Vapaa kuvaus

Jyrki Soini. Olen perheellinen. Asun helsingissä. Kristus Jeesus on Herra. Linkit: http://evotuhat.wordpress.com/about/

Aloituksia

150

Kommenttia

14002

1. Keskustelen+mielelläni+kanssasi+jos+ja+kun+alat+tutkia+maailmaa+avoimin+silmin.
  2. Repe+nukkuu.
  3. Onneks+emme+ole+orjia.Gal:5:1 Vapauteen+Kristus+vapautti+meidät.+Pysykää+siis+lujina,+älkääkä+antako+uudestaan+sitoa+itseänne+orjuuden+ikeeseen.+5:2 Katso,+minä,+Paavali,+sanon+teille,+että+jos+ympärileikkautatte+itsenne,+niin+Kristus+ei+ole+oleva+teille+miksikään+hyödyksi.+5:3 Ja+minä+todistan+taas+jokaiselle+ihmiselle,+joka+ympärileikkauttaa+itsensä,+että+hän+on+velvollinen+täyttämään+kaiken+lain.+5:4 Te+olette+joutuneet+pois+Kristuksesta,+te,+jotka+tahdotte+lain+kautta+tulla+vanhurskaiksi;+te+olette+langenneet+pois+armosta.+5:5 Sillä+me+odotamme+uskosta+vanhurskauden+toivoa+Hengen+kautta.+5:6 Sillä+Kristuksessa+Jeesuksessa+ei+auta+ympärileikkaus+eikä+ympärileikkaamattomuus,+vaan+rakkauden+kautta+vaikuttava+usko.+5:7 Te+juoksitte+hyvin;+kuka+esti+teitä+olemasta+totuudelle+kuuliaisia?+5:8 Houkutus+siihen+ei+ole+hänestä,+joka+teitä+kutsuu.+5:9 Vähäinen+hapatus+hapattaa+koko+taikinan.+5:10 Minulla+on+teihin+se+luottamus+Herrassa,+että+te+ette+missään+kohden+tule+ajattelemaan+toisin;+mutta+teidän+häiritsijänne+saa+kantaa+tuomionsa,+olkoon+kuka+hyvänsä.+5:11 Mutta+jos+minä,+veljet,+vielä+saarnaan+ympärileikkausta,+miksi+minua+vielä+vainotaan?+Silloinhan+olisi+ristin+pahennus+poistettu.+5:12 Kunpa+aivan+silpoisivat+itsensä,+nuo+teidän+kiihoittajanne!+5:13 Te+olette+näet+kutsutut+vapauteen,+veljet;+älkää+vain+salliko+vapauden+olla+yllykkeeksi+lihalle,+vaan+palvelkaa+toisianne+rakkaudessa.+5:14 Sillä+kaikki+laki+on+täytetty+yhdessä+käskysanassa,+tässä:+"Rakasta+lähimmäistäsi+niinkuin+itseäsi."+http://www.finbible.fi/UT/Galata/Raamattu1_5.htmPELASTUSRoom:9+Sillä+jos+sinä+tunnustat+suullasi+Jeesuksen+Herraksi+ja+uskot+sydämessäsi,+että+Jumala+on+hänet+kuolleista+herättänyt,+niin+sinä+pelastut;10+sillä+sydämen+uskolla+tullaan+vanhurskaaksi+ja+suun+tunnustuksella+pelastutaan.11+Sanoohan+Raamattu:+"Ei+yksikään,+joka+häneen+uskoo,+joudu+häpeään."12+Tässä+ei+ole+erotusta+juutalaisen+eikä+kreikkalaisen+välillä;+sillä+yksi+ja+sama+on+kaikkien+Herra,+rikas+antaja+kaikille,+jotka+häntä+avuksi+huutavat.13+Sillä+"jokainen,+joka+huutaa+avuksi+Herran+nimeä,+pelastuu."14+Mutta+kuinka+he+huutavat+avuksensa+sitä,+johon+eivät+usko?+Ja+kuinka+he+voivat+uskoa+siihen,+josta+eivät+ole+kuulleet?+Ja+kuinka+he+voivat+kuulla,+ellei+ole+julistajaa?15+Ja+kuinka+kukaan+voi+julistaa,+ellei+ketään+lähetetä?+Niinkuin+kirjoitettu+on:+"Kuinka+suloiset+ovat+niiden+jalat,+jotka+hyvää+sanomaa+julistavat!"16+Mutta+eivät+kaikki+ole+olleet+kuuliaisia+evankeliumille.+Sillä+Esaias+sanoo:+"Herra,+kuka+uskoo+meidän+saarnamme?"17+Usko+tulee+siis+kuulemisesta,+mutta+kuuleminen+Kristuksen+sanan+kautta.
  4. mistä+mieli+?