tässä ketjussa. Provoilijoita sairaammasta päästä molemmat!
- Hanna__
HuomattuOn kirjoitti:
Eipä olen älyllisillä lahjoilla hellitty niin aloittajaa, kuin sen aisankannattajaa. Kannattaa antaa näiden kahden valopään olla ihan omissa oloissaan tässä ketjussa. Provoilijoita sairaammasta päästä molemmat!
Kumpihan noista kahdesta kirjoittelee ikävä- palstalle niitä trollauksia?
Piä assii ett sie out viisas. En kyll ite kehttois tuoll pohjalt toisten juttuja talakata ja selevitell. Mutt kuule hyvvii jatkoi sulle ja muille rolliloillekkii pitäkkeehä haaskkoo yllä ; D.
- HuomattuOn
Hanna__ kirjoitti:
Kumpihan noista kahdesta kirjoittelee ikävä- palstalle niitä trollauksia?
Hanna, ihan varmasti toinen noista kahdesta ;)
- Hanna__
HuomattuOn kirjoitti:
Hanna, ihan varmasti toinen noista kahdesta ;)
Voisin hyvin ajatella että tämän ketjun aloittaja on sama sekopää kuin ikäväpalstan shemale Onni. Jotenkin niin samantapainen limainen mielistelijä, ja heti jos joku arvostelee sitä, on *ittumainen *askapää.
Hanna elä kehttoo, 91 oll hyvä vuos kerta. Elä pilloo sitä, kakan jauhamisell : ). Ehkä tuo HuomattuOn Onni ennemminnii, joka pellailloo Pahavill. Mutt jos teill ee ou muut pohtimist ni voitta lopettoo. Enkehttois sammoi virssii veissaill jatkuvast : ).
- jotaintuttuakin
No olitte ihmetelleet miksi en ole kirjoitellut. Ei ollut juuri kukaan muukaan : (. Minulla kiireinen aika. Tuskin ennätän ennen joulua tänne enempää kirjoittamaan. Tsemppiä Kutaleelle ja muillekin ja hyvää joulun odotusta : ).
- HuomattuOn
Hanna__ kirjoitti:
Voisin hyvin ajatella että tämän ketjun aloittaja on sama sekopää kuin ikäväpalstan shemale Onni. Jotenkin niin samantapainen limainen mielistelijä, ja heti jos joku arvostelee sitä, on *ittumainen *askapää.
:D hyvin sanottu, naulan kantaan ->ketjun aloittaja limainen mielistelevä eunukki, eihän tolla ole akka kai ikinä ollutkaan :D
Ja jos täällä kehtaa tuota samaa sontaa kirjoittaa ketju sotalla, niin pitäisi olla kanttia kestää myös kohdalleen osuva arvostelu. Mutta onko ollut tuolla lökäpöksyllä? Ei ole, kuten ei huumorintajuakaan. En ihan äkkiä tiedä toista yhtä humoritajutonta ihmistä. Kai se tuo yksinäisyys tekee ihmisestä tollasen tosikon, ja kapeakatseisen omaan napaan tuijottajan? - vituntyhmäolet
No olitte ihmetelleet miksi en ole kirjoitellut. Ei ollut juuri kukaan muukaan : (. Minulla kiireinen aika. Tuskin ennätän ennen joulua tänne enempää kirjoittamaan. Tsemppiä Kutaleelle ja muillekin ja hyvää joulun odotusta : ).
MV:hän se siin laittoi toisella nikillä viestin, heti kun JT:tä tääl kehuskeltiin ;D ;D ansaan meni että läsähti!!!!!!!
- MV.ltä
vituntyhmäolet kirjoitti:
MV:hän se siin laittoi toisella nikillä viestin, heti kun JT:tä tääl kehuskeltiin ;D ;D ansaan meni että läsähti!!!!!!!
Hassuja olettamuksia :D Mutta ei se mitään. MistÄpä te voisitte tietää kaikkea toisten asioita, kun ei muutkaan täällä voi...Jos arvostelu tarkoittaa rakentavaa kritiikkiä, niin ei voi teitä siittä kehua...Pelkkää shittiä suollatte :D))
Näi o. En kehttoo ennee heill vasttaill. Ei ennee ou savikiekkojakkaa myynnis, mitkä rahisseis. Alakkaa olla tosijjaa vanahhoo vire veissuut.
- MV.ltä
Tontun kertomaa.
Huomasin Kutaleen vieneen postilaatkkkoon kirjeen joulupukille. Otin mukaani ja Korvatunturille vein.
Kirjeessä oli kuva uudesta tuliterästä Saabista. Hieman pukki hämmästeli sitä auton kuskia, kun oli niin vähäpukeinen, että miyenhän tarkenee talvella pelkät bikit päällä. Muutoin olivat kyllä hyvän väriset pukin mielestä, joulun punaiset.
Pukki siinä sitten alkoi sitä kuvaa tarkemmin suutennuslasilla syynäämään nähdäkseen olisiko kuskilla kenties paleltumia, mutta muori sieppasi suurennus okulaarin ja paiskasi piirongin ylälaatikkon napsauttaen sen lukkoon. vaimen mmuori tuikkasi povensa uumeniin.
Vaan ei kuulkaa mittää, yöllä kun hiivin pipari varkais,siis vessaan, huomasin pukin taas tarkastelemassa tuota kuvaa öljylampun himmeässä valossa Ja ihan suutennuslasin kera.
Joyen eiköhän sieltä ole tulossa Kutaleelle kyseinen automobiili. Eihän se pukki muutoin olisi yötä myöten olisi mttaillut bikinien koko eikunsiis auton mallia ja kokoa.
Näillä tuumin tämä tonttu vaipuu nyt peiton, sekä revontulien alle haaveilemaan autoista ja biki sis pikanteista pipareist siis pikaisista öööö tuota tiedustelu retkistä. Tuppaa nuo sanat menemääm sekaisin näin yö myöhään.
Nukkukaa raahassa ja elekee provvoilko nii palijo, että muori eeku palstan ylläpito suuttuu.
Best wishiis bai tonttuNii misttees sitä tiettää, kuka se valavojatonttu o. Syynnäillöö IP nummeroit ja jättää paketit tuomat tuhumill. Pelekkii piiskoja ja nahkvöit tuop : ).
- MV.ltä
No tännää pisti joulupukki tilauksen autosta vetämään ja siitä kuskista myös. Tokkopa oot sitä kuskia kuitenkaan lahjaksi toivonut, kun sinullahan on jo ajokortti omasta takaa, mutta jos auton mukana tuo kuvanmukainen kuski tulee, niin hän voi jäädä tänne Korvatunturille pukin yksityiseksi sihteeriksi.Täällä on kuule niin kiire näin joulun alla, että pukki välttämättä tarvitsisi tuollaisen bikini, siis pikakirjoittajan vastaamaan kirjeisiin ja ja vaikkapa noita kukkasiakin hoitelemaan, kun ei ole niitä mehiläisiä näin talvella tai siis tuota on paljon hommia peiton eikun joulun alla. Pitää porotkin hoitaa ja bikinit ei ei kun lahjat paketoida sellaiseen läpinäkyvään sellofaaniin tai ei ei, kun lahjapaperiin. Hyvään ja paksuun paperiin.
Nyt tämä tonttu pyyhkii jo hikeä otsaltaan, kun meinaa puhua ohi suunsa tässä joulu puuttees eikun kiireessä. Pian muorikin kuulee ja silloin on leikki kaukana!
P.S Tuppivyötä tuhmien pakaroille!
- HuomattuOn
MV on taas vauhdissa ikävä- palstalla!! Ne pieru ym. provojutut on sen käsialaa. Ja Kutale on sama kuin Onni shemale, sama imelä tyyli mielistellä palstan naisia.
- MV.ltä
:D)) Oot hauska..Pitääpä käydä katsomassa ikävällä, kun en ole vielä siellä tänään käynyt..Ei minusta Onnissa ole mitään vikaa ollut. Ei minustakaan mielistellä turhaan tarvitse, muttei turhaan vittuilukaan kiinnosta ;D))
Voitko kertoa motiivisi tuolle ärsyyntymisellesi? Perusteluineen tietenkin
- MV.ltä
Hyvää vointia niin Kutaleelle, kuin kaikille muille, sekä myös tuolle nuorelle palsta hassuttelijalle! Kyllä sitä iän ja kokemuksen myötä kejittyy teillekin avarampi maailmankuva ja maailmankatsomus laajenee. Ymmärrys sekä käsityskykynne kehittyy piku hiljaa ja opitte arvioimaan tilanteita asioita tuomitsematta liian hätäisesti tai tekemään vääriä johtopäätöksiä kovin kärkkäästi. Nuoret on nuoria. Mutta pukki tuo piannrisuja,njos puhutte rumia!
Lämmintä ja rauhallista Joulua jokaisen sydämeen :)- yökyöpell
Joo mie annoin tuolle kysseiselle rukkaset, sill silt tais hermot pettee. Risttoo tuo ee ou maininnu, taittaa ite oll ; D)). Hyvvii viiko alakui : ).
- MV.ltä
Pientä sairastelua tässä poden..Niin, olitko eilen ikäväpalstalla? Tein aloituksen, pienen runosen, johon joku vastasi Kutaleena, olitkohan se sinä?
Noista rukkasista. Joku tuolla ikävällä tosiaan hieman härnää meitä. Olen käsittänytkin sen niin, että olisi sinusta mustasukkainen. Aivan suotta ainakaan minun vuokseni. Mehän jo tiedämme, että minä tykkään sinusta, mutta en voi tehdä asialle mitään. Huumorilla toisinaan naurahdan itselleni Ja tuolle tunteelleni. Ja senkin tiedämme, ettei sinulla ole vastaavia tuntemuksa ollut, joten aivan suotta hän potee mustasukkaisuutta tästä kirjoittelustamme palsta tuttuina. Tännehän voi kirjoittaa vapaasti hänkin ja kaikki muutkin.
Tuli mieleen toteutumattomat unelmat.
Missä onntoteutumattomien unelmien Maa?
Jonka teillä tuuli kuljettaa surua, kuinnroskaa.
Puiden lehdet lakastuvat ennen viheriöitsemistään.
Lintujen laulu muuttunut valitukseksi.
vedet seisahtuneet liikkukattomiksi,
laineiden väsyessä kaipaamaan.
Huokauksien liikuttamassa ilmassa
ihmiset seisovat ikkunoissaan odottaen ilman toivoa,
loputtomuus silmissään.
Lakanneet elämästä, olemasta,
liian raskaidenn koettelemustensa alla.
Ympärillään tyhjää liikettä,
joka ei johda mihinkään.
Ilman toivoa,
ilman elämää,
ilman ketään,
jota odottaisi.
Olipa siinä taas synkkiä ajatuksia :D, mutta ei auta. Silmälasit taas ties missä....Ihme ettei tällä kertaa hukassa eli pään päällä..Usein löytyvät sieltä, kun ensin olen kolunnut muut paikat;D Hyvää viikko myös sinne. Tämä päivä menikin sairastaessa, kun alunperin piti olla kiire... Empä ikäväll kerennä eelen käyä : ). Kutalleena en vasttaille, ku sinisen. Viell ois kolome ilttoo, sit tää vuos ois pulukas. Liekkö tuo setä msukkanen MVst, JTst, Hotist, Eest, Sst vai mukavast? ; D)). Ui, SatuTäti meinas unohttuu, millos tarina jatkkuu? : ). Paranehha piaan MV:ee ja hyvvii viikkoja : ).
- MV.ltä
Minkä sinisen?????? Oliko tuo venkulointija...Äääähhh, ottaa tuosta tuas mittee selevee, mee töehii siittä :D))) Ja naesia joka sormelle tietennii ;D)) Pöytärätillä huiskaesi perrääs ja olisi kui e olisskkaa muina naesina tiskata höyryäessi.
Kiitos ja Hyvää viikkoa myös sinne. Loppuviikko toivottavsti töissä. Ja sinulle koittaa ansaittu loma!!!! - MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
Rek. nimimerk : ). Kohta häippäsen.
Ahaa, tuota tarkoiti. No johan on kiire pelokkaalla. Mitähän lie tuumii, kun on noin tulenpalava hoppu ja sanat tiukassa ;D Yleensä omaa osallisuuttaan ja sitten syyllisyyttään.
- MV.ltä
MV.ltä kirjoitti:
Ahaa, tuota tarkoiti. No johan on kiire pelokkaalla. Mitähän lie tuumii, kun on noin tulenpalava hoppu ja sanat tiukassa ;D Yleensä omaa osallisuuttaan ja sitten syyllisyyttään.
Vielä tuosta mustasukkaisuudesta vielä. Tarkoitin tosiaan, että joku nainen olisi mustasukkainen, koska on ihastunut täällä sinuun. Ikävällä oli jotain höpinää eilen ja toissapäivänä Kutaleesta ja MV.stä. Häiritseekö sinua tuo? Pitäisi minun lopettaa tänne höpötys. Pian sinä joudut maksamaan hinnan minun höpötyksistäni, kun kukaan muu ei enää uskalla kirjoitaa tänn, kun he eivät hoksaa ajatella, ettei minua lasketa mukaan, eikä minua tarvitse ottaa humioon...
Pakko huomiseksi koppeentua. Tänään torni.... Mikäpä minnuu häirihttöö. Ja maine kasvvaa isommaks, ku rollit avustelloot ja kirjottelloot meist ; D)).
- MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
Mikäpä minnuu häirihttöö. Ja maine kasvvaa isommaks, ku rollit avustelloot ja kirjottelloot meist ; D)).
Huh, mikä päivä! Aamulla 6 aikaan herännyt ja nyt väsyttää!!! Ei jaksa tänne mihinkään kirjoitella. Tuon ikävän palsta ei enää oikein kiinnosta, enkä jaksa sinne enää. Huominen päivä kiireinen. Kaikenlaidta kivaa kaikille ja se, mikä ei ole kivaa, olkoon siedettävää ja silläkin, mikä osoittautuu sietämättömäksi, on jokin syvempi merkitys! NukkuMattinen, täältä tullaan...ollos armollinen kaikenlaisia kohtaan, myös minnuu kuritonta sääli ja erityisesti muita mutkattomia..Öiteli!!
- MV.ltä
Tykkäsin tuosta. Pidän kitaran vonguttamisesta..Todella hieno!! Nautin :) Nyt kyllä kuuntelen joulu oratoriota. Mutta sähkökitara on niin hiano myös. Parasta esim. Raskaassa musiikissa!!!
Nyt täytyy kiiruhtaa taas. Kertokaa nyt kuitenkin, mitä teille kuuluu. Touhuistanne ja ajatuksistanne sekä mietteistänne?? Hämärtyvää iltaa siniseen hetkeen!!! Tiäll kyll o kellertavapunanen maisema, liekkö tuo pikkune pihhaus Sosnoiporis syyn? Torttuja paisteltu, kinkkuja mietitty ja viimeset kortit lähetety. Lahjojakkii pitäs osttoo, muananttain varmmaa viimeset ostell : ).
- MV.ltä
Riippuu varmaan spektristä, joka roikkuu ilmassa..sis auringon luoma väri..Vai ihanko kinkkuja, potkaa : D Lahjat täällä ostamatta. Näitkö tähdenlentoja maanantaina? Kirjoitat aina niin mukavasti, että sinuun jää aivan koukkuun,,,Saat nauramaan, miettimään asioita monelta kantilta ja ruokit mielikuvitusta. Huumorisi on aivan mahtava!!!! Omaisimpa minäkin tuon kyvyn, mutta laiskana tyydyn vain nauttimaan muiden huumorista ja nautin suunnaattomasti nauramisesta...Olenkin sanonut, että minun osani huumorissa on se naurajan rooli, joka oivaltaa hieman liian myöhään jujun. Mää toivoisin pukilta ryppyvoidetta :D)) Kummityttö muotoili käsilläni kasvojani. Kysyin, että miltä näyttää, johon hän vastasi, että vetää mun ryppyjä suoraksi :D)) Kyllä nauratti ihan kippurassa, johon hän sanoi, että elä ny naura, ku menee enemmän ryppyy....Ihana!!!!! Söisin hänet suihini!!!!
Toiseen asiaan, pelaatko tietokonepelejä? Nyt pakko mennä muihin töihin. Olisi mukava, jos täällä kirjoittelisi muutkin.. Jt.kin missä olet? Rypyt on sittee ajan tuommoo patinnoo, ei niit tarvvii peitell. Ainaskkaa paljjoo : ). Misttees se siun kummityttös o uuvven villityksen nähnynnä : ). https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=9&ved=0ahUKEwjXqdrXhejJAhVDKXIKHWofC88QFgg-MAg&url=http://www.iskelma.fi/viihde/vanhemmat-rutistavat-vauvan-poskia-kuvahaaste-naurattaa-verkossa/2/13700&usg=AFQjCNGlTrky_q893tFkoeb4ipWeCn0A6Q. Pakko tunnusttoo, ku rehellissii ollaa. Kieltämättä oll aika hyvän näkönen pyllykkäkkii oll tännää kaapas : ). Aika vähän tulloo pellailttuu, joskus pupple shooterrii ja pasianssii. Siinpä ne oikkeesttaa onnii. : D)) Ja joskus pinkkoo, veikkuun sivull.
- MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
Rypyt on sittee ajan tuommoo patinnoo, ei niit tarvvii peitell. Ainaskkaa paljjoo : ). Misttees se siun kummityttös o uuvven villityksen nähnynnä : ). https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=9&ved=0ahUKEwjXqdrXhejJAhVDKXIKHWofC88QFgg-MAg&url=http://www.iskelma.fi/viihde/vanhemmat-rutistavat-vauvan-poskia-kuvahaaste-naurattaa-verkossa/2/13700&usg=AFQjCNGlTrky_q893tFkoeb4ipWeCn0A6Q. Pakko tunnusttoo, ku rehellissii ollaa. Kieltämättä oll aika hyvän näkönen pyllykkäkkii oll tännää kaapas : ). Aika vähän tulloo pellailttuu, joskus pupple shooterrii ja pasianssii. Siinpä ne oikkeesttaa onnii. : D)) Ja joskus pinkkoo, veikkuun sivull.
vauvat on niin ihania!!! Pyllykkä :D.. Teempä rehellisen kysymyksen. Kumpi vetää enemmän katseesi puoleensa pyllykkä vai rintavarustus?
Minulla eniten tai pahimmat rypyt kulmakarvojen yllä, koska on tapana kohotella usein kulmakarvoja. Saatan pitää niitä kohotettuina minuutti tolkulla ja vähän väliä nostelen niitä, nytkin kun kirjoitan. Niin pinttynyt tapa...
Tuo kummityttö kysyi minulta, mikä on kissojen lempikappale, en tiennyt, joten hän vastasi, että kehruuvalssi. Niin suloisia nuo pienet, kun ne katsoo niin totisena silmiin kertoessaan noita hassuja juttujaan. Ai niin yksi toinen juttu, jonka hän kertoi, että Skodalta on tullut uusi turbo malli, jossa on polkimet myös takapenkillä. Tuosta tulikin mieleen, oletko koskaan ajanut poljettavilla vehkeillä muilla kuin pyörällä?
Joko olet kuusen hankkinut? Minkä kokoisen kinkun laitat? Mitä jouluruokia jouluusi kuuluu?
Juu vai minua odotetaan. Yksi työhomma, joka jäi kesken pitäisi vielä lähteä tekemään. Kiitos taas mukavan koukuttavasta seurasta ja kutkuttavaa illan jatkoa suloiselle miehelle !! Pistitpä pahan : ). Ehkä pyllykkee tulis kahelttuu enemmän, mutt aika harvas nuit silimämatoja tulloo vasttaa. Tuo puskur homma, aika piillossa ylleesä ovat ja eehä niit tuijjotell hyvin ussein. No joskus : ). Mutt sanosin nimetön, se tulloo melekkei aina kahottuu : ). Vai polettava vehe, hmm. Mopo ja lata, se pit ain sillo tällö työnttee käynttii. Sai jonnii verraa polokkee muata, ku työnti ja sai sen verra vauhttii, ett hyppäs kyyttii ja laitto vaihttee silimmää : D)). Siinpä ne mahttaa oll. Kahtelin kuussii rismas, mutt ee löötynnä. Pitäs kai se käyä mehäst hakemas tahi kohan nyt kahttoo viilinkin : ). Kinkust en tiijjä, kohan kahttoo minkälaisen suap muananttain. Varmmaannii tuoresuolattu : P... . Pittää kait se jottai muitakkii höystteit hommata. Mittes ite meinnoot luattii jouluks ja tullooko Pukki?
- MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
Pistitpä pahan : ). Ehkä pyllykkee tulis kahelttuu enemmän, mutt aika harvas nuit silimämatoja tulloo vasttaa. Tuo puskur homma, aika piillossa ylleesä ovat ja eehä niit tuijjotell hyvin ussein. No joskus : ). Mutt sanosin nimetön, se tulloo melekkei aina kahottuu : ). Vai polettava vehe, hmm. Mopo ja lata, se pit ain sillo tällö työnttee käynttii. Sai jonnii verraa polokkee muata, ku työnti ja sai sen verra vauhttii, ett hyppäs kyyttii ja laitto vaihttee silimmää : D)). Siinpä ne mahttaa oll. Kahtelin kuussii rismas, mutt ee löötynnä. Pitäs kai se käyä mehäst hakemas tahi kohan nyt kahttoo viilinkin : ). Kinkust en tiijjä, kohan kahttoo minkälaisen suap muananttain. Varmmaannii tuoresuolattu : P... . Pittää kait se jottai muitakkii höystteit hommata. Mittes ite meinnoot luattii jouluks ja tullooko Pukki?
Ai niin, olihan se mopo poljettavaa lajia. Ihan kunnon polkimet oli niissä :D.Eipä taida nyky mopoissa olla tuota samaa systeemiä, kun on starttimoottori.
Jouluksi valmiita kaupan laatikoita, hyviä ovat ja jotain muuta hyvää, varmaankin lohta. Leipomiset jää nyt vähemmälle, kun kunto huonompi. Voi olla, etten leivo, vaikka tykkään siitä hommasta. Pukkiko? Toivotaan!!
Vielä tuosta nimettömään katsomisesta. Konkretisoituna se ei aina ole varma tae. Itse en pitänyt juuri koskaan sormusta. Se oli aina tiellä. Töissä ei saanut pitää ja kotona tein paljon sellaisia hommia, että olisin jokatapauksessa ottanut sen pois, joten kaapissa pidin tallessa..
Mitä iltaasi, mikä fiilis? Täällä yhtä Paskaa,,samaa paskaa koko ajan!!! Ilimankos kellää ou rinkuloit näkynnä, sillähä ne hyppäillööt "virrais". Vähän kakka viilinki ite kellää. Selekä vihotellunna eelisen vysion jäläkkeen, suht koht herkullisest. Mikäs sinnuu rieppoo?
- MV.ltä
Tämä seinät kaatuu päälle tunne....Hyi paha kipu, älä kiusaa Kutaletta, häivy poies poluillesi, polokase matkoihisi, köryttele körmyniska, nikottele menessäsi, kiireellä kapua pakohon pahan akan edessä!!
Hyvät yöt!!Ei tää näy popittamalla lähtevän. mutt kiitos yrityksest : ). Hyvvii ja rauhhaissii öit : ).
- MV.ltä
Olipa pitkä päivä ja hyvää yötä kaikille. Häpödis käpödis lilleri lölleri pilleri hilleri viimeiseks poks!
- MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
Uamuja sullekkii : ). Ja nyt kinkkuja kahtelemmaan : P... .
Millaisen kinkun ostit? Miten selkä?
Harmaa suolattu tuore apoutti reilu 10 kilone. Sitt vähä hirvvee ja possuu. Ja mainos. https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0ahUKEwj5zM3uvO3JAhUJ1ywKHaKdAFsQFggZMAA&url=http://www.klj.fi/&usg=AFQjCNFhfqh4Q1-1eIFn-gCTUStgf9-iuw. Selekä jaa`a pittää varmmaa tuas ottoo pilleri kuuri. Palo muute yllättävän paljon rahhoo tänä päivän, huh. Onnex Joulu kerran vuottee : D)).
- MV.ltä
Niin totta, että jouluna menee rahaa tavallista enemmän esim. ruokaan. Millaisena hirvenlihan ostit? Kiinnostaa myös tuo possu, oliko kypsää, raakaa? Melko iso kinkku. Tuleeko sinulle jouluksi vieraita? Ostitko lahjoja?
Tuo linkitämäsi juttu ei auennut tai en osannut/uskaltanut sitä aukaista. Aukesi niin omituisesti, että olisi pitänyt lähettää itse kyseiseen osoitteeseen, hui! Siit http:st vua aukivvaa : ). Kuutioin ostin olivat uamull palotelleet, varmmaa eele juosseet. Jottai pient kahtelin lahjoiks. Eeköhän jouluun käyne muutama.
- KukapaMuuHarmi
Vielä kysyn, että oliko siis hirvenliha kuutioitu? Mietin, että ostitko vaikka palvattuna ja mielessä käväisi myös, oliko possu leikkelettä vai mitä? Oulussa melko hyvä se makkarakauppa. Käyn siellä joskus, kun olen Oulussa käymässä. Tosi hyvää Karjalanpaistia ja muutoinki paistit siellä.....
Ootappa, kun aukaisen tuon linkityksesi - MV.ltä
KukapaMuuHarmi kirjoitti:
Vielä kysyn, että oliko siis hirvenliha kuutioitu? Mietin, että ostitko vaikka palvattuna ja mielessä käväisi myös, oliko possu leikkelettä vai mitä? Oulussa melko hyvä se makkarakauppa. Käyn siellä joskus, kun olen Oulussa käymässä. Tosi hyvää Karjalanpaistia ja muutoinki paistit siellä.....
Ootappa, kun aukaisen tuon linkityksesiNo nami nami, nyt sain auki, uskalsin aukaista. Varmasti hyviä tuotteita!! Ei tosin edullista, mutta maukasta!
Voi että, kun tuli nälkä. Etenkin tuo hirvenliha......Namia!!, Kala myös namia..Namia namia!!
Mitä muita herkkuja laitat? niitä rapeita karjalanpiirakoitako? - edelleenlataan
MV.ltä kirjoitti:
No nami nami, nyt sain auki, uskalsin aukaista. Varmasti hyviä tuotteita!! Ei tosin edullista, mutta maukasta!
Voi että, kun tuli nälkä. Etenkin tuo hirvenliha......Namia!!, Kala myös namia..Namia namia!!
Mitä muita herkkuja laitat? niitä rapeita karjalanpiirakoitako?Tosin linkityksessäsi ei ollut kalaa, mutta alkoi tekemään niin mieli kermakalaa ja pottuja. Tykkään perunoista....
Mie ku kuulin halavaks : D)), Paikallissii pittää kannattoo. Ja olha tuoll aika paljo sakkii. Norja lohta, par killoo ja vähän kaiken laist höystet. Eeköhän nuill joulun pärjjee : D. Viina kaapassakkii kävin, en suanna mittee halusin 30 vuotist konjakkii tahi muut saman ikäst : (.
- MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
Mie ku kuulin halavaks : D)), Paikallissii pittää kannattoo. Ja olha tuoll aika paljo sakkii. Norja lohta, par killoo ja vähän kaiken laist höystet. Eeköhän nuill joulun pärjjee : D. Viina kaapassakkii kävin, en suanna mittee halusin 30 vuotist konjakkii tahi muut saman ikäst : (.
Senkin pröystäilijä!! Meinasit sitten fiilistellä? vai konjakkipullo huh huh, mutta omatpa ovat rahasi ja jos nautit, niin mikäs siinä...Tuleeko sinulle vietaita?
Tykkäätkö juustoista? Ostatko niitä jouluksi? Entä makea puoli? Voi, että kun nyt olisi Norjan lohta...
Mitä jos tulen koputtaan ihan hiljaisuudessa akkunaasi, niin sujautatko vai vihkaa minulle nyssykän noita herkkujasi? Kerjätä ajattelin.. Enhämmie itell tuot pulloo kysellynnä, kummipojan kehvell täyttää vuossii nuin paljo kait (vanaha ukko jo) : D. Jonnii verran juustoja tulloo syöttyy, hommeiset jätän siksseen. Tännää oll hyvvii juustoja maistatukses yhes kauppoo, nam. Suklaat kuulluu tuonne intopalstall ; D)). ; D Varo sit sittee harmaat tinttii, mikä käyp lintulauall syömäs. Jos koputtelemmaa tulet ; ).
- MV.ltä
Hyvä, kun varoitit. Laitan kypärän päähän. Parempi varmaan, etten koputtele.,varmuuden vuoksi. Jos otan taskulampun mukkaa. Kolme lyhyttä ja kolme pitkää, siitä tunnistat. Ettet luule tontuksi ja säikähdä pakkoo.
- MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
Onkos sull letti lenser vai mikä lamppu?
Niin tuota kyllä on, mistä arvasit? Oletko joulun lomalla, kun en muista nyt, onko siitä ollut puhetta?
Hyvää yötä ja kauniita unia, oman kinkun kuvia ;) Voishan sen noinnii sannoo, olkoha se 4 ens vuotta töihin : ). Hyvvii öitä sinnekkii. Pitännee sitt rueta kahtelemmaa noit sopivast rasvassii kinkkuja unis : ).
- MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
Voishan sen noinnii sannoo, olkoha se 4 ens vuotta töihin : ). Hyvvii öitä sinnekkii. Pitännee sitt rueta kahtelemmaa noit sopivast rasvassii kinkkuja unis : ).
Nukuitko hyvin vai uneksitko kinkuista ja lampuista?
Tuli mielen vielä selkäkipusi. niin onko siellä ristiselän, lannerangan alueella todettu jotain ahtaumaa? Kerran kirjoitit, että behkeet olivat menneet tunnottomiksi, entä jalat, onko koskaan ollut tunnetta ettei ne ota oiken eteen ei, kun siis alle?
Vielä yksi kysymys please...aijotko olla tänä jouluna pukkina?
Muistan, kun kerran kirjoitit, että olit ollut joulupukkina yhdelle mummulle, ei kuitenkaan kovin iäkäs ollut hän. Menetkö tänäkinnjouluja pukkiloimaan saman naisihmisen luo?
Jospa tänään saisi kuusen hankittua, ostettua. Joko sinulla on laitettuna? Kohtalaisest nukutti. Joku kinkkukkii oll unis, ei vua muista kuka : ). No onneks tuo nakki o tuntosa suanna. En tiijjä tuost oikkeest jalast, tikkuill niiovelast uamull jalakapohjaan jott. Vasennii korva o ruvenna kummallisest kahisemmaa. Mutt myöhä tuaperrettaa etteepäi, eikä jokkaisest rissauksest välitetä : ). Kävin tuos kahtelemas kuussii, yks suatto löyttyy. Katomma sitt uattona onko hyvä. Tuos saan metrin piäs, nallekkii oll käynnä tönkäsemäs reijjän muurahaispessää. Empä taijja pukkina oll.
- MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
Kohtalaisest nukutti. Joku kinkkukkii oll unis, ei vua muista kuka : ). No onneks tuo nakki o tuntosa suanna. En tiijjä tuost oikkeest jalast, tikkuill niiovelast uamull jalakapohjaan jott. Vasennii korva o ruvenna kummallisest kahisemmaa. Mutt myöhä tuaperrettaa etteepäi, eikä jokkaisest rissauksest välitetä : ). Kävin tuos kahtelemas kuussii, yks suatto löyttyy. Katomma sitt uattona onko hyvä. Tuos saan metrin piäs, nallekkii oll käynnä tönkäsemäs reijjän muurahaispessää. Empä taijja pukkina oll.
Voi miten ihana kuva!!!!!! Olen aina, ihan aina, lapsesta asti rakastanut noita sammaloituneita kiviä??? Tuollaisia isoja paaseja. Nyt tuli kyllä sellainen kuva, että melkein itkettää...Hullu ajatus, mutta jotenkin aina tuntunut, että olisin kotona, kun olen tuollaisten sammaloituneiden kivien luona. Suuri haaveeni on ollut vanhan navetankivijalasta tehty muuri. Muurit ovat niin ihania!!! Voi että, miten nyt laitoitkin niin ihanan kuvan tai mitä muut ovat mieltä. Rakastan tuota kuvaasi!!!!! Siinä on kaikki kohdallaan!!
vasemmasta korvasta. Uskallanko edes kertoa, että minulla se on suhissut kolmisen viikkoa ehkä..välillä vähän kuin painetta siellä olisi..ja nämä sormien nivelet kipeytyneet viime aikoina. Johtuisikohan tuo koneella olosta :D
Korvien suhina voi johtua esimerkiksi jumiutuneista niska hartiaseudun lihaksista. Flunnssan jälkitloista esim. Turvotuksesta Sisäkorvassa. Yöllisestä hampaiden puremisesta......Puretko yöllä hampaitasi? Kyl eppäilen ett puren, ku nuo muovi paikat eivät kestä : D. Viimo talaven taito samas korvas suihkar lenttee mont viikkoo, se jo vähä hermoja koittel : ). Eikös nuo sormet vetrey tiäll näpytelles. Jaa ottaskos nyt pienet päikkärit? Niihhä tuo ramassoo joute olo : D.
- MV.ltä
Otappa päikkärit. Joutilaisuus kyllä väsyttää, mutta sinua taitaa väsyttää nuo villit unesi heh...Pitäisiköhän lähteä kuusen ostoon. Mökki nyt tuoksuvan puhdas. Mäntysaippua tuoksuu ja saunaosastolla kloriitti..
Pitäisikö tuossa kuvassa näkyä myös karhun temmelykset?
Mitkä tämän päivän ajatukset? No tijjä hänt, taittaavat kartell sieläkkii ; ). Ei tuos kuvas näy niit tai misttee sitä tiettää, missee se köllöttellöö talaviunill : D. Päivän ajatus. https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0ahUKEwjyjtPl1-_JAhUhgXIKHQGnBZoQtwIIHjAB&url=https://www.youtube.com/watch?v=PlFWRuGK_Kg&usg=AFQjCNHf8UYblmhPHDKytvI1cY_0NHWVxg&bvm=bv.110151844,d.bGQ
- MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
No tijjä hänt, taittaavat kartell sieläkkii ; ). Ei tuos kuvas näy niit tai misttee sitä tiettää, missee se köllöttellöö talaviunill : D. Päivän ajatus. https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0ahUKEwjyjtPl1-_JAhUhgXIKHQGnBZoQtwIIHjAB&url=https://www.youtube.com/watch?v=PlFWRuGK_Kg&usg=AFQjCNHf8UYblmhPHDKytvI1cY_0NHWVxg&bvm=bv.110151844,d.bGQ
Voi älä!! Kyllähän minä en välttelisi, jos asiat olisivat toisin eli kaikki eivät välttele, mutta ymmärrän tuon niin, että se kehen haluaisit tutustua tuntuu nyt välttelevän sinua. Toivotaan, että tuo ei olisi totta, vaan että hänellä tai heillä olisi jokin todellinen, oikea syy käytökselleen, eikä tarkoitus ole karttaa sinua. Varmasti kuitenkin tuo ahdistaa välillä ja tekee surullisen mielen, jos ei saa vastakaikua tai tilanne on epävarma :(
Vai kesä se on mielessä ;) Tuo virsi on niin tuttu kaikille kouluajoilta..Teitkö kolttosia koulussa, istuitko jälkkärissä? Minä en, mutta tukiopetuksessa olin liian usein kertolaskujen vuoksi. Huh huh!!!
Tuntuko sinusta koskaan, että voisi ylittä, ohittaa joulun? Ei kuule ahista, ku tiijjä mittee menettännä : ). Muutaman kerran tais suahha seissoo koulus. Jäläkkäris en ollunna kerttookkaa, yhest oll aika lähell. Sekkii oll kyll opettajjiin syy, iteppähän halusivat sittee kovast : D)). Eikös se koht lopukkii nää joulun ja muun vietot. Nyt o Suomen työllissyys siit kinni ja uus nousu. En sanos tätä aikkoo kyll viell talaveks, nurmikkokkii meinovvaa viell rueta vihertämmään : ).
- MV.ltä
Sanoitpa viisaasti!! Jaksaako sitä silti aina ottaa asian noin rennosti. Minulla jokin aavistus siitä, mitä menetän ;'(.
joulu on kyllä markkinataloudelle sellaista noususuhdanteista aikaa. Mitenhänntuonkin nyt ottaa. Toisaalta joulun materialisoituminen ei tunnu hyvältä, mutta tuosta sinun näkökannalta katsottuna sillä on merkitystaä :) Kaikesta löytyy se positiivinenkin puoli totta tosiaan, mukava kun muistutit! Meinaa välillä unohtua tuo positiivinen asenne. Sinähän olet harrastanut hyväntekeväisyyttä, kun ostit niitä "halapoja" lihoja;D
Juu, täälläkin lumet sulaneet
Ihana, kun vastailit minulle ja piristit päivääni!!! Kiitos oikeasti ajastasi :)
Mikä on lempi joululaulusi? Entä biisi? - jotaintuttuakin
Sadunomainen kuva : ). Nyt on lahjat paketoitu, koti siivottu ja koristeltu. Kinkku odottelee uuniin laittamista : ). Suurin kiire jo ohi ja vieraatkin lähtivät toiseen sukulaispaikkaan. Noita lahjoja ostaessani ,oli jos minkälaista myyjää. Täysin kymppejä suurin osa, vaan joukkoon mahtuu ikävä kyllä muutama tympeä naisihminen. Onneksi en vähästä joulumieltäni kadota. Joko olette joululahjat ostaneet ? Mitäs ostitte ?
Mites ne nyt enne Joulluu läht? Ei miull oo millonkkaa olleet tymppeit, ainaskkaa naiset ; D. Yritelly vähenttee tuot lirttii muttt ee ain onnistu. Pitkälle ostettu, mutt yx juttu oll männy vähän kuulemmapikkuse mönkkää : D)). Vähän kovvii, taipuvvii ja märkkii juttuja lahjoiks. Ihan viell kehttoo laitell, eehä näit kukkaa lue mutt : ). Millos meinasit kinkun tuupata uunnii?
- MV.ltä
Jt!! Ihana, kun tulit. Mukava kuulla sinusta :) On kuule odotettu ja odotettu ja vielä kerran odotettu sinua!!!! En ole ostanut kaikkia lahjoja. Itse asiassamolen aika viime tingan ihminen, silti aina hyvin ihmeesti ehtinyt :D Kuinka kauan lomasi kestää Jt? Johanna Kurkelalla kaunis ääni, heleä, puhdas ja kirkas. Erikoinen sävelpolku tuossa biisissä ja siksi tykään siitä.
Mukavaa iltaa teille. Minä menen nukkumaan. Vielä kerran, mukava Jt, että tulit. Saan huokaista helpotuksesta..Kaunista ja hyvää yötä :) - jotaintuttuakin
Jospa minä en kuitenkaan flirtillä : ). Ihan asiallisesti aion käydä jatkossakin ostoksilla. En aio ostaa sellaisesta paikasta, mistä saa huonoa palvelua enää jatkossa. Nykyään miltei kaikkialla saakin erinomaista palvelua ja jutellaan niitä näitä siinä ohessa. Mutta kun paljon ostelee, aina silloin tällöin tapaa " .......... " myyjiä : (. Kinkku odottaa lämpenemistä, sisälämpö vasta 5. Eiköhän sen kohta saa uuniin : ). Sitten paistan sitä koko yön. Saavat vieraat syödä huomenna, kun palaavat takaisin.
Mitäs tykkäät mustasta joulusta ? Leikkaatko nurmikon ? : ) Mistäs sait aiheen tuohon kuvaasi ? Tykkään kovasti : ) Oll kännykkä mukana kuust kahelles, pistivät nuo kivet silimmää. Harvoin näin Joulun mais näkköö mittää vihreet ulukosall : ). Ite nostan huomen uamust lämppeemmään jiäkuapist, illall jos ruppeis sitt paistelemmaa ja yöll maistelemmaan : P... . En oikkee tykkee, sais olla vähän lunt ja pakkastakkii. Kurjat kelit on. Onneks ei kummiskkaan viell tarvvii nurmiloit ajjoo : ). Muuten kävit sie siell minne minnuukkii kyselit? : ).
- jotaintuttuakin
Virkistäppä muistiani. En kyllä muista nyt mistä oli puhe : ). Olenkohan ainoa, joka ei kaipaa erikoisemmin lunta ja pakkasta jouluksi. Uuden vuoden jälkeen voisi tulla hiihtokelit : ). Sitten niistä joutaisi nauttimaan. Joulunalusaikana parempi olla hyvät ajokelit. No jokainen tykkää mistä tykkää.
Kuulutko luontokuvaajiin ? Noh, siihe liityy lapset ja juoksu : ). Räpsin joskus, mallia suanna talakkailuist : D)). Oikkeesttaan perintö velevottas kuvvoommaan, mutt ei luonttoo. Isäukko kuvvail aikonnaa aika paljon kaiken näkössii "kissan ristijjäissii". Ostitkos sie mittee lahjoiks? Meinnootkos reissata Joulun?
- jotaintuttuakin
Minulla on ihan kotijoulu : ) Kun on vieraita, ei tarvitse lähteä minnekkään. Jos viettäisin yksin, saattaisin lähteä matkalle. Ehkä joskus. Lahjat on tänä vuonna minimissä. Jotain pientä toki.Kinkunkin sain uuniin. Sitten aamuun asti paistetaan siellä, kun laitoin vain vähän yli 100 asteeseen. Tuoksu on aamulla tosi hyvä : ) Täytyy mennä nukkumaan, jotta jaksaa huomenna. Hyvää yötä ja levollisia unia. Jospa huomenna jatketaan tai joulupäivänä. Aatosta en mene sanomaan. Saattaa olla aika kiirus päivä.
Minulla on ihan kotijoulu : ) Kun on vieraita, ei tarvitse lähteä minnekkään. Jos viettäisin yksin, saattaisin lähteä matkalle. Ehkä joskus. Lahjat on tänä vuonna minimissä. Jotain pientä toki.Kinkunkin sain uuniin. Sitten aamuun asti paistetaan siellä, kun laitoin vain vähän yli 100 asteeseen. Tuoksu on aamulla tosi hyvä : ) Täytyy mennä nukkumaan, jotta jaksaa huomenna. Hyvää yötä ja levollisia unia. Jospa huomenna jatketaan tai joulupäivänä. Aatosta en mene sanomaan. Saattaa olla aika kiirus päivä.
Hyvvee uammuu. Tulkos kinkust herkullinen? Tiäll oll yön aikan tullunna pikkusen lumen härmmee muahan : ).
- hävyttömänpitkiä
Eikun letitän omia karvojani.
- MV.ltä
Olisihan se mukava sullekki se iki oma karvanletittäjä..
- MV.ltä
Jouluaattona tuli pukki käymään.
Pikku Antton kysyi pukilta, että onko siellä
Korvatunturilla ahasta?
Pukki kysyi, että mitenkä niin?
Johon Antton vastas, että ku tuo sun nuttu ja takki
On ollu koko vuoje tuolla meijä vaatekaapissa.
Lahjat kasassa :) Kinkku ensi yöksi uuniin. Kuusi kohta sisälle. Makeaa sekä herkullista joulua kaikille!!Viimeset paketoitukkii tässäkkii. Kinkun just laitoin uunniin. Kuus huomen kuattuu TIMPeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr ; D)). Alottelin tuos 96 rosenttisell joulun vieton, tippatäti miäräs korvvaan ; D)).
- MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
Viimeset paketoitukkii tässäkkii. Kinkun just laitoin uunniin. Kuus huomen kuattuu TIMPeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrr ; D)). Alottelin tuos 96 rosenttisell joulun vieton, tippatäti miäräs korvvaan ; D)).
Oliko korvakäytävä tulehtunut? Aika vasta ystävällä tulehtu ja sitä kai ihan huimas...Pirtua sai sekin murheeseen...
Sinä ja sun Timpers :D Taijat tykätä konneije päärrrrrrriiinäästä ;D PUUU KAATUUUU DRÄÄÄÄNNNNN................
Yhtä lahjaa en paketoinut. En sitä käärössä antaa voinut.
Tämän kauneimman sydämestäni lähetän,
iloa, pientä rauhaa syvää, toivon sulle joulua hyvää. Pikkusen se punastell, korvakäytävä : ). Män tuost pirtust kyll kuulo aika huonoks : D)). Kiitos, tässä tanssi esitys Petterin kans ; D)). http://www.elisanet.fi/bertta.bergroth/Joulu/Kuvitus/Joulupukit/Pukki17.gif
- MV.ltä
Kiva! Kuka tuo toinen poro on, onko se Petterin tyttöystävä? Luin tänään sellaisen jutun, joka meni suunnilleen seuraavasti...urosporot pudottavat sarvensa syksyisin, joten kaikki sarvelliset porot joulun aikaan olisivat naaraita.Ketkä muut kuin naiset jaksaisivat vetää läskiperseistä punapukuista miestä ympäri maapalloa pitkin yötä eksymättä.
Juu, mutta nyt haukkaan tikkerikakusta palan. Niimpä katoppa sit tätä nyky tekniikkoo ; D)). http://www.stara.fi/2015/12/23/robottiporot-vetavat-joulupukin-rekea/
- MV.ltä
Kaikkeen sitä energiaa ja aikaa käytetään :D Jännä pukki tossa videossa ;) Ostin kuuseen led valot, en tykännytkään. Liian himmeät :(
Tiijäkkö, mikä on majavien lempi joululaulu? Kuulin tuon jutun tänään radiosta... - MV.ltä
JOULUPUU ON NAKERRETTU TIETENKIIIII :D
Pitääpä käydä nakkaamassa kinkku uuniin, on sitten huomenna puolen päivän aikaan valmis, slurps!!!
Joko siellä tuoksuu kinkku? Kuorrutatko kypsän kinkun jotenkin?
Söin tänään hirvenlihapullia ruskeassa kastikkeessa ja kuoripottuja. Pitäisiköhän käydä hakemassa santsi annos, hiukopalaa...Kelpaisiko sulle näin illalla? Lanttulaatikkoa lautasen kylykkee?? ; D)). Muuten varmaan paras piisi ois ollunna, haavat kaatuu. Pikkusen haiskahttaa, mittar näyttää 59*C. Pomelonin nappasin iltapalaks. Huomen sit höystteit maistellaa, kinkkuu koha kypsä o. Eeköhä tuo läski riitä kuorrutukseks ; P::: .
- MV.ltä
Niin olisi, totta tosiaan, niitähän ne majavat tuhoaa kuulemma.. Eiiii sitä läskiä!!! Yök hyi hyi!!! En ole oppinut kuorruttamaan kinkkua. Ei ollut kotonani tapana. Kaavin kuitenkin läskin pois..Etkai sää ihan tosissas syö sitä läskiä????? Entä Käytätkö kinkun liemen?
Yölauluksi Leevi and the Levingsin Jossain. Hyvät yöt. Missä Jt :( Oliko niin kiireinen ilta, ettei ehtinyt tänne?- MäävaaVielä
Oho...siis Leevi and the leavingsin Jossain on kai vielä joulu....Tulikohan tuo nyt ees oikkeee....Linkitys ei onnistunut mulla.
Arvooppa lämpimänä ottaa siivun ja sitä valakkeet piäll ja imassoo siit ahhh : p:::::::::: . Tuos löysin hauskan jutun petterin viissauest ; D)). http://kuvaton.com/browse/6638/dog_raindeer.jpg
- PitiKurkata
No hyi, äijä ruokaa :D HAH HAH HAAAAAAA Ihan karsee :D))) Öiteli Ai niin, kotona aikoinaan äityli opetti, että kaks eka tuntia kinkku 150 ast uunissa, sen jälkee puotetaan lämpö. En ole kyseenalaistanut..
110 ja hyvä tulloo : ). Ja nyt lähttee veihttii terottelemmaan, koht piässöö maistammaan. Hyvät yöt : ).
- MV.ltä
Juu äiti opetti aikoinaan, että kinkusta tulee mehevämpi, ensin siihen paistaa kovemmassa lämmössä kunnon pinnan ja siitten pudottaa lämmön reiluun sattaan asteeseen.
Sain tänään hurjan viestin kännykkääni eli kaksi miestä istui puistonpenkillä, toinen mies kysyi toiselta: Kumpi on parempi, joulu vai orgasmi? Toinen vastasi hetkessä: Joulu, se tulee joka vuosi!
Joko ootte syöneet tälle päivää pottuja, lootia kinkun kera?
Ja nyt puolukka, ruis hyytelökakun syöntiin, on muuten hyvää ja jouluinen...Leikkasin jo palan valamiiksi. Just kuusen koristelin : ). Kinkkuu naukkaillun välill. Pittää jossai vaihhees hauta kierros käyä. Sitt vois pyörähttee reeli siskon luon herkuttelemas : ). ; D)) sullaha melekossii kaverija ku tuommossii lähettellööt.
- MV.ltä
yxkutale kirjoitti:
Just kuusen koristelin : ). Kinkkuu naukkaillun välill. Pittää jossai vaihhees hauta kierros käyä. Sitt vois pyörähttee reeli siskon luon herkuttelemas : ). ; D)) sullaha melekossii kaverija ku tuommossii lähettellööt.
Piparia mutustelen tässä. Tuttu käväs ja syötiin kerma mansikka kääretorttua, sekä kinderpiirakkaa. Nyt ällöttää makia. Pittää kyllä syyä suolasta päälle, että maistuu taas makia ;D Sain poro meetvursti piirakkan tuolta tutulta :)
Ei ollut oikeastaa ihan kaveri tuon viestin laittaja,vaan myös sisko. Ei minun kaverit Tuollaisia viestejä.
Haudoilla kävin jo aamulla. Ulos laitoin tänä vuonna ainoastaan yhden lyhdyn oksaan roikkumaan.
Hyvää aattoiltaa kaikille!! Saa vielä hiljentyä saunaan kynttilän valossa. Lämpimät yöt!
Nii Kutale, kuinka kauan olet asunut tuossa samaisessa kaupungissa? Lenkki käyty, huh. Masu täynnä ja saunottu. Noh, tässä "kaupunkis" asuttu koht 47 vuott : ). Vai porroo, suatkoha nukuttuu?
- MV.ltä
Ahaa, olet asunut koko ikäsi siellä. Mietin vain, kun aikoinaan täällä kylällä asui sinun näköinen mies, siis miltä mäytit profiilikuvassasi. Häntä ei ole näkynyt moneen vuoteen.
Nukuin aattoyönä hyvin, ilman omantunnon tuskia.
Oliko teillä päin myrsky viime yönä? Kävin tänään katselemassa tuhoja.
Toiko pukki lahjoja? Minä sain muutamia ruoka lahjoja. Makeaa ja suolaista.
Joo, vai eikait se auta, kuin taas lähteä syömään noita jouluruokia.....
Joko Kutaleella on uudenvuodenn raketit ja paukuttelut mielessä? Päiväll vähän pölläyttell, vähässii lummii. Työhanskat sain, liekkö vinkkii : D)) ja lahjakortin. Kyllähän nuit ruokkii suap syä jonnii aikkoo. Tottahan paukutellaan, jos siä sallii.
- MV.ltä
Joulumaa on muutankin kuin tunturi ja lunta, joulumaa on ihmismielen rahan valtakunta lauloi eilen kylässä käynyt kummityttö...
Mää kuule kans mieti, että mihihä noije kaikkie ruokie kans jouttuu, ku sai vielä lahajaksiki Kakkuja ja laatikoita. Sain myös makaroonilaatikkua, liekkö se ollu joku vihijaus, ku tietävät ette ossaa tehä kunno laatikkua :D))
Kissa luuli tännää, että pytynkansi olis kiinni, vaa oliki jääny auki ja se hyppäs suoraa vettee. Tuli kiire pois.
Kävi mehäs kävellee ja just alako sattaa kovasti lunta. Nyt melekone myräkkä.
Tuo lahjakortti hyvä lahja, jos ei tiedä mitä toiselle ostaa. Saa sitten itse käyttää, miten haluaa.
Mitä tänään olet touhunnut? Mitkä ajatukset päällimmäiset?Voi mirri parkkoo : D)). Joutanna tännää ulukona käymmää, kävi muutamma vieras. Kyll tiällää viell tuuleskelloo, mutt ei kovin lunta tule. Tuossa otin ruoka ettonneet, ai kuule kun teki kuttaa : ). Siinpä se onnii mittää härpäkkeit en tarvvii, ehkä siin mieles tuo lahja kortti hyvä. Siin se tämäkkii hössööminen koht ohi ja koht kesäkkii alakkaa lähesttyy : ).
- MV.nRuokapuhheet
Hössööminen on hyväksi, osaa sitten erottaa levottomuuden rauhasta ja nauttia siitä.
Täällä päin puhutaan muuten myös mehästä, minun kotonani se oli aikoinaan mettä. Täällä veitti on veihti ja otta on ohta :)
Kävi ruokavieraita. Rääpittiin joululaatikoita ja kinkkua, pakastimesta otin niitä hirvenlihapyöryköitä, jotka vain uunissa lämmitin. Potut keitin tuoreet, ei kehannu eilisiä tarjota, paistan ne joku päivä. Niin mansikkarahkan tein. Kaupan punajuuri ja Italiansalaattia höysteeksi. Niitä juustoja ja kylmäsavulohta rieskan kanssa. Ei kyllä tartte käyä muutamaan päivään ruokakaupassa. Jos uudeksi vuodeksi vääntäytyisi. En ole kaupassa kävijä ollenkaan. Olen saanut sen käsityksen, että Sinä taisit tykätä käydä kaupoissa katselemassa?
ootko ostanu konvehteja montaki rasiaa?
Ei, kyllä minun nyt täytyy käydä tekemässä sellainen herkkulautanen itselle.. Kylmää kinkua, pottua, porkkana ja lanttulaatikkoa sekä Italiansalaattia. Rosollista en oiken tykkää. Entäs sinä? Pantan mustikka ja joulupukki namuja kuussee, mutt kehttoo laittoo ennee. Kinkkuu, lanttu- ja maksaluatikoit siinä sitä herkkuu kylliks. Ite kahtelin tuos MTV:ee lehvalt elokuvan, oll nii jännä : ).
- MV.ltä
Miksei kehtaa? varmasti ihanan perinteisen näköisä. Minä laitoin suklaakäpyjä :)
Mikä elokuva se oli?
Hyää yötä sinulle ja muille myös. Hieman pettynyt olo, kun täällä ei ollut muita tänään, mkssähän :( Josttai lehtikirjottajast kertova hupi elokuva. Sitteehä mie jo tuoll kirjuttelin, ett pittää ynnäill lussat ja miinukset ja mittee tekköö sit. Hyvvii öit.
- Mv.ltä
voisi minusta vähän suorempaan puolin ja toisin sanoa. Öitä ja tsemppiä!,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663195
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272243Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681829Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251677Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161391- 281351
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281230Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101167Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631147