Vapaa kuvaus

Jyrki Soini. Olen perheellinen. Asun helsingissä. Kristus Jeesus on Herra. Linkit: http://evotuhat.wordpress.com/about/

Aloituksia

150

Kommenttia

14002

1. Kiitos+Oudoksuva.+Uskot/luotat+Luojaan.+Se+on+tärkeintä.+Joh.+14:6+Jeesus+sanoi+hänelle:+"Minä+olen+tie+ja+totuus+ja+elämä;+ei+kukaan+tule+Isän+tykö+muutoin+kuin+minun+kauttani.
  2. teepä
  3. Moni+ennustus+on+toteutunut.>+RAAMATUN+MESSIAS-PROFETIAT+JA+NIIDEN+TOTEUTUSSuomenkielinen+versio+on+(luvalla)+lyhennelmä+alkuperäisestä+englanninkielisestä+:+http://www.messiahrevealed.orgVanhassa+Testamentissa+on+noin+300+profetiaa+tulevasta+Messiaasta+eli+Jeesuksesta+Kristuksesta,+jotka+ovat+toteutuneet+Uuden+Testamentin+puolella.+Seuraavassa+on+mainittu+osa+näistä.+<http://lindell.netmission.fi/102006/messias.htmLoputkin+toteutuvat.>+1+Ja+minä+kuulin+suuren+äänen+temppelistä+sanovan+niille+seitsemälle+enkelille:+"Menkää+ja+vuodattakaa+ne+seitsemän+Jumalan+vihan+maljaa+maan+päälle."2+Ja+ensimmäinen+lähti+ja+vuodatti+maljansa+maan+päälle;+ja+tuli+pahoja+ja+ilkeitä+paiseita+niihin+ihmisiin,+joissa+oli+pedon+merkki+ja+jotka+kumarsivat+sen+kuvaa.3+Ja+toinen+enkeli+vuodatti+maljansa+mereen,+ja+se+tuli+vereksi,+ikäänkuin+kuolleen+vereksi,+ja+jokainen+elävä+olento+kuoli,+mitä+meressä+oli.4+Ja+kolmas+enkeli+vuodatti+maljansa+jokiin+ja+vesilähteisiin,+ja+ne+tulivat+vereksi.5+Ja+minä+kuulin+vetten+enkelin+sanovan:+"Vanhurskas+olet+sinä,+joka+olet+ja+joka+olit,+sinä+Pyhä,+kun+näin+olet+tuominnut.6+Sillä+pyhien+ja+profeettain+verta+he+ovat+vuodattaneet,+ja+verta+sinä+olet+antanut+heille+juoda;+sen+he+ovat+ansainneet."7+Ja+minä+kuulin+alttarin+sanovan:+"Totisesti,+Herra+Jumala,+Kaikkivaltias,+totiset+ja+vanhurskaat+ovat+sinun+tuomiosi."8+Ja+neljäs+enkeli+vuodatti+maljansa+aurinkoon,+ja+sille+annettiin+valta+paahtaa+ihmisiä+tulella.9+Ja+ihmiset+paahtuivat+kovassa+helteessä+ja+pilkkasivat+Jumalan+nimeä,+hänen,+jolla+on+vallassaan+nämä+vitsaukset;+mutta+he+eivät+tehneet+parannusta,+niin+että+olisivat+antaneet+hänelle+kunnian.10+Ja+viides+enkeli+vuodatti+maljansa+pedon+valtaistuimelle,+ja+sen+valtakunta+pimeni;+ja+he+pureskelivat+kielensä+rikki+tuskissansa11+ja+pilkkasivat+taivaan+Jumalaa+tuskiensa+ja+paiseittensa+tähden,+mutta+eivät+tehneet+parannusta+teoistansa.12+Ja+kuudes+enkeli+vuodatti+maljansa+suureen+Eufrat-virtaan,+ja+sen+vesi+kuivui,+että+tie+valmistuisi+auringon+noususta+tuleville+kuninkaille.13+Ja+minä+näin+lohikäärmeen+suusta+ja+pedon+suusta+ja+väärän+profeetan+suusta+lähtevän+kolme+saastaista+henkeä,+sammakon+muotoista.14+Sillä+ne+ovat+riivaajain+henkiä,+jotka+tekevät+ihmeitä;+ne+lähtevät+koko+maanpiirin+kuningasten+luo+kokoamaan+heidät+sotaan+Jumalan,+Kaikkivaltiaan,+suurena+päivänä.15+-+Katso,+minä+tulen+niinkuin+varas;+autuas+se,+joka+valvoo+ja+pitää+vaatteistansa+vaarin,+ettei+hän+kulkisi+alastomana+eikä+hänen+häpeätänsä+nähtäisi!+-16+Ja+ne+kokosivat+heidät+siihen+paikkaan,+jonka+nimi+hebreaksi+on+Harmagedon.17+Ja+seitsemäs+enkeli+vuodatti+maljansa+ilmaan,+ja+temppelistä,+valtaistuimelta,+lähti+suuri+ääni,+joka+sanoi:+"Se+on+tapahtunut."18+Ja+tuli+salamoita+ja+ääniä+ja+ukkosenjylinää;+ja+tuli+suuri+maanjäristys,+niin+ankara+ja+suuri+maanjäristys,+ettei+sen+vertaista+ole+ollut+siitä+asti,+kuin+ihmisiä+on+ollut+maan+päällä.19+Ja+se+suuri+kaupunki+meni+kolmeen+osaan,+ja+kansojen+kaupungit+kukistuivat.+Ja+se+suuri+Babylon+tuli+muistetuksi+Jumalan+edessä,+niin+että+hän+antoi+sille+vihansa+kiivauden+viinimaljan.20+Ja+kaikki+saaret+pakenivat,+eikä+vuoria+enää+ollut.21+Ja+suuria+rakeita,+leiviskän+painoisia,+satoi+taivaasta+ihmisten+päälle;+ja+ihmiset+pilkkasivat+Jumalaa+raesateen+vitsauksen+tähden,+sillä+se+vitsaus+oli+ylen+suuri.+<http://www.finbible.fi/UT/Ilmestys/Raamattu1_16.htmTOIVOJoh.+3:16+Sillä+niin+on+Jumala+maailmaa+rakastanut,+että+hän+antoi+ainokaisen+Poikansa,+ettei+yksikään,+joka+häneen+uskoo,+hukkuisi,+vaan+hänellä+olisi+iankaikkinen+elämä.
  4. älä+jaksa
  5. Eno.+Miksi+poistelet?
  6. Ensin+tempaus.+Sitten+1000+vuotta+rauhaa+maan+päällä.+Sitten+iankaikkisuus.1Tess.+4:17+sitten+meidät,+jotka+olemme+elossa,+jotka+olemme+jääneet+tänne,+temmataan+yhdessä+heidän+kanssaan+pilvissä+Herraa+vastaan+yläilmoihin;+ja+niin+me+saamme+aina+olla+Herran+kanssa.+Ilm.+20:2+Ja+hän+otti+kiinni+lohikäärmeen,+sen+vanhan+käärmeen,+joka+on+perkele+ja+saatana,+ja+sitoi+hänet+tuhanneksi+vuodeksiIlm.+21:1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.