Vapaa kuvaus

Jyrki Soini. Olen perheellinen. Asun helsingissä. Kristus Jeesus on Herra. Linkit: http://evotuhat.wordpress.com/about/

Aloituksia

150

Kommenttia

14002

1. Tutkija.+Ittees+sumutat.+Evoluutiota+ei+ole.
  2. Kiitos+rohkaisusta+Kirkas.+Kansamme+on+luopumuksen+vallassa.+Herra+meitä+auttakoon.Matt:6:9 Rukoilkaa+siis+te+näin:+Isä+meidän,+joka+olet+taivaissa!+Pyhitetty+olkoon+sinun+nimesi;+6:10 tulkoon+sinun+valtakuntasi;+tapahtukoon+sinun+tahtosi+myös+maan+päällä+niinkuin+taivaassa;+6:11 anna+meille+tänä+päivänä+meidän+jokapäiväinen+leipämme;+6:12 ja+anna+meille+meidän+velkamme+anteeksi,+niinkuin+mekin+annamme+anteeksi+meidän+velallisillemme;+6:13 äläkä+saata+meitä+kiusaukseen;+vaan+päästä+meidät+pahasta,+[sillä+sinun+on+valtakunta+ja+voima+ja+kunnia+iankaikkisesti.+Amen].+Herra+siunatkoon+Suomi-neitoa.http://slideplayer.fi/slide/1937019/8/images/7/Herra+siunatkoon+sinua+ja+varjelkoon+sinua.jpgPs.+Runsaasti+olen+tännekin+Raamattua+siteerannut,+mutta+valitettavasti+sekulaarit+moderaattorit+ovat+olleet+ahkeria+siivoustoimisssaan.+Semmonen+tää+langennut+maailma+on.+Henkimaailman+juttu.Matt.+4:4+Mutta+hän+vastasi+ja+sanoi:+"Kirjoitettu+on:+'Ei+ihminen+elä+ainoastaan+leivästä,+vaan+jokaisesta+sanasta,+joka+Jumalan+suusta+lähtee.'"Room.+10:17+Usko+tulee+siis+kuulemisesta,+mutta+kuuleminen+Kristuksen+sanan+kautta.Jes.+52:7+Kuinka+suloiset+ovat+vuorilla+ilosanoman+tuojan+jalat,+hänen,+joka+julistaa+rauhaa,+ilmoittaa+hyvän+sanoman,+joka+julistaa+pelastusta,+sanoo+Siionille:+"Sinun+Jumalasi+on+kuningas!"Kaikella+on+aikansa.+Kutsu+tulee+kelle+tulee+milloin+tulee.Job:33:14 Sillä+Jumala+puhuu+tavalla+ja+puhuu+toisella;+sitä+vain+ei+huomata.+33:15 Unessa,+öisessä+näyssä,+kun+raskas+uni+valtaa+ihmiset+ja+he+nukkuvat+vuoteillansa,+33:16 silloin+hän+avaa+ihmisten+korvat+ja+sinetillä+vahvistaa+heidän+saamansa+kurituksen,+33:17 kääntääkseen+ihmisen+pois+pahasta+teosta+ja+varjellakseen+miestä+ylpeydestä,+33:18 säästääkseen+hänen+sielunsa+haudasta+ja+hänen+henkensä+syöksymästä+peitsiin.+33:19 Myös+kuritetaan+häntä+tuskalla+vuoteessansa,+kun+hänen+luissaan+on+lakkaamaton+kapina,+33:20 ja+hänen+henkensä+inhoaa+leipää+ja+hänen+sielunsa+herkkuruokaa.+33:21 Hänen+lihansa+kuihtuu+näkymättömiin,+ja+hänen+luunsa,+ennen+näkymättömät,+paljastuvat.+33:22 Näin+lähenee+hänen+sielunsa+hautaa+ja+hänen+henkensä+kuolonvaltoja.+33:23 Jos+silloin+on+hänen+puolellansa+enkeli,+välittäjä,+yksi+tuhansista,+todistamassa+ihmisen+puolesta+hänen+vilpittömyyttään,+33:24 niin+Jumala+armahtaa+häntä+ja+sanoo:+'Vapauta+hänet,+ettei+hän+mene+hautaan;+minä+olen+saanut+lunastusmaksun.'+33:25 Silloin+hänen+ruumiinsa+taas+uhkuu+nuoruuden+voimaa,+hän+palajaa+takaisin+nuoruutensa+päiviin.+33:26 Hän+rukoilee+Jumalaa,+ja+Jumala+mielistyy+häneen+ja+antaa+hänen+riemuiten+katsella+hänen+kasvojaan;+niin+hän+palauttaa+ihmiselle+hänen+vanhurskautensa.+33:27 Hänpä+nyt+laulaa+muille+ihmisille+ja+sanoo:+'Minä+olin+tehnyt+syntiä+ja+vääristänyt+oikean,+mutta+ei+sitä+kostettu+minulle;+33:28 hän+pelasti+minun+sieluni+joutumasta+hautaan,+ja+minun+henkeni+saa+iloiten+katsella+valkeutta.'+33:29 Katso,+kaiken+tämän+tekee+Jumala+kahdesti+ja+kolmastikin+ihmiselle,+33:30 palauttaakseen+hänen+sielunsa+haudasta+ja+antaakseen+elämän+valkeuden+hänelle+loistaa.http://www.andreas.fi/uskoonTulo.htmÄlkäämme+vaietko.Hes:33:1 Minulle+tuli+tämä+Herran+sana:+33:2 "Ihmislapsi,+puhu+kansasi+lapsille+ja+sano+heille:+Jos+minä+annan+miekan+tulla+maan+kimppuun+ja+maan+kansa+on+ottanut+yhden+miehen+joukostansa+ja+asettanut+hänet+vartijakseen+33:3 ja+jos+hän+näkee+miekan+tulevan+maan+kimppuun+ja+puhaltaa+pasunaan+ja+varoittaa+kansaa,+33:4 ja+joku+kuulee+pasunan+äänen,+mutta+ei+ota+varoituksesta+vaaria,+ja+miekka+tulee+ja+ottaa+hänet+pois,+niin+hänen+verensä+tulee+hänen+oman+päänsä+päälle:+33:5 hän+kuuli+pasunan+äänen,+mutta+ei+ottanut+varoituksesta+vaaria;+hänen+verensä+tulee+hänen+päällensä.+Jos+olisi+ottanut+varoituksesta+vaarin,+olisi+hän+pelastanut+sielunsa.+33:6 Jos+taas+vartija+näkee+miekan+tulevan,+mutta+ei+puhalla+pasunaan+eikä+kansa+saa+varoitusta,+ja+miekka+tulee+ja+ottaa+pois+jonkun+sielun+heistä,+on+hän+otettu+pois+synnissänsä,+mutta+hänen+verensä+minä+vaadin+vartijan+kädestä.
  3. Raamattu?
  4. no+jopas
  5. no+jopas
  6. selitä
  7. 47 / 701