Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
piki.piki79
profiilit
piki.piki79
piki.piki79
Vapaa kuvaus
Siviilisääty: Varattu
Aloituksia
6
Kommenttia
60
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
nyt+oikeesti,+sähän+olet+täysi+idiootti,+jos+nielit+kaiken+ton+paskan+...naurattaa+niin...
mitäs+hän+täällä+tekee+kun+niin+hienosti+oli+asiat+???????
minun+mieheni+pakeni+kuoleman+uhkaa,+ei+heillä+ole+mitään+rikkauksia+autoja+ym..huh+huh...
29.08.2017 11:49
mä+olen+naimisissa+irakin+kurdin+(kurdistan)+kanssa,+ja+voi+vittu+oot+sä+tyhmä,,+27+:')+
oikeesti+kuvittelet+että+se+kertoo+sulle+oikean+ikänsä,,omakin+on+huomattavasti+vanhempi+kuin+papereilla.+vitustako+sinä+tiedät+mitä+perhettä+sillä+on+siellä+bagdadissa,,vissiin+arabi+ja+ne+onkin+alinta+kastia+mitä+näihin+tulee.+mutta+toki+ole+vaan+lupaauto,maatti,+saapastakin+tyhmempi+ainakin+olet+ja+helvetinb+lapsellinen+ruusus+kuvitelminesi.
minun+miehelläni+oli+jo+pysyvä+oleskelulupa+kun+tapasimme+ja+kansalaisuuden+sai+3+vuotta+siten,+olemme+olleet+naimisissa+4+vuotta+ja+meillä+on+täys+kristitty+leikkaamaton+poikalapsi+2v.
mutta+nää+arabit+olettaa+että+akka+rupee+muslimiksi,+ja+poika+leikataan+automaattisesti+ym+muuta+paskaa...onnea+vaan+tulevaan.
ai+niin+toi+perheen+näkeminen+ei+meinaa+mitää,+ne+halveksii+sua+kyllä.+arabeilla+ei+ole+meitä+kpohtaan+yhtään+kunnioitusta,+hänelle+ja+perheelleen+todellakin+let+jakorasia,+ja+se+ei+muutu.
29.08.2017 11:47
Jätä väliin !
Itse en riskeeraisi, lopetin alkoholin nauttimisen ( joskus joku siideri) jo kolme kuukautta ennen kuin edes aloitimme yrittämään :) kolmannella kierrolla tärppäsi. Nyt poika on 4kk , iloinen ja terve, en edelleenkään juo...saunassa ajattelin yhden siiderin viimein korkata.
01.04.2016 12:31
kerro toki miten kukausi palkkalainen, ilman ylityö mahdollisuta voisi tinata enemmän ?
07.07.2015 12:21
kiitos, kyyti tosin oli miehelleni, minä olen ukilainen..
12.06.2015 16:31
sepä se,..
20.05.2015 13:44
totta kai on, kaikkihan me täällä esiinnymme omilla nimillämme, miksi ?
19.05.2015 10:36
itse 36v, 165/90.
kolmannesta kierrosta raskauduin, eli ikää ja painoa on, kannattaisi mennä tutkimuksiin.
10.05.2015 18:07
kukaan ei ole sinulta kysynyt , eikä sinun mielipiteistäsi ole millään tavalla kiinnostunut.
23.02.2015 00:38
samaa mieltä, aloituksessa ei ollut mitään haukkumista mitään tiettyä kohtaan, hän ei puhunut suomalaisista mielestäni huonoon sävyyn, sanoi vain ettei ole tähän mennessä tavannut ketään yhtä romanttosta, mistä te edes tiedätte kuinka monta miestä hän on yleensäkään koskaan tavannut,, ??
silti kommentoidaan alentavaan sävyyn ?
tuo dstu the teinihuora linkkaaaminen kertoo jo todella linkkaajan henkisestä tasosta todella paljon...
27.01.2015 23:07
kyllä niitä eroja tulee ihan muihinkin suhteisiin, että siinä nyt ei sisnänsä mitään tavatonta ole, elämää ei muuta...
mutta se kuka tai mikä määrittelee kenenkin suhtyeen kestävyyden et ole sinä tai mitkään tilastost...sorry nyt
ja vaikka ero tuliskikn,naimisissa kun olemme, niin miksi siitä pitäisi joku kova hinta maksaa ?
kimpsut ja kampsut kasaan , molemmille ja menoksi, no bbig deal..
ei meidän suhteessa ole mitään sen eriokoisempaa kuin kahden suomalaisen, joten en ymmärrä kommenttiasi ?
27.01.2015 22:55
juu sama, nopeasti esitteli perheelleen kurdistanissa skypen välityksellä, kotiinsa kutsui ja viikonloppua vietettiin , ja siitä lähtien kaikki vapaat yhdessä :)
Irakin Kurdi on hän.
päivttäin tietysti myös soitellaan ja kamerapuhelut tietenkin ;)
27.01.2015 21:37
clearblue sanoo että 2 päivää posotiivisesta ois se otollisin aika.
27.01.2015 13:13
no mäkin sain positiivisen ovu testin perjantaina ja limoja tuli vasta maanantaina...että onhan se kyllä aika outoa....
26.01.2015 21:59
noihan on kaikki niitä yleisimpiä raskausoireita,
mutta jos kovastio odottaa olevansa raskaana , niin voi olla oireilua siitäkin :(
tee testi.
20.01.2015 11:01
niin sehän antaa sen huipun päivää enne, niin silloin ainakin clearbluen testin mukaan on 2 vuortokautta aikaa yrittää,,,heidän ohjeista näin luin.
eli perjantaina hymynaama, torstaina ja lauantaina heoluteltiin peittoa , ja toivotaan että tärppää :)
tosin vasta ensi,,äinen yritys ..
20.01.2015 10:58
varmaan oisit tykänny GOD MORGON appelsiini-greippi mehusta, aibvan ihanaa kanssa ;)
15.01.2015 10:56
ensin itsekään en pitänyt senmausta, mutta nyt olen ihastunut ja menee se puoli litraa päivässä. siksi ostankin useamman purkin kerralla , kun sitä ei edes saa täällä pikkukaupungissa kuin 2 isoimmasta kaupasta..
rybb&decker oli vaan 40% joten siirryin god morgon verigreippi mehuun joka on 100% prosenttista :)
nyt citten viikonlopun ovua odotellessa, nyt on ahkeraa tikutusta ja pupuilua ;)
15.01.2015 10:55
kokeilussa on :D !!!!
ovua odotellessa, viikjonloppuun mennessä pitäisi olla, joten clearbluella tikuttelen siihen asti ja kittaan greippimehua, kuinka paljon joit ?
15.01.2015 00:04
kiitos :)
koitan tosiaan olla turhia stressaamatta, mutta se vain on helpommin sanottu kuin tehty, kun on esikoinen tosiaan jota yritetään ja ikääkin jo ensimmäiselle :/ tai niin ainakin sanotaan..
joka toinen päivä on nyt seksiä tosiaan harrastettu ja harratsetaan niin kauan että tiesän ovulaation menneen ;)
clearblue ovu testit hommasin avuksi, ja koitan parantaa ruokavaliota roimasti parempaan, jps näilllä nyt tärppäisi, miehellä ainakin kova usko asiaan ^^
15.01.2015 00:01
1 / 3