Vapaa kuvaus

Jyrki Soini. Olen perheellinen. Asun helsingissä. Kristus Jeesus on Herra. Linkit: http://evotuhat.wordpress.com/about/

Aloituksia

150

Kommenttia

14002

1. Sanoijumala.+Myrkky+pitää+poistaa+pilaamasta+ilmastoa.+Trendikäs+ilmaisu.+Vai+mitä?1Kun:18:36 Ja+kun+oli+tullut+hetki,+jolloin+ruokauhri+uhrataan,+astui+profeetta+Elia+esille+ja+sanoi:+"Herra,+Aabrahamin,+Iisakin+ja+Israelin+Jumala,+tulkoon+tänä+päivänä+tiettäväksi,+että+sinä+olet+Jumala+Israelissa+ja+että+minä+olen+sinun+palvelijasi+ja+että+minä+olen+sinun+käskystäsi+tehnyt+kaiken+tämän.+18:37 Vastaa+minulle,+Herra,+vastaa+minulle,+että+tämä+kansa+tulisi+näkemään,+että+sinä,+Herra,+olet+Jumala+ja+että+sinä+käännät+heidän+sydämensä+takaisin."+18:38 Silloin+Herran+tuli+iski+alas+ja+kulutti+polttouhrin,+puut,+kivet+ja+mullan+sekä+nuoli+veden,+joka+oli+ojassa.+18:39 Kun+kaikki+kansa+näki+tämän,+lankesivat+he+kasvoillensa+ja+sanoivat:+"Herra+on+Jumala!+Herra+on+Jumala!"+18:40 Mutta+Elia+sanoi+heille:+"Ottakaa+Baalin+profeetat+kiinni;+älköön+yksikään+heistä+pääskö+pakoon."+Ja+he+ottivat+heidät+kiinni.+Ja+Elia+vei+heidät+Kiisonin+purolle+ja+tappoi+heidät+siellä.
  2. Kilon.+Missä+totuus?
  3. enemmän+kovis
  4. kovis
  5. kuis?